Zdravím vás.
Dlouho jsem řešil proč mi alfa polevuje s výkonem okolo 2000 a 2500 ot/min. Nedávno jsem do auta dostal aplikaci torque a začala dlouhodobá diagnóza. Zjistil jsem výpadky signálu u váhy vzduchu a nově i u tlaku paliva. Na diagnostice dočasně spadnou měřené hodnoty průtoku vzduchu a někdy i tlaku paliva v railu, při kritických otáčkách.
-Provedena výměna váhy vzduchu (za nový bosch) - neúspěch
-provedena výměna řídící jednotky (za jiný bosch) - neúspěch
-provedeno pročištění kontaktů kabelů pomocí kontaktoru - bez zjevných zlepšení
-provedeno pročištění 2 kostřících bodů u boxu pojistek u motoru - bez zlepšení
-provedena zatím pouze zběžná kontrola kabeláže vedoucí přes motor při zapnuté diag - bez změny chování.
Tato závada často bývá dána za vinu EGR ventilu, proč ale vypadávají hodnoty jiných senzorů? Začínám být s nápadama v koncích. Jsem i lehce skeptický k appce torque, ale auto opravdu zlobí při těchto otáčkách, náhoda?
Nesetkali jste se náhodou s něčím podobným u multijetu? Už mě to stálo celkem dost peněz a pořád to neni vyřešený.
Děkuji za všechny odpovědi!
166 129kw 2003 - výpadky signálů, diagnostika torque
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 166 129kw 2003 - výpadky signálů, diagnostika torque
Multiecuscan + KKL nebo ELM327 a budeš možná moudřejší.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů