Snížení podvozku - pro a proti

Odpovědět
Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5918
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 25.12.2015, pát 20:04

Jojo na Palavu... :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5058
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od speedy » 25.12.2015, pát 20:05

no, že si někdo blbě nakonfiguruje odpružení podvozku je jeho mínus. decentní snížení ( do -30 mm) určitě ničemu nevadí. Já na takovém jezdím dnes a denně do práce a vlastně všude kam potřebuju a nemám problém. Pokud Ladin ví, že s tím nebude jezdit po polní cestě, tak proč by to lehce nesnížil? pokud se nechají klasické tlumiče a doplní se značkovými sníženými pružinami (Eibach např.) tak to určo nebude naškodu :wink:

Snížení zdar :smt023
Alfa Romeo Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 154kw Ti
EX Alfa Romeo 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kw

"Každý automobilový nadšenec alespon jednou vlastnil Alfu Romeo."
Jeremy Clarkson - Top Gear

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5918
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 25.12.2015, pát 20:20

Hele ja s temahle autama jezdim na chatu, to je polnacka s vyjetyma kolejema, skrtaji tam seriovy auta... Jedu sice na 1 a 2, ale nikde jsem neskrtl ani s 164 (HR) ani s M3 (Eibach), ani s Deltou (Eibach)... I zena ma na kombiku Mpaket pera... :-D Takze jak psal Rades nekde nahore, je to o rukach :smt023

Konec.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5058
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od speedy » 25.12.2015, pát 20:35

o rukách a najeté stopě :-D
Alfa Romeo Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 154kw Ti
EX Alfa Romeo 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kw

"Každý automobilový nadšenec alespon jednou vlastnil Alfu Romeo."
Jeremy Clarkson - Top Gear

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2710
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rosso155 » 25.12.2015, pát 20:55

Takže jestli to dobře chápu, podle vás se dá stejná zatáčka projet na užší a vyšší gumě projet rychlejc než na širší a nižší protože je čitelnější? To mi fakt hlava nebere :-k
Proč se teda na sportovní auta i na sportovní verze běžných aut dávají větší kola s nižším profilem? Určitě ne jen kvůli větším brzdám, vždyť i na velký kolo by šel natáhnout balon :wink:
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3029
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 25.12.2015, pát 21:01

Omfg... to je zas dedukce jak noha. Nic takového tu nikdo neřekl... :roll:
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2710
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rosso155 » 25.12.2015, pát 21:13

A v tvém posledním příspěvku bylo co? Pořád píšeš o rozdílu v čitelnosti, a jak to na okruhu bude rychlejší a že je to ovladatelnější, tak proto jsem vydedukoval, že na těch užších asi můžu jezdit rychlejc :wink:
Rosso to vysvětlil, ale z pohledu závodních aut a za mokra, při zachování stejné šířky pneu, kdežto my se tu pořád bavíme o běžných autech i pneu z TP.
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3580
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od crashta » 25.12.2015, pát 23:25

a beztak rip.al* ještě nerekl to podstatne. Je to V6 a de to po tecne ze zatáčky ven, bo je to tezke na predek! I na balónech!
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1182
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od rossogtv » 25.12.2015, pát 23:36

rosso155 píše: Proč se teda na sportovní auta i na sportovní verze běžných aut dávají větší kola s nižším profilem? :wink:
1, abys chytil na mokru rychleji akvaplaning
2, aby ti to ustrelilo rychleji a vic necekane
3, abys byl na suchu trochu rychlejsi
4, lepe to vypada
5, vyrobce na tobe vydela extra prachy, bo za blbosti se plati nejvic
6, vyrobce na tobe vydela jeste jednou, kdyz to narves nekde nechtene do diry, bo nebude v prde.i jen pneumatika, ale i disk, kterej nebude jen vohlej ale hned i prasklej...
7, pokud posles auto do kytek a bude opravitelne, opet vyrobce vydela a pokud udelas totalku, pojistovna ti zaplati a ty si koupis u vyrobce dalsi :smt033

nejdulezitejsi jsou body 5-7, protoze vyrobce vi, ze zakaznik jede na bod 4......

je to takovy fake od vyrobce, neco jako 100oktanovy benzin do saciho motoru, slick50 do oleje atd.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3029
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 25.12.2015, pát 23:42

:smt023 Proto se mi třeba strašně moc líbí Toyota GT86. Řídit to auto byla tak nepopsatelná zábava a na těch vysokejch balónech (tušim 205/55 R16) se to chovalo úžasně a bokem s tím může jezdit i takový poleno, jako jsem já a když ho to omrzí, není problém absolvovat kostky na Korunovační bez toho, aby člověku upadla hlava. V tom mě trochu mrzela 4C. Na těch osmnáctkách nic pro mě, sice je to auto naprosto super... ale v mém věku a stavu jsem si celou dobu musel držet páteř a při přejetí vlakového přejezdu ze mě málem vytloukla i duši, přitom si myslím, že na menších kolech by to bylo taky lepší. Třeba na to časem taky dojde...

Jinak k tématu http://www.autickar.cz/clanek/chceme-zpatky-belobocky/ Bělobočky by tý 164 taky sekly :smt033
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2344
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od PetrGTV » 26.12.2015, sob 08:21

:D já myslel, že mít káru tak jak ji chci a jsem na ní zvyklej je celkem OK, ale ono je to raketový inženýrství se spoustou proměnnejch např. jestli jezdím ob den na okruhy a zároveň po rozbitejch trojkách. Navíc je zde nebezpečí že s nízkym profilovym číslem (ano, 215 45 17 už se bere jako nizkej profil) se auto stane prakticky neřiditelný ..... :-k
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (červená metal.) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero)
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20V automat. (nero metalico) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová)
BMW X5 3.0d
Rychle a stylově

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14130
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Kubas » 26.12.2015, sob 08:33

Rosso: to co pises plati tak mozna pro nejake super-velke rafky ktere uz jsou na hrane tuzingu... kazde auto ma svuj idealni rozmer rafku a nejde rict ze mensi = lepsi.... Na Mondeu i Alfe GT stridam zimni 16 a letni 17 a ty letni 17 jsou pro obe auta optimalni.... pravda, na GT davam 215/50 misto 45 aby tam te gumy bylo o trosku vic....

povolene rafky na GT zacinaji na 15" (195/60) a to bys mi asi nedoporucil jako nejlepsi obuti ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3029
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od riprex » 26.12.2015, sob 19:41

Jinak jako u nás je další důvod nesnižování to, že Ježíšek donesl tohle. Asi se mu taky snížený auta nelíbí a proto se tam nedaj dostat bez nájezdů.
Přílohy
IMG_0933.JPG
159 2.4JTDm 2007 - daily driver#2...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - v rekonstrukci...
166 2.0 V6 TB - daily driver...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2601
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hadXR » 26.12.2015, sob 23:12

Aha to sem nečekal, že pouhý komentář ke světlé výšce vozu vyšší střední třídy spustí takovou debatu :-D
Mě to je vcelku fuk co Ládin se svým vozem udělá, ať ho třeba zapálí když mu to udělá radost, jen sem vyjádřil svůj názor (což je v dnešní eurospolečnosti asi nestydatost) na jeho úmysl. Od toho myslím diskusní fórum je.
Nicméně jsem si neuvědomil, že na tomto fóru se nachází úzká skupina členů jenž se považuje za jakousi "elitu" jejíž názory jsou jediné správné a ten kdo je tak smělý a dovolí si nesouhlasit nebo dokonce oponovat je automaticky považován za idiota. To byla zřejmě zásadní chyba.
Ti jenž si dovolili oponovat též a v podstatě podpořily můj názor si již jistě uvědomily jak strašné chyby se dopustily :-D
Ale zpět k tématu, které tu vzniklo, nebudeme teď řešit konkrétní vůz, jedno jestly Ládinův nebo Venci z kolchozu.
Bavíme se tu o voze Alfa Romeo 164, tedy o komfortním voze vyšší střední třídy jehož posláním bylo vozit pasažéry v maximálním možném pohodlí na pravděpodobně dlouhých trasách, tak nějak to asi výrobce zamýšlel, myslím.
A tomuto cíli věnoval tisíce hodin projektování a testování, investoval miliardy lir než nakonec dosáhl požadovaného výsledku. A přitom stačilo aby přišel Venca z kolchozu, podíval se v tv na DTM a řekl takhle to bude nejlepší!
A teď mi někdo vysvětlete, jaký smysl má u takového vozu řešit jak rychle projede zatáčkou nebo proč ten sériový stav nějak zlepšovat (nebo si alespoň myslet, že tak činím) na úkor komfortu a cestovní pohody?
Pokud chci být nejrychlejší na okruhu tak si přece pořídím sportovní vůz a ne limuzínu. to je asi jako kdybych potřeboval vozit pět palet a koupil si na to kabriolet.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2652
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Pivrnec911 » 26.12.2015, sob 23:36

Venca a jeho kolchoz*
Přílohy
20151226_233156.jpg
156 2.0TS SP2 98´
75 1.8IE 89+2.0TS 89
75 2.0TS S 88´
156 GTA Q2 03´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´,2.5V6 98´,2.5V6 99´
156 1.9JTD SW 02´
Giulietta 1300 80´
Spider 916 2.0 TS 96´
BMW 730Da 01´
159 1.9JTD SW 08´
Ex mnoho a mnoho...

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3580
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od crashta » 26.12.2015, sob 23:41

image.jpg
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7696
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Hampice » 27.12.2015, ned 00:03

hadXR píše:investoval miliardy lir.
Za to byla tehdy zmrzlina :-D
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

PetrGTV
SemTuFurt

Příspěvky: 2344
Registrován: 7.11.2009, sob 12:25
Bydliště: Nymburk

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od PetrGTV » 27.12.2015, ned 00:03

Svého času jsem si za milion Lir kupoval zmrzlinu ... :-D
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (červená metal.) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero)
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 20V automat. (nero metalico) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová)
BMW X5 3.0d
Rychle a stylově

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2601
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hadXR » 27.12.2015, ned 02:11

Děkuji za potvrzení toho co jsem výše psal :wink:
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3580
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od crashta » 27.12.2015, ned 02:16

Yeah, but*
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
Crashtovic veselé vánoce 14.12.2018

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5918
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 27.12.2015, ned 02:17

hadXR píše:Děkuji za potvrzení toho co jsem výše psal :wink:
Dekuju za potvrzeni toho ze jsi ignorant a nerespektujes cizi nazory, a cpes porad dokola tu svou pravdu i kdyz o to nikdo nema zajem... :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2601
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Hořepník
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hadXR » 27.12.2015, ned 09:27

:hotovej
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3207
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od hondzik » 27.12.2015, ned 11:19

označení mě jako člena eurospolečnosti mi uráží možná víc než kdybys mi napsal že jsem K*O*K*O*T. Jelikož se považuju taky za součást elity* ale nezvládl jsem se zůčastnit kolchozní* schůze, posílám stejný pozdrav i od naší rodiny. A píšu i za tátu, kterýho v 55ti ještě záda nebolí a poslal Alfettu k zemi a na nižší profil pneu. To a samý čeká i 155. Táta taky koukal na DTM...

Obrázek
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Apache
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 310
Registrován: 12.6.2012, úte 17:54

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Apache » 27.12.2015, ned 14:02

"Jako co si dovolujete mě kritizovat za můj názor, to nemůžu napsat, co si myslim? Chtěl jsem jen říct, že vaše názory jsou úplně nahovno. Ať si dělá každý se svým autem co chce, ale můžete mi někdo vysvětlit, proč si s ním někdo chce něco dělat, když to v továrně udělali takhle? Abych to shrnul, vaše názory sou na ho...o."
AR 145 1.4TS Junior piccolo amore mio

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5918
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Snížení podvozku - pro a proti

Příspěvek od Ladin 164V6 » 27.12.2015, ned 14:09

Zasekla gramodeska, nedostatek sebereflexe, syndrom "pravdu mam jen ja". :smt102

Navic moje alfy vzdycky dobre reprezentovaly, at staticky nebo na okruhu, on je vzdy jen dojebal. Takze kdo to tady dela spravne? :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host