Koupě GTV

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od roberto37 » 14.3.2009, sob 22:59

To je můj sen. Koupit jednou auto od alfisty srdcaře a mechanika k tomu :smt023
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 14.3.2009, sob 23:02

uf :oops: :)

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Příspěvek od andy_xx » 15.3.2009, ned 09:18

Kůrkyn píše:Jestli chceš V6 TB, tak mrkni do mojí karty. Když bys náležitě ocenil její stav, tak bych jí prodal, chtěl bych přeci jen něco staršího...
Ale předem říkám, že to auto sníh nikdy nevidělo. _Q4_
..že ty chceš tu jeho starou Audinu !? :D ..to řekni rovnou :)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kůrkyn » 15.3.2009, ned 10:10

No jasně :D

f-18hornet

Příspěvky: 5
Registrován: 23.10.2010, sob 01:28

Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od f-18hornet » 23.10.2010, sob 01:32

Ahoj všem, chtěl bych radu o tédle alfičce, mam jednu vyhlédnutou. Jakej je motor a co pořádně prohlédnout. Pak jaká je spotřeba,kolik stoji víměna rozvodů a tak. Moc děkuji

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od HonzaR » 25.10.2010, pon 20:37

Čau--tady asi budou všichni líný se opakovat..čili jen krátce..bacha na vymlácenej podvozek--silenbloky Powerflex + práce cca 9táců,rozvody s příslušenstvím cca 15-20 podle dílny.. motor je T.S.--čili potřebuje opravdu dobrou údržbu..bacha na olej, musíš zjistit na co to běhalo.. Selenia 20k 10W-40 ,Selenia racing 10W-60 OK, pozor na náplně typu 5W-40 Castrol--může to být chycený..
Regulační čidla motoru musí být OK--čili je potřeba to načíst diagnosou
/Váha, lambda..a další věci/ + důkladně projít vejfuk..

Kupuj tohle auto s někým, kdo to zná a může odhadnout kondici podvozku a motoru..
Jinak se ti "dochytání" může docela prodražit..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od Kůrkyn » 25.10.2010, pon 21:21

taková hrůza to neni, rozvody se nechaj udělat za 5 a zadní náprava za 7, 1.8 neber to je honítko. 2.0 T.S. je minimum, jinak si budeš připadat jak v autíčku na pouti :)

f-18hornet

Příspěvky: 5
Registrován: 23.10.2010, sob 01:28

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od f-18hornet » 25.10.2010, pon 21:57

dík moc všem, jestly někdo ještě bude chtít něco psát budu jen rád

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od Kůrkyn » 26.10.2010, úte 07:59

odkaď jsi, teoreticky bysme třeba mohli spolu auto prohlídnout. Nebo sem dej odkazy an inzeráty, které prohlížíš.

f-18hornet

Příspěvky: 5
Registrován: 23.10.2010, sob 01:28

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od f-18hornet » 26.10.2010, úte 12:50

z plzně,mam jednu akorát mi pan psal toto:Posílám Vám fotky gtv. K popisu....Auto má nejspíš najeto, to co má a je k tomu na doložení servisní knížka. Já jsem ho kupoval v únoru tohoto roku, Na autě jsem nechal repasovat zadní nápravu...vyměněny veškeré silenbloky na ramenech, dále jsem pak na autě nechal vyměnit kotouče na všech kolech + destičky, motorový olej pouze Selenia a ložisko na zadním kole. Předchozí majitel bohužel auto ťuknul, nevím přesně jak s tím boural, ale byla poškozena kapota v místě, kde je znak automobilky. Kapotu jsem chtěl nechat svařit, ale je to termoplast a tak svařit nejde. Kapotu jsem slepil, a nechal stříknout do barvy, bohužel vlivem českých silnich a tvrdosti auta se tam objevily prasklinky, je to vidět na fotkách, které Vám posílám. Elektronika je v pořádku, všechno funguje jak má, za celou dobu, co jsem s autem jezdil, nebyl nejmenší problém. Jediný nedostatek je nefunkční termostat ( nevím kolik stojí ) a motor za studena houpe ( dle názoru mechanika je to buď nefunkčním termostatem, nebo je potřeba vyčistit klapku volnoběhu ) Na auto jsou letní gumy tak 85 % plus mám disky se zimními, ale gumy jsou spíš na vyhození. Interiér je zachovalý, kůže není potrhaná, u řidiče trochu ošoupaná. Takže asi tak
Přílohy
Alfa.part4.rar
(1.26 MiB) Staženo 101 x
Alfa.part3.rar
(2.86 MiB) Staženo 71 x
Alfa.part2.rar
(2.86 MiB) Staženo 57 x
Alfa.part1.rar
(2.86 MiB) Staženo 71 x

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od HonzaR » 26.10.2010, úte 13:30

Několik poznámek o GTV.. :-)

Motor: s ohledem na váhu a ambice konstrukce auta jak píše Kurkyn -čili 2.0 pro chlapa
spodní okraj rozumného dlouhodobého provozu, jinak budeš právě na sílu motoru 1.8
po čase rozladěnej..
ořechové je buď 2.0 V6 TB nebo 3.0 V6..v těhle motorizacích hravě ztrestají i Breru
1.75TB i 3.2 JTS a jsou celkově velmi příjemné na provoz..3.0 si po městě vezme, to je nevyhnutelné
..
GTV patří mezi "nedoceněné Alfy!"..je ještě "jednoduché" -třeba proti Breře, to je obrovská výhoda pro údržbu svépomocí, přitom jízdní vlastnosti nejsou horší ..
Pro nové majitele Brery je to nepříjemná zpráva, kterou nechtějí slyšet-Brera není lepší auto-z hlediska jízdního chování..zvlášť 4x4 3.2 je prostě trapas a ne vývoj nové generace-neřknuli důstojného následníka GTV
3.0 V6 GTV je celkem ostrá Alfa a přitažená na 250koníků a víc je hooodně zábavná
/Motor 3.2 JTS v Breře je už jen nevlastní brácha klasickýho busso V6, ta dynamika už tam není-to neplatí o alfáckým 3,2 GTA../
Motor 2.0 TB V6 je celkově nedoceněnej, snadno se dá přitáhnout na 250koníků a to vede k jízdním vlastnostem lepším než současná produkce 159-Brera..

GTV potřebuje výkon odpovídající vzhledu..pak je to auto pro příjemnej zábavnej provoz
Většina lidí, který o něm mluví v něm nikdy nejela ani jako spolujezdec, nedej teda na kecy-když jeden kolega projížděl 3.0V6 na rovince po okresce mezi Přílepama a Roztokama 160, litoval že nebral 3.0V6 :-) čili--projeď si pokud možno všechny motorizace a pak pokud prachy dovolí kupuj to, co ti "padne"

Reakce na pokyn volantu, citlivej podvozek, příjemnej posilovač a motor co reaguje..
To Alfa nemá od včera, jak si myslí noví uživatelé posledních modelů...:-) naopak
33 v 1.7 4x4 byla taky surový auto a "přitažená" je na dnešní poměry "těžkých Alf" pořád ostrá..
Bezpečnost GTV--viz Tazzova bouračka--Prahy co se složej do teleskopu, zesílenej prostor posádky, nárazový vypnutí přívodu paliva reagovalo na jedničku..prostě slušný auto u kterýho se dbá na šance při kolizi..

Tazovo auto je celkově důkazem, že i v bočním nárazu do stromu jsou šance dost vysoké
/spolujezdkyně pouze zlomenou stehení kost, Tazz škrábance..soudní znalec deklarovanou
stovku teda nepotvrdil a mluvil o rychlosti mnohem vyšší.. :-)/ Prostě to není žádná šlupka, a prahy má třeba oproti BMW-Z3 cabrio dvakrát silnější.. a plech opravdu slušnej
-řezal jsem to flexou a na deset let starým autě netknutý.., pozor ale na podvozekový prostor, ten potřebuje důkladnou údržbu jako každá Alfa, tady to soudruzi z Itálie malinko
podcenili, s ohledem na nasolené silnice--zvlášť prostor pod zadní nápravnicí
nemá tlumexovou klasiku a podle toho je na 90procent chycenej..
i motor 2.0 T.S osobně považuju ještě za slabej na opravdovou zábavu,/ve 145 která má o pár pytlů cementu v kufru míň je to zas jiný příběh/ pro kterou si lidi většinou kupátko 2+2 kupují...
Neboj se podvozku, ve slušným stavu vydrží dost, určitě víc než hliník na lichoběžníkách 156..a díky multilinku vzadu je to opravdu slušný svezení..


Pozn--kapota je tmelenej všesměrnej laminát--Tazzova rozstřelená se mi tady pořád válí..
Žádnej termoplast, laminuje se v pohodě a opravit třeba karbonem nebo aramidem jde v standartně.čili .za pár kaček../rozumnej hadr 270-400/metr, pryskyřice 150-300/kg/tužidlo podobně..

f-18hornet

Příspěvky: 5
Registrován: 23.10.2010, sob 01:28

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od f-18hornet » 26.10.2010, úte 13:49

děkuji za reakci, to auto je nádherné. Jak jsem pročítal veškerá fora,tak maj auto jen pro zábavu na víkendy a já ho chci plně využívat po celý rok. Tak mě právě zajímá vše. A ohledně toho auta viz víše co jsem psal poradí někdo?

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od HonzaR » 26.10.2010, úte 13:56

No já ho provozuju taky průběžně celoročně., ne výhradně--.v .3.0V6,upravená hlava, 100oct benál, přemapovaný.. a klidně i na jízdy do práce spotřeba žádná hrůza, po dálnici na dohled předpisům do 10 /no pokud bych tam šoupnul 95, jde to rázem okamžitě zásahem jednotky na 16 a víc klidnej provoz a celkově se to trápí--potřebuje aspoň min 98 ale spíš pořádnou 100+ kvůli komp.poměru /..aspoň je to zábava. :-)
/Nadrbeš na ramenech vepředu klidně 60-100tis žádnej problém..není to slečinka..
mám ho snížený -40 a dost tvrdej podvozek .,powerflex../

Nečekej od 1.8 T.S. na poměrně těžkým GTV extra úspornej provoz..dostaví se po čase
Alfa-syndrom, většina Alf má stejnou spotřebu..tam kde na 3.0 přitaženým nahoru
sotva škrtáš o plyn, tam na to budeš v 1.8 šlapat jak se patří..s Alfou GTV nebaví jezdit
piánko..na to jsou jiný auta a v tom případě radši sáhni po JTD, tam ta spotřeba třeba ve 156 tak nelítá..
Alfa v benálu prostě jezdí +- určitě za 10 a držet to pod touhle hranicí vyžaduje sebekázeň ..za tohle jezdí město i 145 1.4 T.S. ...že.. zvlášť když na semaforech to řidič sešlápne :-)/mám i T.S. taky už hezkých pár let :-) a nečekej nějakou rozumnou dynamiku v GTV 1.8 pod 4500tis ot.--tím pádem se ubytuješ po krátkém přechodném období v horním otáčkovém poli--což je o tom, nepodcenit olej a rozhodně do zatíženýho T.S lejt 10W-60 racing ester buď třeba doporučovanou Selenia nebo aspoň levnější skoro totožnej Agip--provoz v horním otáčkovém poli x mizernej olej HC a k tomu třeba ještě nevhodnou viskozitní skupininu 5W-40 nebo nedej bože 5W-30 LL a je na generálku v dohledný době založeno..zatěžovanej T.S. potřebuje pečlivě hlídat olej po každých řekněme 1000km--není to Felda--kde co naleješ to po 15 tis vypustíš, Alfy olej berou z principu--třeba mimo jiné i kvůli ostřiku pístů- skrze vá požadavek chlazení-olejem a tím pádem se olejová lázeň částečně i odpařuje a přes sání ze skříně následně spaluje..klidně oběhaný agregát 1litr/1tis km.10W-40 ještě v normě 0,5litru /tis 10W-60/
1.8 Alfa -GTV je pro ženskou a to ještě ne každou---ta moje by mě s tím vyhodila..
To už snad radši Fabka HTP--tam to člověka nesvádí k svižnýmu stylu a tím pádem se
nedostaví prvek očekávání a.. zklamání..hlavní důvod k prodeji Alfy GTV 1.8 po čase
/Nejčastěji po roce provozu, kdy si majitel třeba původně Fabky HTP nebo OII TDI zvykne a chce sportovní projev se vším všudy--to bohužel nemůže 1.8 v GTV splnit, to by muselo mít váhu starýho CRX..a nečekej nějaký snadný možný úpravy na motoru 1.8 T.S.--k těmhle kreacím se opravdu nehodí....když kupuješ Alfu, nad motorem přemýšlej dlouho, menší kubatura nejezdí úsporněji ani ..řekněme v rámci předpisů ..Hele v sousedním vlákně někdo kupoval Breru 1.75 TB a doufal v tu krásnou spotřebu podle techničáku--jenže to by musel být v důchodu.. a už hlásí 11 a víc a to mu ještě nevěřím, že je na osobním stropě.alfa-provozu.počkáme si za rok :-)až jí přijde opravdu na chuť :-)/ Nekoukej prostě na motor podle spotřeby a pod 10 zapomeň a nebo si dávej před jízdou ortézu na pravou nohu od kolena dolů.. :-D

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od roberto37 » 26.10.2010, úte 15:14

Já myslím, že to Honza vystihl napuosto pfesně :D
1,8 T.S. v GTV ( které je těžší než 156-ka) tě přestane do měsíce bavit. 2,0 T.S. tak do roka
a 2,0 V6TB anebo 3,0 V6 nedáš z ruky do konce života :drivers:

Ale stejně si nemyslím, že GTV je na běžný provoz. Mé poznatky z krátké projížďky 3,0 V6. Sedačky tvrdý jak prase, přitom si myslíš, že štrejcháš prdelí asfalt a řev vytočenýho šestiválce ti trhá uši. Nene to není auto na běžné ježdění

Nevím jestli to bylo kusem starým na 12 let, ale zdálo se mi drobet nedotáčivé....
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Poznánky k výběru motorizace GTV

Příspěvek od HonzaR » 26.10.2010, úte 15:37

Protože se od rána snažím jednomu "adeptovi" odpovídat a on pak smázne vlákno,
/ sorry--vysvětleno --přesunuto moderátorem do sekce rady při nákupu Alfy ... :smt021 ../ nehodlám tohle absolvovat za pár dní znova..odpovědi nejsou osobní a slouží i dalším náhodným čtenářům...pokud neobsahují urážlivé nebo lživé formulace proč cokoli mazat?
\:D/

...čili přehazuju rozhovor ze svojí zálohy sem./mám jako obvykle na obrazovce odzálohovaný vlákno, na který celý dopoledne průběžně raguju... :smt023


.......
Dotaz

Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
Ahoj všem, chtěl bych radu o tédle alfičce, mam jednu vyhlédnutou. Jakej je motor a co pořádně prohlédnout. Pak jaká je spotřeba,kolik stoji víměna rozvodů a tak. Moc děkuji
23.10.2010, sob 00:32

Odpověď
HonzaR
Štamgast

Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Příspěvky: 381
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
Čau--tady asi budou všichni líný se opakovat..čili jen krátce..bacha na vymlácenej podvozek--silenbloky Powerflex + práce cca 9táců,rozvody s příslušenstvím cca 15-20 podle dílny.. motor je T.S.--čili potřebuje opravdu dobrou údržbu..bacha na olej, musíš zjistit na co to běhalo.. Selenia 20k 10W-40 ,Selenia racing 10W-60 OK, pozor na náplně typu 5W-40 Castrol--může to být chycený..
Regulační čidla motoru musí být OK--čili je potřeba to načíst diagnosou
/Váha, lambda..a další věci/ + důkladně projít vejfuk..

Kupuj tohle auto s někým, kdo to zná a může odhadnout kondici podvozku a motoru..
Jinak se ti "dochytání" může docela prodražit..

25.10.2010, pon 19:37



.............................................................................................
Odpověď
Kůrkyn
Moderátor


Registrován: 13.5.2007, ned 22:56
Příspěvky: 3737
Bydliště: Pacov

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
taková hrůza to neni, rozvody se nechaj udělat za 5 a zadní náprava za 7, 1.8 neber to je honítko. 2.0 T.S. je minimum, jinak si budeš připadat jak v autíčku na pouti

_________________
XXXX

25.10.2010, pon 20:21



.....................................................................................

Reakce
tazatel
Registrován: 23.10.2010, sob 00:28
Příspěvky: 4

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
dík moc všem, jestly někdo ještě bude chtít něco psát budu jen rád


25.10.2010, pon 20:57
..............................

Reakce
Kůrkyn
Moderátor


Registrován: 13.5.2007, ned 22:56
Příspěvky: 3737
Bydliště: Pacov

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
odkaď jsi, teoreticky bysme třeba mohli spolu auto prohlídnout. Nebo sem dej odkazy an inzeráty, které prohlížíš.

_________________
XXXX

26.10.2010, úte 06:59
.................................................................................................

Reakce
tazatel

Registrován: 23.10.2010, sob 00:28
Příspěvky: 4

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
z plzně,mam jednu akorát mi pan psal toto:Posílám Vám fotky gtv. K popisu....Auto má nejspíš najeto, to co má a je k tomu na doložení servisní knížka. Já jsem ho kupoval v únoru tohoto roku, Na autě jsem nechal repasovat zadní nápravu...vyměněny veškeré silenbloky na ramenech, dále jsem pak na autě nechal vyměnit kotouče na všech kolech + destičky, motorový olej pouze Selenia a ložisko na zadním kole. Předchozí majitel bohužel auto ťuknul, nevím přesně jak s tím boural, ale byla poškozena kapota v místě, kde je znak automobilky. Kapotu jsem chtěl nechat svařit, ale je to termoplast a tak svařit nejde. Kapotu jsem slepil, a nechal stříknout do barvy, bohužel vlivem českých silnich a tvrdosti auta se tam objevily prasklinky, je to vidět na fotkách, které Vám posílám. Elektronika je v pořádku, všechno funguje jak má, za celou dobu, co jsem s autem jezdil, nebyl nejmenší problém. Jediný nedostatek je nefunkční termostat ( nevím kolik stojí ) a motor za studena houpe ( dle názoru mechanika je to buď nefunkčním termostatem, nebo je potřeba vyčistit klapku volnoběhu ) Na auto jsou letní gumy tak 85 % plus mám disky se zimními, ale gumy jsou spíš na vyhození. Interiér je zachovalý, kůže není potrhaná, u řidiče trochu ošoupaná. Takže asi tak


Přílohy:
Alfa.part4.rar [1.26 MiB]
6 krát
Alfa.part3.rar [2.86 MiB]
1 krát
Alfa.part2.rar [2.86 MiB]
Zatím nestaženo
Alfa.part1.rar [2.86 MiB]
Zatím nestaženo
26.10.2010, úte 11:50

....................................................................................................
reakce
HonzaR
Štamgast

Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Příspěvky: 381
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
Několik poznámek o GTV.. :-)

Motor: s ohledem na váhu a ambice konstrukce auta jak píše Kurkyn -čili 2.0 pro chlapa
spodní okraj rozumného dlouhodobého provozu, jinak budeš právě na sílu motoru 1.8
po čase rozladěnej..
ořechové je buď 2.0 V6 TB nebo 3.0 V6..v těhle motorizacích hravě ztrestají i Breru
1.75TB i 3.2 JTS a jsou celkově velmi příjemné na provoz..3.0 si po městě vezme, to je nevyhnutelné
..
GTV patří mezi "nedoceněné Alfy!"..je ještě "jednoduché" -třeba proti Breře, to je obrovská výhoda pro údržbu svépomocí, přitom jízdní vlastnosti nejsou horší ..
Pro nové majitele Brery je to nepříjemná zpráva, kterou nechtějí slyšet-Brera není lepší auto-z hlediska jízdního chování..zvlášť 4x4 3.2 je prostě trapas a ne vývoj nové generace-neřknuli důstojného následníka GTV
3.0 V6 GTV je celkem ostrá Alfa a přitažená na 250koníků a víc je hooodně zábavná
/Motor 3.2 JTS v Breře je už jen nevlastní brácha klasickýho busso V6, ta dynamika už tam není-to neplatí o alfáckým 3,2 GTA../
Motor 2.0 TB V6 je celkově nedoceněnej, snadno se dá přitáhnout na 250koníků a to vede k jízdním vlastnostem lepším než současná produkce 159-Brera..

GTV potřebuje výkon odpovídající vzhledu..pak je to auto pro příjemnej zábavnej provoz
Většina lidí, který o něm mluví v něm nikdy nejela ani jako spolujezdec, nedej teda na kecy-když jeden kolega projížděl 3.0V6 na rovince po okresce mezi Přílepama a Roztokama 160, litoval že nebral 3.0V6 :-) čili--projeď si pokud možno všechny motorizace a pak pokud prachy dovolí kupuj to, co ti "padne"

Reakce na pokyn volantu, citlivej podvozek, příjemnej posilovač a motor co reaguje..
To Alfa nemá od včera, jak si myslí noví uživatelé posledních modelů...:-) naopak
33 v 1.7 4x4 byla taky surový auto a "přitažená" je na dnešní poměry "těžkých Alf" pořád ostrá..
Bezpečnost GTV--viz Tazzova bouračka--Prahy co se složej do teleskopu, zesílenej prostor posádky, nárazový vypnutí přívodu paliva reagovalo na jedničku..prostě slušný auto u kterýho se dbá na šance při kolizi..

Tazovo auto je celkově důkazem, že i v bočním nárazu do stromu jsou šance dost vysoké
/spolujezdkyně pouze zlomenou stehení kost, Tazz škrábance..soudní znalec deklarovanou
stovku teda nepotvrdil a mluvil o rychlosti mnohem vyšší.. :-)/ Prostě to není žádná šlupka, a prahy má třeba oproti BMW-Z3 cabrio dvakrát silnější.. a plech opravdu slušnej
-řezal jsem to flexou a na deset let starým autě netknutý.., pozor ale na podvozekový prostor, ten potřebuje důkladnou údržbu jako každá Alfa, tady to soudruzi z Itálie malinko
podcenili, s ohledem na nasolené silnice--zvlášť prostor pod zadní nápravnicí
nemá tlumexovou klasiku a podle toho je na 90procent chycenej..
i motor 2.0 T.S osobně považuju ještě za slabej na opravdovou zábavu,/ve 145 která má o pár pytlů cementu v kufru míň je to zas jiný příběh/ pro kterou si lidi většinou kupátko 2+2 kupují...
Neboj se podvozku, ve slušným stavu vydrží dost, určitě víc než hliník na lichoběžníkách 156..a díky multilinku vzadu je to opravdu slušný svezení..


Pozn--kapota je tmelenej všesměrnej laminát--Tazzova rozstřelená se mi tady pořád válí..
Žádnej termoplast, laminuje se v pohodě a opravit třeba karbonem nebo aramidem jde v standartně.čili .za pár kaček../rozumnej hadr 270-400/metr, pryskyřice 150-300/kg/tužidlo podobně..
26.10.2010, úte 12:30

..........................................................................................................
reakce
tazatel

Registrován: 23.10.2010, sob 00:28
Příspěvky: 4

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
děkuji za reakci, to auto je nádherné. Jak jsem pročítal veškerá fora,tak maj auto jen pro zábavu na víkendy a já ho chci plně využívat po celý rok. Tak mě právě zajímá vše. A ohledně toho auta viz víše co jsem psal poradí někdo?
26.10.2010, úte 12:49

..............................................................................................................
reakce
HonzaR
Štamgast

Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Příspěvky: 381
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
No já ho provozuju taky průběžně celoročně., ne výhradně--.v .3.0V6,upravená hlava, 100oct benál, přemapovaný.. a klidně i na jízdy do práce spotřeba žádná hrůza, po dálnici na dohled předpisům do 10 /no pokud bych tam šoupnul 95, jde to rázem okamžitě zásahem jednotky na 16 a víc klidnej provoz a celkově se to trápí--potřebuje aspoň min 98 ale spíš pořádnou 100+ kvůli komp.poměru /..aspoň je to zábava. :-)
/Nadrbeš na ramenech vepředu klidně 60-100tis žádnej problém..není to slečinka..
mám ho snížený -40 a dost tvrdej podvozek .,powerflex../

Nečekej od 1.8 T.S. na poměrně těžkým GTV extra úspornej provoz..dostaví se po čase
Alfa-syndrom, většina Alf má stejnou spotřebu..tam kde na 3.0 přitaženým nahoru
sotva škrtáš o plyn, tam na to budeš v 1.8 šlapat jak se patří..s Alfou GTV nebaví jezdit
piánko..na to jsou jiný auta a v tom případě radši sáhni po JTD, tam ta spotřeba třeba ve 156 tak nelítá..
Alfa v benálu prostě jezdí +- určitě za 10 a držet to pod touhle hranicí vyžaduje sebekázeň ..za tohle jezdí město i 145 1.4 T.S. ...že.. zvlášť když na semaforech to řidič sešlápne :-)/mám i T.S. taky už hezkých pár let :-) a nečekej nějakou rozumnou dynamiku v GTV 1.8 pod 4500tis ot.--tím pádem se ubytuješ po krátkém přechodném období v horním otáčkovém poli--což je o tom, nepodcenit olej a rozhodně do zatíženýho T.S lejt 10W-60 racing ester buď třeba doporučovanou Selenia nebo aspoň levnější skoro totožnej Agip--provoz v horním otáčkovém poli x mizernej olej HC a k tomu třeba ještě nevhodnou viskozitní skupininu 5W-40 nebo nedej bože 5W-30 LL a je na generálku v dohledný době založeno..zatěžovanej T.S. potřebuje pečlivě hlídat olej po každých řekněme 1000km--není to Felda--kde co naleješ to po 15 tis vypustíš, Alfy olej berou z principu--třeba mimo jiné i kvůli ostřiku pístů- skrze vá požadavek chlazení-olejem a tím pádem se olejová lázeň částečně i odpařuje a přes sání ze skříně následně spaluje..klidně oběhaný agregát 1litr/1tis km.10W-40 ještě v normě 0,5litru /tis 10W-60/
1.8 Alfa -GTV je pro ženskou a to ještě ne každou---ta moje by mě s tím vyhodila..
To už snad radši Fabka HTP--tam to člověka nesvádí k svižnýmu stylu a tím pádem se
nedostaví prvek očekávání a.. zklamání..hlavní důvod k prodeji Alfy GTV 1.8 po čase
/Nejčastěji po roce provozu, kdy si majitel třeba původně Fabky HTP nebo OII TDI zvykne a chce sportovní projev se vším všudy--to bohužel nemůže 1.8 v GTV splnit, to by muselo mít váhu starýho CRX..a nečekej nějaký snadný možný úpravy na motoru 1.8 T.S.--k těmhle kreacím se opravdu nehodí....když kupuješ Alfu, nad motorem přemýšlej dlouho, menší kubatura nejezdí úsporněji ani ..řekněme v rámci předpisů ..Hele v sousedním vlákně někdo kupoval Breru 1.75 TB a doufal v tu krásnou spotřebu podle techničáku--jenže to by musel být v důchodu.. a už hlásí 11 a víc a to mu ještě nevěřím, že je na osobním stropě.alfa-provozu.počkáme si za rok :-)až jí přijde opravdu na chuť :-)/ Nekoukej prostě na motor podle spotřeby a pod 10 zapomeň a nebo si dávej před jízdou ortézu na pravou nohu od kolena dolů..
26.10.2010, úte 12:56

.............................................................................................................
reakce
roubrt37
SemTuFurt


Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Příspěvky: 2907
Bydliště: Zeltweg, AT

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS
Já myslím, že to Honza vystihl napuosto pfesně
1,8 T.S. v GTV ( které je těžší než 156-ka) tě přestane do měsíce bavit. 2,0 T.S. tak do roka
a 2,0 V6TB anebo 3,0 V6 nedáš z ruky do konce života

Ale stejně si nemyslím, že GTV je na běžný provoz. Mé poznatky z krátké projížďky 3,0 V6. Sedačky tvrdý jak prase, přitom si myslíš, že štrejcháš prdelí asfalt a řev vytočenýho šestiválce ti trhá uši. Nene to není auto na běžné ježdění

Nevím jestli to bylo kusem starým na 12 let, ale zdálo se mi drobet nedotáčivé....

..........................................................................................................

reakce
HonzaR

Jj-sedí se dost dole..:-), no mě to baví i do Brna a zpátky .ale jako výhradní provoz si to taky nestřihnu--ostatně Alfy se jen přikupujou, tak se to stádečko po čase rozroste ...na nedotáčivost má rozhodující vliv i stav zadní nápravy a vymlácenej předek je už opravdu opruz, vymlácená celkově pěkně plave--těžkej šestiválec vepředu bez samosvoru nejde samozřejmě okecat, proto se tam za poměrně slušný prachy cpe ve V6 bez jakých-koli technických problémů Q2--viz Jenda V6 a všechny technický finesy včetně čísel skříní převodovky, který to zkousnou bez problému,.. vychytal to excelentně-- třeba předpětí nevěděli ani v Imofě :-).Otázka další--vyndat
dvouhmotu a dát setrvák z GTA, stejně tak jdou přehodit vačky z GTA..atd..to už je o charakteru provozu..




Tyhle odpovědi nechce nikdo psát dokola znova, proto přetiskuju, pokud tazateli vadí přetisknutí jeho dotazů,přehazuju bez nicku ..

:smt033
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 26.10.2010, úte 17:14, celkem upraveno 1 x.

f-18hornet

Příspěvky: 5
Registrován: 23.10.2010, sob 01:28

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od f-18hornet » 26.10.2010, úte 15:50

A někdo o nějaké slušné ví? I za rozumný peníz.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Poznánky k výběru motorizace GTV

Příspěvek od Harous » 26.10.2010, úte 16:44

On sám vlákno smazat nemůže. Takže to udělal asi někdo z moderátorů. To ale znamená, že to muselo mít nějakej důvod. A proč by to někdo mazal? Nebude to spíš třeba jenom přesunutý? Kde by sakra mohlo být vlákno s radama o nákupu GTV??? Jé, hele:
http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=49&t=7015
:smt033
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Poznánky k výběru motorizace GTV

Příspěvek od HonzaR » 26.10.2010, úte 16:50

Jj-zdá se to logický..no diskutovat v sekci GTV o výběru motorizace GTV má taky svojí logiku.. :smt023

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od HonzaR » 26.10.2010, úte 16:55

Teď se prodala přrd pár dny jedna slušná GTV 3.0 za 70táců tady přes inzerci na alfistech.cz..a to je fakt slušná koupě..je potřeba být opatrný, nebo radši rovnou si k tomu vybírání vzít někoho kdo ty motory a podvozky může posoudit ze zkušenosti..

dolphin7
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1114
Registrován: 3.7.2009, pát 12:51
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od dolphin7 » 26.10.2010, úte 16:58

roubrt37 píše:1,8 T.S. v GTV ( které je těžší než 156-ka) tě přestane do měsíce bavit. 2,0 T.S. tak do roka
a 2,0 V6TB anebo 3,0 V6 nedáš z ruky do konce života :drivers:
Ale stejně si nemyslím, že GTV je na běžný provoz. Mé poznatky z krátké projížďky 3,0 V6. Sedačky tvrdý jak prase, přitom si myslíš, že štrejcháš prdelí asfalt a řev vytočenýho šestiválce ti trhá uši. Nene to není auto na běžné ježdění
S tím mohu souhlasit..koncem července sem měla GTV (2.0 TS) přesně 1 rok, a na Kameni (začátek září) už sem si začla dělat choutky na 3.0 V6 :-D
A když jedu někam dál, tak mám celkem problémy s pohodlím...záda dostávaj mírně zabrat. Dle mýho to prostě není auto na běžný ježdění - ať už jde o spotřebu, pohodlí, či praktičnost-o té tady samozřejmě nemůže být ani řeč (do kufru se vejde akorát tak rezerva a jedna igelitka z globusu, a dozadu jeden normální člověk napříč, nebo dva pidilidi) :-D
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V

Škoda každého kroku, který se jde pěšky...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od HonzaR » 26.10.2010, úte 17:39

Jj-sedí se dost dole..:-), no mě to baví i do Brna a zpátky .ale jako výhradní provoz si to taky nestřihnu--ostatně Alfy se jen přikupujou, tak se to stádečko po čase rozroste ...na nedotáčivost má rozhodující vliv i stav zadní nápravy a vymlácenej předek je už opravdu opruz, vymlácená celkově pěkně plave--těžkej šestiválec vepředu bez samosvoru nejde samozřejmě okecat, proto se tam za poměrně slušný prachy cpe ve V6 bez jakých-koli technických problémů Q2--viz Jenda V6 a všechny technický finesy včetně čísel skříní převodovky, který to zkousnou bez problému,.. vychytal to excelentně-- třeba předpětí nevěděli ani v Imofě :-).Otázka další--vyndat
dvouhmotu a dát setrvák z GTA, stejně tak jdou přehodit vačky z GTA..atd..to už je o charakteru provozu..

No jde o to co je to adekvátní kufr v kupátku 2+2.. :-D

/Ale komplet vybavení do terénu pro geodeta pobere bez problému..jasně, není to
kombík, no tohle "tvrdší"posezení mám moc rád, když cejtím silnici a "řve mi šestiválec" :smt023 do ucha..boží zvuk..u mě nemá rádio šanci a tvrdej podvozek a sesli
zbožňuju,../

Jezdím v GTV zásadně sám..tak místa je habaděj..mám "kufr" skoro kubík --přední sedadlo spolujezdce/obas vezu jen ženu/ a zadní nepoužívám jinak vůbec..--taky slušnej prostor na krámy..samozřejmě rezervu nevozím, max spray a bude muset případně dorazit "technický zázemí" s rezervou.. to se u nás doma bere za normál..

U tohohle auta tohle všechno vezmeš jako + ,když to bude okořeněný výkonem
a 2.0TB a 3.0 jsou aspoň zhruba v týhle úrovni..i když řekněme 300-350 koníků +Q2 by bylo v GTV určitě zas jinačí kafe -uvidíme.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od Kůrkyn » 26.10.2010, úte 21:30

gtv není na běžný provoz vhodné auto, za chvíli Tě bude štvát, že Ti někdo opřel dveře na parkovišti, přstanou těsnit boční okna, na zimu je to nízký, přední světla omývat na každé pumpě od soli bude pakárna atd. Je to těžce nepraktické auto, s tím se musí počítat. A do města už úplně k prdu, protože každá díra ho bolí. Běžný provoz možná ve stylu rychlých přesunů po dálnících přes Evropu, ale v ČR ani omylem.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od HonzaR » 27.10.2010, stř 07:52

Jj--nelze než s guru Kurkynem souhlasit, určitě to není praktické auto...



Jenomže.......


Když čtu ta různá varování a napomenutí....


Je otázka, jestli na stránkách, který dlouhý čas nesly srdnatě jméno okřídleného sloganu "cuoresportivo"-sportovní srdce.. je přístup k autu jako do jisté míry nástroji zábavy a vyžití ještě vůbec "legální" .

:smt044 :smt044 :smt044


....protože samozřejmě lze vždy odkázat případné zájemce o výstřednější auto či nedej bože radikálnější výkon -na úkor klidně i životnosti-- do "patřičných mezí"..
sím, sím.. paní učitelko....mám kupu praktickejch aut--můžu mít konečně i nějaké to nepraktické?
OII nebo Golfa fakt nepotřebuju --zvlášť se znakem Alfy na haupně..
:smt041

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od Kůrkyn » 27.10.2010, stř 08:08

jasný, jo, ale člověk kterej hledá 1.8 na denní ježdění do ní po roce nasype celou pokladničku. To už je výhodnější koupit punto a k tomu gtv (a s pořádným motorem). :-D

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Porádí někdo? Alfa Romeo GTV 1.8 TS nebo 2.0 TS

Příspěvek od HonzaR » 27.10.2010, stř 10:08

Tak tohle je asi ta nejlepší rada--líp už se to napsat asi nedá.. :smt023 :smt033

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů