Koupě GTV
Koupě GTV (verze od r.1995)
Zdravim italské kolegy,
s kamarádem se chystáme koupit GTV 3.0 V6 z roku 98 verze po faceliftu, jestli to tak tedy vůbec mohu nazvat. Prostě mimo jiných změn novější interiér a chromový rámeček kolem masky, výkon 162 kw.
Chtěl bych se optat na užitečné rady při koupi, na co si dát pozor u tohoto konkrétního modelu.
Díky..
s kamarádem se chystáme koupit GTV 3.0 V6 z roku 98 verze po faceliftu, jestli to tak tedy vůbec mohu nazvat. Prostě mimo jiných změn novější interiér a chromový rámeček kolem masky, výkon 162 kw.
Chtěl bych se optat na užitečné rady při koupi, na co si dát pozor u tohoto konkrétního modelu.
Díky..
AR 75 2.0 TS..rok 89
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
Zítra se jdeme podívat na toto konkrétní auto..
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6840967
Co na něj říkáte?
http://www.sauto.cz/car_detail.php?filt ... id=6840967
Co na něj říkáte?
Naposledy upravil(a) Cassius dne 18.1.2009, ned 20:29, celkem upraveno 1 x.
AR 75 2.0 TS..rok 89
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
No, podívej, asi tak. Na fotce je každý auto pěkný...
Jinak na co se podívat... motor je relativně bezproblémový, zkontroluj hladinu oleje. Hledej nějaké štítky o výměně, nejen kvůli kilometrům, ale ať víš, jestli se měnil včas. Pak se soustřeď klasicky na elektriku, zkontroluj úplně všechno od okýnek až po funkci ABS. No a v interiéru koukni na volant, pedály atd. Hodně napoví gumy - jestli jsou rovnoměrně sjeté. Když se podíváš zezadu na práh (lehnout pod auto, najít ten kovový lem), tak na něm hledej otlačeniny od rovnací stolice (cca 5cm dlouhé obdélníkové otlaky s povrchem jemnější paličky na maso)
Pokud jsi důkladný, tak sundej těsnění od dveří, pod kterým jsou nejlépe vidět případné sváry po nehodě. A vezmi si s sebou někoho, kdo ta auta zná.
Jinak na co se podívat... motor je relativně bezproblémový, zkontroluj hladinu oleje. Hledej nějaké štítky o výměně, nejen kvůli kilometrům, ale ať víš, jestli se měnil včas. Pak se soustřeď klasicky na elektriku, zkontroluj úplně všechno od okýnek až po funkci ABS. No a v interiéru koukni na volant, pedály atd. Hodně napoví gumy - jestli jsou rovnoměrně sjeté. Když se podíváš zezadu na práh (lehnout pod auto, najít ten kovový lem), tak na něm hledej otlačeniny od rovnací stolice (cca 5cm dlouhé obdélníkové otlaky s povrchem jemnější paličky na maso)
Pokud jsi důkladný, tak sundej těsnění od dveří, pod kterým jsou nejlépe vidět případné sváry po nehodě. A vezmi si s sebou někoho, kdo ta auta zná.
Naposledy upravil(a) Kleofáš dne 18.1.2009, ned 18:50, celkem upraveno 1 x.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Ahoj, auto je samozřejmě krásný (na fotkách) Moc nerozumím tomu, když píšeš, že kupujete auto s kamarádem, nevím nevím zákonitě dřív nebo později musí dojít k hádce
Co se týká úskalí koupě, tak tady budou platit stejné pravidla, jako kdyby jsi kupoval jiné auto. Nechci malovat čerta na zeď, ale ty kilometry jsou podezřelé ale proč ne, výjimky jsou. Pokud to bude možné, požádej o veškerou možnou dokumentaci k autu, výmluvy typu, serviska zůstala v D nebo se ztratila apod. jsou zavádějící a na světě je další podezření. Pokud inz. píše o opravách, nechť předloží faktury. Ze zkušenosti ti řeknu, nedej na pocit z řízení auta, tyhle V6 dokážou rvat za srdíčko víc, než jiné motorizace, poněvadž pokud propadneš, rozum jde potom tak trošku ztranou.
Jinak se určitě zajímej o olejový servis, tzn. na jakém oleji auto jezdilo, nevidím důvod proč by auto s těmito km mělo jezdit na jiném oleji než Selenia, když se tak dívám znova na ten inz. tak to vypadá, že auto bude v pořádku a na silnici na nějakou záludnost asi jen tak nepřijdeš. Znova napíšu, že u tohoto auta asi nebude platit při koupi jiná kontrola, než u kteréhokoliv jiného auta. Ať se rozhodneš tak nebo tak, přeji hodně štěstí
Co se týká úskalí koupě, tak tady budou platit stejné pravidla, jako kdyby jsi kupoval jiné auto. Nechci malovat čerta na zeď, ale ty kilometry jsou podezřelé ale proč ne, výjimky jsou. Pokud to bude možné, požádej o veškerou možnou dokumentaci k autu, výmluvy typu, serviska zůstala v D nebo se ztratila apod. jsou zavádějící a na světě je další podezření. Pokud inz. píše o opravách, nechť předloží faktury. Ze zkušenosti ti řeknu, nedej na pocit z řízení auta, tyhle V6 dokážou rvat za srdíčko víc, než jiné motorizace, poněvadž pokud propadneš, rozum jde potom tak trošku ztranou.
Jinak se určitě zajímej o olejový servis, tzn. na jakém oleji auto jezdilo, nevidím důvod proč by auto s těmito km mělo jezdit na jiném oleji než Selenia, když se tak dívám znova na ten inz. tak to vypadá, že auto bude v pořádku a na silnici na nějakou záludnost asi jen tak nepřijdeš. Znova napíšu, že u tohoto auta asi nebude platit při koupi jiná kontrola, než u kteréhokoliv jiného auta. Ať se rozhodneš tak nebo tak, přeji hodně štěstí
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Auto je nádherné! Kdyžtak si ho proklepněte v Imofě, píšou že bylo koupeno v ČR a na tašce s povinnou výbavou píšou Imofa....
Jinak v Německu takovéhle třílitry mívají nalítáno hrubě kolem 200tkm, ale jestli je to opravdu auto z česka, tak i těch 62 může být reálných.... Akorát nechápu proč majitel takovou voňavku prodává přes bazar... No však uvidíte...
Jo a buď má to auto nějaké titanové zámky, nebo se bazarníci trošku upsali a má to být Titan Look
Jinak v Německu takovéhle třílitry mívají nalítáno hrubě kolem 200tkm, ale jestli je to opravdu auto z česka, tak i těch 62 může být reálných.... Akorát nechápu proč majitel takovou voňavku prodává přes bazar... No však uvidíte...
Jo a buď má to auto nějaké titanové zámky, nebo se bazarníci trošku upsali a má to být Titan Look
Naposledy upravil(a) Kubas dne 18.1.2009, ned 18:55, celkem upraveno 1 x.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Jo a podle mě tu prodával cuhan nějakou velmi podobnou, jen inverzní (černá s bílou kůží) za 90t. Podle mě ji ještě má, zkus si to najít...
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
[quote="Kleofáš"][/quote]
JJ fotky, nejsem 18-ti letý tuner.. ..Pár aut už jsem v životě kupoval/prodával, takže věci typu olej, pneu, opotřebení volantu, elektrika (u starších italů obzvlášť) atd. jsou samozřejmostí. Tady jsem se chtěl dovědět spíš konkrétní poznatky o GTV a třílitru, jako např. ten multilink vzadu, jak se to má chovat, jak ne. GTV a vůbec auto s multilinkem jsem ještě neměl.
GTV od cuhana už je prodané, ale díky za tip.
JJ fotky, nejsem 18-ti letý tuner.. ..Pár aut už jsem v životě kupoval/prodával, takže věci typu olej, pneu, opotřebení volantu, elektrika (u starších italů obzvlášť) atd. jsou samozřejmostí. Tady jsem se chtěl dovědět spíš konkrétní poznatky o GTV a třílitru, jako např. ten multilink vzadu, jak se to má chovat, jak ne. GTV a vůbec auto s multilinkem jsem ještě neměl.
GTV od cuhana už je prodané, ale díky za tip.
Naposledy upravil(a) Cassius dne 18.1.2009, ned 21:11, celkem upraveno 1 x.
AR 75 2.0 TS..rok 89
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
No na první pohled je mi divné, že auto s 60 tkm má novou spojku. A nový výfuk. N asvojem gtv mám origo výfuk a je z roku 96 a má najeto přes 120 tis.
Když by za sebou mělo mít cca 3 výměny oleje...
Poslechni motor, při těhle km by to měl být šepot květin.
A hlavně se nenech ukecat bazarníkem V.I.P.
Když by za sebou mělo mít cca 3 výměny oleje...
Poslechni motor, při těhle km by to měl být šepot květin.
A hlavně se nenech ukecat bazarníkem V.I.P.
[quote="Petan"][/quote]
Hádat se nebudeme, je to pro kamaráda. On je ale spíš takový nadšenec co se vozí a na tu technickou stránku nemá moc cit. "Cuore sportivo" mu ale tluče stejně jako mně, i když já nejsem uplně přímo alfista. Na mě je GTV moc těžké a přímočaré, já radějí něco lehkého a ovladatelného na zakroucené okresky a to je přesně moje láska Punto s turbínkou.. ..kromě toho se mi líbí, že od takový malý plechovky jako je punto s origo vzhledem, nikdo nic nečeká, GTV je prostě sporťák a očividná síla.
Ale to už jsem se nechal unést do OT..
Takže zpět k věci. Kilometry jsou samozřejmě neobvyklé, ale auto je prý z ČR a poctivě servisováno jen u Imofy. Takže servisní knížka, komplet doklady a faktury a hlavně tedy návštěva s prohlídkou přímo v Imofě, kterou jsme si dohodli, by nám měla odkrýt pravdu.
Hádat se nebudeme, je to pro kamaráda. On je ale spíš takový nadšenec co se vozí a na tu technickou stránku nemá moc cit. "Cuore sportivo" mu ale tluče stejně jako mně, i když já nejsem uplně přímo alfista. Na mě je GTV moc těžké a přímočaré, já radějí něco lehkého a ovladatelného na zakroucené okresky a to je přesně moje láska Punto s turbínkou.. ..kromě toho se mi líbí, že od takový malý plechovky jako je punto s origo vzhledem, nikdo nic nečeká, GTV je prostě sporťák a očividná síla.
Ale to už jsem se nechal unést do OT..
Takže zpět k věci. Kilometry jsou samozřejmě neobvyklé, ale auto je prý z ČR a poctivě servisováno jen u Imofy. Takže servisní knížka, komplet doklady a faktury a hlavně tedy návštěva s prohlídkou přímo v Imofě, kterou jsme si dohodli, by nám měla odkrýt pravdu.
AR 75 2.0 TS..rok 89
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
JJ, do Imofy s tim pojedeme. Prý je to z ČR a v zimě to nejezdilo, každopádně km jsou i tak "podezřelé". Majitel říkal, že na to prý teď nemá moc čas, že se bude stěhovat do zahraničí či co, tak to nabízí i přes bazar, auto má ale normal u sebe v Praze. My jsme si našli kontakt přímo na něj z inzerátu na GTV klubu, takže s bazaristama to snad nemá co dělat.Kubas píše:Auto je nádherné! Kdyžtak si ho proklepněte v Imofě, píšou že bylo koupeno v ČR a na tašce s povinnou výbavou píšou Imofa....
Jinak v Německu takovéhle třílitry mívají nalítáno hrubě kolem 200tkm, ale jestli je to opravdu auto z česka, tak i těch 62 může být reálných.... Akorát nechápu proč majitel takovou voňavku prodává přes bazar... No však uvidíte...
Jo a buď má to auto nějaké titanové zámky, nebo se bazarníci trošku upsali a má to být Titan Look
S tim titanem mě to taky pobavilo, ale s VIP cars už máme pár zkušeností, takže mě ani nepřekvapuje co to zase vymysleli.
AR 75 2.0 TS..rok 89
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
S tou spojkou je to možné, prý se měnili majitelé v rodině, žena atd. takže by to možná i mohlo sedět. Vše se uvidí podle velkého TP. S tím výfukem už je to pochybnější, auto prý přes zimu nejezdilo, takže důvod pro výměnu komplet výfuku po takových km nějak rozumně nevidim. Jedině snad věřit tomu, že to byl fakt majitel, co si to auto hýčkal a dával mu hned vše co potřebuje, jinak nevim..Kůrkyn píše:No na první pohled je mi divné, že auto s 60 tkm má novou spojku. A nový výfuk. N asvojem gtv mám origo výfuk a je z roku 96 a má najeto přes 120 tis.
Když by za sebou mělo mít cca 3 výměny oleje...
Poslechni motor, při těhle km by to měl být šepot květin.
A hlavně se nenech ukecat bazarníkem V.I.P.
Motor je jasný, nikde nic nesmí klepat, kolísat otáčky atd. "šepot květin"..to se mi líbí..
Jak už jsem psal, bazarníci by měli být mimo hru, vše řešíme přímo s majitelem. Páni z VIP cars s šéfikem co si všude cpe před jméno honosný titul bc. jsou fakt komici, ti už nikdy víc.. ..nebo jedině s humorem a dlažební kostkou připravenou v kapse..
AR 75 2.0 TS..rok 89
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
Poradí tedy někdo nějakou konkrétní vychytávku či bolest specifik techniky a mechaniky tohoto auta (např. ten multilink atd.)? Nebo co konkrétního odchází při tomto počtu najetých km? atd. atd. uvítám každou radu..
Jo a neměl by někdo z Vás náhodou grafy průběhu křivek výkonu a točivého momentu u tohohle motoru?
Jo a neměl by někdo z Vás náhodou grafy průběhu křivek výkonu a točivého momentu u tohohle motoru?
AR 75 2.0 TS..rok 89
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
- kravitzUL
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1167
- Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
- Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří
á V.I.P. cars ..majitele trochu znám..synáček bohatého tatínka co má prodejnu BMW a tudíž dobrý kontakty. Jednou jsem tam už známému projížděl GTV. Bude to tam asi stejný jako s ostaními bazary..jen nechává v inzerátech auta, která už dávno prodal..aby ti pak mohl říct, že dokáže kdyžtak sehnat další Ale musim říc, že tam má někdy super kousky za super ceny..nedávnou mi tam unikl krásný retro Spider..komplet po renovaci-motor jak s fabriky a za 122 tis.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw
ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o
2Kůrkyn: jj, díky..vypadá to dobře. Zítra jedeme na prohlídku do té Imofy, takže se uvidí co dál, havně to tedy ještě pořádně zkontrolovat zespod na zvedáku. Pokud se neobjeví nějaký velký problém, tak ji vezmeme..
2Kravitz: přesně tak, auta nechává na netu dlouho potom, co už je nemá. My mu kdysi přímo volali na konkrétní auto a on jo je tady, přijeďte. Jedeme a auto nikde. To si děláte prdel?! Pardon, já myslel, že chcete tuhle. Taky GTV v třílitru, starší, víc km a jiná výbava než měla ta "naše", navíc jebka už od pohledu. No a zalezl zpátky do boudy, že musí telefonovat. Pak vylezl nějakej jeho poskok a řikal, že šéf se spletl a že nám za tu cestu dá desítku slevu na tu plívu. Tak si vyslech trochu vulgarismu a jeli jsme zpět. Prostě klasickej bazarista, věděl to, ale táhnul nás tam, aby nám pak milostivě vnutil tu druhou mrdku. Být tam s námi kdysi kamarád Pepík, tak mu z tý boudy lítaj laminátový třísky..
Jo a to bylo někdy na začátku prosince a auto je všude na netu ještě teď..
Jinak musim uznat, že tam opravdu občas má zajímavá auta. Přesně na toho spidera jsme taky koukali. Ale to jednání, to bych..
2Kravitz: přesně tak, auta nechává na netu dlouho potom, co už je nemá. My mu kdysi přímo volali na konkrétní auto a on jo je tady, přijeďte. Jedeme a auto nikde. To si děláte prdel?! Pardon, já myslel, že chcete tuhle. Taky GTV v třílitru, starší, víc km a jiná výbava než měla ta "naše", navíc jebka už od pohledu. No a zalezl zpátky do boudy, že musí telefonovat. Pak vylezl nějakej jeho poskok a řikal, že šéf se spletl a že nám za tu cestu dá desítku slevu na tu plívu. Tak si vyslech trochu vulgarismu a jeli jsme zpět. Prostě klasickej bazarista, věděl to, ale táhnul nás tam, aby nám pak milostivě vnutil tu druhou mrdku. Být tam s námi kdysi kamarád Pepík, tak mu z tý boudy lítaj laminátový třísky..
Jo a to bylo někdy na začátku prosince a auto je všude na netu ještě teď..
Jinak musim uznat, že tam opravdu občas má zajímavá auta. Přesně na toho spidera jsme taky koukali. Ale to jednání, to bych..
AR 75 2.0 TS..rok 89
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
AR GTV..3.0 V6..rok 98
Punto GT..rok 94
Fiat 500..rok 70
Surne,,,kupa GTV
Caute alfisti som vlastnikom starsej audi a chcel by som nieco insie kamarat ma alfu a je spokojny tak so rozmislal ze aj ja si kupim alficu vzdy ma tieto auta fascinovali,mam na ruke Alfa romeo GTV 2.0Twin spark,,,r.v.1999,je v slusnom stave nic nebucha ani neklepe motor ma dobry zatah a naskoci na prvu supu tak co vi na to mam ist dotoho???
Re: Surne,,,kupa GTV
nezapomeň, že tohle GTV váží skoro 1,5 tuny (zřejmě díky společné podlahové plošině pro kabrio-Spider), tzn. s dvoulitrem nepočítej, pokud chceš vůz extra dynamických parametrů. Navíc TwinSparky (16ti ventilové) jsou celkem choulostivé http://cuoresportivo.net/index.php?link ... -motory-TSS.I.D píše:Caute alfisti som vlastnikom starsej audi a chcel by som nieco insie kamarat ma alfu a je spokojny tak so rozmislal ze aj ja si kupim alficu vzdy ma tieto auta fascinovali,mam na ruke Alfa romeo GTV 2.0Twin spark,,,r.v.1999,je v slusnom stave nic nebucha ani neklepe motor ma dobry zatah a naskoci na prvu supu tak co vi na to mam ist dotoho???
Takže doporučení: Najdi pěkný kousek s motorizací 2.0 V6 turbo, popř. 3.0 V6.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
GTV je sporťák,a to i přestože má nadváhu. 2,0 T.S. bude jezdit jako 1,8 TS ve 156-ce a to je tomu vzhledu nedůstojné. Dvoulitra bych toleroval nanejvýš u spideru, přecejen s větrem ve vlasech nemá smysl trhat rekordy. Ale stejně je 2,0 málo i u něj. Uvidíš, že by tě to časem mrzelo. Jako to mrzí třeba Kejmla, že jezdí v 1,9 dehtu
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
no asi mate pravdu budem hladat 2.0 V6 turbo,je super aky pohodovy ludia si kupuju alfi,ked som bol v audi klube tak ked som sa daco opital odpovedali 2-ja aj to jeden kravinu a druhy ze naco sa pitam alfa je fakt super dneska sa mi dal povozit jeden znami na 156 2.4JTD pani taky zvuk na diesel som este nepocul 156 je ties fajn ale mna uputalo GTV je to parada a spider asi neviuzijem na tych par krat do roka si radsej otvorim okno:Ddufam ze do leta predam audi lebo som cel za tu alfu vimenit moju audi a doplatit.zatial dik za odpovede:D CUORE SPORTIVO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů