Pokec o QV...

Odpovědět
riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 2.5.2013, čtv 09:23

Když si přimyslím pár fleků na kapotě, orezlej pravej zadní lem a nižší výbavu, vypadá jako moje :-D Úpravu světel chápu, sice je to narušení designu, ale ony ty původní moc nesvítěj. Spíš by mě trápil motor, protože má nalévací víčko oleje tam, kde ho žádný QV motor nemá. Možná jenom jinej ventildekl a možná taky ne... :smt102
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 2.5.2013, čtv 12:55

riprex píše:... a nižší výbavu...
?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 2.5.2013, čtv 15:34

No já mám socku :smt021 Člověku, který kupoval to moje QV nové, připadalo slovo "příplatkový" asi sprosté. Nemám ostřikovače světel, nemám šíbr, nemám výhřev sedaček, nemám lakovaná zrcátka (budiž to na druhou stranu vzácností, protože QVček bez tohoto se moc neprodalo) a navíc mám speciální slabší variantu, která má jen 145kW (teda měla, teď už tam asi není ani to) a jen 265Nm. Ale co už... i přes to že je to QV holobyt mě to netrápí... vůbec ne :smt013 Hlavně, že musel připlácet ten nehezkej čtyřramennej volant Momo, kterej se mi nelíbí...
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3642
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od coyote » 2.5.2013, čtv 22:16

To je vtipný až na ty barevný zrcátka tam tu výbavu co Ti chybí mám :-D
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 2.5.2013, čtv 22:58

Si to časem taky dodělám... :smt019
A šíbr... vzhledem ke stavu laku střechy si udělám klíďo panoramatickou :smt040
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 3.5.2013, pát 07:37

Počkej počkej počkej.... To jě nějaký divný!!!! Šíbr možná, ale to ostatní je blbost. Zrcátka pravděpodobně někdo v minulosti urval a nahradil nelakovanými, sedačky, pokud jsou el. satvitelné (do QV standart, takže leda by je z toho někdo vykrákal), tak by sitzenheizung mít měly, ostřiky nemám taky (škoda, vypadá to dobře) a s tím motorem si myslím, že je to jen chyba v papírech. QV mělo jenom tenhle motor se 147kW... Schválně pohledej na bloku typ motoru a bude jasno.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 3.5.2013, pát 07:42

Nebo ma "obycejnou" 3.0 12V s Q naraznikama :smt044
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 3.5.2013, pát 07:47

Taky mě to napadlo, ale dle fotek je to QV, navíc podvozek a kůže na palubě a dveřích... Podle mě bordel v papírech a ty uši jsou měněný. Sedačky nevim, ale k el. patří automaticky i topení, jinak jsem to ještě neviděl.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 3.5.2013, pát 09:49

Hele ověřoval jsem si to a je to tak. Opravdu to tak je s výkonem, výhřev vzadu (aha, zapomněl jsem tohle napsat :oops: ) opravdu není. Berte to tak, že to je QV z úplně prvního měsíce výroby! (04/90). Použitej motor samozřejmě starej známej 64301, ale pokud vím, tak má nižší výkon kvůli jinému katu.
Se zrcátkama má Hampi pravdu :( Tohle to vysvětluje:
Obrázek
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 3.5.2013, pát 10:48

Pošli mi do SZ VIN, kouknu na to. Ten výkon i kat se mi moc nezdá. Jaký to má ovladače na okna? Jinak - je to už modernizace, nebo ještě původní 164?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 3.5.2013, pát 11:34

Qv by uz mely byt vsechny >90 a modernizace nebo?
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 3.5.2013, pát 12:16

Taky si to myslim, proto mi tam absolutně nesedí ten jinej kat a výkon. I podle ePERu je tohle QV jen jedno (varianta M5) a existuje pro něj jen jedna výfuková soustava (kat se dvěma vývody).
Při té příležitosti (hledání variuant a odlišností) jsem z ePERu vyčetl, že QV má jinou audiosoustavu - kabely i repro (jen pro M5, možná to bude proto, že nemá v předních dveřích ten solo výškáč před madlem) :shock: Musim někde zchrastit nějaký to rádio a vyzkoušet to.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 3.5.2013, pát 14:15

Je to jako každý QV už první facelift - tzn. má už nové ovladače na okna a komplet pozink + tuším že měnili i nápravy a pár dalších drobností např. středovou konzoli (ten vršek jak jsou u QV tlačítka podvozku), nádrž se neotvírá pod volantem atp.
Jinak v poznámkách mám: (číslo karoserie jsem záměrně upravil...)

Vehicle data: 04 /1990 GD Chassis No.: 06198838 Vehicle No.: 03198848 Engine No.: 0000136
Fabric: 406 Pelle Antracite
Color: Nero 601
Type: 164 K0/FL
Version: QV/V3
Code: 164AG
Engine: M5 - 3.0 V6 - 64301
Drive: DX

Jinak díl katalyzátoru dle ePERu: AC47 - CATALYTIC SILENCER 60570411

O verzi QV 145kW toho moc není, vycházím ale odsud:
http://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php
Je to tam v poznámkách.
To s tím katalyzátorem jsem našel někde ve starším ePERu, zkusím to pohledat. U tohohle QV tam byl jak říkáš kat se dvěma vstupy a výstupy a za tím ten středovej tlumič nebyl plochej, ale byl tam válec. V novějších verzích tam už je na obrázku jen ten trojúhelníkovej :smt102

Jinak zhruba rok 2000:
Obrázek

Tehdy vypadala ještě docela ve formě.
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 3.5.2013, pát 14:51

Code: 164AG
Engine: M5 - 3.0 V6 - 64301

Tohle říká vše. Jestli je tam jinej výfuk, tak to někdo sbastlil, nebo to může být pozůstatek s výroby prvních verzí. Ale moc tomu nevěřím. Rozhodně by to nemělo mít vliv na výkon :smt102
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 3.5.2013, pát 16:14

To co tam je teď, to je bastl. To co tam bylo předtím, bůh ví. Každopádně těch 145kW tam psanejch je. Nechám si ještě vyjet historii ve Fiatu. Zajímavý ale je, že u 159 je to to samý... v papírech 147kW a v reálu by měla mít 154kW, protože už tam je turbo Garrett GTB2056V. Další docela fail je, že má psanej rok výroby v ePeru špatně - 2006 a v reálu je to 2007, už jen kvůli faktuře (nesmysl aby to rok někde stálo) a právě i na tom papíru z Fiatu je napsáno rv. 2007.

btw. Jaký teda byly origo zrcátka? Stejný jako ty lakovaný na superkách, nebo mám smůlu a budu zase shánět něco nesehnatelnýho?
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 3.5.2013, pát 19:28

Ten výkon je napsanej kde?
Zrcátka mají být úplně stejné jako tam máš, jen hladké a v laku. V nejhoršim ti je v každý slušný lakovně udělaj.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 3.5.2013, pát 19:33

V původním TP Bundesrepublik Deutschland. Nakonec si ho museli vyžádat z archivu - on totiž i ten techničák s těmi 45kW byl nakonec malinko defektní. Vpodstatě šlo jen o jeden nepodstatnej údaj, zcela zanedbatelnej... byl tam blbě VIN. Takže se rozhodli, že na ten Pražskej rukou psanej kašlou a nechali si prý z archivu zaslat původní a informace doplnili z něj. A těch 145kW tam prej je... já ho v ruce neměl, ale věřím tomu i docela, asi právě i proto, že se o téhle verzi i na netu někde zmiňují. Ono je to stejně jedno, kilowatt sem, kilowatt tam... beztak, jestli ten motor ztratil za rok 4 koně, tak teď má jen asi 108 :wink: Uvidím až to bude zase složený a budou tam správný svíčky. Teď posledně to totiž moc nejelo - jak se dostane do otáček začne škubat a najednou dojde dech. Normálně by se měl ozvat takovej ten zvuk, při kterým člověka až mrazí a mělo by to letět jako vítr...

Mimochodem myslíte, že už mám správně vyplněnej TP?
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 4.5.2013, sob 10:56

Předpokládám, že ne? :-D To je katastrofa... V soukromým sektoru už by dotyčnej ouřada letěl...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 4.5.2013, sob 16:35

Předpokládáš správně... ale už to řešit nebudu. Sice je celej poškrtanej, má pár přepisovaných a dopisovaných údajů, nějáké chybí... ale nemám už na to nervy!!!

Jinak, zeptám se... jak moc vážné je, když je stržený závit na svíčku? Já předpokládám, že asi docela dost, protože by se musel vyvrtat závit větší a dát tam nějákou vložku. Na to by ale asi musela hlava dolů :( . Taky jsem konečně rozebral sání a při tom zjistil, že to těleso škrtící klapky je chlazené. Člověk stále zjišťuje něco nového :-D Vzadu samozřejmě taky špatné svíčky, navíc ohnutý konce a blbě našroubovaný čepičky. Proboha proč...

Po sundání ventildeklu se naskytl pohled na vačky a zdvihátka. Jeden výfukový palec se mě zdal trošku horší, ale nijak moc. Kupodivu všechna zdvihátka jsou OK :shock: Stejně je vyměním. Těsnění na zadní hlavě vypadalo ještě původní, taky byla celá oblitá od oleje a i svíčky v něm plavaly. Čím dál víc se přestávám divit tomu, že to nejelo a začínám se divit tomu, že to vůbec aspoň trošku jelo. Pak taky elektroinstalace. Někdo se v tom hrabal, místy je to dost hrůza právě tam v těch místech kabelů vedou k té klapce. Pak tam byl jeden tlustej drát, kterej byl uštíplej a nikam nevedl a nějákej bastl u brzdového válce. Tohle dát do kupy, to bude boj.

Svíčku se nakonec podařilo plně dotáhnout, ale měl jsem z toho teda pěkně nahnáno - pomohlo očistit pořádně závit a zlehka tomu shora pomoct, pak sedla a podařilo se jí dotáhnout patřičným momentem, takže doufám, že to bude držet a nebude se povolovat, jinak teda potěš pánbůh.

Teď to teda vidím tak, že se vymění zdvihátka, seřídí vůle, očistí motor a motorovej prostor a začne se tam dělat pořádek v elektroinstalaci. Asi by stálo za to i vyměnit tu protipožární stěnu, je už taková jetější.
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7534
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Hampice » 4.5.2013, sob 21:22

riprex píše:... a při tom zjistil, že to těleso škrtící klapky je chlazené...
Naopak, je vyhřívaná :wink:
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 4.5.2013, sob 22:01

No... v daném momentě mě spíš trápil ten proud vody, co z toho vytekl, navíc jsem byl děsně šikovnej a málem mi zapadla ta stahovací páska do spojkové skříně tím otvorem za tou pákou, kterou ovládá hlavní (resp. pomocný) spojkový válec. Chybí tam krytka. Každopádně díky za info, vyhřívání dává větší smysl :-D

btw. k čemu jsou vlastně ty kabely co k ní vedou? Z jedné strany byl obyčejnej 3pin konektor - počítám že to je snímač polohy a z druhý strany, u plynovýho lanka, byly dva dráty připojený čokoládou.

Jinak ještě jeden menší off topic. Jak moc podstatnej je moment dotažení středové matky u náboje předního kol? V servisnávodu (159) je psáno, že se to má nejdřív utáhnout, pak povolit, pak zas utáhnout, pak s tím otočit o 120° a zase dotáhnout. Já zatím nějákej kvalitnější momentový klíč nemám, takže všechno dotahuju s citem, podle toho do čeho šroubuju. Když šroubuju svíčky, tak za to nebudu brát jako magor, abych to nestrhnul...
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5857
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od Ladin 164V6 » 5.5.2013, ned 13:15

Ty dva draty jsou z mikrospinace na klapce, pro el. tlumice... Sepne tusim pri otevreni >30%
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 8.5.2013, stř 20:12

Tak dneska pokračování. Protože ještě nemám měrky a nemůžu dodělat ten motor, tak jsem se pustil do dalších věcí. Něják mě napadla ta elektrika. V motorovém prostoru už je to proklestěný, byla to hračka. Říkal jsem si pohoda, tak už jen vytáhnout těch pár drátů zevnitř. No... ve finále operuju, operuju a najednou se dívám, že spíš pitvám.

Obrázek

Hrůza... nevím jestli to ještě kdy složím. Zkouším přijít na to co k čemu je a kde vlastně ten alarm je. Když už to mám takhle rozebraný, tak půjde ven celá palubní deska a zkusím se kouknout na ty klapky ventilace.

Jen mě zarazilo, že na palubní desce je pod kapličkou datum 14.April 1991, proč by někdo ale měnil palubní desku? :smt102
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3008
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od riprex » 16.5.2013, čtv 20:02

Tak jsem se zase nudil...

Obrázek

Mám rozedřený prsty, jsem nakonec mrzutej z toho, jak to dopadlo, ale co už. Aspoň to víčko se mi podařilo hezky zrenovovat (někdo ho stříkl na černo a OLIO nabarvil červenou) a sací kolena jsem rozleštil. Překvapilo mě že i ty orezlý místa šly hezky dolů a pod tím to bylo jako nový. Na závěr jsem to ještě přeleštil WDčkem, jako konzervace se to osvědčilo. Pokud všechno půjde jak bych si přál, tak snad o víkendu už to bude na motoru a budu to skládat.

Tak mě napadá, že tu zkusím pohledat kartu tohohle QV a asi si jí přivlastním...
159 2.4JTDm 2007 - daily driver...
(1/2) 164 3.0 V6 QV 1990 - zazimováno...
166 2.0 V6 TB - zazimováno...
(1/3) Nissan Micra 2.0 16V - koroze lehčí plechu...

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2641
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokec o QV...

Příspěvek od rosso155 » 16.5.2013, čtv 22:10

Tý jo, ztratil se ti jeden válec :-D . Ale jinak to vypadá jak nový :smt023 .
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Odpovědět

Zpět na „164“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti