Koupě GTV

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Koupě GTV

Příspěvek od HonzaR » 29.4.2013, pon 01:00

Medved:Re: Koupě GTV
Zdravím alfisti. Nevíte někdo, něco o tomhle ? http://auto.bazos.cz/inzerat/23242380/A ... A-KUZE.php


... Medvěd? v těhle vodách? /případně SZ, máme možná na sebe telefon/ :wink:

.k autu... je to 2.0 TS .v GTV..čili v kupátku .....a pro odpovídající svižný projev se musí opravdu točit nahoru../což dělá s radostí i důchodce po mrtvici--ten motor točí skoro všichni..:-)/.z toho plyne další..

.kastle sama je solidní ,nezáludná, nehnije., žádnej staniol./předek je klasika se spodním ramenem a McP--ramena za babku-případně za pár kaček i jednotlivý silenty. třeba v Powerflexu./ zadní náprava je víceprvek --čili může být jízdou po Česku už vytlučená--chce to minimálně důkladně zkontrolovat jízdou --plavání zadku s vytlučenou nápravou je charakteristický..pokud jo, pak rozumná cesta je -repas viz tady třeba když vybyde čas dělá Kurkyn, nebo koupit Powerflex a přebouchat../7-10 táců podle
ceny sad-prodává třeba Chevron odsud..
..
.. tenhle motor 2.0 TS potřebuje vzhledem k předpokládanýmu režimu provozu v minulosti opravdu odpovídající pravidelnou údržbu--rozvod včas i s variátorem vačky, pravidelně kvalitní vhodnej olej..
Stačí dávat podřadnou olejovou náplň a může být nepříjemně odrbanej..pokud ale dostával Selenii 10W-60,Agip racing 10W-60, Milleroil 10W-60 nebo jinou esterovou náplň s velkou rezervou pro teplotní zátěž, bude v slušný kondici.../čili je to 50na 50 /, potřebuje opravdu slušnou váhu a lambdu, to co Alfě už bere jiskru je na autě jinýho druhu zcela OK stav čidel..
je potřeba to pečlivě projít i zespoda = vejfuk včetně svodu a katu a stav údržby spodku v minulosti ,potom to důkladně projet a hlavně odhadnout stav motoru z projevu agregátu při provozu a jeho reálnou kondici při provozu .. mrknout případně na vačky a taky to načíst..aspoň váha+ lambda atd..aby ten obrázek projevu měl "jasný obrysy" ...
Udělat rozvod po koupi je sichr a dobrý zvyk--u TS platí určitě nepřetáčet rozvod a pozor taky na tzv. ojebaný rozvody, bez kladek, řemenu příslušenství, vodní pumpy..variátoru--pouhé prohození řemenu rozvodu je před prodejem skoro zvyk--potkan je pak v podstatě na cestě..variátor před smrtí má dost charakteristický projev.., opravná sada stojí nějakých 170Kc, ale musí se aplikovat před charakteristickým projevem opotřebení, jinak pomůže většinou už jen částečně...
Radši to chce projet s někým kdo tohle auto zná.., to minimalizuje budoucí problémy...
Pokud je motor OK, moc dalších skrytých problémů nehrozí, pokud se to při nákupu zevrubně
rutinně projde.. SZ..

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti