Snížení podvozku - pro a proti

Odpovědět
hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2552
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hadXR » 24.12.2015, čtv 13:53

rosso155 píše:Resident je pecka :D , a vejška je ideální :smt077
No pokud tu limuzínu chce provozovat na okruhu tak určitě, jinak mi příjde jako kravina dělat z komfortní limuzíny nepoužitelnej kostitřas. A disky bych vybral nějaký originální normálního rozměru.
Jinak auto pěkný a interiér super.
Takový kámoše by potřeboval každej :-D
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 24.12.2015, čtv 14:23

A ty uz jdi taky do prdele kafemlejnku :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 45
Registrován: 12.2.2013, úte 14:40
Bydliště: Plzen - Hondzicka v pelisku

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od L.A.M.A. » 24.12.2015, čtv 14:36

vzdyt je to koza vysoka...
Ne vsichni majitele Sierr jsou kreteni...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3171
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od hondzik » 24.12.2015, čtv 14:40

Ale plyn bys tam narval když už do toho nejde nalejt Ceresol , viď....?
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3812
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od Franik » 24.12.2015, čtv 15:09

:smt023 Jste borci a ladinovi mnoho pěkných KM v jeho novostarém kchár. :drivers:
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2552
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od hadXR » 24.12.2015, čtv 16:13

hondzik píše:Ale plyn bys tam narval když už do toho nejde nalejt Ceresol , viď....?
Tak pokud bych s tím měl v plánu jezdit často, tak samozřejmě ano.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3171
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od hondzik » 24.12.2015, čtv 20:50

na vrtání do kolena doporučuju nebozízek 6mm
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od riprex » 24.12.2015, čtv 22:02

Nechápu, co řešíte... kdybych měl QV jako daily, taky do toho jde LPG a s advancerem, aby to dávalo víc HP rovnou. Na plynu nic špatnýho není. Takovýhle auto se už ale silně nevyplatí jako dailyna, takže se nevyplatí ani ten plyn. Maximálně do toho budu lejt E85, hlavně před ME :-D A co se snižování týče... to je holt každýho vkus. K těm velkejm kolům to sedí tak, jak je a nešahal bych na to, možná když by byl rovnou Qčkovej bodykit, ale když se někomu líbí mít to na zemi a nemá bolavá záda jako já... je to jeho věc :wink: Jízdně to nepomůže, ale tu se hraje na vzhled. Kdyby šlo o jízdní vlastnosti, tak nejvíc udělaj powerflexy, tlumiče, lepší brzdové obložení a kotouče a menší kola. Na H&R pružinách s 17" kolama to na mě moc přesvědčivě nepůsobilo, klasickou sériovou Superku mohl člověk trápit jak chtěl, ale furt se to chovalo tak, jak by člověk čekal a nešlo to zadkem napřed :D
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 940
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od .myc155 » 24.12.2015, čtv 22:14

zase je cajk, ze kdyby Ladin nevedel jak nalozit s 164, tak sem muze kdykoliv nakouknout pro radu :smt023

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4010
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od zde. » 24.12.2015, čtv 22:22

:D :D
33

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 24.12.2015, čtv 22:26

Samy teoretici to je fakt uzasny... :smt044 Riprexaku co se nechovalo presvedcive ty vole? Ze se to nenaklapelo jak titanik je spatne? Nekde to odskakovalo?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od riprex » 24.12.2015, čtv 22:42

Tvl to je dva roky nebo kolik... až na tu otočku si to už nepamatuju :-D Však říkám... ty víš co chceš a co děláš :smt023 Že se mi to nelíbí a dělal bych to jinak je výfuck. Abych se přiznal, ani netuším, kolik jsi měl nejlepší čas na kolo. Těch 2:10 by mělo bejt reálnejch...
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 24.12.2015, čtv 23:19

riprex píše:Tvl to je dva roky nebo kolik... až na tu otočku si to už nepamatuju :-D Však říkám... ty víš co chceš a co děláš :smt023 Že se mi to nelíbí a dělal bych to jinak je výfuck. Abych se přiznal, ani netuším, kolik jsi měl nejlepší čas na kolo. Těch 2:10 by mělo bejt reálnejch...
Az mne svezes a bude se to chovat lip klidne reknu OK, je to lepsi... Pohoda. Ale nemyslim si to, jestli vubec kdy ta chvile nastane :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od riprex » 24.12.2015, čtv 23:35

Svézt nemá cenu, protože hodnotit auto z místa spolujezdce je nesmysl, to bude rozumnější ti to půjčit, ale furt to není moc relevantní test, protože to je přecijen prvogenerační QV :wink: To že to má náklony navíc neznamená, že to nefunguje, prostě se to jen naklání a nevím, proč by mi to mělo vadit, pokud mě sedačky podržej. Důležitý je aby to propružilo a neodlepovalo se kolo. Já vycházím jen z toho, co jsem řídil sám. Tvoje auto nebylo jediný, který šlo zadkem napřed :-D Ale co jsem jel třeba předfaceliftovým turbem a to tak, že celkem na hraně, tak se to plynem dalo krásně řídit a fungovalo to. Ta zadní náprava prostě nese přitvrzení a snížení výšky blbě a dělá pak brikule, stejně jako když jsou v háji ty silenty v podélných ramenech. Příčný odcházej málokdy. Osobně mám ale prekérku s tlumiči. Rád bych všechny 4 el., ale mám jen jeden přední pravej :-D Navíc je napytel, že už toho maj dost za sebou, takže idálně repas... Ale bral bych i nějaký normální lepší tlumiče. Klidně Sachsy touringový... ale prostě není. Monroe leda a to je sračka nad sračku, Kayaba pak z ciziny... a nemám v to důvěru.
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3171
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od hondzik » 25.12.2015, pát 09:29

vypozoroval jsem to u svých aut jak se z nich staly nepoužitelný kostitřasy, hůř to zatáčí, vůbec to nedrží a je to úplně nepoužitelný. Možná to dělaj ty zahraniční Kayaby. Cestou na Pálavu jsme se málem zabili na kruháči. Obrácen na pravou víru vše zvednu, po víko naleju E85 a nechám namontovatLPG. Laďo, mám 14" speedline v 5x98 a podložky pod pružiny na zvednutí vytočíme. Maníka na plyn taky domluvím
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

RADES 155
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 396
Registrován: 9.12.2009, stř 22:02

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od RADES 155 » 25.12.2015, pát 10:07

To je jasná věc, nižší těžiště prostě nefunguje. :smt040 A ty hovada v celým motorsportu na to ještě nepřišly. :???: :???:
KÁMEN 2017 - 8.-10.9.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2552
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od hadXR » 25.12.2015, pát 10:31

Je vtipný pozorovat pánové jak špatně snasite jiném nazor :-D
A pánové v motorsportu to určité špatně nevymyslel, ty to na rozdíl od nás rozuměj. Ale on ten závoďak překvapivě není stavěné na jízdu po děravý český okrese.
A to že to co vymyslely funguje dobře na Monze neznamená že to bude fungovat dobře všude. Ono se stačí podívat na rally vozy a je jasný že každá trať má vhodné nastavení.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 25.12.2015, pát 10:43

No mne silnice prijdou OK, ty deravy okresky uz jsou par let docela historie az na par vyjimek, tak to tady porad neopakuj jako vymluvu... A ze nemam rad kdyz se auto koliba jako clun - ANO NEMAM. Moje volba - rad se na svy auta divam, takze 5cm fuky v podbehu tezce snasim. Zas naopak nechapu auta na dorazech. Netreba tady porad blabolit ty samy hovna jako nabozensky fanatici (Had a Riprex) co uz jsem tady cetl X krat v jinych tematech jako pres kopirak... SPAMBOTI
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

RADES 155
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 396
Registrován: 9.12.2009, stř 22:02

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od RADES 155 » 25.12.2015, pát 10:52

Nepřekrucuj. To není o špatném snášení jiného názoru. Svoje auta si zvedněte třeba o metr, když vám to vyhovuje. To žese Ti nelíbí auto snížené je ok, ale psát tady, že snížení o 3 cm nám vymlátí plotny v zádech a zhorší jízdní vlastnosti oproti originálu je fakt přes čáru. Nejsem žádný velký pisatel na tomto fóru, ale tohle se nedá vydržet nereagovat. Mimo jiné jezdil jsem ve 155ce na Koni podvozku a 17kach kolech po Praze uplně v pohodě. Holt nejsem tupoun co vymetá každou díru. Dírám se vyhýbám i 146kou s origo podvozkem. A není to o tom, že bych jezdil zběsilý slalom. Jen koukám na cestu a u řízení přemýšlím.
KÁMEN 2017 - 8.-10.9.2017
SQM 50 Miglia 4 12.8.2017

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3544
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od crashta » 25.12.2015, pát 11:09

YO! :smt023
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 45
Registrován: 12.2.2013, úte 14:40
Bydliště: Plzen - Hondzicka v pelisku

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od L.A.M.A. » 25.12.2015, pát 11:33

Jak na sierra klubu... Dat r13 a vytekle tlumice nejpohodlnejsi . R15 uz nemaji smysl auto je nevyuzije a jen nakopete disky na tech silenych silnicich:D:D:D Ladin sem rad ze nejsi skvarek a nezmrvis to auto jak ti radi mistni profici* pres spotrebu a jizdni komfort.
Ne vsichni majitele Sierr jsou kreteni...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od riprex » 25.12.2015, pát 12:06

Had: To prostě nevysvětlíš... furt budou mlít tu svoji a řešit píčoviny, přitom o nic nešlo. Jen jsem řekl svůj názor a podotknul, že sériová 164 mi nikdy takovou parádní otočku nevyšvihla. Každej ať si to dělá jak chce se svým autem, jak jsem psal už na začátku a jestli si pánové myslí, že umí naladit podvozek líp než výrobce po mnoha letech dost tvrdých testů v případě 164, je to jejich boj. Ale říct, že mi to příjde hnusný a nahovno snad můžu, ne? Není potřeba rozjíždět kvůli tomu flame :smt023
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

ozzy
Nováček

Příspěvky: 179
Registrován: 17.2.2015, úte 17:39

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od ozzy » 25.12.2015, pát 12:13

vypadá neskutočne dobre a tie disky jej seknú...krása :smt023

Apache
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 310
Registrován: 12.6.2012, úte 17:54

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od Apache » 25.12.2015, pát 12:39

riprex píše: ...jestli si pánové myslí, že umí naladit podvozek líp než výrobce po mnoha letech dost tvrdých testů v případě 164, je to jejich boj
No tak ho nezakládej :roll: . Výrobce ho naladil na něaký kompromis mezi vlasnostmi jako je ovladatelnos, pohodlí, vzhled atd. Pokud někdo na svém vlastním autě udělá úpravu, která ten kompromis posune směrem k pro něj důležié vlastnosti a obětuje pro něj méně důležité, tak co má být?

Snad až si to tu přečte Kubas, tak to vyčlení do vlákna "Neustálé debilní kecy o snižování, plynu a podobně" a nebude potřeba zasírat normální témata.

EDIT: Na druhou sranu spojovat snížení alá H&R pružiny -35mm s odkazováním na motorsport, do toho bych se teda taky nepouštěl. Ono jde o trochu víc věcí než kde je těžiště...
AR 145 1.4TS Junior piccolo amore mio

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2634
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Ladin 164V6 - Alfa Romeo 164 3.0V6 24V Super (1992)

Příspěvek od rosso155 » 25.12.2015, pát 12:50

Riprex: sorry, ale píčoviny řešíte vy :wink: . Proč prostě jen nenapíšete, že vy byste nesnižovali, toť vše, stejně jako my, příznivci nízkýho vzhledu, napíšeme prakticky pořád stejnou větu "poslal bych to k zemi" a víc to už nerozvádíme, žádný vysvětlování, jak je to teď na ho...o apod. A zrovna tady u Ládi, u kterýho musíš přece vědět, že svý auta k zemi posílá :roll: .
Kde jsou ty časy, když se tady auta hodnotily bez současných přednášek [-o< .
Naposledy upravil(a) rosso155 dne 25.12.2015, pát 14:55, celkem upraveno 1 x.
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti