Pokec o QV...

Odpovědět
Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Kůrkyn » 29.3.2013, pát 10:35

však v pohodě, jako základ super.

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 29.3.2013, pát 10:41

No já bych to rád provedl tak, že tam přehodím motor z mého QV, protože ten je na něm asi to jedinný, co je OK. Tam ten motor má nějáké problémy s tlakem oleje. Pokud vím, tak se zadřel, pak ho ten člověk nechal kompletně udělat a asi po 5000km se zadřel znovu. Od tý doby to stojí.

Ta červená je šílená...
Obrázek

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Kůrkyn » 29.3.2013, pát 10:44

to je děs, origo je nejlepší.

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 29.3.2013, pát 10:48

Mě se to líbí, jak to mám na svém QV - klasicky bez barvy, jen nápis Alfa Romeo je červenej. Tohle je ale hrůza :D .
Btw. jak to, že některý motory mají víčko oleje výš, mezi svíčkama (tak to mám já) a některý ho maj takhle dole, jako to má tenhle motor?

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 29.3.2013, pát 13:12

Nelisi se tim QV a ne-QV?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 29.3.2013, pát 13:54

To jsem si nejdřív myslel, ale:

- Moje QV to má nahoře
- Hampiho QV, pokud vím taky nahoře
- Coyotova červená to má taky nahoře
- Tohle Německý QV to má dole

Je tedy otázka jak to je, ale to německý QV má dle majitele typ motoru AR64301, což je QV 12V motor. Já mám ten samej typ a mám to víčko jinak :smt102

Třeba jen nějáká limitovaná edice těch ventildeklů pro rok 1991... :-D

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 4.4.2013, čtv 19:30

Tak jsem si byl dneska pro novej velkej techničák, starej už byl plnej, ještě ručně psanej. Registr a úředníci opět nezklamali... už nemám Alfu 164, ale 146. Má tři nápravy a v typu motoru je místo AR 64301 uvedeno 00036, což je číslo motoru (tipuju teda, že vzhledem k roku 1990 to bude jeden z prvních, možná 36tej...). Výhodou je, že zapomněli zapsat katalyzátor, takže se ho můžu úplně zbavit. Eko už je zaplacený, takže to snad už znovu nikdo chtít nebude. Navíc, ikdyž je auto v depozitu, tak to v TP zapsaný není, zato je tam, že ten depozit ve dne vložení skončil. Ten úřednickej zmetek jsem jim tam nechal a trval na opravě těch nesmyslů, přičemž milá paní nechápala, že je takovej rozdíl mezi 146 a 164, nakonec ale po volání několika dalších lidí mě bylo sděleno, že se mám zastavit za týden pro další techničák, kterej už snad bude vpořádku. No jsem zvědavej... naštěstí teď s tím autem jezdit nepotřebuju ani nemůžu.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8673
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 5.4.2013, pát 12:15

To je neskutečný...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Kůrkyn » 5.4.2013, pát 23:43

Znamení toho, že doklady jsou v ČR naprosto nepodstatná součást auta :)

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od coyote » 5.4.2013, pát 23:46

Klasika, taky jsem musel u 147my řešit problémy s čistopisem. Mě tam blblě napsali VIN. A o dalších kiksech o kterých jsem slyšel od kamarádů ani nemluvím...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 6.4.2013, sob 10:08

No v tom starým TP bylo nevím proč uvedeno, že číslo motoru se neeviduje (ikdyž tam napsaný bylo) a u VINu to samý. V tom novým TP pro jistotu žádnej VIN není. Když ale není, tak to asi ani nevadí. Horší by bylo, kdyby byl špatně. On i ten původní techničák z počátku 90tých let byl místy dost zajímavej, přeškrtanej atp. Na evidenčce mi pak technik říkal, že nemá moc co evidovat, když VIN ani číslo motoru nemusej bejt shodný s TP (ikdyž jsou), tak jen zkontroloval, že je to černej sedan s katalyzátorem.

Každopádně v brzké době se snad zadaří opravit aspoň spojku a třeba se vrhnout na elektriku, jestli se dostanu k autu. Mám opravné sady na oba spojkové válce a novou kapalinu. Pak ještě odstraním ten "tlumič vibrací", spojka jde hodně ztuha a navíc se nechce moc ochotně vracet. Když se několikrát rychle za sebou zmáčkne, tak jde dobře, až na to, že i tak jde dost ztuha.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Harous » 6.4.2013, sob 11:25

Tak VIN proboha sedět musí ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 6.4.2013, sob 12:16

Ve starým TP byl VIN zapsanej a seděl se štítkem i s karoserií a navíc tam bylo razítko "Č. karoserie se neeviduje". Další razítko, který tam bylo bylo "Č. motoru se neeviduje". Zapsaný číslo motoru ale odpovídalo tomu, co je na motoru. V novým TP už VIN nebyl uvedenej vůbec... :smt102

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Harous » 6.4.2013, sob 12:39

Tak to je mazec. VIN se teda neeviduje? Vždyť je to vlastně jediný identifikátor auta. :smt102 To se mi zdá dost divný ve státě kde chtějí zavést i povinný registr kol...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 6.4.2013, sob 13:08

Až půjdu na úřad, tak si vyžádám kopii toho starýho TP a klidně to tady postnu. U nás, je možný všechno... :smt033

Ten první techničák z hlouby let devadesátých. Chápu to... byla jiná doba, nic se moc neřešilo, bylo to takový klidnější. Ten techničák je komplet ručně vyplňovanej a ten, kdo to vyplňoval se s tím moc nepáral, navíc asi neměl moc znalostí, když do políčka výrobce napsal "Fijat". Tady patří mé uznání úředníkům, že znalost této tehdy jistě velmi neobvyklé značky už si doplnili a tak v novém TP už to bylo správně.

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od roberto37 » 6.4.2013, sob 14:55

Harous píše:Tak to je mazec. VIN se teda neeviduje? Vždyť je to vlastně jediný identifikátor auta. :smt102 To se mi zdá dost divný ve státě kde chtějí zavést i povinný registr kol...
tipuju registrační samolepku za 3 kila. Vzhledem k počtu kol, dobrej kšeft :smt023
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Harous » 6.4.2013, sob 14:56

Fiat byl u nás asi nejobvyklejší západní auto. Jestli někdo napsal Fijat tak to není tím, že značku neznal, ale tím, že je to vůl... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.4.2013, sob 15:50

Nevim jestli jste si toho vsimli, ale AR uz par let spada pod Fiat... :wink:
Přílohy
IMG_20130406_154418.jpg
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8485
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Harous » 6.4.2013, sob 16:16

Ano, pod FIAT. Ale ne pod FIJAT... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.4.2013, sob 16:17

Tak to jo...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 6.4.2013, sob 17:32

Harous: To právě bylo myšleno s nadsázkou. Kdo by za socíků neznal 500, 600 a nebo i 125, ze který vycházela ta slavná ruská pomsta zvaná Lada Riva či spíše "žigulík". Prostě to musel napsat nějákej negramot...

Jinak jsem se teda dneska dostal k autu. Ta potvora vždycky ví, jak mě naštvat :-D Nakonec jsem z toho vydoloval spojkovej válec, tak se ho pokusím něják aspoň trochu zkulturnit a vyměnit tu manžetu, která je úplně prodřená. Musel ven s celým tím držákem, až pak se ho podařilo z toho opatrně vyklepnout. Dalším nepříjemným zjištěním bylo, že to trochu sákne zespoda - olejová vana je od oleje. Beztak bude muset dolů tak či tak. Pak taky přijít na to, jak spátky zapojit dráty kolem vstřikování. Tam u regulace plynu je to kvůli alarmu upravovaný. Schéma a servisnávod snad pomůžou.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.4.2013, sob 18:01

Ten valecek stoji kolem 500 kdyby neco, sundani je brnkacka. Vana je na draka, je lepsi vyndat motor, pokud je jen vlhka, kaslal bych na to.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 6.4.2013, sob 18:32

Koupil jsem asi za stovku sadu na přetěsnění, tak uvidím... zatím ale pořád končím na tom, že mě chybí takovej ten kousek plastu na konci tý tyčky co vede z toho spojkového válce a hýbe se spojkou. Ten originální je prasklej. Sundávání moc brnkačka nebyla, je to všechno děsně zatuhlý a zarezlý - to auto bylo celejch těch 23let venku a jezdilo zima nezima...

Pak taky nahoře na převodovce je díra - úplně vlevo u motoru. Předpokládám, že tam asi má být, jen tam schází nějáká krytka. Pořád se mi taky nikde nepovedlo sehnat vzpěru kapoty, tak je zatím podepřená jen kusem dřeva. Musím pořídit nájezdy, protože takhle se pod to auto nedá pořádně dostat a pak uvidím, jak na tom ta vana je. Zatím jsem vypozoroval, že pod autem je docela flek, teda spíš dva. Jeden je určitě od servokapaliny a druhej bude asi motorovej olej, takže to rozhodně není dobrý a vana asi bude muset dolů.

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 6.4.2013, sob 18:44

vzpery hýr:
http://www.elitecat.cz/product/L/P+vzpe ... A4MDAwNzAw

Jinak na vanu je lepsi motor ven, nebo celej ten predni nosnej ram... :wink: Oboji celkem srani
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4869
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od A.J.Michal » 6.4.2013, sob 19:07

kdyz si tak vezmu, ze jsem o tom QV jen uvazoval..... bohu dik ze me to preslo :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů