T-jet (pokec)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7332
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Hampice » 26.7.2017, stř 19:05

Nevyjedou nic, je to auto z Itálie. U lanciáků se poptám, účet tam ještě snad mám
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Jarous
Pozorovatel

Příspěvky: 305
Registrován: 18.7.2007, stř 22:14

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Jarous » 26.7.2017, stř 21:40

Tak pokud by to bylo origo z fabriky, tak by to mělo být od Landi Renzo LC02 LPG.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6963
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Harous » 29.7.2017, sob 14:38

Co si vzpomínám originál GPL byla verze s 88kW.

EDIT: A měla v názvu ECOCHIC
http://www.auto.cz/lancia-turbo-delta-e ... -plyn-3593
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7332
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Hampice » 11.2.2018, ned 18:07

Pár poznatků z prvních 6000km soužití s tímhle motůrkem.
- Dynamika: Neskutečná! Nechá si líbit provoz i v nízkých otáčkách (cca od 2000) a se stoupajícíma otáčkama krásně graduje, od 4000 rapidně přidá a až do 6000 jede jak kopnutý. Má charakteristiku velice blízkou atmosférickému motoru, turbo díra je citelná hlavně v nízkých otáčkách.
Přepnutí do Sportu má za následek mnohem bezprostřednější reakci na plyn, zvýšení točivého momentu a při řazení nepadaji tak rychle otáčky, takže se neztrácí tolik tlaku v sání. V praxi to znamená, že po městě se s tím moc nedá jezdit😃
- Spotřeba: Klasika malý turbomotor... Když se to moc nehoní, dá se v kombinovaném cyklu dostat někam kolem sedmi, jak se začne foukat*, jde to razantně nahoru. V extrému to může byt kolem 12. Ja mám průměr 7.6, přičemž spíš kratší cesty po městě.
Velmi pozitivně se projevuje tankování 100 oct benzinu. Výrazně se zlepšuje reakce na plyn, subjektivně se zmenší turbo díra a zlepší se zvuk.

Co se týká servisu, celé to vychází z Firu, takže žádné záludnosti to neobsahuje. Horší je snad jen výměna vložky olejového a vzduchového filtru, ke kterým je horší přístup. Turbo má chlazení vodou!

Shrnuto, je to perfektní motor a konkrétně z Brava dělá na plechových zimácích docela dobrýho sleepera😃
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13212
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: T-jet (pokec)

Příspěvek od Kubas » 11.2.2018, ned 18:13

Jo jo, je to vyborny motor.... Me to u verze emotion (bez tlacitka sport) ztracelo vykon uz od nejakych 4500 otacek, uz nemelo smysl to dal tocit.... Ale i tak to litalo paradne.... :-) jak uz jsem tady psal, v roce 2008 to bylo na ponizovani ruznych obligatnich naftovych kombi zcela dostatecne auto :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Odpovědět

Zpět na „T-jet & Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host