Giulietta - interiér

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14052
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Kubas » 6.12.2010, pon 20:57

tak ten tmavý hliník ze sportpacketu je opravdu pěkný a asi nemá cenu ho přelepovat. Ovšem výbavy distinctive a progression mají ten panel ze světlejšího plastu a nevypadá to sice zle, ale je to spíš takové luxusní než sportovní..... Takže kdo by chtěl trošku sportovnější interiér a nemá na sportpacket, tak něco takového může být cesta....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

ReznikCZ
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1906
Registrován: 21.12.2009, pon 19:22
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od ReznikCZ » 6.12.2010, pon 21:02

No kdybych neměl na Sportpacket tak jdu do obložení plastové v rudé :D
Alfa 166 - chromované busso a dřevěný volant - srdce na správném místě
Mercedes-Benz E220 BlueTec - "prééémiovka"
Mercedes-Benz S320 CDI - třídní premiant

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14052
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Kubas » 17.12.2012, pon 21:33

Giulietta Collezione - v prodeji v Itálii....
Přílohy
collezione.JPG
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Norek
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 271
Registrován: 12.4.2008, sob 19:10
Bydliště: Šluknov
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Norek » 17.12.2012, pon 21:52

No palubka je nezkutečný humus :smt075 Už to není co to bývalo..... Alfa prostě ztrácí to čím byla vyjmečná .... :(
Ford mustang GT 5.0 V8, Alfa romeo 159 2.4 JTDm 154kw po FL , 155 1.8 8v , 155 1.8 16v ,145 1.4 16v , Ex:Alfa romeo GT 1,9 JTD ,147 2,0selespeed,156Sportwagon 2,4 jtd,156Sportwagon 1,9 jtd a 159 Sportwagon 1,9 JTDm

zmulin
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 268
Registrován: 20.4.2008, ned 19:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od zmulin » 17.12.2012, pon 21:53

hmmmm :smt055
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas

soft147
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 838
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od soft147 » 17.12.2012, pon 23:01

Norek píše:No palubka je nezkutečný humus :smt075 Už to není co to bývalo..... Alfa prostě ztrácí to čím byla vyjmečná .... :(
Pravda, na druhou stranu stačí se podívat třeba do Astry OPC, nebo Focusu ST a přejde tě kritika. Tlačítek jak v jaderné elektrárně, to na i když dost moderní, ale čistou palubku Juldy nemá....
Alfa 147 2002 JTD/cca 130+ by Sarkan
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3647
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od coyote » 18.12.2012, úte 06:51

Nemyslím si, že Alfa byla a měla by nutně být vyjímečná zrovna palubkama. Jde přeci především o jiné věci :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14052
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Kubas » 18.12.2012, úte 06:57

tak oproti palubce ze 147 je ta z Giulietty přecejen slabší, ale taky to auto stojí při srovnatelné výbavě tak o 150 tisíc míň.... takže někde to poznat být musí....
Jinak pěkná palubka je dobrá věc, ale dobrý motor a podvozek má přecejen přednost.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od ethicon » 31.12.2012, pon 08:32

..nejaké skúsenosti po vyše dvoch rokoch...ak môžem porovnať s interiérom mojej 147ky...začnem dverami...147ku som mal v tkzv. športovom čiernom textile...pekné, ale nepraktické, textil sa na dverách, ale aj sedadlách neskutočne špinil...čo bolo najhoršie a učite ste si to všimli, vnútorné madlá dverí boli z takej jemnej gumy veľmi ľahko sa poškrabali a dokonca z nich odpadávala farba v kusoch (videl som 147ky a GTčka s uplne ošarpanými madlami)...výplne dverí na Giuliette pôsobia na pohľad lacnejšie , ale sú praktickejšie, koženka sa ľahko udržuje čistá a čo je najdôležitejšie materiál je odolneší...nič neodpadáva, nič sa nepoškriabe...samostatnou kapitolou v 147ke bol volant s ovládaním rádia...tie čudlíky sa jednoducho nedali používať keďže po pár mesiacoch z nich odpadla "farba" a v noci nepekne presvitalo svetlo cez tieto škrabance...videl som kúsky (147, GT) s úplne zoškrabanou farbou z týchto čudlíkov...posledné verzie mali čudlíky viacej zanorené do volantu, asi práve kôli opotrebovávaniu povrchovej úpravy...inak ten volant bol samozrejme v 147ke s originál kovom, krajší a lepšie sadol do ruky...najpriek jeho retrodizajnu by však dnes v Giuliette pôsobil asi zastaralo, na volant v Giuliette si človek rýchlo zvykne...najprv tiež sklamanie, ale tlačítka pekne fungujú, sú z tvrdého plastu, neodpadáva z nich farba...jedine plast venca volantuje trochu mäkký, čiže pri neopatrnom otáčaní volantom sa môže poškriabať...prístrojová doska...jedinou slabinou Giulietty je display rádia s CD...poškriabe sa aj pri bežnom utieraní prachu, 147ka mala menší zanorený displey, tam sa to nedalo tak ľahko poškodiť..páka radenia..v 147 som mal poctivú oceľ a kožu...nevýhoda..v lete si človek popálil ruku keď si sadol do vyhriateho auta, v Giuliette je umelo hmotný, nepáli avšak je tam výrobná chyba...horná časť sa odlamuje, preto výrobca v rámci záruky dodáva k náhradnej časti aj sekundové lepidlo, tým, že sa prilepí, neni tak namáhaný pri radení a neodpadáva (2x som musel menit vrchnú krytku, ktorá je upevnená k dolnej časti len 4 čudlíkami, ktoré sa pri namáhaní lámu)...celkovo ak to porovnám interiér 147ky síce pôsobil hodnotnejším dojmom, bol však menej praktický, viacej podliehal opotrebovaniu, avšak v súčastnosti by v novom modely pôsobil asi dosť zastaralo..všeobecne až na malé neodstatky je u Giuluetty výrazný posun smerom ku kvalite, praktickosti a mne osobne sa veľmi páči aj dizajn odvodený od 8C...čo mi na Giuliette vadí, ale to sem nepatrí, že startila tu nekompromisnú tvrdosť moje predchádzajúcej 147ky...podvozok bol geniálny...ak by som to mohol spojiť, tak by som chcel v Giuliette podvozok zo 147 a motor z Giulietty...ale aj tu je posun v kvalite, žiadne výmeny ramien, žiadne iné problémy...proste Alfa zgolfovatiela ale v tom dobrom zmysle slova...dnes by už nikto problémy s TS či podvozkom netoleroval... :wink: a na záver ak sa niekomu zdá interiér Giulietty slabý..sadnite si do "prémiového" BMW1...mal som tu česť...tam naozaj platíte len za znak na kapote, pritom tolko chvály v testoch...to Golf vyzerá prémiovejšie..
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

soft147
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 838
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od soft147 » 31.12.2012, pon 09:58

Pěkné srovnání =D>
Alfa 147 2002 JTD/cca 130+ by Sarkan
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz

maTooB
Uživatelský avatar

Příspěvky: 42
Registrován: 1.12.2011, čtv 20:33
Bydliště: Slovensko

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od maTooB » 1.1.2013, úte 21:39

Chalanisko proste vie o čom hovorí, obe má vyskúšané na vlastnej koži dlhodobejším používaním. =D>
To sú iné príspevky ako 99% príspevkov vo fórach, ktoré píšu ludia, ktorí nemajú ani šajnu...
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA TCT
Ducati Monster S4RS TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14052
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Kubas » 1.1.2013, úte 22:15

Ethicon: ještě napiš, že Giulietta má větší kufr.... :wink:
Ne vážně, prostě je to od zdi ke zdi, že 147 nebyla dokonalá, víme všichni.... :wink:
Zas já musím říct, že interiér GTčka z roku 2007 je i po pěti letech jak nový (viz moje karta a aktuální fotky). Ikdyž ano, morálně je zastaralý, o tom vůbec není sporu....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

ethicon
Nováček

Příspěvky: 220
Registrován: 14.4.2011, čtv 20:40

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od ethicon » 2.1.2013, stř 12:55

Kufor neriešim ani odkladacie priestory... :-D
čo sa týka toho interiéru celkovo 147 či GT ale aj 159 majú retrodizaj čiže vôbec nestarnú, k tomu sa hodí aj ten retrointeriér...ale k Giuliette sekne tento interiér ako riť na šerbel...tie vnútorné madlá na dverách sa fakt strašne ľaho poškriabali a odlupovala sa z nich v kusoch farba (pritom som sa snažil ich ani nedotýkať :-D ) naschval som si to pozrel aj v iných 147 a GTčkách..a samostatná kapitola boli tie čudlíky na volante...tam tá farba odpadla asi po pol roku a dosť blbo to vyzeralo hlavne v noci, keďže to presvitalo...Kubas: možno si si to ani nevšimol, ale ja som detailista :wink: inak bol ten interiér pecka....ja neviem ale mne osobne sa stále viacej páči 147ka a hlavne po facelifte ako Giulietta...tie nové autá sú také nafúknuté (nárazové testy) do nekonečna sa zväčšujú a osobitnou kapitolou je podvozok 147...ja som mal verziu šport, čiže bol znížený oproti normálnej verzii + krásne 17tky Supersporty (po facelifte mali bežné verzie takzvané komfortné zavesenie extrasérie, športový bol za príplatok) to sedelo ako pribité...neviem hlavne na majitelov Golfov či BMW pôsobí Alfa často ako červené súkno na býka, zopárkrát sa na mna tlačili, chceli "závodiť"...ale v prvej zákrute boli tam tam... :-D to auto malo síce "len" 120 koní, ale v zákrutách to bolo neprekonatelné...z Giulietty aj keď mám QV verziu taký pocit istoty nemám, ale samozrejme nie každému vyhovuje tvrdý podvozok..osobne som zo 147kou nemal problémy,okrem tých detailov v interiéry ma štvalo obýjanie prahov zadných blatníkov od odlietajúcich kamienkov z predných kolies /dal som si tampo prelakovaní fólie ale ani to moc nepomohlo/, niektoré 147ky ich majú uplne obité /podobný problém má MITO-asi 2 roky dávajú dozadu fólie už od výroby, 159tka mala fólie od začiatku/ ...čo sa týka iných "závad" tak v záruke mi menili to skryté madlo zadných dverí (pokazené) a cca po 50tkm mi doporučili výmenu predných ramien /avšak skôr to bol biznis autoservisu, nič nervzalo nijakú vadu som si nevšimol/, tiež mi doporučili výmenu rozvodov po 4 rokoch, to som už nestihol, auto som predal kamarátovi ked malo asi 60tkm..zaujímavé, že on tam musí údajne stále dolievať olej...ja som každý rok vymenil Seleniu a približne raz do roka dolial cca 1l oleja inak to bolo v pohode (stále som kontroloval hladinu, s Giuliettou som bol po dvoch rokoch na garančke, olej som ani raz nekontroloval)...147ka je auto stvorené pre fanúšika, ktorý sa oňho stará, dáva si pozor, vyhýba sa dieram na cestách, ak ho však dostane do rúk nejaký človek čo k autám takýto vztah nemá, viem si predstaviť, že môže mať problémy....toto napríklad u Gulietty "nehrozí"...má smolu, že došla v čase krízy ciže tie predaje sú nižšie ako u 147ky napriek tomu, že to auto je prakticky bezproblémové...ako som písal vyššie, garančka je až po 30tkm, stála cca 250 euro (u 147ky každý rok a cena rovnaká)jedine, že v rámci garančky na verzii QV treba meniť vždy sviečky...asi by som tu toho mohol písať veľa, to by bolo na samostaný článok, nejaké porovnanie... :wink:
Alfa Romeo Giulietta QV /facelift/ 2013-
Alfa Romeo Giulietta QV, nero etna 2010-2013
Alfa Romeo 147/Sport/120cv, čierna metalýza, facelift 2006-2010

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 14052
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Kubas » 3.1.2013, čtv 08:37

diskusi o oleji pro TBi jsem přesunul sem:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 31#p276531" onclick="window.open(this.href);return false;
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Petulin940
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 125
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Petulin940 » 31.8.2016, stř 22:41

Zdravím,chtěl bych nějaké zkušenosti s krycí lištou vedle řadící páky.O co mi jde.Když jedu na pohodu vše ok.Ale jakmile lehce zrychlím,tak v pravých zatáčkách se žena začne nohou opírat o lištu a milá lišta začíná vrzat.Je to opravdu hrozný zvuk.Tak kdyby někdo již toto řešil,byl bych rád kdyby se podělil o zkušenosti či nápravu.
Přílohy
lista.JPG
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

JirCa
Uživatelský avatar

Příspěvky: 65
Registrován: 29.9.2015, úte 21:44
Bydliště: Cheb

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od JirCa » 1.9.2016, čtv 07:53

Zakaž ženě opírat se o lištu a nic nebude vrzat :smt023 :smt064

Zkusím vysledovat.
Alfa Romeo Giuilleta QV 1750 TBi
Fiat 500X 4x4 - 1.4 MultiAir II 170CV 9AT - Tata
Fiat Bravo II - 1.4 Sport 150 CV - Bro
Renault Megane II - 1.4 72KW - Ex
VW Jetta - 1.8i - Ex

Rich

Příspěvky: 21
Registrován: 25.6.2016, sob 18:46

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Rich » 1.9.2016, čtv 14:32

Zeptám se..sundával už někdo vnitřní plast na víku od kufru? Potřebuji se dostat k motoru zadního stěrače, ale z té demontáže toho plastového krytu mám docela respekt. Kdyby už měl někdo zkušenosti nebo rady, kde za to vzít a zabrat, jestli tam jsou někde šrouby atp..ocenil bych.

Předem díky,

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3870
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Franik » 1.9.2016, čtv 20:27

sundával jsem ho několikrát, a nevím co by tam mělo byt specifického. Nejlepší je mít plastový klín nebo ještě lépe, vytahovák příchytek. Ale sundat jde naprosto napohodu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Petulin940
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 125
Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
Bydliště: Praha

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od Petulin940 » 21.9.2016, stř 21:21

Je pravdou,že lišta vedle řadící páky si již dlouho nevrzla.Akorát nevím jestli si žena dává větší pozor v zatáčkách nebo já jsem zpomalil.(Platí pouze první varianta).
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex

jambon-brule

Příspěvky: 33
Registrován: 4.6.2017, ned 18:16

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od jambon-brule » 16.2.2018, pát 11:10

Neřešil tu někdo, prosím, problém s foukáním vzduchu do interiéru při rychlosti nad 80 km/h v místě nohou řidiče?
Jedná se o motorizaci 2,0, TCT, 129 kW. Domníval jsem se, že u ojetiny někdo nevrátil některý z dílů nazpátek, ale vše se zdá býti kompletní.

aandron
Uživatelský avatar

Příspěvky: 38
Registrován: 24.7.2017, pon 19:39
Bydliště: Slovakia

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od aandron » 19.2.2018, pon 11:39

jambon-brule píše:
16.2.2018, pát 11:10
Neřešil tu někdo, prosím, problém s foukáním vzduchu do interiéru při rychlosti nad 80 km/h v místě nohou řidiče?
Jedná se o motorizaci 2,0, TCT, 129 kW. Domníval jsem se, že u ojetiny někdo nevrátil některý z dílů nazpátek, ale vše se zdá býti kompletní.
Presne tento pocit mám aj ja v mojom mestskom "daily" MiTe 1.4 TCT 99kW. Cítim fúkanie a chlad na nohy a tiež neviem prečo? :-D Tiež "ojetina" a tiež sa všetko zdá byť "kompletní". Lebo v Brere toto veru neexistuje...
AR MiTo 1.4 TB MultiAir 140 QV Line TCT 103kW
AR Brera 3.2JTS, 191kW 4x4 QTronic
AR MiTo 1.4 MultiAir TCT 99kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 77kW-predané
ex AR 147 1.6 TS, 88kW-predané
ex AR 147 2.0 TS, selespeed, 110kW-ex

jambon-brule

Příspěvky: 33
Registrován: 4.6.2017, ned 18:16

Re: Giulietta - interiér

Příspěvek od jambon-brule » 19.2.2018, pon 14:33

kámoš mi to zkusil trochu utěsnit nějakým home-made zásahem, ale ještě jsem to neotestoval. Říkal, že jediné místo je jakoby pod stěračem.
Žeby problém aut s TCT převodovkou?

Odpovědět

Zpět na „Giulietta“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti