156 Diagnostika
156 Diagnostika
Ahoj,měl bych prosííím pár otázek.Jde o to že mám nově Alfu Romeo 156 2.0 TS a nějak mi to moc nechce jet,kolisaj otáčky a žere to jak blázen.Tak jsem si pořidil kabel ELM 327 v 1.40 s tím že bych mohl vyčíst nějaké chyby.Ale zkoušel jsem spoustu programu a jedini ktery se mi podařil rozchodit byl FiatEcuScan,ale chtěl jsem hlavne ScanMaster a ten mi nejde spojit s řidicí jednotkou,kabel a čip to najde,neví někdo jak to rozchodit,
FiatEcu mi vypsal chybu P1173,nevěděl by někdo co to může být???A když jsem zkoušel ten graf tak se mi zdali ty hodnoty divne,zvlastne to skakalo,myslite že kdybych to tady nahral z soubory z toho FiatEcuScan že by jste mohli někdo poznát co hapruje??? Díky moc http://www.ulozto.cz/6259572/documents-rar
FiatEcu mi vypsal chybu P1173,nevěděl by někdo co to může být???A když jsem zkoušel ten graf tak se mi zdali ty hodnoty divne,zvlastne to skakalo,myslite že kdybych to tady nahral z soubory z toho FiatEcuScan že by jste mohli někdo poznát co hapruje??? Díky moc http://www.ulozto.cz/6259572/documents-rar
Re: 156 Diagnostika
hele na marea clubu najdes FiatECU aji v cestine.. jinak zkusi si dat reset jednotky je to ta polozka vedle akcnich clenu mela by tam byt jen jedna kolonka. kolisani otacek by melo ustat. pri nejmensim ti to nastavi krokovy motorek me motor na volnobech tocil 2tis otacek a resetoval jsem to a ok akorad nezbavil jsem se tim kolisani treba pri dojezdu na krizovatku jsem seslapl spojku otacky spadly na 500 a vyleteli na 1200 a pak az se to ustalilo na 880... takze kdybys mel taky nejakou radu budu rad
Alfa Romeo 156 2.0
Fiat Bravo 1.6..........EX
Fiat Bravo 1.8 GT.....EX
Fiat Bravo 1.6..........EX
Fiat Bravo 1.8 GT.....EX
Re: 156 Diagnostika
Jo vyresetoval jsem,ale nejvíc mě trapi asi ta spotřeba,když jezdím v klidu nebo dravěji tak spotřeba je pořád 15l/100,a to by asi nemělo tak být,tak se snažím vypátrat čím by to mohlo být,mám podezření na lambdu nebo váhu ale nejsem si jistý a kupovat oboje by nebylo nejlevnější.Usuzuju to jen z grafu ktery jsem vyčetl ale nejsem profík tak z toho moc nepoznám,a chtěl bych aby na to právě někdo mrkl a poradil.Jinak když vymažu chyby tak po pridani plynu vyskoči hne P1173,a pak třeba po dvou dnech ježdění vyskočí i P0130 a P0170.Otáčky za jizdy na neutralu poskakovali a po vyčištěny váhy vzduchu to bylo na chvíli dobré a pak se to vrátilo.Když váhu odpojím tak otáčky na volnobeh hodne litaji az se auto dusim.Opravdu bych privital kazdou radu,auto mam teprve 2 mesice tak ho jeste poznavam
http://www.ulozto.cz/6302143/graf3-csv Graf:otáčky,O2 sensor,Lambda Integrator,Air Flow sensor
http://www.ulozto.cz/6302143/graf3-csv Graf:otáčky,O2 sensor,Lambda Integrator,Air Flow sensor
Re: 156 Diagnostika
Ahoj. Čtu že máte problém s kolísáním otáček. Také sem měl problém s kolísáním a to hlavně při jízdě a následném vyřazení to skákalo jak blázen a někdy to i chcíplo. Po dlouhém pátrání jsem narazil na dvě řešení kolísájících otáček. Všechno jsem to přečetl z anglického fóra a jelikož má angličtina je na nule tak musel zapracovat google ale taky to není ono ale daylo se to ztoho vyluštit. K věci: Vymontoval jsem tachometr a ze zadu do něj vedou dva konektory A@B já sem tam to označení A a B neměl ale jsou na nich čísla ke každému drátu. Je to tuším ten delší konektor. Odstřihl jsem č. 15 a mám po problému. Volnoběch se ustálil a už mě kolísání netrápí. Pokaždé jak ho zkusím znovu připojit tak to skáče jak blázen. Hlavně až ho budete nebo jestli se do toho pustíte tak ho střihněte trochu dál aby jste ho mohli popřípadě znovu spojit. Ten druhý způsob jsem nerozluštil tak třeba kdo umé anglicky tak by to mohl přeložit. Kdyžtak bych sem ten návod dal. Hodně zdaru.
AR 159, r.v.07 1,9 JTDm 110kW
ex AR 156, r.v.98 2,0 TS 114kW
ex AR 156, r.v.98 2,0 TS 114kW
Re: 156 Diagnostika
Nazdar. Ta hodnota napatia lambdy sa má meniť a to v rozsahu 0 - 1 V. LS integrator by sa mal pohybovať okolo hodnoty 1. Lambda sa snaži podla podmienok udržiavat spravny pomer palivo vzduch a to je lambda=1. Ak je l > 1 zmes je chudobna a naopak.
Alfa Romeo 159 1,9 16V JTDm
Alfa Romeo 156 1,6 16V TS
Fiat Marea 1,6 16V sedan
Škoda 120L
Alfa Romeo 156 1,6 16V TS
Fiat Marea 1,6 16V sedan
Škoda 120L
Re: 156 Diagnostika
a čo sa týka kolísania otáčok mne pomohlo vyčistiť škrtiacu klapku
Alfa Romeo 159 1,9 16V JTDm
Alfa Romeo 156 1,6 16V TS
Fiat Marea 1,6 16V sedan
Škoda 120L
Alfa Romeo 156 1,6 16V TS
Fiat Marea 1,6 16V sedan
Škoda 120L
Re: 156 Diagnostika
Škrticí klapa je vyčištěna,mě kolisani otáček na chvili pomohlo vyčištěni váhy ale pak se to zase vrátilo.Jinak od čeho je ten drátek za těma budikama???Přečetl jsem toho taky mnoho ohledně otáček ale tohle opravdu slyším poprve.Jinak ta lambda lita mezi 0-1V ale nekdy je ta sinusoida trochu nepravidelna,hlavne pri zatezi a nekdy je ta hodnota třeba 10 sekund konstantni.Kdyby měl někdo FiatEcuScan a mrknul na ten graf pleas
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: 156 Diagnostika
Já bych taky uvítal nějaké návody a poznatky k FiatEcu Scan. Hlavně jaké jsou správné hodnoty Lambdy atd.....
Graf: Možná by pro větší přehlednost bylo dobré, aby ten graf měl podobu grafu a ne čísel. I když je mi jasné, že se z toho dají ty hodnoty vyčíst.
Graf: Možná by pro větší přehlednost bylo dobré, aby ten graf měl podobu grafu a ne čísel. I když je mi jasné, že se z toho dají ty hodnoty vyčíst.
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: 156 Diagnostika
No ten drát by měl zajišťovat něco kolem abs a asi i ebd ale jistý si tím nejsem. po odpojení mi abs normálně funguje zkoušel jsem to. Z toho návodu to není zřetelné přesně o co jde a nemám el. schéma tak to nemám z čeho vyčíst. Samozřejmě bych to viděl jako poslední možnost nejprve si dej do richtiku základní věci jako lambu, váhu, krokový motorek a jako poslední možnost odpoj ten drát. Mě to pomohlo
AR 159, r.v.07 1,9 JTDm 110kW
ex AR 156, r.v.98 2,0 TS 114kW
ex AR 156, r.v.98 2,0 TS 114kW
Re: 156 Diagnostika
Tomyxxx: Díky za radu,určitě ji využiju v nejhorším případě
Roubrt:Ty grafy jsou v podobe grafu a ne cisel
Roubrt:Ty grafy jsou v podobe grafu a ne cisel
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: 156 Diagnostika
Jo stáhnul jsem jinej dokument.
Tady
http://fiatmareaclub.com/modules.php?na ... sc&start=0
se toho dá vyčíst o FIAT ECU SCAN hodně a na str. 23 i s linkem na plnou verzi programu.
Fiaťáci Grazie!!
Tady
http://fiatmareaclub.com/modules.php?na ... sc&start=0
se toho dá vyčíst o FIAT ECU SCAN hodně a na str. 23 i s linkem na plnou verzi programu.
Fiaťáci Grazie!!
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: 156 Diagnostika
Pořád se mi nedaří abych měl plnou verzi toho fiatecuscan,nainstaloval jsem to a spustil pres fiatecuscan.original.exe a porad to same.
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: 156 Diagnostika
Já čekám na Notebook, takže jsem si to nemohl prubnout v akci, ale :
když to otevřu přes original mám taky napsáno FREE Verzion
když to ALE otevřeš přes ten menší soubor spustí se ti Registred
když to otevřu přes original mám taky napsáno FREE Verzion
když to ALE otevřeš přes ten menší soubor spustí se ti Registred
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: 156 Diagnostika
Jo,super už to fakčí
Ještě jsem se chtěl zeptat,potřebuju lambda a našel jsem tady:http://aukro.cz/item1291040194_sonda_la ... draty.html
myslíte že bude fungovat???
Chtěl jsem se zeptat jak má topit alfa,protože při zahřatém motoru to ńějak extra netopí,dá se to odvzdušnit nebo něco???
Pořád mi teplota na budíkach ukazuje nějakých 70°C,ale když to napichnu na diag. ukazuje 90°C a hned se zvednout i budiky na 90,po odpojeni diag.spadne ručička zpátky na 70.
Ještě jsem se chtěl zeptat,potřebuju lambda a našel jsem tady:http://aukro.cz/item1291040194_sonda_la ... draty.html
myslíte že bude fungovat???
Chtěl jsem se zeptat jak má topit alfa,protože při zahřatém motoru to ńějak extra netopí,dá se to odvzdušnit nebo něco???
Pořád mi teplota na budíkach ukazuje nějakých 70°C,ale když to napichnu na diag. ukazuje 90°C a hned se zvednout i budiky na 90,po odpojeni diag.spadne ručička zpátky na 70.
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: 156 Diagnostika
Pořád mi teplota na budíkach ukazuje nějakých 70°C,ale když to napichnu na diag. ukazuje 90°C a hned se zvednout i budiky na 90,po odpojeni diag.spadne ručička zpátky na 70.
Tak to je alfovina jak prase!
Jediné vysvětlení je že by diagnostika deaktivovala "kurvítko".
Tak to je alfovina jak prase!
Jediné vysvětlení je že by diagnostika deaktivovala "kurvítko".
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
Re: 156 Diagnostika
Dobry vecer mam taky problem mam 156 2.4 jtd 100kw a proste raz startuje raz nie bol som na diagnostike a vipisalo mi ze RIADENIE DOBY ZHAVENIA SILNY PRUD ze cotoje co by som mal pozriet
ar 166 2,4 jtd 110kw
ar 156 2.4 jtd 100kw
ar 156 2.4 jtd 100kw
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 156 Diagnostika
nejspíš vadné relé žhavení
Re: 156 Diagnostika
vie mi niekto aj dat obrazok ze kde by sa malo nachadzat ?
ar 166 2,4 jtd 110kw
ar 156 2.4 jtd 100kw
ar 156 2.4 jtd 100kw
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 156 Diagnostika
je někde na přepážce mezi kabinou a motorem
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: 156 Diagnostika
Občas si selespeed zastávkuje.
Jak jsem již psal: Někdy nechce zařadit. 2x se mi stalo, že auto nešlo nastartovat. Pomohlo až odpojení baterie na ca 50 min. = Reset řídící jednotky.
V paměti pak zůstává tato chyba:
a diagnostika za jízdy Z grafu je patrné, že tlak dost rychle klesá. Skoro po každém 2. až 3. zařazení se spouští pumpa. Nevím ale jestli to je tak správně. Tlak se pohybuje mezi 42 až 54 Bary. Což je zřejmně správně. Bohužel se mi nepodařilo nachytat auto na švestkách, t.j. se zaplou diagnostikou a stávkujícím selespeedem.
otázky co zůstávají:
a) je vadná pumpa
b) je vadný jen akumulátor tlaku?
c) bude vadné relé?
d) je vadný nějaký senzor? A který
Jak jsem již psal: Někdy nechce zařadit. 2x se mi stalo, že auto nešlo nastartovat. Pomohlo až odpojení baterie na ca 50 min. = Reset řídící jednotky.
V paměti pak zůstává tato chyba:
a diagnostika za jízdy Z grafu je patrné, že tlak dost rychle klesá. Skoro po každém 2. až 3. zařazení se spouští pumpa. Nevím ale jestli to je tak správně. Tlak se pohybuje mezi 42 až 54 Bary. Což je zřejmně správně. Bohužel se mi nepodařilo nachytat auto na švestkách, t.j. se zaplou diagnostikou a stávkujícím selespeedem.
otázky co zůstávají:
a) je vadná pumpa
b) je vadný jen akumulátor tlaku?
c) bude vadné relé?
d) je vadný nějaký senzor? A který
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: 156 Diagnostika
Mám problém, dávali jsme Alfu na diagnostiku (na programy si už nevzpomenu, ale bylo jich víc) a ani v jednom případě se to nechtělo spojit. Při připojení to začalo chroustat v palubce, ale to bylo asi tak všechno. Kde by mohl být problém ?
::: 156 Sportwagon 1.9 JTD ::: nezávodím, jezdím na spotřebu
Re: 156 Diagnostika
Zmeraj,ci je napetie na zasuvke.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan CHIP+EGR Off+Katik na majzel
Re: 156 Diagnostika
Když nenapíšeš typ kabelu a použitý SW tak to je těžká rada
Asi jsi použil blbou diagnostiku, žádnou záhadu bych nehledal.
Asi jsi použil blbou diagnostiku, žádnou záhadu bych nehledal.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: 156 Diagnostika
Hele, nevim, byl modrej Zjistim to i s těma programama. Díky
::: 156 Sportwagon 1.9 JTD ::: nezávodím, jezdím na spotřebu
Re: 156 Diagnostika
Čau chlapi,chtěl bych si pořídit diagnostiku v češtině a na internetu jsem jich pár viděl pod 3000,-. Nemáte někdo s nějakou takovou zkušenosti a když tak odkaz na prodejce abych si nějakou nepořídil a pak to s tou mojí alfinou 2,4 jtd 103 kw nechtělo komunikovat.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů