Multiair (pokec)

Odpovědět
Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Multiair (pokec)

Příspěvek od Richie » 15.2.2011, úte 21:06

diskuze založena ke článku na webu :
http://alfisti.cz/index.php?link=cuore- ... y-multiair
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Kubas » 20.11.2012, úte 11:53

video v angličtině:
http://www.youtube.com/watch?v=Td9Gz_h7 ... r_embedded

Chápu, že v ČR bude největším hitem sezóny objem rozvodového řemenu koncernem VW, nicméně tady by to někoho zajímat mohlo.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Romco64

Příspěvky: 13
Registrován: 13.6.2011, pon 09:44

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Romco64 » 20.11.2012, úte 20:26

Prosim vas mam jeden problem s Alfa Romeo Mito 1,4 multiair
Blika mi kontrolka motora + ktomu mi svieti start&stop kontrolka.
Je jedna chyba na motore: Konfiguracia modulu Multiair - Pritomna
neda sa to vobec zmazat a neviem co stym.
Vie mi niekto poradit?

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Kůrkyn » 21.11.2012, stř 09:22

zkus uidělat reset nastavení přes diagnostiku

Romco64

Příspěvky: 13
Registrován: 13.6.2011, pon 09:44

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Romco64 » 27.11.2012, úte 21:14

skusal som uz vsetko mozne, robil som aj reset vsetkych nastaveni a chyba je tam stale. neviete niekto ten postup ako sa konfiguruje?
ak mate niekto nejake napady poradte, posledny pripad je uz original alfa servis.

mais

Příspěvky: 12
Registrován: 15.11.2013, pát 08:33

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od mais » 15.11.2013, pát 09:28

Ahoj, nemáte někdo zkušenost s chiptuningem Alfa Romeo MITO 1,4 multiair 77 kW?
Má to u tohoto motoru smysl?

http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... air-105hp/
Mito 1,4 Multiair 77 kW

mais

Příspěvky: 12
Registrován: 15.11.2013, pát 08:33

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od mais » 19.11.2013, úte 11:19

Tak koukám že tu chcíp pes :-(
Mito 1,4 Multiair 77 kW

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Kubas » 19.11.2013, úte 11:29

asi se lidem furt dokolečka nechce psát že čipovat atmosférický motor je nesmysl a obzvlášť u multiairu, který je technologicky zatím neprobádaný....

jinak klobouk dolů před pány čipaři, přidat atmosféře čipem 10% výkonu a krouťáku, to neumí každý :smt023 A samozřejmě, míň to i žere....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

mais

Příspěvky: 12
Registrován: 15.11.2013, pát 08:33

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od mais » 19.11.2013, úte 12:18

Kubas píše:asi se lidem furt dokolečka nechce psát že čipovat atmosférický motor je nesmysl a obzvlášť u multiairu, který je technologicky zatím neprobádaný....
Děkuji za odpověď.
Tak zrovna kolem multiairu se tu moc nemluví.
Myslím že každý dotaz tu má smysl než aby se tu nic nedělo. Pokud to tak není tak mě rovnu smažte účet.
Navíc to tady nabízejí http://www.autochip.eu/cz/chiptuning/ta ... air-105hp/
a opravdu by mě zajímalo zda to někdo už nezkoušel a nechtěl by se podělit o zkušenosti.
Parametry jsou právě celkem zajímavé:
Originál 77 KW, 130 NM
Úprava 86 KW, 148 NM

Takže plus 9 kW a plus, 18 nM vím že to není nic závratného, ale každej kw i nm je dobrej.
Že to nebude tak růžové jak se píše je jasné. Obvzláště spotřeba je nejspíš nesmysl.
Mito 1,4 Multiair 77 kW

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Petr147 » 19.11.2013, úte 12:24

Je tu vlákno o čipu atmosféry, je to dobré udělat, když třeba daváš lepší vyfuk, sání, vstřiky atd. a pak to doladit podle konkrétního auta na stolici... Jinak je to blbost a nepoznáš to...

mais

Příspěvky: 12
Registrován: 15.11.2013, pát 08:33

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od mais » 19.11.2013, úte 12:26

Petr147 píše:Je tu vlákno o čipu atmosféry, je to dobré udělat, když třeba daváš lepší vyfuk, sání, vstřiky atd. a pak to doladit podle konkrétního auta na stolici... Jinak je to blbost a nepoznáš to...
Díky za info. Zvažoval jsem právě ještě změnu sání.
Mito 1,4 Multiair 77 kW

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Kubas » 19.11.2013, úte 13:07

než vyhodit deset tisíc a získat pět koní navíc, to je lepší se na to vykváknout úplně (a kupovat třeba jen nějaký "lepší" benzín) nebo prostě přihodit balík peněz a koupit si Mito s turbem....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

mais

Příspěvky: 12
Registrován: 15.11.2013, pát 08:33

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od mais » 19.11.2013, úte 13:26

Kubas píše:než vyhodit deset tisíc a získat pět koní navíc, to je lepší se na to vykváknout úplně (a kupovat třeba jen nějaký "lepší" benzín) nebo prostě přihodit balík peněz a koupit si Mito s turbem....
Jo to máš asi pravdu, ale já už mám tohle mito jsem vlastně spokojenej. Jen mě trochu vadí jak to na šestku do kopce na dálnici ztrácí dech a podle toho jejich grafu by to mohlo trochu pomoc.
Mito 1,4 Multiair 77 kW

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od yan.ko » 19.11.2013, úte 13:29

na grafy kor u autochipu.eu nedej a pokud to opravdu chces cipovat, najdi si specialisty na tyhle motory.
Alfa Romeo Perfection

mais

Příspěvky: 12
Registrován: 15.11.2013, pát 08:33

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od mais » 19.11.2013, úte 13:41

yan.ko píše:na grafy kor u autochipu.eu nedej a pokud to opravdu chces cipovat, najdi si specialisty na tyhle motory.
Právě ani v jinde citovaném deltaauto jsem tuhle motorizaci nenašel.

PS: :-) beru zpět že tu chcíp pes a díky za odpovědi
Mito 1,4 Multiair 77 kW

mais

Příspěvky: 12
Registrován: 15.11.2013, pát 08:33

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od mais » 19.11.2013, úte 13:46

Kubas píše:než vyhodit deset tisíc a získat pět koní navíc, to je lepší se na to vykváknout úplně (a kupovat třeba jen nějaký "lepší" benzín) nebo prostě přihodit balík peněz a koupit si Mito s turbem....
Benzín jsem vyzkoušel Verva 100 žádný rozdíl jsem nepoznal :-(. Příští tankování vyzkouším Shell.
Mito 1,4 Multiair 77 kW

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Flp » 19.11.2013, úte 15:09

mais píše: ... Jen mě trochu vadí jak to na šestku do kopce na dálnici ztrácí dech a podle toho jejich grafu by to mohlo trochu pomoc.
Sorry, ale pokud Ti vadí, že to na 6tku ztrací dech, tak máš ještě 5 dalších rychlostí k použití :-D .
Navíc jak už tu bylo psáno čiptuněři co zvednou výkon o 10% u NA motoru bez jiných zásahů jsou většinou podvodníci. A multiair bych jim už vůbec nesvěřil...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Flp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 572
Registrován: 31.7.2011, ned 13:56
Bydliště: Klatovy

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Flp » 19.11.2013, úte 15:09

dabl... :oops:
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Harous » 19.11.2013, úte 15:35

"Tunitelnost" toho motoru je taková, že Squadra tuning to ani nenabízí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

cudlik

Příspěvky: 31
Registrován: 11.8.2009, úte 20:01
Bydliště: Domažlice

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od cudlik » 27.4.2014, ned 15:53

ahoj, mam stejný problém u Punta EVO 1.4 T MULTIAIR, Chyba P1320 konfigurace modulu MULTIAIR.... nevíte už si s tím někdo rady ?
ex. 145 JTD 77 KW-Stilo Abarth 3D-Thesis 2.4 JTDm 20V-159 JTDm 16V-Gpunto 1.4 8V-Gunto 1.2-Transit FWD TDCI 9míst-Fiat Stilo MW JTDm 16V-Stilo 5D JTD-156 JTDm 16V a mnoho další puntíků,Ideiček,Doblíček,Y-nek,musiček,147,Stiloušků a Bravíček,Cromiček

cudlik

Příspěvky: 31
Registrován: 11.8.2009, úte 20:01
Bydliště: Domažlice

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od cudlik » 29.4.2014, úte 21:18

vyřešeno .. konfigurace diagnostikou proběhla úspěšně
ex. 145 JTD 77 KW-Stilo Abarth 3D-Thesis 2.4 JTDm 20V-159 JTDm 16V-Gpunto 1.4 8V-Gunto 1.2-Transit FWD TDCI 9míst-Fiat Stilo MW JTDm 16V-Stilo 5D JTD-156 JTDm 16V a mnoho další puntíků,Ideiček,Doblíček,Y-nek,musiček,147,Stiloušků a Bravíček,Cromiček

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 259
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od zmulin » 19.12.2014, pát 21:15

Vyhodíš prachy za pseudočip,chvilku budeš mít trochu lepší pocit a za 14 dní už si rozdíl (i kdyby tam nakrásně vážně byl...) ani neuvědomíš a bude Ti chybět výkon dál :wink:
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

Venca.P
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 379
Registrován: 30.7.2012, pon 15:47
Bydliště: Pardubice

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Venca.P » 27.1.2015, úte 10:31

Máte někdo nějaký informace ohledně spolehlivosti samotného multiairu. Začíná se objevovat pár aut kde už se měnil a na zahraničních fórech taky už dost vozů je po výměně. Naštěstí se k tomu Alfa staví v záruce kladně. Co jsem se dočetl tak snad inovovali nějakou část modulu. Má někdo nějaký informace.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od Danni » 27.1.2015, úte 17:10

co som pocul tak to doplaca na vymenny interval oleja
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

mv_cz
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 139
Registrován: 22.12.2014, pon 09:43
Bydliště: Rathova Středozem

Re: Multiair (pokec)

Příspěvek od mv_cz » 28.1.2015, stř 11:54

Nu mám k tomu akorát to, že jsem kupoval alfu před 14 dny a od pondělí už je v servise :cry: Najel jsem s ní tak 400 km, v neděli se při (normální cestě obcí) rozsvítila kontrolka motoru a check engine. Takže pak jsem s tím opatrně dojel do garáže, další den do servisu, po rychlé diagnostice snad prý chyba multiair ... zatím nic dalšího nevím.
Každopádně auto je 04/2011, bylo na oleji rok po koupi (2012 po 30 tisíc km), pak najelo podle servisky dalších 30 tisíc až v červenci 2014 na další výměně oleje, pak už najelo jen pár tisíc, tj. čekalo spíš v bazaru. Obě výměny oleje v autorizáku - olej Selenia Star, to jsem se před koupí díval. Trochu jsem s těmi komplikacemi u multiairu počítal, ale vždycky jezdím na olej každý rok a chci tak pokračovat i s Alfou. Ale nepočítal jsem, že závada přijde až tak rychle. O víkendu jsem potřeboval někam jet, tak z toho nic nebude.

Bohužel k servisní historii víc nevím, auto bylo servisované v Brně a já jezdím do Prahy, kde to zjistit nemohou. Jestli tu někdo z místních je z Motortecu, poslal bych klidně VIN a budu rád za každou zprávu :wink:
ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)

Odpovědět

Zpět na „T-jet & Multiair“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů