diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
Zdravím... koupil jsem diagnostický kabel VAG KKL z aukra: http://aukro.cz/diagnostika-ftdi-ecusca ... 34794.html a nedaří se mi ho rozběhnout... mám Windows 8.1 - stažené ovladače: CDM v2.12.06 WHQL Certified - Auto Fiat Punto 188 r.v.. 2002 1.2 8v - Diagnostický program FiatEcuScan - spousta verzí - vše staženo... Už vážně nevím - děkuji za jakoukoliv pomoc či radu...
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
Stáhni si aktuální MES 2.6., nainstaluj .NET Framework 3.5, nastav kabel a musí fungovat.
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
stačí normálně free verze 2.6 programu? Nechce se mi kupovat plná verze, abych si vymazal dvě kontrolky... .NET Framework 3.5 nainstalovaný mám... a kabel nastaven: port: COM 3, receive (Bytes): 4096, transmit: 4096, Latenccy Timer: 1, Bits per second: 9600, Data bits: 8, stop bits 1... Parity: None, Flow control: None... asi tak. A ve spoustě návodu jsem četl něco o přepájení kontaktů v kabelu.. díky za pomoc
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
Jj, 2.6 FREE, s tím kabelem se stejně dostaneš pouze na motor, abs a airbagy.
Ještě jednou, program MES normálně spustíš a když se snažíš připojit k jednotce, tak ti to něco vyhlásí nebo ne? V nastavení zkoušel jsi dávat test kabelu? v nastavení zkus ještě zaškrtnout "Mód vysoké latence"
zkus ještě: receive (Bytes): 256, transmit: 256
Ještě jednou, program MES normálně spustíš a když se snažíš připojit k jednotce, tak ti to něco vyhlásí nebo ne? V nastavení zkoušel jsi dávat test kabelu? v nastavení zkus ještě zaškrtnout "Mód vysoké latence"
zkus ještě: receive (Bytes): 256, transmit: 256
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
Připojím diagnostický kabel VAGKKL k počítači... zobrazí se mi ve správci zařízení - porty (COM a LPT) - COM3 - pustím Multiecuscan 2.6 FREE - dám nastavení - Mod vysoké Latence - spustit sken kabelů - ukáže se mi - testování - TEST KOMPLETNÍ - ok a mám Interface 1,2,3,4 None... nic to nenajde... tohle bude asi prvním důvodem proč to vůbec nekomunikuje s vozidlem...
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
A ty si v nastaveni pod interface nemuzes zadat kkl a com 3?
Alfa Romeo 159 SW, 1,9JTDm, 100KW, r.v. 2008
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
No tak určitě můžu... i když to udělám a chci se připojit k vozidlu tak se nic neděje...
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
Ahoj,
muzu se zeptat jak se to vyresilo, resp. mám podobný problém s tímto kabelem u MES 2.5, win XP, Alfa Romeo 147 2005 1.9 jtd.
Porty nastaveny, interface mam nastaveno K-line/Vag-com. Test kabelu v poradku, ale nedari se mi pripojit k zadne jednotce.
U vetsiny mi to napise ze je potreba kabel ELM327
díky za rady
muzu se zeptat jak se to vyresilo, resp. mám podobný problém s tímto kabelem u MES 2.5, win XP, Alfa Romeo 147 2005 1.9 jtd.
Porty nastaveny, interface mam nastaveno K-line/Vag-com. Test kabelu v poradku, ale nedari se mi pripojit k zadne jednotce.
U vetsiny mi to napise ze je potreba kabel ELM327
díky za rady
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
Přes KKL se na 147 připojíš jen ke starším jednotkám, většinou to je motor/ABS/Airbagy (ještě je to potřeba přepinovávat pokud už přímo na něm nemáš přepínač). Na zbytek je potřeba ELM nebo jeho klon.
Alfa Romeo 147 - 1,9 JTD 85kW - r.v. 2001
Re: diagnostický kabel VAG KKL - FIAT PUNTO
Aha, takze lepsi koupit ELM. ASi mas pravdu, protoze jsem to zkousel na brachovo 156 2002 1.9 jtd 85kw, stejny motor, a pripojit se slo, u me to nejde, pise to NO Responsefilipes píše:Přes KKL se na 147 připojíš jen ke starším jednotkám, většinou to je motor/ABS/Airbagy (ještě je to potřeba přepinovávat pokud už přímo na něm nemáš přepínač). Na zbytek je potřeba ELM nebo jeho klon.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů