zatuhující brzdy (Brembo)

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Kůrkyn » 1.5.2013, stř 08:31

Poukazuji na omezenou schopnost pancéřované hadice zvládat ostré ohyby, která vede k jejímu zlomnení a defektu.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 1.5.2013, stř 10:09

Všechno má svoje--někdo může poukazovat na nevýhody ethanolu/vyvazuje vodu/ no někdo zase vnímá výhody který posktuje--každej podle toho, co zrovna řeší..
... nic není bez potíží a problémů--ale panceřový hadice se prostě léta dávaj --jako jediná možnost--na zatěžovaný aplikace..
Jak to udělat, aby se tenhle problém snížený ohebnosti eliminoval je věc druhá--ale jiná cesta bohužel není..na gumový hadici s mizernou kapalinou při razantním brždění jdou brzdy sr.át po pár zatáčkách..a jestli mají 4 pístky na to nemá příliš velkej vliv.., jak si spousta lidí mylně myslí..
Pokud řeším problém, a existuje efektivní cesta k jeho odstranění.., nemá smysl osobní názor kterej se s obecným řešením nekreje povýšit na evangelium--
vadnutí brzd seriovýho provedení má svoje základní důvody..
.ať každej dá co
chce..

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Kůrkyn » 1.5.2013, stř 20:58

Dobře, takže Ty bys tam dal pancéřovaný hadice i za cenu toho, že se po pár kilometrech zpřelámou a nebude to brzdit vůbec, jestli Ti dobře rozumím.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 1.5.2013, stř 23:12

Ale vždyť ta panceřová hadice--co Vencovi146 praskla ..nebyla na 4-pístku Brembo..čili celkem mimo příklad....

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od yan.ko » 2.5.2013, čtv 00:11

Podle obrazku to na ctyrpistek vypada. Nicmene ja byt to hadickou, tak vedle tech kol taky radsi prasknu :-)

Jinak nevim o nikom jinem komu by praskla. Za me osobne to pancerovani opodstatneni ma (pri sportovnim nasazeni).
Naposledy upravil(a) yan.ko dne 2.5.2013, čtv 00:24, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Perfection

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od yan.ko » 2.5.2013, čtv 00:18

Mimochodem, kdyz jsem prekopaval brzdy na 156ce na ctyrpistek Brembo, tak jsem se vykaslal na origo trubicku a udelal to radeji takto
29-potrubi-test.jpg
35-brzdic-komplet.jpg
Alfa Romeo Perfection

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 2.5.2013, čtv 00:31

Yan.ko :Dík za vstup do diskuze--taky neznám jinej případ takovýhle poruchy..na panceřovce.. a proto kvůli tomu démonizovat panceřovku mi přijde přehnaný--je to hadice s rozumnou ohebností...jde udělal sportovní hadice na zakázku atd..
..................................
jinak k těm brzdám venci146:-nejde o serii..
/ z jeho odkazovanýho vlákna přehazuju../
Co se tyce podlozek tak tam musi byt protoze ty kola bych bez nich na auto nedal - RH
vyrabi kola tak ze udela jeden rozmer a k tomu si zakaznik zvoli odpovidajici sirku podlozky aby melo kolo
pozadovane ET. A ja jsem musel dat dopredu 35mm podlozky kvuli brzdam ktere nejsou seriove.

......
-kotouce na vymenu (tam je problem s dostupnosti jelikoz se jedna o
system movit Porsche a musi se zjistit jake kotouce tam presne pujdou)

DonFabi » 21 led 2012 04:39
K tym brzdam sa radsej ani neinformuj :D mal som tie iste na mojej GTV 3,0 v6 24v a len kotuce stali v movite
cca 1100€ a dostupnost cakania skoro mesiac

.....
venca146:
Diky za info, ale na to uz jsem taky prisel ... Nebude to nic levneho a ty ceny
odpovidaji tomu co pises. Ty same brzdy ma treba Carerra Turbo, Audi S2 atd. Pokud nemas nejake reseni, tak mi
nezbyva nic jineho nez za to ty porachy proste dat - stelovak Novitec holt musi pockat..
...pribina: jak pise DonFabi - jsou tam brzdy z Porsche cili zadna serie a pochybuji, ze EBC neco takoveho bude
mit.. Spotrebni veci jako kotouce atd jsou na tyhle brzdy u nas spatne dostupne.


....Don Fabi:Este raz brzdice su z Porsche ale kotuc na zakazku vyroba od MOVITU priamo na GTV nepasuje z nicoho uz som to
hladal davnejsie a nic som nenasiel


..Nějak to tu utichlo, takže to trochu oživím . Dorazil přední spojler Novitec, je
objednán výškově stavitelný podvozek Novitec a kotouče od DonaFabiho
.

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Kůrkyn » 2.5.2013, čtv 06:13

HonzaR píše:Ale vždyť ta panceřová hadice--co Vencovi146 praskla ..nebyla na 4-pístku Brembo..čili celkem mimo příklad....

Nic nedémonizuju, jestli tam je Brembo nebo něco jiného je úplně jedno, podstatné je, že uchycení hadice tam vůbec nezměnil oproti originálu - od tlumiče ke karoserii.

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 2.5.2013, čtv 08:30

Jenže úhel vstupu do brzdovýho třmenu z Porsche nemusí být stejný, ani rozměr třmenu..
..ta standart panceřovka "není z mědi.:-)".to není tuhostí topenářská trubka..
Tyhle hadice se krom jinýho páchaj i na míru--pokud je to třeba..,případně se dá páchat redukce pro změnu sklonu uchycení nejde o problém typu zakázkový výroby hydraulické pístnice--tady jde o statický uchycení na obou stranách typu šroubení-a mezi tím kousek opletený hadičky.. :wink:

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Kůrkyn » 2.5.2013, čtv 18:04

Na tom třmenu je trubka, která vede do držáku na tlumiči - to je úplně stejné jako na standart brembo třmenu a vůbec nás to nezajímá. A vůbec nás nezajímá co tam je za brzdy, kolik váží a jaká je v nich kapalina a jak dlouho je venca sháněl (že já jsem si nenašel jinej obrázek...)
Zajímá nás prostor mezi podběhem a tlumičem a v něm ta hadice.
Hadice je tam esovitě stočená a při zatáčení a pružení kola se musí kroutit víc než u hadic k plovoucím třmenům, protože je na tlumiči přidělaná úplně napevno. trpí tam i gumová hadice, která je mnohem ohebnější. Takže by se musely předělat oba držáky, jak na karoserii, tak na tlumiči a dát dlouhá hadice, která by bezpečně zvládala pohyb, nedrhla o podběh a o kolo. To už není "pár stovek navíc" jak jsi avizoval v prvních příspěvcích.

Viděl jsem na gtv 3.0 na brembo těhlicích navařený držák na plovoucí třmen a k němu přivedenou ocelovou trubku, která se při ubývání destičky ohýbala. Třmen držel v podstatě na jednom šroubu, protože druhý přivařený držák šel urazit kladivem a trubka by se při sjíždění destiček zlomila. Takže když vidím, co jsou lidi schopni napáchat na autě, které jede přes dvě kila, tak se držím toho, co tam má být a už vůbec nepropaguji nějaké úpravy, které můžou vést ke ztrátám na životech.

Nejdřív se prosím Tě podívej na auto a zamysli, než tady začneš teoretizovat od kompu a označovat moje posty jako "dílenský kecy".
Obrázek

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 2.5.2013, čtv 19:13

Zbytečně záměrně hrotíš..--co ti ty ubohý hadice udělaly tak hroznýho :smt044

..jsou tu asi dva druhy čtenářů, který z toho něco případně poberou..

1.První potřebujou brzdy který opravdu brzděj..takže tu nepotřebujou poslouchat řeči-že tyhle hadice patří tak akorát na záchod k nádobě na splachování
---To možná je veselej vtip pro forum 1.2 HTP ale ne na forum Alf, kde to spousta lidí ždíme na doraz a řeší jak ty brzdy využít naplno--asi jsi ještě nezažil opravdu "zvadlý brzdy"--nepříjemnej pocit to je.-velebnosti--.když místo pedálu máš "želé" ...je třeba si to vyzkoušet..

Dál ---tvůj výklad "ono to nejde" je nuda---je to v Čechách velmi oblíbené úsloví...čili buď to případný zájemci budou ignorovat a protože nevědí že "ono to nejde" si ty panceřovky v klidu rozumně nandaj , pokud jsou dostatečně zručný a zodpovědný a vědí, co to znamená , že brzdy jsou kritickej prvek bezpečnosti a tu hadici tam daj jako lidi.. spousta věcí vznikla jen proto, že někdo nevěděl, že "ono to nejde"

pokud si na to netroufaj , zajedou někam, kde se brzdama živěj,
to je jednoduchý jak facka.., na tom nic složitýho a nelogickýho nevidím
třeba http://www.mdcomponents.cz

.a .třeba MDcomponents si už s touhle "zoufalou záhadou " poraděj--určitě "netušej že to nejde" a tím pádem s tím nemaj určitě žádnej velkej technickej problém.. :smt044 j,a spáchaj to statečně a srdnatě pro toho, kdo to nechce řešit, ale chce, aby to nakonec rozumně brzdilo..
/..určitě se z toho nepo.serou a nepošlou nikoho domů s příznačným tvrzením že to nejde.., že si tam má šoupnout gumu. :smt044 ., naštěstí majitel týhle firmy začínal před mnoha let taky od začátku -přestavbou svojí volítaný škodárny, tak je zvyklej "aby to šlo" určitě neví,že je to v podstatě skoro zadání "alfácký disertační práce"
..+420 774 704 944 Kábrt ../--nemám na tom komerční interes..

čili stačí se poptat u lidí, co brzdy stavěj a montujou dvacet let a vyvíjejí svůje vlastní brzdný systémy..včetně aplikací pro letadla -a tam jim řeknou,jestli jsou panceřovky jen reklamní humbuk nebo ne.. a případě jestli třmen na tuhle " Kurkovu technickou zvrhlost-z prostředí záchoda "v pohodě adaptujou..

/Fotoseriál "jak na to"sem právě z důvodu přímýho vlivu na bezpečnost s návodem dávat určitě nebudu..--ale za mě ..---jde to../

Není dál co řešit..a občas se svez rychle :smt023
:smt064

.....................

2. pokud ta diskuze --únavný principiální dohadování o funkci panceřový hadičce-- působí na někoho, kdo po brzdách nic enormního nechce, naprosto přehnaným dojmem, /protože ne všichni alfaři musí mít pocit, že je využijou/--stačí při potřebě opravy skočit do stránky

http://www.bekas.cz

tady pak jsou gumovky na GTV 3.0 24V za necelý 3kila kus..
http://www.bekas.cz/znacka-alfa-romeo-g ... 0-96-10-00

Kromě běžných brzdových hadic pro jednotlivé modely s cenou u většiny modelů cca okolo 250,-/ks je tam řada zajímavostí pro starší modely, -- možnost repasu..
Opravy typu repas spojkových válců na 75 3.0 atd..
.........................................

Závěrem je potřeba konstatovat, že ne všechno, co mechanici po forech hlásají má bohužel hlavu a patu..

Ty panceřový hadičky dobrý tak akorát k nádržce na záchod mě teda opravdu dostaly...
.............
Je dobré jít hlavou proti zdi a fyzikálním zákonům--je třeba za všech okolností
"být svůj"..No možná není dobré na foru tímhle způsobem profilovat diskuzi..
..........................

Pokud jsi zdatnej na dílně a víš co to potřebuje a vezmeš si to na triko--tak sem dej rozumnej fotonávod s ohledem na bezpečnost lidí, co to podle toho tvýho návodu "spáchaj"
Nebo hraj fér,spousta lidí tvoje výroky bere jako etalon, když věci nerozuměj a chtěj se zorientovat..


Místo flozofickej keců o hadičkách dobrých tak jako přívod na záchodovou nádržku řekni:
--je to dobrý, ale radší to vemte na dílnu kde vědí co dělaj , pokud nejste opravdu manuálně zručný..
--brzdy jsou klíčová komponenta..

Tomuhle bych celkem rozuměl..a přišlo by mi to docela logický..
Všechno v dobrým :smt023

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Milano75 » 2.5.2013, čtv 20:46

když je to taková výhra ty pancéřovky, tak proč se to nemontuje seriově??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

enzo156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1252
Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od enzo156 » 2.5.2013, čtv 21:05

Protože pancéřovka nestojí 350,- kus, ale jinak v tom extra výhodu nevidím. Ale kdo chce kam....
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 2.5.2013, čtv 21:34

enzo156:ale jinak v tom extra výhodu nevidím. Ale kdo chce kam....

Přesně.., když nemám zkušenost, nechám druhý ať dělaj podle svýho..tak by to mělo být.. :smt023

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 2.5.2013, čtv 21:40

Milano75:
když je to taková výhra ty pancéřovky, tak proč se to nemontuje seriově??

...

Asi ze stejnýho důvodu, jako se na 2.0 TS nedává v serii chladič oleje.. :smt023
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 2.5.2013, čtv 21:45, celkem upraveno 1 x.

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Harous » 2.5.2013, čtv 21:44

HonzaR píše:Přesně.., když nemám zkušenost, nechám druhý ať dělaj podle svýho..tak by to mělo být.. :smt023
No a jelikož Kůrkyn tu zkušenost má tak poukázal na problém použití pancéřovky hadice v konkrétní aplikaci z důvodu možnosti zlomení hadice. :smt023
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Milano75 » 2.5.2013, čtv 21:44

tak jasně, protože to k běžnému ježdění stačí, že ano :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 2.5.2013, čtv 22:02

Harous: No a jelikož Kůrkyn tu zkušenost má tak poukázal na problém použití pancéřovky hadice v konkrétní aplikaci z důvodu možnosti zlomení hadice.

No tak on Kurkyn hlavně schazuje a zesměšňuje téma, který mu nejde pod nos...
Blahosklonný "keci o záchodový nádržce "už jsou trochu mimo.., minimálně je to zavádějící pro lidi, co se úplně neorientujou--čili nezbývá než staré osvědčené rčení--Je lepší vždcky jít ke " kováři" a přeskočit "kovaříčka"..Kábrt je slušnej standart -cenově dostupnej etalon přes brzdy na míru u nás
..
čili ..brát vážně lakonický moudra typu
"dobrý jako přívod k záchodu
je včerpávající....a ten kdo o brzdách ví kulový má teď v hlavě prejt..protože
"dokonce i "Kurka" tvrdí že jto k hov.nu...
relevantní odpověď je třeba tedy hledat jinde.., u lidí, co se tím živí..
a v diskuzi určitě lidem nedělat ve věci zmatek zbytečně.. :smt023
.................
/Pozn.--Kurkyn má evidentně "hov.no a né zkušenost s ostrejma brzdama"--pardon, velebnosti../
což je mi šumák...
Každej podle toho, co potřebuje..

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 2.5.2013, čtv 22:10

Jaj nepoznas nadsazku? :D :smt044
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 2.5.2013, čtv 22:23

Tak myslím, že Kurkyn vůbec nemá na mysli žádnou nadsázku--výpady typu abych si sundal kolo jsou osobní podrážděná reakce --ke který není důvod..a když chci sem aspoň jeden případ prasklý panceřovky na origo Brembáčích v GTV /ty třmeny od Venci146 nebudeme uvažovat jako typickou závadu, protože je to překopávka brzd z Porsche na Alfu../--ticho po pěšině--čili žádná "typická závada a problém"
.....
Forum by mělo možná mít elementárně vyvážený, objektivní jádro informací s pro a proti k danýmu tématu--jinak je to pro člověka co se neorientuje v tématu ztracenenej čas se tady v tom binci brodit.
...na plácání přece stačí popelnice.. :smt023

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Harous » 2.5.2013, čtv 23:10

HonzaR píše:..a když chci sem aspoň jeden případ prasklý panceřovky na origo Brembáčích v GTV /ty třmeny od Venci146 nebudeme uvažovat jako typickou závadu, protože je to překopávka brzd z Porsche na Alfu../--ticho po pěšině--čili žádná "typická závada a problém"
.....
Forum by mělo možná mít elementárně vyvážený, objektivní jádro informací s pro a proti k danýmu tématu--jinak je to pro člověka co se neorientuje v tématu ztracenenej čas se tady v tom binci brodit.
...na plácání přece stačí popelnice.. :smt023
Taky by se na fóru nemělo lhát, že?...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 2.5.2013, čtv 23:39

Tak pro Harouse ještě jednou--venca146 nemá origo Brembo třmeny dodávaný Alfou na svým GTV., ..bohužel je to překopávka z Porsche..

/viz jeho vlastní vlákno, na který Kurkyn odkazoval../
Tak prosím kde je ta tvoje "záhadná -proradná :-)lež"?

................
Když se nebudeš Harousi snažit "chytat za slovo"--COŽ JE TVOJE SPECIALITKA--
pochopíš o čem tu je řeč--


Žádné Kurkynem avizované notorické lámání panceřovaných hadic nikdo na origo třmenech Brembo dodávaných Alfou u GTV nezaznamenal a NEDĚJE SE...--to je smysl týhle diskuze, a Kurkynovo
účelový obracení původně nešťastnýho výroku o hadici od záchodový nadržky na vodu je slabota--to co popisuje že se stane po pár kilometrech -přelomení hadic--se děje pouze v jeho představivosti -opakuju nikdo to u origo panceřových hadic Goodridge na origo Brembo třmenech dodaných Alfou u GTV NEZAZNAMENAL..


Pokud máš nějak podložený opačný tvrzení, budu jen rád, když se to tu jako věcnej odkaz objeví..--což neudělal ani Kurkyn..udělej to teda místo nesmyslnýho plácání ty.. :smt033

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od Harous » 3.5.2013, pát 00:13

Výše píšeš "když chci sem aspoň jeden případ prasklý panceřovky na origo Brembáčích v GTV" a to je prostě lež. Nechtěl si to po nikom tak ani nemůžeš čekat odpověď. Ale u Tebe jsem si na to už zvyknul. Ostatním diskutujícím podsouváš to co nikdy nenapsali a drobným lhaním si vylepšuješ pozici v diskuzi. O nepřehledným kopírování a příspěvcích absolutně OT ani nemluvě. Až se mi občas zdá, že nediskutuješ, ale jen trolluješ.
S Kůrkynem v lecčem nesouhlasím, myslím, že mu chybí trochu nadhledu na neitalský auta, ale pokud mi řekne radši to tam nedávej, mohlo by se to zlomit, tak mu budu věřit a nedám to tam. Zvlášť pokud jde o auto který má a který zná. Poslechnu ho, protože si ho vážím jako technika a jeho radu stavím výš než sáhodlouhý příspěvky internetovýho teoretika...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1916
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od HonzaR » 3.5.2013, pát 07:02

Zase plácáš blbosti Harousi--jaký drobný lži prosím tě, rozbírám tu jak si můžeš všimnout většinou témata který se mě osobně týkaj a který řeším ve svým motoristickým životě--teda pokud sis všiml , ryze praktický věci /hlavně --co tam nalejt/ a jak eliminovat tu snůšku polopravd a mýtů a žvástů z dílen..

..To je vždycky školení na půl hodiny, v čem všem se kdo vrtal, a jak tomu rozumí :smt033 , --když to potřebuješ hodit s nějakou banalitou na dílnu a následně pak pět kiláků za dílnou zastavíš a zjistíš, že jedeš bez vody..blbý v kontextu hodinovýho žvanění o masařce,koníkovi z Maranella , závodech a kdoví co ještě se přetřese..mě stačí když ten člověk doleje chladič mně, když šahal na vodní pumpu..a když tuší, že tlakový chlazení se dolejvá do chladiče a ne do expanzky..--odpálená palice je věc, kterou ani nezkouším dohnat, prostě to zacvakám a kašlu na to.. :smt023
/není myšleno na Kurkyně--ale jedná se o zářný příklad jiný dílny../

Čili-- to tvrzení Kurkně je v tomhle případě přesně ze škatule "ryzí dílenské teorie" která naznačuje, že panceřovou hadici "pan mechanik" prostě na zmíněný auto nikdy nedával..
..a ty tady tyhle pláci obaluješ a obhajuješ..

A to ty- stejně jako Kůrka---prostě nemáte fakticky ani jeden případ jako příklad svýho tvzení k dispozici, kdy by k podobnýmu "teoretickýmu jevu došlo".--na klasický sestavě třmen Brembo-Alfa, panceřovka./tu překopávku tu fakt nevytahuj/

Na druhou stranu var zavodněný kapaliny a "nafukování gumový hadice", změklý teplem je fakt, kterej vnímá na pedálu každej, kdo seriový brzdy zkusí využít naplno..

.a pokud tady teda teoretický " moudra" má někdo poslouchat, jsem to já../a další účastníci diskuze-, co to čtou/-v tomhle případě od Kurkně , kterej panceřovou hadici viděl akorát na záchodě :smt023
a od Tebe--a to v rámci jaký-koli aktuální diskuze o Alfě .. :smt023
--na rozdíl od tebe v Alfách a potažmo --v GTV jezdím..--když dovolíš..
:smt044

Čili tahle diskuze je " vedená" ze strany tebe a Kurkyne ze stejný pozice, jako zvolání ,který musí člověk povinně vyslechnout na devadesáti procentech dílen, kam s Alfou přijede.. "koncernový auta jsou držáci" a "italové" se se.rou..
a věř mi, že v případě tohohle tvrzení se aspoň pár příkladů zadřenýho TS motoru určitě najde --kdy je aspoň na co ukázat--nicméně --a to mi potvrdí každej kdo měl auta obojí produkce, je tohle laciná účelová pitomost a záměrný zjednodušení..

takže
Internetový teoretik "Alf"jsi tu hlavně "ty Harousi"--mám takovej neklamnej dojem..:-)

a bohužel - je mi jasný, že co říká Kůrka ti může být-na rozdíl ode mne- naprosto šumák, protože co dát na GTV za hadice je pro tebe opravdu pouze vysoce ryze teoretický téma..

Na rozdíl od Kůrky si tu nehoním tričko ale prostě jen chci, aby čtyřpístek v GTV brzdil jak má, a po 20 minutách z něj nebylo "želé"..a tak to řeším a vyřeším

Je tak těžký pochopit, že se mě teda tahle diskuze a i dalších lidí s GTV tady jaksi týká :-D a šíření těhle hovadin mě "lehce se.re"--zvlášť od mechanika, kterej tu má určitý celkem rozumný
jméno?


Osobně si všímám věcí, co se mě týkaj , promiň .. :smt040
-prostě blbej zvyk
.je to tak složité k pochopení
?
---------------------
Takže Harousi-když nevím, zeptám se a když neumím , objednám...
To je jednoduchý jak facka-
To co u jednoho mechanika je závažnej technickej "problém"--u druhýho je světe div se --třeba denní chleba..v podstatě banalita..-
---------------
O nic víc tady nejde..
I Kurkyn prostě občas plácá pitomosti a dělá zbytečný "dusno"--kdo to z týhle přetahovaný pochopil, hodí to na dílnu, kde mu ty brzdy udělaj lidi, co se brzdama živí..
/abych tu nemluvil konkrétně- protože brzdy jsou fakt zátěžovej prvek..tak třeba aspoň tak/
Konec..

cooper.mb
Nováček

Příspěvky: 234
Registrován: 1.12.2008, pon 12:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: zatuhující brzdy (Brembo)

Příspěvek od cooper.mb » 4.5.2013, sob 00:26

Já taky souhlasím s Kurkynem. Na auto to je tak navržený. Takový to bastlení co se u nás hodně děje s tím nesouhlasím. Ten kdo to navrhl věděl proč a na jaký zatížení to je stavěný a pokud to někomu nedostačuje měl by si pořídit jiný auto

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 4 hosti