Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Odpovědět
Ivas 164

Příspěvky: 21
Registrován: 5.1.2011, stř 20:29
Bydliště: Štiavnik 869, 013 55 Bytča, Slovenská Republika

Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od Ivas 164 » 13.2.2011, ned 21:31

Ahoj Ládine!

Som tu takmer nový a ospravedlňujem sa, že som tu vstúpil do debaty. Pozeral som si tvoju 164, je to naozaj skvost! Ja som už 4roky veľmi spokojným majiteľom Alfy 164 Super.
Rozhodol som sa, že tento rok jej kúpim nové elektróny, ale...
Vedel by si mi poradiť aké "et" je na 164 Super ideálne, tak aby kola boli zarovno blatníkmi? Rozmerovo chcem presne také ako máš ty, len to "et" som akosi v tvojom profile nevyčítal...
Som unesený z tej tvojej krásavice, kedy dáme zraz???

Vopred ďakujem za info

petr164
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 246
Registrován: 5.1.2007, pát 16:26
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od petr164 » 13.6.2012, stř 22:59

Ivane, nejde jen o ET, ale také o šíři disků. Problém je s vnitřkem, kdy vzadu může kolo probrousit palivovou trubici od hrdla a vpředu se probrousí plastové podběhy. Vnějšek při standardní světlosti o blatník bere jen při extrémně širokých discích a nižším ET. Já s ET 35 a šíří 205 nemám žádný problém z uvedených, ale chápu, že QV by slušela šíře alespoň 215... Hampi měl taky širší disky s ET asi 35 na své bývalé 164 3.0 V6... ET 35 je nejběžnější a asi je pro to důvod...
AR 146 2.0 TI 1999
Fiat Brava 1.8 ELX
Volvo S60 2.3 T5 2001
AR 164 2.0 V6 TB Super 1997

ex AR 146 1.8 TS 1997
ex AR 146 1.4 TS Junior 1998
ex AR164 2.0 TS Super 1995
ex Opel Omega A 2.0i 1989
Cuore sportivo e cavalleria alla strada!

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od Ladin 164V6 » 13.6.2012, stř 23:18

Ted nevim jestli uz jsem to nekam psal, mam ET35, vpredu 7J a vzadu 8J, pneu 215/45. :wink:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od crashta » 14.6.2012, čtv 10:07

Nojo, ale vzpomen na palavu... :D
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.6.2012, čtv 10:28

Mam prave okno jak vyloha od nejaky hodiny :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3531
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od crashta » 14.6.2012, čtv 10:47

:-k to bylo este cestou...
Coppa Alfa Romeo
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
12° Crashtovic veselé vánoce 9.12.2022

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od Ladin 164V6 » 14.6.2012, čtv 13:44

jo uz vim :D

Ale pokud to auto nebude snizeny, (na Q4 stejne nikdo nizsi pera nedelal), tak to musi byt OK. Jinak to chce doplnit dorazy, pokud ma clovek vzadu vezt 250kg masa. :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

vocilka

Příspěvky: 6
Registrován: 11.7.2012, stř 19:10
Bydliště: Praha

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od vocilka » 11.7.2012, stř 20:02

Ahoj.
Budu kupovat 164ku tak už vybírám ňáký kolesa ale koukal sem že některý 164ky maj 4dírový a některý 5dírový ráfky tak sem se chtěl zeptat čím je to jako daný.
Dík.
jednou snad Alfa 164QV

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8662
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od Hampice » 11.7.2012, stř 20:12

V6 a TD 5 děr, TS 4... Ale nevim jestli je to tak explicitně
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

vocilka

Příspěvky: 6
Registrován: 11.7.2012, stř 19:10
Bydliště: Praha

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od vocilka » 12.7.2012, čtv 20:32

Dík za objasnění! Takže mě se budou týkat ty 4dírový který jsou zrovna v nabýdkách v menšině.
jednou snad Alfa 164QV

bene
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Registrován: 11.12.2010, sob 19:46
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Ideálne "et" elektrónov na 164 Super

Příspěvek od bene » 1.10.2013, úte 18:36

vocilka píše:Dík za objasnění! Takže mě se budou týkat ty 4dírový který jsou zrovna v nabýdkách v menšině.
Mám 4 plechový.. 4 dírový.
Orig Alfa 164 = 15".
;-)
Alfa Romeo 164 Super 2.0 TS
Fiat Punto II 1.2
Fiat 500X 1.6 Plus

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů