Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Kuli
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2013, ned 17:40
Bydliště: Praha 4

Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od Kuli » 16.2.2013, sob 13:07

Zdravím, potřeboval bych od Vás poradit, jak mám postupovat při opravě. Dneska jsem ujel cca 15 km, zastavil jsem , vypnul světla, chcípnul motor. Šel jsem do krámu, když jsem přišel, normálně jsem to natočil a chci rozsvítit. A jako na potvoru se mi nic nerozsvítilo :( . prohlédával jsem pojistky, jestli nějaká nepraskla, ale nic. Musel jsem odject domu a chtěl jsem si pustit topení, displej běží, ale větrák nežene vzduch. ještě jsem potřeboval stírat a to taky bez odezvy. Nereaguje to na nic :shock: , hledal jsem pojistky a nenašel jsem žádnou vadnou, ješzě mě napadlo, že by to mohlo být nějaký relé, protože se mi zdá že nefunguje nějakej vnitřní okruh. Předem Vám všem velké díky za rady a tipy :smt023 :diky
Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 95´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.2.2013, sob 14:08

Na velky pojistky na protipozarni prepazce (nad nadobkou brzdovky a na druhy strane prepazky) jsi koukal?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Kuli
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2013, ned 17:40
Bydliště: Praha 4

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od Kuli » 16.2.2013, sob 17:24

TAm jsem nekoukal, já to auto ještě ani pořádně prolezlý nemám. Tam jsem nekoukal, ale nějaký pojistky jsem hledal. Každopádně díky za tip :wink: Dám vědět jak to dopadlo
Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 95´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od Ladin 164V6 » 16.2.2013, sob 17:40

Je to zhruba v mistech jako D a B1.

Ted taky z hlavy nevim kolik, ale cca 4 velky pojistky tam budou...

Obrázek
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Kuli
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2013, ned 17:40
Bydliště: Praha 4

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od Kuli » 10.3.2013, ned 17:06

Tak problém už je konečně vyřešen, ty pojistky, který jsi mi poradil tak to nebyly. Dal jsem to k jednomu elektrikáři na Libuši, a ten mi problém vyřešil do druhého dne. Vyhořela nějaká píčovinka ve spínačce. Dal to do kupy a ještě se s ním dalo kecat, řikal že pracoval kdysi v alfě a že hodně zná a má rád 164ky. Vychvaloval hodně 3.0 V6. Takže s jakýmkoliv problémem co se týče elektriky poradí či vyřeší. Když někdo budete něco potřebovat, dám kdyžtak kontakt
Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 95´
Alfa Romeo 164 TD SUPER 92´

radlo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 132
Registrován: 19.5.2010, stř 13:41

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od radlo » 9.1.2017, pon 15:55

mam problem nesvietiamy parkovacky prehladal som poisky a podla dievierok na poistovke to mamat aj relatko ktoretam ale neni v.prosbaje ci viemy niekto vyfotit alebo cislo dat toho relatkajedna sa o auto AR164 3,0 12v v6 1995.dakujem auto je premna nove a davam ho dokopy .

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od vonkreuz » 9.1.2017, pon 16:07

Tady je funkce jednotlivých relé přímo v ePERu. Muže bý takto?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

radlo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 132
Registrován: 19.5.2010, stř 13:41

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od radlo » 9.1.2017, pon 16:21

v daka moze byt

radlo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 132
Registrován: 19.5.2010, stř 13:41

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od radlo » 9.1.2017, pon 18:10

tal rele som zohnal ale jedno nechapem ked som ho tam dal a zapal kluci tak hned my svietia parkovacky a nedaju sa vypat ani packamy a ani na strednom panely ?viemy stim niekto poradit?za vsetky radi budem v dacny

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7570
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od Hampice » 9.1.2017, pon 19:14

A máš správný typ relé? Jinak těžko říct, bude třeba stáhnout schéma, vzít multimetr a hledat. Ten obvod není nějak slozitej. Zaměřil bych se na páčku, jestli vůbec funguje spínač v ní a není pořád sepnutá a občas se vidí poškozené pojistkovky, mohla by být slusla. Samozřejmě projít vodiče, jestli nejsou někde spečené, případně jestli se v tom někdo už nevrtal a něco nepřepojil. To podle schématu celkem snadno odhalíš.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

mato158
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 4.8.2015, úte 13:14
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od mato158 » 9.1.2017, pon 19:22

Tak tak, Rado musis zobrat el. schema a ist podla neho, tak na dialku ti nikto neporadi. Schema mam, len to treba naskenovat.

radlo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 132
Registrován: 19.5.2010, stř 13:41

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od radlo » 9.1.2017, pon 20:32

to je to ze ci to rele je spravne nikde neviem vyguglit ake tam ma byt lebo superka ma viac vecnych tak isto ma napadli aj packy

mato158
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 4.8.2015, úte 13:14
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od mato158 » 9.1.2017, pon 20:54

El. schema
Přílohy
IMG_20170109_205136.jpg

mato158
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 4.8.2015, úte 13:14
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od mato158 » 9.1.2017, pon 20:57

Farby kabelov
Přílohy
IMG_20170109_205605.jpg

mato158
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 164
Registrován: 4.8.2015, úte 13:14
Bydliště: Nitra (SK)

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od mato158 » 9.1.2017, pon 21:04

230 stran, takmer vsetky el. Schemy a ine navody na opravy
Přílohy
IMG_20170109_210148.jpg

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1216
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Ostravsko - Kraj razovitý

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od MikeC » 9.1.2017, pon 21:41

Taky bych takovou knížku chtěl (do zásoby, člověk nikdy neví :D) - jenže v angličtině. A co je na eBayi je všechno pro před-Superkové verze do roku výroby 93 :(
Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995
Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina
Ex: Fiat Stilo 1.4 MW 2007
+ Seat Leon ST FR 1.4TSI (92kW) 2017 jako daily

radlo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 132
Registrován: 19.5.2010, stř 13:41

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od radlo » 9.1.2017, pon 22:11

Mikec ja mam ties superku ale pomoze aj ta to kniha a nemcina neni taka tazka da sa to zvladnut.budem ju mat pozicanu tak uvidime co jej v nej a samozrejme ju budem zhanat.

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1216
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Ostravsko - Kraj razovitý

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od MikeC » 9.1.2017, pon 22:18

Tak já mám aspoň Superkový eLearn v angličtině, kde nějaké wiring diagramy jsou, ale není to tak příjemné jako kniha :)
Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995
Ex: Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina
Ex: Fiat Stilo 1.4 MW 2007
+ Seat Leon ST FR 1.4TSI (92kW) 2017 jako daily

radlo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 132
Registrován: 19.5.2010, stř 13:41

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od radlo » 9.1.2017, pon 22:24

popravde preto hladam knizku lebo pocitac neni moj kamarat .to co ti mas ani neviem co to je a este ani by som nevedel kde hladat :smt021

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7570
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od Hampice » 10.1.2017, úte 08:16

Tzv. Cardisk je ke stažení i tady na webu.. To co dával mato158 je úplně k ničemu. To je na starej model, kterej tady ani nikdo nemá...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od riprex » 10.1.2017, úte 11:22

Jak říká Hampi... cardisk je k dispozici jak pro předface, tak pro poface a podle něj se dají vyřešit všechny problémy, protože narozdíl od předchozích typů je 164 fakt hodně dobře zdokumentovaná. Auta se dají rozdělit do tří skupin: 87-90, 90-92/10 a 92/10-97. Každá ta skupina má několik podskupin menších či větších změn, některé zachycené nejsou, ale nebývá to problém. Mezi sebou jsou tyto skupiny ale odlišné fakt hodně. Mezi verzema do 92/10 a po není shodné skoro vůbec nic a už vůbec ne elektrická schémata - auto je naprosto a úplně jiné totálně vším. Cardisk pro pofacelifty tu Ládin někde sdílel, takže hledej.
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7570
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od Hampice » 10.1.2017, úte 11:43

No mezi 92 a 92+ bych řekl, že právě moc rozdílů zádadních není. Úplně jinak je to mezi MY87 a MY90
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od riprex » 10.1.2017, úte 15:19

Právě mezi MY90 a MY92+ je mrtě rozdíl. Jinak je úplně všechno...

Z toho co jsem za ta léta s AR164 pochytil:
- Výroba AR164 začala v roce 1987

- ke konci 1989 proběhla modernizace palubní elektroniky, změnily se ovladače, přesunulo se ovládání otevírání nádrže, ovládání varovek a tak, ale elektrické zapojení se změnilo jen minimálně. Dále proběhla změna v přední části mechaniky - trochu jiné řízení, twin dostává zesílenou přední nápravu jako má zbytek motorizací, mění se uložení motoru a převodovky u V6, kdy je motor posunutej trochu níž pro zlepšení jízdních vlastností. Zlepšuje se taky antikorozní ochrana karoserií - víc pozink plechu. Na přání se taky dodává regulace výšky sklonu světel z kabiny a nějaké další prvky výbavy přibily. Protipožárka se mění z tmavé látkové na novější alobalovou.

- duben 1990 se objevuje poprvé výbava QV, proti obyč autům má el. podvozek a motor s výkonem zvýšeným na 145kW CEE (tak říká dobový manuál), taky se přestává vyrábět verze s motorem AR06410 141kW, který měl proti klasice ostřejší vačky a neměl katalyzátor

- 1991 v průběhu roku drobné modifikace motoru (přesun víčka oleje, změna komory sání a jejího uchycení, přidán tlumič na palivové lišty), model QV dostává do nárazníku vedle mlhovek "žábry" a 147kW. Také proběhla změna v palubní elektronice - zmizel problematický konektor na protipožárce a byl nahrazen modernějším pod stěrači, stejně tak zmizel problematický konektor motormanagementu mezi palubní deskou a motorovým svazkem. Přesunulo se čidlo vnější teploty do zpětného zrcátka řidiče, změnily se některé konektory ve dveřích a nějaké další drobnosti. Taky přibývá verze 2.0 V6 TB s turbem Mitsubishi. Karoserie nově dostávají nástřik dutin už z výroby.

- 1992 říjen - velká modernizace, palubní elektronika včetně zapojení, konektorů atp se mění, použit kompletně nový motormanagement u všech motorizací, 12V například přichází o rozdělovač atd. Možnost příplatku za airbag řidiče. V interiéru nezůstal kámen na kameni, všechny, ale opravdu úplně všechny součásti byly vyměněny a použity kvalitnější materiály (ani ofuky z palubky nebo páčky pod volantem se neshodují), nová a modernější klimatizace která komunikuje i s jednotkou motoru, za příplatek taky nabízen imobilizér a alarm. Mění se taky zadní sklo - dostává separátní vinutí antény rádia a modernější zesilovač. Přibývá do nabídky motor 24V, mění se mechanismus řazení. Změny na podvozku - všechny motorizace dostávají větší brzdové třmeny, tlustší kotouče, nové horní uložení předních tlumičů "uniball", modifikace horní reakční vzpěry motoru - změna úhlu, aby se silentblok tak nenamáhal. Model QV dostal posílený 24V na 171kW a přitvrzený elektronický podvozek. Auto po tomhle faceliftu zůstává stejné vlastně jen po stránce karoserie - tam se mění jen přední blatníky, všechny dveře a kufr dostává místo pružin hydropneumatické vzpěry. Taky evropské modely dostávají automaticky projektorové světlomety Bosch a pozměněna byla grafika zadních světel. Změněn byl taky systém odvětrání nádrže. Zbrusu nové je i ABS, nově má diagnostiku. Taky je tu jiný brzdový válec a posílené brzdové servo. Přibývá za příplatek verze Super s lakovanými nárazníky, standartní verze "stradale" stále ponechána. Taky diesel dostává nové vstřikování s elektronickým plynem a posílil na 92kW. Úplně jiný je i alfacontrol a skoro všechny ovládací prvky. Seřozování výšky světlometů z kabiny je taky nově standard a za příplatek se nabízí dálkové ovládání centrálu. Změněno je i zadní uchycení rámu pod motorem - přidány vyztužovací plechy pro zvýšení torzní tuhosti. U všech motorizací jsou taky nově drážkované řemeny, dřív byly jen klíňáky. Změnil se i mechanismus stěračů - pohon je téměř stejný, ale raménka jsou jiná, zejména dvojté raménko řidičova stěrače je dost problematické a po letech se deformuje a naráží do kapoty. Zkrátka opravdu nezůstal kámen na kameni a to auto není skoro vůbec stejné.

-1993 z immobilizéru se stává standard, verze stradale se přestává nabízet a standardem je odteď "Super". Přichází verze Q4 s šestikvaltem Getrag a systémem Viscomatic. Verze QV zůstává nadále v nabídce jen pro některé trhy, zejména RHD, kde se Q4 nenabízí.

-1996 airbag spolujezdce se stává standardem pro všechny auta, nové sedačky v interiéru, drobné změny v elektrickém systému, stříbrné lišty se mění na zlaté

-1997 výroba se postupně omezuje jen na modely TS a TD a pomalu končí, pak už probíhá jen doprodej skladovek a přichází 166.

Asi jsem nepodchytil úplně všechno, zejména pofacelifty mám najetý jen ty první a ke konci už se v tom ztrácím, těch aut mi rukama zase tolik neprošlo. Postupem času třeba doplním na co si ještě vzpomenu.
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

radlo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 132
Registrován: 19.5.2010, stř 13:41

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od radlo » 13.1.2017, pát 13:39

opet proble ale teraz z stropnim svetlom .ako nahle otvorim dvere tak my nesvieti interier chcem za spytat ake rele tam ma byt a preco ked dam poistku na stropne svetlo svietia na budikoch kontrolky cervene svetla co sa tika prehriatia oleja a benzinu rezervy ale svetlo nie?

radlo
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 132
Registrován: 19.5.2010, stř 13:41

Re: Nesvítí, nestírá, netopí, ale vše jinak funguje

Příspěvek od radlo » 13.1.2017, pát 13:58

este jedna sa superku R.V1995 3,0 12v

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti