problém s 2,0 V6 turba

Odpovědět
Nowis
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 20.5.2008, úte 16:32
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Kontaktovat uživatele:

problém s 2,0 V6 turba

Příspěvek od Nowis » 27.10.2009, úte 16:39

Zdar alfisti scháním radu dneska jsem vytáhl po 2 tejdnech GTV a jedu a všechno v poho jelikoš bylo málo benálu jel jsem natankovat na Benzinu normál 95ku chvíli jsem jel a pak po chvili co auto stálo nastartovany na místě jsem se rozjel a asi po 100m začlo hrozně cukat a nechtělo do otáček když jsem dal plnej vřeba ve 3 tis tak motoru začli klesat otáčky a jak kdyby tam nešel vzduch nebo tak a tříli to do vyfuku máte nějáky rady????
Momentální mazlík Alfa romeo 147 1,9jtd 85kw serie 147 CUP

Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x

Petan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1407
Registrován: 5.7.2007, čtv 18:11
Bydliště: Hrušovany nad Jevišovkou

Re: problém s 2,0 V6 turba

Příspěvek od Petan » 27.10.2009, úte 17:32

Jasná souvislost s téměř vyjetou nádrží, tzn. viděl bych na zasraný palivový filtr. Jen ho ještě najít, pomůže někdo jiný.
EDIT myslel jsem si bůh ví, jak neznám 156ky ale teď se dívám do eLearnu a nikde nemůžu najít palivový filtr ani na jedné motorizaci, pomůže někdo? Takže jsem došel k závěru, že 156 palivový filtr nemají, což je pro mě novinka, budu rád, když mě někdo vyvede omylu, asi stačí jen síto palivového čerpadla. :shock:
Naposledy upravil(a) Petan dne 27.10.2009, úte 18:04, celkem upraveno 2 x.
1 Alfisti.cz
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998

DonFabi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 604
Registrován: 28.5.2008, stř 20:59

Re: problém s 2,0 V6 turba

Příspěvek od DonFabi » 27.10.2009, úte 17:52

palivovy filter mas tu c.1
Obrázek

Nowis
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 20.5.2008, úte 16:32
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s 2,0 V6 turba

Příspěvek od Nowis » 29.10.2009, čtv 15:40

čau kluci tak problem se vyřešil sám nejspíše byl divnej benzín nebo něco protože dneska jsem do toho skočil nastartoval že teda budu řešit ten problem a ono nic normál do otáček uplně krásně

Jinak mám další dotaz jdou narazníky z Spideru na GTV???myslím že spider má akorát jinej kufr ne jinak jeto stejny?
Momentální mazlík Alfa romeo 147 1,9jtd 85kw serie 147 CUP

Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x

Zamin
Uživatelský avatar

Příspěvky: 99
Registrován: 3.7.2007, úte 20:58
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s 2,0 V6 turba

Příspěvek od Zamin » 29.10.2009, čtv 20:47

Nowis: Doufám, že nebereš do takovýhleho auta benzín v Milovicích! To nezere ani muj Fiat :o) Ne, vážně, tam je to s kvalitou hodně špatný...
EX AR 146 1.4 TS 16V Junior, AR 33 1.7 IE, ještě předtím AR 33 1.7 16V - jednou se k ní vrátím...

Nowis
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 106
Registrován: 20.5.2008, úte 16:32
Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s 2,0 V6 turba

Příspěvek od Nowis » 30.10.2009, pát 08:35

Hele tak to vubec v milovicích jedině do sekačky:Ddo svího GTV jedině Benzina nebo Shell jinak vubec jinde netankuju proto jsem naštvanej když někam jedu a potřebuju natankovat a po cestě jsou jen samí ono robin atd tam vubec nejezdím jedině Benzina Shell Aral OMW jinak jinam jedině z donucení ale do milovic nikdy to radši budu tlačit a jinak víte jak to jetěma narazníkama GTV a Spider???
Momentální mazlík Alfa romeo 147 1,9jtd 85kw serie 147 CUP

Ex Alfa romeo 145 2,0ts QV
Ex Alfa romeo 75 2,0 TS 3x
Ex Alfa romeo 156 SW 2,5 V6 + LPG
Ex Alfa romeo 156 1,9jtd
Ex Alfa romeo 166 2,4jtd 2x
Ex Alfa romeo GTV 2,0V6T 3x

Yglo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 34
Registrován: 24.6.2008, úte 19:18
Bydliště: Jihlava, Praha, Zvole

Re: problém s 2,0 V6 turba

Příspěvek od Yglo » 2.11.2009, pon 09:48

Petan píše:Jasná souvislost s téměř vyjetou nádrží, tzn. viděl bych na zasraný palivový filtr. Jen ho ještě najít, pomůže někdo jiný.
EDIT myslel jsem si bůh ví, jak neznám 156ky ale teď se dívám do eLearnu a nikde nemůžu najít palivový filtr ani na jedné motorizaci, pomůže někdo? Takže jsem došel k závěru, že 156 palivový filtr nemají, což je pro mě novinka, budu rád, když mě někdo vyvede omylu, asi stačí jen síto palivového čerpadla. :shock:
Kde je u 156 netuším, ale gtv jej najdeš, když vlezeš pod auto, tak je vedle pravýho zadního kola...nedávno jsem ho chtěl taky vyměnit, ale bohužel nemám na to dost sil...takže to nechám na jaro při výměně oleja...
GTV

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: problém s 2,0 V6 turba

Příspěvek od Milano75 » 6.5.2013, pon 20:17

má GTV 2,0V6 pop off ventil stejně jako alfa 164 2,0V6?
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti