zatuhující brzdy (Brembo)

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od noskyn » 26.4.2013, pát 20:35

cau kluci tak mam takovej problem auto po case kdyz je venku tepleji jako bylo dneska 27c tak se stane ze auto zacne pribrzdovat az upln zatuhne pedal nejde seslapnout a auto je zabrzdene..!! :smt021 mate nekdo stim zkusenost ...? pavel

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: gtv bremba auto pribrzduje az uplne zatuhnou brzdy!!

Příspěvek od HonzaR » 26.4.2013, pát 21:41

No--když se mi sekly brzdy na čtyřkolce --byl to KO brzdovej válec--/a fičák.. :smt044 /
/Teplotní roztažnost kapaliny je svi.ně.., tlak v okruhu rostl pořád se vzrůstající teplotou, jak to přibržďovalo,tak se to fest ohřívalo až do kousnutí--a bylo to nečekaně rychlý..../

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: gtv bremba auto pribrzduje az uplne zatuhnou brzdy!!

Příspěvek od Milano75 » 27.4.2013, sob 10:08

jo stalo se mi to na 75tce, když sem špatně seřídil zadní brzdy

tvém případě bych vyměnil brzdovou kapalinu, vyndal destičky a rozhýbal pístky, pak byl laboroval nad dražšíí opravou (třeba válec)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

Re: gtv bremba auto pribrzduje az uplne zatuhnou brzdy!!

Příspěvek od noskyn » 27.4.2013, sob 18:20

pistky jsem rozhejbal desticky tam chodej volne ...jen tio popiskava po urcite dobe jizdy a pak se to kousne neco to proste ohreje mam nove hadicky novou kapalinu dot4 ... :roll: muze to delat lanovod na rucku ??

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

Re: gtv bremba auto pribrzduje az uplne zatuhnou brzdy!!

Příspěvek od noskyn » 27.4.2013, sob 18:21

Milano75 píše:jo stalo se mi to na 75tce, když sem špatně seřídil zadní brzdy

tvém případě bych vyměnil brzdovou kapalinu, vyndal destičky a rozhýbal pístky, pak byl laboroval nad dražšíí opravou (třeba válec)
jak zadni brzdy jako lanovody??

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 27.4.2013, sob 19:41

základní "logiku" v pohybu brzdový kapaliny má na triku " brzdovej válec" ,+ funkce pumpy ABS, v případě závady by ti vyskočila chybová hláška na diagnose..při ohřátí kapaliny dojde k objemovýmu roztažení,při ochlazení expanze přes válec to objemově dorovnává...správná funkce válce + pumpy ABS je klíč ...jinak třemeny -přes válečky už jsou jen ty konce hydraulickýho okruhu.., tam se tohle prudký městnání asi těžko realizuje..jak moc můžou být zvlněný kotouče?
/ale tohle dochytat -bych možná někomu svěřil, pokud to nemáš nacvičený do rutiny../

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od noskyn » 27.4.2013, sob 19:46

HonzaR píše:základní "logiku" v pohybu brzdový kapaliny má na triku " brzdovej válec" ,+ funkce pumpy ABS, v případě závady by ti vyskočila chybová hláška na diagnose..při ohřátí kapaliny dojde k objemovýmu roztažení,při ochlazení expanze přes válec to objemově dorovnává...správná funkce válce + pumpy ABS je klíč ...jinak třemeny -přes válečky už jsou jen ty konce hydraulickýho okruhu.., tam se tohle prudký městnání asi těžko realizuje..jak moc můžou být zvlněný kotouče?
/ale tohle dochytat -bych možná někomu svěřil, pokud to nemáš nacvičený do rutiny../


dela to jen kdyz je venku teplo ..kotouce tam jsou netusim jake (( co tam koupit vrtane kotouce ?

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od noskyn » 27.4.2013, sob 19:49

noskyn píše:
HonzaR píše:základní "logiku" v pohybu brzdový kapaliny má na triku " brzdovej válec" ,+ funkce pumpy ABS, v případě závady by ti vyskočila chybová hláška na diagnose..při ohřátí kapaliny dojde k objemovýmu roztažení,při ochlazení expanze přes válec to objemově dorovnává...správná funkce válce + pumpy ABS je klíč ...jinak třemeny -přes válečky už jsou jen ty konce hydraulickýho okruhu.., tam se tohle prudký městnání asi těžko realizuje..jak moc můžou být zvlněný kotouče?
/ale tohle dochytat -bych možná někomu svěřil, pokud to nemáš nacvičený do rutiny../


dela to jen kdyz je venku teplo ..kotouce tam jsou netusim jake (( co tam koupit vrtane kotouce ?
mel jsem to ve dvou servisech ...je to takove laborovani ze se to nikomu moc nechce delat .( mam nove hadicky ,kapalinu ,valecky jezdej plus nastrikane pastou 1400 jeste vyhodit abs mozna !! :smt021

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4706
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Dallen » 27.4.2013, sob 19:51

Ono dokud ani nenapíšeš které kola brzdí tak se fakt nedá radit :smt102
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od noskyn » 27.4.2013, sob 19:56

Dallen píše:Ono dokud ani nenapíšeš které kola brzdí tak se fakt nedá radit :smt102
predky se kousnou musism zastavit a odpustit brzdice a ujedu 2km a znova !!

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 27.4.2013, sob 20:14

Co diagnosa ABS OK?--ten válec je hlavní podezřelej--nestojí krutou ránu..

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od noskyn » 28.4.2013, ned 07:51

HonzaR píše:Co diagnosa ABS OK?--ten válec je hlavní podezřelej--nestojí krutou ránu..
ahoj ale jakto ze funguje kdyz neni vedro a deje se to jen pri teplote venku 25 c nahoru.!! :roll: jinak kde koupim kdyztak novej valec? diky

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Milano75 » 28.4.2013, ned 10:02

na 75tce se dá nastavovat záběr brzdového pedálu, tzn při výměně brzdového válce by se měl nastavit chod, tedy když ty šlápneš na brzdu tak do brzdového válečku zajíždí tyčka, která se dá nastavovat a když jsme jí na 75tce moc prodloužil, tak to to dělalo to co tobě

ale za se na druhou stranu, jestli si s válcem nic nedělal tak je to divné

dle mého to válcem nutně být nemusí, protože ten bud funguje a nebo propouští a auto nebrzdí, tobě se ohřeje brzdová kapalina, která se roztáhne a samozřejmě to pak začne brzdit, z tohohle důvodu by se neměla přelívat brzdová kapalina v nádobce- aby se mohla kam roztahovat- nemáš jí přelitou?

moc možností mě už nenapadá

a zadní brzdy to mohou dělat taky, můžeš mýt přidřený lanovod, to kolo brzdí a pak ti to zahřívá kapalinu
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od noskyn » 28.4.2013, ned 18:10

Milano75 píše:na 75tce se dá nastavovat záběr brzdového pedálu, tzn při výměně brzdového válce by se měl nastavit chod, tedy když ty šlápneš na brzdu tak do brzdového válečku zajíždí tyčka, která se dá nastavovat a když jsme jí na 75tce moc prodloužil, tak to to dělalo to co tobě

ale za se na druhou stranu, jestli si s válcem nic nedělal tak je to divné

dle mého to válcem nutně být nemusí, protože ten bud funguje a nebo propouští a auto nebrzdí, tobě se ohřeje brzdová kapalina, která se roztáhne a samozřejmě to pak začne brzdit, z tohohle důvodu by se neměla přelívat brzdová kapalina v nádobce- aby se mohla kam roztahovat- nemáš jí přelitou?

moc možností mě už nenapadá

a zadní brzdy to mohou dělat taky, můžeš mýt přidřený lanovod, to kolo brzdí a pak ti to zahřívá kapalinu
tak dnes jsem to asi vyresil nechal to komplet rozdelat a zdelat odvzdusnit a zatim to slape brzdil jsem jak pominutej vzal to na dalnici a nezabrzdilo se ale zase nebylo takove vedro ..ale daval jsem jim fakt cocky .. :smt026 tak doufam ze budou poslouchat uz...jinak jdu po abs pak

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Kůrkyn » 28.4.2013, ned 21:13

ABS to není
pokud přibržďují přední levé a zadní pravé a naopak tak je to válcem.
Pokud to přibržďuje jinak a pomůže otevřít odvzdušňovák, tak je to hadicema.
Na Bremba musí být spešl hadice, které tam patří, jinak se kroutí a pak se zboří = ucpe.
Pokud jsou na GTV Bremba, tak tam patří hadice TRW PHA355 (420,- Kč/ks)

noskyn
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14
Registrován: 17.4.2013, stř 20:32

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od noskyn » 29.4.2013, pon 19:58

Kůrkyn píše:ABS to není
pokud přibržďují přední levé a zadní pravé a naopak tak je to válcem.
Pokud to přibržďuje jinak a pomůže otevřít odvzdušňovák, tak je to hadicema.
Na Bremba musí být spešl hadice, které tam patří, jinak se kroutí a pak se zboří = ucpe.
Pokud jsou na GTV Bremba, tak tam patří hadice TRW PHA355 (420,- Kč/ks)


ahoj ty hadice gumove co jsou ca 20- 30 cm dlouhe?

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5101
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Milano75 » 29.4.2013, pon 20:27

20-30 je velký rozsah, to jsou skoro všechny, ale je pravda, že na takové třmeny by měli být nějaké tlustčí, nicméně jestli jsi říkal, že jsi dával nové, tak předpokládám, žes v obchodě kupoval ty správné
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 29.4.2013, pon 22:16

Komplet nabídka brzdových "panceřovek" nejen pro Alfy..
http://www.demon-racing.cz/image/shop/g ... e-auto.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Kůrkyn » 30.4.2013, úte 07:50

noskyn píše:
Kůrkyn píše:ABS to není
pokud přibržďují přední levé a zadní pravé a naopak tak je to válcem.
Pokud to přibržďuje jinak a pomůže otevřít odvzdušňovák, tak je to hadicema.
Na Bremba musí být spešl hadice, které tam patří, jinak se kroutí a pak se zboří = ucpe.
Pokud jsou na GTV Bremba, tak tam patří hadice TRW PHA355 (420,- Kč/ks)


ahoj ty hadice gumove co jsou ca 20- 30 cm dlouhe?
Jsou to normální hadice, jen třeba jestli tam máš dodělaná Bremba, tak aby tam byly i vyměněné hadice, protože hadice od plovoucích třmenů ze slabších modelů jsou delší.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 30.4.2013, úte 08:02

Než koupit novou "gumu "za 420/ks , je lepší dát kvalitativně jinej level --"panceřové hadice"...rozdíl pár stovek se vyplatí..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Kůrkyn » 30.4.2013, úte 10:19

Nevim, postrádám smysl pancéřování, viděl jsem to akorát na přívodu vody k nádržce u záchodu:)

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 941
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od .myc155 » 30.4.2013, úte 13:14

:-D

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 30.4.2013, úte 14:47

Kurkyn:
Nevim, postrádám smysl pancéřování, viděl jsem to akorát na přívodu vody k nádržce u záchodu:)



/To nemyslíš vážně..., že jo... :smt023 /
v každým případě když vyměníš měkkou hadici k brzdě i na závodním jízdním kole za Goodridge, poznáš značnej rozdíl v chodu brzdy --
.. u auta to snad nezpochybní opravdu nikdo.. :smt044
kdo tomu nakládal a pořádně někdy ohřál brzdy,ten ví svoje..
..guma bez podpory teplem jaksi MĚKNE..--to spolu s ku.rva nízkou teplotou varu běžné průměrné "životem unavené stoleté zavodněné kapaliny " DOT 4 z dědictví ještě po prvním majiteli vozu dělá z brzd bez ohledu na typ naprosto jistě žvejkačku../někde okolo 230stC je standart var nové DOT4,
260 stC brzdovka DOT 4 už je docela slušná, špička DOT 4 je třeba tady:
http://www.motosp.cz/brzdova-kapalina-r ... 21270.html" onclick="window.open(this.href);return false;,
http://www.millersoils.cz/184--racing-b ... -300.html/" onclick="window.open(this.href);return false;

vařící se kapalina jaksi tvoří objemově bubliny a pedál nepřenáší tlak..
Čili brzdy v tu chvíli docela na sra.čku..

...................
Někdy spíš než překopávat brzdy hned na větší průměr kotouče a větší třmeny s větším početem pístků se nejdřív vyplatí vyždímat maximum z těch, co na autě jsou..

1/...čili kapalina s varem přes 300 , nezavodněná ../u zavodněné klesá rapidně teplota varu až na klidně mizerných 150stC/

.2/....pořádný hadice s podporou--teda panceřový, který odolávaj teplu
při ohřevu bez změn projevu--eliminuje se efekt "nafukování změklý hadice"..

3/ teprve potom ostrý desky...+ slušný odpovídající kotouče

A často se majitel jinak seriový brzdy nestačí divit, co se z těch obyč brzd dá vyrazit...

GTV si většina kupuje na blbnutí , ne jako auto typu nákupní tašky, tak mi pořádný brzdy přijdou relevantní.a první vhodná investice
.a diskuze tohoto druhu mi tím pádem připadne relevantní taky.. :smt023


a pořádný jsou hlavně ty brzdy, co vydržej nálož a nesra.čkovatí..
čili ne rozhodně ty kraslice, co jsou hezky červeně vyvedený...to je bohužel pouze ten vnější a nepodstatný vedlejší estetický efekt, kterej z toho slušný brzdy automaticky bohužel nedělá..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Kůrkyn » 30.4.2013, úte 19:08

Byla řeč o hadici a Ty tu píšeš půl stránky o kapalině a jejím bodu varu. Sorry,a le jsi mimo mísu, musím to říct takhle upřímně, protože jsi asi u toho auta neměl ani sundané kolo. Hadice je tam tak zkroucená, že pancéřovka se tam prostě zláme. Uchycení a vedení hadic je stavěné na gumové hadice, které jsou mnohem ohebnější.
Tady je na konci stránky příklad z praxe a to stačilo do žužlu obrázků zadat "gtv brembo"
http://www.arclub.cz/alfa-gtv-24v-edizi ... 2-120.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 30.4.2013, úte 22:53

Tak tady nezbývá než povzdechnout--i "Kurkas" občas mele ukrutný blbosti...
viz třeba BRZDY+ .JendaV6.může referovat o panceřových hadicích-v GTV 3.0 .ABYCH TU NEBYL OSAMOCEN , ale je tu minimálně..bohužel, nemáš zdá se tedy ani ty "patent na všechno-i když pravdu máš velmi často"...jde přece o to, že hadice + kapalina dávají brzdám faktickej tepelnej limit..a rozhodnou, kdy to fakticky "zvadne"--počet pístků a průměr kotouče je až další v řadě.., technika není estetika..
čili pořádný zátěžový hadice + kapalina je základ pro reálný zatěžování čehokoli co brzdí-v čemkoli co jezdí=a současně jedno bez druhýho je pitomost., prostě spojité nádoby..jestli to z toho někdo nechápe, není můj problém..dávej gumu-, náplň třeba neměň-škoda peněz..každého věc-máme "kur.va hoši demokracii"..ať se to vaří třeba při stovce jak voda na kafe --každému podle jeho gusta..
ale nech hlavně ostatní ať dělaj po svým..--jasně že se to dá pos.rat..jako všechno, ale to neznamená, že to nejde..
/Jasně..co jako z týhle stránky venci146 krom prasklý hadičky k "nestandartnímu třmenu " mám pobrat.., jinej třmen, jiný řešení--to je běžná logika ..hadice a třmen se řeší současně, pak se tohle NEDĚJE .
jo...abych nezapoměl--určitě za povšimnutí stojí kola.. kola jo ,bohužel poctivej kavárenskej tuning--fakt z toho bohužel nejsem mokrej, asi proto že mi není čerstvejch 20 +.
..pro mě.rozhoduje pouze jízdní vlastnost..3.0 v serii na 18 s gumou do A na ramínku ze 145 s McP bez rozumný kompenzace ještě na podložce 20mm ?, něco jako moment rotujících hmot při zatáčení ? na jednoduchý geometrii tohohle podvozku ?-brrr-mám ještě kola a gumy ze 145 225/35/17 co neměly podložku a jak to chutnalo na volantě vím moc dobře,18 A to je fakt jen na koukání.. a rozumnou šetrnou opatrnou jízdu.
venca146:
Co se týče jízdních vlastností, tak na zadní ose nepociťuji žádné omezení. Kola nikde nedřou ani neškrtají ani když mám vzadu dva lidi (málokdy ...), jelikož jsou docela lehká, tak nepociťuji ani výkonovou ztrátu. Ač se to někomu může zdát nereálné, tak na úzských klikatých silnicích se s tím autem dá jet dost na hraně

:smt044

jako že s tím jezdí venca146 kudlu může plácat tak v tom svým vlákně..mimo to je to na zatím seriovým motoru fakt bezpochyby ukrutnej rychlík-:-)-na tomhle bych jezdit GTV s předním náhonem bohužel opravdu nechtěl..na Z3 R6 sedlám 17/240 vzadu a koleje jsou už otravný.. a je to přitom zaplať pánbůh zadohrabka, tam to má ještě nějakou logiku...a je to guma s rozumnou " hranou."., žádná "bačkora.."
zvlášť ten nehnanej zadek s touhle A-gumou na předohrabce na mokru bude ukrutná zábava ve vyšší rychlosti.jo....no ."poctivejch265" dávám akorát tak do terénu, ale z jinýho důvodu a cíle než jako A-kola bačkory na koukání.na "tjůůning srazu." :smt044 :smt044 jet na tomhle 2kila když trefíš vmáčklou kolej musí bejt opravdu legrace kopec..
Kdyby to žena zkoušela s prezentovaným GTV na těhle kolech minulou sobotu, když jela pro děti za švagrovou,nespal bych hrůzou..nepromázla GPS..mrška..:-)/
Jinak motor tuším v podstatě pořád serie..co mě má z toho jako točit na záda..mi není moc jasný..
Jinak osobně proti vencovi146 nemám naprosto nic.., a některý jeho počiny jsou minimálně zajímavý..

..............
Místo těhle" keců z dílny "zkus občas jít ostře na brzdy s GTV aspoň párkrát bezprostředně za sebou, hned budeš vědět, co to reálně dává a budeš to hned vidět trochu jinak....--než to evidentně nekritický obhajování "gumy"..
Prostě bremba v GTV nejsou jako takový vůbec žádnej zázrak.a každá pomoc se hodí..jsou seriový brzdy jaguar, maseratti který jsou lautr jiná kategorie..chce to zkusit..a než dávat nepřesvědčivý bremba z Alfy na jinou motorizaci, shánět nezvohnutý těhlice- radši za pár kaček zvednout tepelnou odolnost serie na daný motorizaci + pořádnej kotouč a ostrý destičky nebo jít jako další level do plovoucího kotouče a třmenu na zakázku..ale to je taky jen můj subjektivní
názor../ na kterej si když dovolíš-" vyhrazuju právo.". :-) /

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host