Snížení podvozku - pro a proti

Odpovědět
rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rossogtv » 27.12.2015, ned 14:46

Kubas píše:Rosso: to co pises plati tak mozna pro nejake super-velke rafky ktere uz jsou na hrane tuzingu... kazde auto ma svuj idealni rozmer rafku a nejde rict ze mensi = lepsi.... Na Mondeu i Alfe GT stridam zimni 16 a letni 17 a ty letni 17 jsou pro obe auta optimalni.... pravda, na GT davam 215/50 misto 45 aby tam te gumy bylo o trosku vic....

povolene rafky na GT zacinaji na 15" (195/60) a to bys mi asi nedoporucil jako nejlepsi obuti ;-)
da se rict, ze nejdulezitejsi faktor u vyberu sirky pneu je vaha vozu. Treba Alfa 75 na 195kach, u ktere je snizena vaha na 1000kg, se chova jako Alfa 75 s 1200kg na 205kach nebo GTV916 / 1400kg na 225kach...
Na GT dat 195/60 bude asi rozumne jen pro zimni obuti v zasnezenych oblasti , a 215/50 jsi na leto vybral taky perfektne, vyborny kompromis, podle me to bude schopno jezdit rychle i na vode.... :smt023
Ja si myslim, ze se lame chleba kolem rozmeru 215-225 u beznych aut na celoletni sportovnejsi jezdeni.
Akorat mi prijde idioticky, montovat 225/35/19 nebo 225/40/18, kdyz 225/45/17 je nejlevnejsi, nejlepe zrychluje, zatacku projede stejne rychle, na hrane je nejlepe ovladatelne a dokonce ma i zbytkovy komfort....
jinak radsi si zacnete uvedomovat, ze jiz letos zde v evrope mame pres 1 mil. nezvanych hostu, kde nikdo nevi co maji vlastne za lubem.....
by mi pripadalo lepsi ze by se meli cesi/pravi evropane pomalu vic semknout nez se tady navzajem :smt097 , v ramci nasich vanocnich / krestanskych hodnot.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hondzik » 27.12.2015, ned 15:29

Já semknutou náladu mám, ale imigrační krize je téma který bych na foru o autech fakt řešit nechtěl. Protože to bude ještě větší zlá krev než úmyslné prasení vývoje za miliardy lir
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Kubas » 27.12.2015, ned 15:37

myslim ze nikdo soudny tady tyhle veci resit nechce.... kazit naladu si muzu na iDnes a jinde....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od MikeC » 27.12.2015, ned 15:39

Taky si myslím, že už jste si to "hezky" vyříkali a ujasnili, že každý máte svůj názor a neshodnete se. Tečka. Tím bych to uzavřel a flame/hate-war se nemusí roztahovat na dalších 5 stran :wink:
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hondzik » 27.12.2015, ned 16:41

Ještě tak na okraj. V Ladinovo ex jsme absolvovali Pálavu ve 4 lidech. Na tich nesmyslných pružinách a 17" jsem si připadal vzadu jak pán, i v režimu Sport. Zpět jsme jeli po D1, v té době před rekonstrukcí a opět se na to nedá říct nic. Prostě to dokonale vystihovalo definici velkého, rychlého a jistého sedanu od Alfy Romeo. Nic nemlátilo, nic neupadlo, žádná destrukce krčních obratlů...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od andy_xx » 27.12.2015, ned 23:04

tvl, jste blázni...takhle si nějak představuju, že funguje Honda forum :-D
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 27.12.2015, ned 23:16

Se schválně podívej někdy na hondaclub... proti tomu je tohle slabej odvar :smt033 Beztak je to mnou, že jsem prostě moc silná a rozporuplná osobnost, přitom jsem to původně nemyslel vůbec nějak špatně :wink: Snížená Superka se mi nelíbí a zabíjí ji to vzhledově úplně stejně jako ty Boschácký projektory. US specifikace s Elmama vypadaly výrazně líp :D (doufám, že tohle nepovede k založení tématu Elma vs Bosch :smt040 )

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3162
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rosso155 » 28.12.2015, pon 00:37

riprex píše: Snížená Superka se mi nelíbí
No kdybys to komentoval jen takhle a veškerý vysvětlování si nechal pro sebe, nejspíš by to neskončilo tolika stránkama :D a vykopaným tomahawkem :-D (to platí i pro ostatní odpůrce snižování).
Prostě každej od auta chceme něco jinýho a tomu to přizpůsobujem :wink: . Každej si přece může vyjádřit svůj názor na danou věc, ale to veškerý vysvětlování, proč je to a to blbý a to a to druhý lepší, je fakt zbytečný, k ničemu to nevede a jen to končí tímhle.
Dřív tu fakt bejvala větší pohoda :pivko
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hadXR » 28.12.2015, pon 10:12

rosso155: To se právě mýlíš, tady totiž může svůj názor prezentovat pouze jedna strana, tedy alespoň bez obav toho, že bude po prezentaci vystavena urážkám.
A pokud si četl příspěvky výše tak musíš vědět že nejen "odpůrci snižování" dodávají vysvětlivky k tomu proč je jejich způsob správný.
Což osobně nepovažuji za špatné, protože pokud mám názor, měl bych i dokázat odůvodnit proč se ho držím.
Od toho je toto diskuzní fórum.

Ale tomu co se zde děje se naštěstí mohu jen smát a úryvky dávat k přečtení dalším pro pobavení :)
Což se bohužel nadá říci o skutečných problémech již i výše zmíněných.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Pivrnec911 » 28.12.2015, pon 10:18

Taky se bavíme:-). Jinak souhlas s Marcelem.GTA mi funguje na 17kách mnohem lépe,ale za ten styl na 18kách to prostě stojí:-).
Naposledy upravil(a) Pivrnec911 dne 28.12.2015, pon 10:36, celkem upraveno 1 x.
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 28.12.2015, pon 10:29

S Riprexem se da aspon mluvit (ze se mu nelibi superka je jeho vec - proc ne), s Hadem kolenovrtem ktery ktera je presvedcen o sve jedine a spravne pravde bohuzel ne... :D Beztak to pise jen proto ze by to na vestich kolem melo vetsi spotrebu o 0,1l/100km a nechape ze nekteri maji auta pro zabavu. Proc by se proboha 164 nemohla chovat agilneji?

Nakonec z toho beztak vyplynulo (od lidi kteri neco vi) ze lehke snizeni (ne hodit na dorazy) nebo o cislo vetsi kola nejsou ke skode veci, ani neublizi jizdnim vlastnostem. Ze svoji zkusenosti vim ze ubytek komfortu je minimalni (pokud to neni ultimatni podvozek co ma A.J.). Tak nevim o cem tady jeste psat
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hadXR » 28.12.2015, pon 10:47

Pokud by jsi použil větší celkový průměr kol, tj. nepřizpůsobil jsi profil pneu větším ráfkům, dojde tímto k prodloužení stálého převodu. Čímž bude zapotřebí nižších otáček motoru pro zachování stejné rychlosti, čímž naopak dojde ke snížení spotřeby. Alespoň na dlouhých trasách, pokud samozřejmě zachováme šířku pneumatik :wink:
Nicméně pokud se bavíme o autě pro zábavu tak bude důležitější argument to že zvětšením průměru kol dojde také ke zhoršení akcelerace.

Ale ujišťuji tě, že rozdíl ve spotřebě 0.1l/100km mě skutečně nezajímá vzhledem k tomu, že mě palivo stojí 20 Kč/l :-D
A auto pro zábavu mám též a k tomu ještě motocykl tak mě už hol moc nerajcuje jezdit do práce za 4 kč/km a ti kdo mě znají delší dobu ví, že sem takto jezdil hodně dlouho.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rossogtv » 28.12.2015, pon 10:51

ja jen, byt mame nekdy jiny nazory, ty fakace by jsme si meli schovat pro opravdove nepritele a nedelat si je ve vlastnich radach, bo se v budoucnu eventuelne trochu vetsi, nebo mnohem vetsi "kolchoz" muze naramne hodit, takze v tom smyslu vsem Alfistum vse nej do noveho roka - a to i tem snizenym/zvysenym........
K vecnym argumentum PROTI snizovani: na podvozku 164 je predni spodni rameno geometricky ulozeno tak, ze pri stlaceni cca 2-4cm PRIDA negativni odklon, coz je vyhodne pro projeti zatacky. Kdyz stlacite jeste vic, rameno naopak uz jen odklon ODEBIRA. Pokud tedy podvozek snizite, budete mit na prednich kolech mnohem vice odklonu nez ma byt, coz se negativne projevuje mnohem rychlejsim sjizdeni pneu vnitrkem + brzdeni zejmena na mokru je horsi - pneu neni celou sirkou na povrchu pod stejnym tlakem.
Ten samy efekt by mel byt i vzadu, ikdyz ne tak vyrazne......
Jak uz jsem psal - me se seriova vyska taky nelibi a odjakziva snizuji - ale nedelam si iluze o nejakych pozitivnich dopadech krome optickych...Na zavodni 75ce se muselo kvuli geometrii upravit uplne vsechno - zaveseni spodniho ramene, tehlice, oba body zaveseni tlumice atd. Byla to celkem fuska aby v snizenem stavu delal podvozek opet to, co jsem chtel + zadni dedion se rezal/ varil aby se pridal odklon + zbihavost, tam to jinak neslo :smt033
Jenom proboha nesnizujte az na zbytkovej chod 1,5cm, to je piii.ovina na entou, do dorazu na tlumici musi zustavat nejmin 3-4cm...
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 28.12.2015, pon 11:06

hadXR píše:Pokud by jsi použil větší celkový průměr kol, tj. nepřizpůsobil jsi profil pneu větším ráfkům, dojde tímto k prodloužení stálého převodu. Čímž bude zapotřebí nižších otáček motoru pro zachování stejné rychlosti, čímž naopak dojde ke snížení spotřeby. Alespoň na dlouhých trasách, pokud samozřejmě zachováme šířku pneumatik :wink:
Nicméně pokud se bavíme o autě pro zábavu tak bude důležitější argument to že zvětšením průměru kol dojde také ke zhoršení akcelerace.

Ale ujišťuji tě, že rozdíl ve spotřebě 0.1l/100km mě skutečně nezajímá vzhledem k tomu, že mě palivo stojí 20 Kč/l :-D
A auto pro zábavu mám též a k tomu ještě motocykl tak mě už hol moc nerajcuje jezdit do práce za 4 kč/km a ti kdo mě znají delší dobu ví, že sem takto jezdil hodně dlouho.
Asi neumis cist, jses fakt mimon 1. kategorie!!!

Ja psal ze prumer zustane zachovan, ze jsem to i pocital a rozdil jsem mel 2mm na obvodu! (proc bych mel davat celkove vetsi kolo? Aby drelo o podbehy nebo? :D Jestli myslis tu detskou motorku, tak to je vetsi frajerka Katusa a to je holka :smt044

Konec, uz opravdu. :smt015

P.S.: my fakt nemuzem za tvuj posranej zivot tak uz staci :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Kubas » 28.12.2015, pon 11:36

Rosso155: je zcela OK že se tady potkávají různé názory a že kdo je pro/proti tak hodí různé argumenty... říkat jen ano/ne by asi bylo dost o ničem.... :wink: A myslím že i přes jisté jiskření je ta diskuse rámcově OK, na jiných auto-fórech se dějí mnohem horší věci....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2545
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od PetrGTV » 28.12.2015, pon 11:51

.... a přitom taková blbost ... :D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18495
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Kubas » 28.12.2015, pon 12:05

holt si žijeme v luxusu když můžeme dva týdny řešit takové hovadiny.... :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 28.12.2015, pon 12:17

Pritom kvuli jedny neumely fotce ze Zoneru :D

Nebo proto ze je to auto cerny? :-k
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3162
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rosso155 » 28.12.2015, pon 12:18

Kubo, já si v luxusu "nežiju", já mám taky sníženej kostitřas :-D .

Petr: No právě, a přitom tak zbytečně a stejně to nic nezměnilo :D .

Láďa: Ale hodně povedený :smt023 .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ondra156 » 28.12.2015, pon 13:03

Roztrhejte si občanky...
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 28.12.2015, pon 13:09

Tohle konstatování mi tu chybělo :-D Každopádně dneska už problém... chce to aspoň nůžky :smt033

L.A.M.A.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 45
Registrován: 12.2.2013, úte 14:40
Bydliště: Plzen - Hondzicka v pelisku

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od L.A.M.A. » 28.12.2015, pon 22:13

Hade sem ochotnej vzit moji sierru (debilne snizenou, na debilnich kolech, radoby sportovni s 2,0 motorem) do Mostu na okruh a ty vem tu tvoji seriovou s LPG na uzasnych pneu se seriovych podvozkem. Jestli budes rychlejsi :) kdyz se tady lidi chteji sazet, ze seriove auto je rychlejsi nez radoby motorsport :)
Ne vsichni majitele Sierr jsou kreteni...

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hadXR » 29.12.2015, úte 00:43

Ladin 164V6 píše:......
Beztak to pise jen proto ze by to na vestich kolem melo vetsi spotrebu o 0,1l/100km
......
Reagoval jsem na to co si napsal zde.

Jinak Láďo je smutné, že na jakýkoliv argument dokážeš reagovat pouze urážkami.
To, že tu jsou z toho 4 strany textu za to si můžete sami, já sem pouze napsal svůj názor ke tvé fotomontáži, pokud tě můj názor nezajímal, nemusel si ho hned sprostě komentovat. A ke všemu co napíšu si vymýšlet konfliktní odpovědi.
A další okamžitě, navíc zcela mimo diskutované téma, řešit můj vztah k útratě za pohonné hmoty.
Ale asi půjdu do sebe a místo slunečňicového oleje začnu používat olivový, protože až vysypu výplatu do nádrže tak budu teprve ten správnej frajer :)

A zejména, o mém životě nevíš vůbec nic tak se k němu laskavě nevyjadřuj!

L.A.M.A.: Tak jako na okruh si zajedu velice rád. Nicméně momentálně je Sierra odstavená a čeká mě nějaká práce, ale až vyjede tak se ti ozvu.
Tak nějak očekávám, že na to co sem napsal přijde nějaký komentář tipu: " Se dalo čekat, že se na něco vymluví." Ale já jí teď kuly tobě z depozitu teď fakt vyndavat nebudu. Ale klidně se zeptej třeba Pira, že já slovo držím a na tom okruhu se potkáme.
A mám i na to přiznat, že tam pojedu s tím, že neočekávám vítězství, protože dle mého názoru je nejdůležitějším článkem řidič, což si můžeš ověřit v bezpočtu mých příspěvků, a vzhledem k tomu, že závodní zkušenosti máš mnohem větší než já tak očekávám prohru. Bez ohledu na "nastavení" vozu.
A mimochodem nevím jak si přišel na to že moje Sierra je na úžasných pneu a sériovém podvozku?
Ty pneu, P zero nero, byly úžasné, ale další sezónu už na nich nedám a nevím co pořídím.
Sériový podvozek? Tím myslíš tuhostně stavitelné tlumiče a pružiny Spax a PU silentbloky Flo-Flex?
Nicmémě ty tlumiče s perama sem tam nedávál já, ale předchozí majitel a spokojenej s tím teda nejsem, je to kostitřas, ale náprava je taky v plánu.
Dále když sem jezdil na okruhu nebo prostě v kuřivu tak sem stejně přepínal na BA na to mám v nádrži stále připravenejch pár litrů V-power 100. Na druhou stranu když bych se tomu chtěl věnovat naplno tak z LPG nebo E85 ve výsledku vyždímu víc.

A hlavně mi zdůvodni tvou poslední větu: "kdyz se tady lidi chteji sazet, ze seriove auto je rychlejsi nez radoby motorsport"
On tu snad někdo říkal, že seriové nastavení bude na okruhu rychlejší než "motorsport"??? Myslím, že to bylo vždy myšleno ve vztahu k silničnímu provozu ve kterém asi trávíme většinu času.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rossogtv » 29.12.2015, úte 01:19

probiraji se tady Alfy nebo Sierry ???
jinak napad dobry, a jelikoz majitel Miaty taky mel plno kecu ale na vyzvu nereaguje, klidne si to rozdam s 916 v seriove vysce a 15" kolama proti, rekneme Ondra156, ten ma k tomu spravne vyladene GTV, vcetne patricnych kecu. A vubec nevadi ze ma 2.0 a ja jen 1,8 :smt033
Samosebou, ze jeste muzes narychlo vymenit ty 18" za avizovane 19", Ondro :smt023
Co na jare ???? Brno ????
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Ondra156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 535
Registrován: 28.2.2014, pát 17:48
Bydliště: Hodonín-Zlín

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ondra156 » 29.12.2015, úte 03:40

rossogtv píše:probiraji se tady Alfy nebo Sierry ???
jinak napad dobry, a jelikoz majitel Miaty taky mel plno kecu ale na vyzvu nereaguje, klidne si to rozdam s 916 v seriove vysce a 15" kolama proti, rekneme Ondra156, ten ma k tomu spravne vyladene GTV, vcetne patricnych kecu. A vubec nevadi ze ma 2.0 a ja jen 1,8 :smt033
Samosebou, ze jeste muzes narychlo vymenit ty 18" za avizovane 19", Ondro :smt023
Co na jare ???? Brno ????
Já tady nikoho k ničemu nenabádám a už vůbec nemám potřebu si to s někým rozdávat na okruhu :D :D Co bych z toho jako asi tak měl? :D
Bez srdce bychom byli jen stroje
Alfa Romeo GTV 2.0 Twin Spark - Strada
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V - Stradale .....už tam má 3.0 :)
_________________________________

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti