krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14129
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 5.12.2018, stř 16:03

pánové jedu s 1.4T 120k ráno do práce, je pod nulou.... ujedu 1km, zastavím na stopce, odbočím doprava a když přeřadím z jedničky na dvojku a mám tam lehce pod 2000 otáček auto najednou nereaguje na plyn.... tvrá to třeba dvě sekundy a pak se to rozjede.... dělá to jen zastudena.... benzín, svíčky atd. všechno OK....

máte s tím někdo zkušenost? jinak vše funguje napohodu, stane se mi to třeba jednou za 14 dní....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7695
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Hampice » 8.12.2018, sob 18:58

V mnohem menší míře, ale znatelně se mi to děje při provozu na benzin od Benziny
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14129
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 8.12.2018, sob 20:41

Já mám maxx motion 100 takže odtud vítr fakt nefouká.... bohužel teď to začalo dělat ještě citelněji a je to celkem nebezpečné - vjedeš do křižovatky, dáš za dva a nic.... jako je to v záruce, ale už vidím jak mi to tam diagnostikují.... :-(
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 188
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od rbiciste » 9.12.2018, ned 09:41

T-Jet jsem míval a občas mi to taky dělal. Nevěděl jsem, čím to je. Ale podle příznaků mě napadá, jestli to nemůže být načnutý EGR ventil.
Radovan
Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005) - his
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14129
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 9.12.2018, ned 11:45

Jasny, bude to nejaka takova kravina.... Najede to 10tkm rocne jen po meste, takze idealni na to aby se nejaka takova vec podelala....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Láďa C

Příspěvky: 11
Registrován: 3.1.2018, stř 13:40
Bydliště: Písek

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Láďa C » 11.12.2018, úte 08:36

Podobný problém jsem řešil u Oktávie 1,8 20v turbobenzin, když po vyřazení za jízdy nebylo auto možné rozjet z volnoběžných otáček. Tam byla příčina ve špatné baterii. Nebude zde nějaký problém s plynovým pedálem (pokud je zde škrtící klapka ovládaná elektricky, což předpokládám)
AR Giulietta 1,7 TBi
Fiat Grande Punto 1,4 8v
Fiat Ulysee 2,0 16v
Š Octavia 1,8 Turbo ex
Š Octavia 1,8 20v ex
AR 33 1,7 16v ex
AR 33 1,4 ex
pozn. nikdy jsem neměl naftové auto

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14129
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Kubas » 11.12.2018, úte 08:54

baterku jsem shodou okolností teď dobil a dělá to dál.... jinak dnes mi to udělalo i když auto už bylo skoro zahřáté (ujelo 3km a pak hrčelo cca 5 minut na volnoběh, budík teploty byl už skoro na běžné provozní teplotě). ve čtvrtek to dám do autorizáku, je to fakt nebezpečné když třeba odbočuješ do leva a najednou jsi bez výkonu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 563
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: krátkodobý výpadek výkonu u T-jetu za studena

Příspěvek od Jarouš01 » 11.12.2018, úte 18:45

T-jet předně žádný EGR nemá. Takže přichází v úvahu regulační ventil plnicího tlaku turba, overboost ventil nebo jiný snímač (MAP, plnicí tlak).
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby te první nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

Odpovědět

Zpět na „T-jet & Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti