Tak nakonec jsem si to nebohé QV vzal. Cena byla příznivá a... asi jsem se zbláznil no
. Zatím co jsem ho prošel tak:
- naskrz proraženej střední díl výfuku - už jsem objednal novej
- výměna konce výfuku za origo
- pravej zadní lem vůbec není hezkej, levej vypadá ještě docela dobře
- bude potřeba přetěsnit ventilový víka a určitě i sání. Nový rozvody, vyčistit vanu, zkouknout vodní pumpu, termostat zdá se funguje, sahara taky spíná
- komplet pořešit elektriku, všechno je děsně zatuhlý a zaoxidovaný
- rozebrat palubovku a znovu složit, jednak táhla klimy (proudění funguje, mixování teploty ne) a pak taky je potřeba poskládat jí pořádně, protože to pravděpodobně po instalaci alarmu skládala dohromady vopice.
- rozebrat interiér, všechno vyčistit, oživit sedačky, opravit el. ovladače - zatuhlé, zaoxidované
- brzdy, brzdovka
- oprava serva - vůbec nefunguje
- poshánění pár dalších dílů, třeba plynový vzpěry kapoty jsou KO...
Je otázka jak bude čas a peníze. Vidím to ale tak, že bych to pokud možno v červnu začal postupně odstrojovat - sundat všechny plasty z prahů a dveří, rozborka interiéru a poslal to ke klempíři (ten pravej lem na vyvaření asi bude a do lakovny.
Otázka je, je lepší:
a) koupit origo novej zadní blatník (dá se ještě místy sehnat) a vyměnit a stříknout ho celej
b) vyříznout a navařit jen poškozený části, pak to zahladit a stříknout celej blatník
Finančně mě líp vychází varianta b), ale čistější mi připadá a), protože pokud se to udělá dobře, nemuselo by to ani jít poznat a mělo by to vydržet. Vidím to tak, že jen za ty základní věci mě to bude stát takovejch 20 - 30k a dost času. Ale je to jen můj předpoklad, realita bude ve finále úplně jiná, možná i horší. Budu se snažit to dotáhnout do konce... Jen doufám, že motor neukrývá svá nechutná tajemství.