Snížení podvozku - pro a proti

Odpovědět
Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 29.12.2015, úte 07:45

Zadostiucineni :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Apache
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 310
Registrován: 12.6.2012, úte 17:54

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Apache » 29.12.2015, úte 07:49

Ještě pár lidí si vjede do vlasů a už to vystačí na půldení pronájem okruhu na soukromou akci, to bych se nezlobil :D
AR 145 1.4TS Junior piccolo amore mio

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2642
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Pivrnec911 » 29.12.2015, úte 08:06

Had se cejtí strašně dotčenej když ho vyfuckovali lidi které označil jako eurospolečnost... :smt040 :smt040 :smt040
156 2.0TS SP2 98´
75 1.8IE 89+2.0TS 89
75 2.0TS S 88´
156 GTA Q2 03´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´,2.5V6 98´,2.5V6 99´
156 1.9JTD SW 02´
Giulietta 1300 80´
Spider 916 2.0 TS 96´
BMW 730Da 01´
159 1.9JTD SW 08´
Ex mnoho a mnoho...

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2552
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hadXR » 29.12.2015, úte 09:34

hadXR píše:......
Mě to je vcelku fuk co Ládin se svým vozem udělá, ať ho třeba zapálí když mu to udělá radost, jen sem vyjádřil svůj názor (což je v dnešní eurospolečnosti asi nestydatost) na jeho úmysl.
......
Můžeš mi prosím objasnit koho konkrétně jsem zde jmenoval a označil za "eurospolečnost"?
To, že jsou někteří vztahovační s tím já nic nenadělám.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2642
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Pivrnec911 » 29.12.2015, úte 10:48

Sám víš nejlíp jak si to myslel:-).
156 2.0TS SP2 98´
75 1.8IE 89+2.0TS 89
75 2.0TS S 88´
156 GTA Q2 03´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´,2.5V6 98´,2.5V6 99´
156 1.9JTD SW 02´
Giulietta 1300 80´
Spider 916 2.0 TS 96´
BMW 730Da 01´
159 1.9JTD SW 08´
Ex mnoho a mnoho...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 29.12.2015, úte 13:16

Uz se na to tady asi vykaslem ne? Exot zustane exotem :smt016 . Beztak si to auto udelam po svym. :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2643
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rosso155 » 29.12.2015, úte 16:41

Amen [-o< :-D
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 339
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od andy_xx » 29.12.2015, úte 18:26

super, tak na jaře Brno:) .. vezmu Megoše a třeba tam potkám nějakou seriovou GTA :)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 29.12.2015, úte 19:50

Muzete palit gumy na zpatecku :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2336
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od PetrGTV » 30.12.2015, stř 21:30

Chvílema to tady vypadá, jako když už dávno nejde o auta, ale o to kdo má větší péro :-D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (červená metal.) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero)
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20V automat. (nero metalico) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová)
BMW X5 3.0d
Rychle a stylově

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3171
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hondzik » 30.12.2015, stř 21:31

a kdo? :smt118
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 27.4.2016, stř 13:52

Tak jsem se pustil do podvozku. Nutno říct, že díly, co se dneska prodávají jsou fakt nechutný kaše. Horní uložení tlumičů značky KYB je nechutné bláto, takže radši ponechám originál, protože není rozpraskaný a tváří se v pohodě. Taky proběhl trochu detuning a dle toho taky patřičné zvýšení. Jsou to navíc pružiny z TD, tak počítám, že budou tužší a bude to tím pádem sedět trochu vejš, než origo. Podvozek na QV byl ale solidně jetej. Miska držela už jen tak nějak silou vůle, ložisko bylo víc krychličkový než kuličkový a origo tlumič, co jsem si myslel, že mám jedinej elektro byl vyvložkovanej :-D Kdyby někdo chtěl vložku Koni Sport, nebo naopak jednu měl... Díky bohu tlumiče z TD se zdaj cajk. Vracej se zpátky a jdou přiměřeně ztuha...
Přílohy
IMG_0652.JPG
IMG_0661.JPG
IMG_0664.JPG
IMG_0662.JPG
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4695
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Dallen » 27.4.2016, stř 14:42

Nezkoušeli jste prohledat katalog tlumičů zda nepůjde použít z něčeho jiného?

Řešil jsem podobný problém na F850 a po několika hodinách sem na druhý pokus tlumiče našel. Stačí google, hledat tlumič poodobného uchycení a poté už jen porovnat délku a typ.

Ovšem pokud tam je tlumič s návarkem na těhlici tak to bude trošku problém, ale u tlumičů oko-oko, oko-čep atp. je to řešitelné
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 27.4.2016, stř 15:17

Tak ono není problém koupit nové tlumiče. To, že u nás je to banda retardů a nechce se jim objednávat kusovku neznamená, že by se ty tlumiče nedaly sehnat. Po rozhovoru přímo s podporou Kayaby není problém jak přední, tak zadní dodat. Spíš mám lehce obavy o kvalitu... To bych radši asi repasoval tyhle z TD (originál Sachs BOGE) V reálu se sehnat dá skoro všechno, je to jen o tom škemrat u výrobce. Když jsem napsal Imasafu, tak po chvíli přemlouvání taky nabídli, že nesehnatelnej koncák výfuku uměj vyrobit. Jen na to jsou většinou měsíční čekačky. Chladič jsem taky řešil přímo s Nissensem a do měsíce ho vyrobili a poslali :-D Ono i ty blbý vodítka na motor Metelli bylo ochotný dodat a vyrobit... ale tam byl požadavek aspoň 30ks a cena nebyla zajímavá.

Stejně bych s těmi tlumiči rád nakonec sehnal origo Sachs BOGE Electronic a zrepasoval je. Jak na to vím, dá se to samodomo udělat. Snad se třeba zadaří sehnat...
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 27.4.2016, stř 18:27

Nebo se inspirovat u Koni kde predni tlumice byly jen vlozky do vykuchany patrony origo tlumice a dole provrtana dirka - zajisteny matkou...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 27.4.2016, stř 19:33

Tak ono právě ty Koni se ještě občas někde objeví. Ono věřim, že když je to auto mělo na všech čtyřech, tak to mohlo fungovat obstojně. Bohužel ta hromada kreténů, co se na něm předtím vystřídala to vyhodila a zbyl jen jeden. Nechápu, jak někdo mohl nechat na nápravě dva úplně jiné tlumiče a navrch ještě dvě úplně jiné pružiny a misku, která byla přeplátovaná, aby se úplně nepropadla :roll:
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 27.4.2016, stř 20:14

Dobry maso :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2705
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od vonkreuz » 27.4.2016, stř 20:22

@ Riprex - Mam pocit, ze mam pouzite Koni na zadek pro Themu a dostal jsem je k autu. Pomohlo by to? Musím se ale podívat do garáže v sobotu.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 27.4.2016, stř 20:30

Zadek je stejnej. To už by byla skoro kompletní sada, ještě to chce jeden přední :smt040
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2705
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: Československo

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od vonkreuz » 2.5.2016, pon 08:03

Všechno jinak.
Tlumiče co mám jsou předky. Jsou bez označení. Dostal jsem je od chlapa co svou Themu dotahl z Německa a byly v originál Koni krabici se spoustou německy popsané chemie (vazeliny, oleje a cosik). Tak to tipuju na originály, které původní majitel nahradil Koníkama.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo164 2.5 TD 92x94mm Super 98', malý Farina
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Tipo834 2.0 VIS 84×90 mm 93´, f rozborce
Tipo932 2.5 V6 88×68.3 mm SW fl addio

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 27.8.2016, sob 23:25

Tak po dlouhých úvahách co s podvozkem nakonec koupeny novější tlumiče z pofaceliftového QV (tužší než předface), pružiny pro poface QV a i uložení (je výrazně pevnější a lepší než předface) a komplet zbytek z poface, protože obecně poface modely a Superky jsou míň kachny než ty první typy. Sedí to možná trochu vejš, ale H&R pružiny jsem nechtěl, byť by asi vyšly levněji než Lesjofors. Taky bohužel nejdou nikde sehnat manžety na tlumiče, v italcaru jsme vykoupili poslední dostupný kus, druhá byla naštěstí OK ze starýho.
Přílohy
14172023_1081244551912234_1297813106_n.jpg
Sice to není úplnej břichoplaz, ale zas to jde aspoň nasadit na zvedák a tak... a retardéry můžu brát bez zpomalení :D
14101967_1081250431911646_1862179120_n.jpg
Rozdíl předface a poface tlumič. Předface má delší pístnici a menší závit na konci kvůli jinému typu uložení.
14124090_1081243025245720_214754456_o.jpg
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 28.8.2016, ned 20:46

Ty prachovky pasujou skoro presne z Bmw e90, prumer i delka :D Dal jsem je a OK, febi za 200 po slevach...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 28.8.2016, ned 20:54

Cajk, dík za tip :smt023 Teď budem ještě řešit zadek. Tam jsem teda neprozřetelně koupil sadu manžet a dorazů KYB a... už od pohledu je to dost sračka. Není to guma, je to asi jako flexi trubka na odpady nebo husí krk.
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7539
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Hampice » 19.9.2016, pon 14:13

Asi sem...
Neřešil jste někdo, nebo nezahlídl někdo někde po netu rozpěru na zadní tlumiče? Teď jsem s tím chvíli jezdil nuceně* v režimu SPORT a je až nechutně cítit, jak se ta kastle kroutí, zejména vzadu. Předek je v podstatě ok. Nevím, na kolik by to pomohlo, bo těsně nad tlumičema je pod platem příčka, ale přeci jen samotné hrnce propojené nejsou.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 19.9.2016, pon 14:45

Covece nevim jestli by to neco prineslo, jak rikas, je tam od toho plato a ta deska za operadly.... Ono se to krouti cely, jako vse v ty dobe...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host