rozdíly mezi jednotlivými verzemi T-jet (105->120->150 HP)

Odpovědět
Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

rozdíly mezi jednotlivými verzemi T-jet (105->120->150 HP)

Příspěvek od Kubas » 22.11.2013, pát 10:38

pánové jsem si na 99% jistý že verze 105 PS je identická s verzí 120 PS, ale přecejen se raději zeptám i tady.... je to tak? (rozdíl ve výkonu je způsoben čistě jen nastavením SW).
Kámoš to chce kupovat, tak ať ho nebalamutím....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: rozdíly mezi jednotlivými verzemi T-jet (105->120->150 H

Příspěvek od Harous » 22.11.2013, pát 16:18

Podle Squadra tuning je to jak píšeš:
http://www.squadra-tuning.nl/autos/cate ... o/231.html

EDIT:
Ona je to z tohodle pohledu vlastně dost zajímavá motorizace. Jednoduchým přehráním SW přijdeš ke 140 koním a 280 Nm při použití benzínu N95.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Oskar
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 250
Registrován: 17.5.2010, pon 08:34

Re: rozdíly mezi jednotlivými verzemi T-jet (105->120->150 HP)

Příspěvek od Oskar » 27.7.2018, pát 11:25

Bohužel není to tak. Aspoň tedy rozdíl mezi 120 a 150 HP je. 150 HP má dle eperu jiné vačky a jiné turbo.
Ex: Lancia Delta 1.6 HF Turbo
Ex:AR 159 1.8TBi Ti
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
AR Giulietta 1,4 Tbi 88kW MY 2018

Odpovědět

Zpět na „T-jet & Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů