TwinSpark a LPG
Re: TwinSpark a LPG
juraz3nca:kilo cukru v akci cca 20kč, elektřiny pokud máš topný proud tak na 1L kořalky cca 4kč..a pak to lij do nádrže.
No jo, jenže za tuhle vysokou cenu vyrobíš jen "zavodněný ethanol" --hodně mizerný pití pro auto na dlouhodobej provoz--to jsou ty Rusové o pár světelnej let dál, syntetickej benzín plácaj v kuchyni výrazně levněji--jenže to octanové číslo a pak absence jakýkoli aditivace / a hledisko bezpečnosti takovýhleho počinu ani nediskutuju/--tohle surový palivo patří do nejprimitivnějších karbecových motorů, kde snadno nastavíš poměr a když" zhasne", na vrakáči stojí litr....to už je lepší sehnat starej TD motor , s rotační Boschkou čerpadlem a předehřev oleje--po netu ho koupíš za 17 nebo ti ho dá kámoš z hospody za pár kaček a jezdíš se starým pašíkem nebo O I //verze s mechanickým čerpadlem/ za 5 litrů a trochu nafty na ohřátí../a to jsou borci, co z toho plácají methylester v sudu pro to aby nemuseli ohřívat--ale to mi přijde zbytečný, bez výplachu před startem a zhasnutím ten motor stejně trpí jak prase / je to při tomhle vývoji kterej rozhodně nekončí pro spoustu lidí na renesanci něčeho jako 145 TD na poskakování mimo město , nebo jako běžnýho přibližovadla s minimální nákladovostí jak dělaný., čerpadlo 2 litry...výkon nesnížený ...tohle nakoleni udělej zavodněným ethanolem nedoženeš..při ceně TD slušnýho motoru nějakých 5táců je to na alternativní režijní hopsání naprosto bez práce a hlavně taky bez balancu na hraně zákona, kam výroba lihu z daňového hlediska rozhodně patří..celní správa nespí a sousedi taky ne--jsi v ČEchách../ tohle je problém krácení spotřební daně.--ani příběhy LTO a methyl esteru na koleni nejsou o ničem jiném.--každý jednání má nějakej dost přesnej právní rámec z hlediska kvalifikace--tohle není hra/
Nakonec jako alternativa je LPG dost rozumná volba--cena za provoz slušná,sekvence je úplně jinde než kašlátka v sání na přelomu roku 90 a vlastnosti paliva umožňujou nezkrácenou životnost při rozumným zacházení..
/Mám LPG ve FRonteře na AT gumách a není problém..snížení výkonu na běžnej provoz tohohle loudy po silnici nepoznáš a jen na chvíli pod palbou v terénu v kritický situaci na redukci zapneš benál aby si neupálil hlavu../..25litrů nafty na provoz Defa v tvrdým terénu tě už bude sr.t--to je jasný..a cena dílů Defendera ještě víc..--všechno je při týhle politice výrobců leckdy věcí rozumného vyváženého hlavou zvoleného kompromisu..--nakonec poskakovat s V6 po městě za 15 litrů v zácpě je taky o ničem--proto je tu ostatně aktivní i tohle vlákno, protože doba to tlačí pro spoustu běžných uživatelů do nesmyslu..ropa sice na mezinárodním trhu rozhodně nikomu nechybí,ale o to tu taky v týhle komedii neběží .Život má různý fáze a tomu se musí řešení přizpůsobit /hlavou/--
jsou časy, kdy tě cena benzínu třeba ukrutně se.re protože žiješ z vejplaty s jasným stropem,ale ta práce tě zase baví /jsi třeba archeolog a žiješ ze státního příspěvku na existenci jako kámoš a navýšení platu rozhodně nehrozí, ale spousta úplně "normálních profesí " s menším podílem zábavy v náplni je na tom podobně, jen na tom setrvání v tomhle stavu z důvodu absence zábavnosti člověk míň trvá/ pak třeba zas máš období , kdy na to "baví"do jisté míry kašleš a žiješ z faktur a je ti to co naleješ do nádrže šumák--.ale trocha hravosti se hodí vždycky, protože to, do čeho "společenský systém v každé době " stylem "přiměřené komerční masírky nutí lidi" , je pro něj "výhodná ztráta samostatnýho úsudku řadového kusu".
/Litrový přeplněný motor už mě opravdu ale opravdu nebaví. mt044 ./
--kdo pamatuje masírku bolševika už v období od puberty výš - kdy chápal o co se hraje a jak se to hraje,-- ví přesně jak to myslím protože má co srovnávat..boj v jistém smyslu nikdy nekončí..a mozek v hlavě se může vždycky vzhledem k vývoji hodit.
Takže-ethanol na koleni jako palivo není cestra, leda tak k podmíněnému trestu.
/V tom lepším případě.../
pusť si radši při tomhle pokušení nějakou pořádnou pecku a buď v pohodě..svoboda má svojí opravdovou cenu..
http://www.youtube.com/watch?v=cHepXPP5wLs&feature=fvst
No jo, jenže za tuhle vysokou cenu vyrobíš jen "zavodněný ethanol" --hodně mizerný pití pro auto na dlouhodobej provoz--to jsou ty Rusové o pár světelnej let dál, syntetickej benzín plácaj v kuchyni výrazně levněji--jenže to octanové číslo a pak absence jakýkoli aditivace / a hledisko bezpečnosti takovýhleho počinu ani nediskutuju/--tohle surový palivo patří do nejprimitivnějších karbecových motorů, kde snadno nastavíš poměr a když" zhasne", na vrakáči stojí litr....to už je lepší sehnat starej TD motor , s rotační Boschkou čerpadlem a předehřev oleje--po netu ho koupíš za 17 nebo ti ho dá kámoš z hospody za pár kaček a jezdíš se starým pašíkem nebo O I //verze s mechanickým čerpadlem/ za 5 litrů a trochu nafty na ohřátí../a to jsou borci, co z toho plácají methylester v sudu pro to aby nemuseli ohřívat--ale to mi přijde zbytečný, bez výplachu před startem a zhasnutím ten motor stejně trpí jak prase / je to při tomhle vývoji kterej rozhodně nekončí pro spoustu lidí na renesanci něčeho jako 145 TD na poskakování mimo město , nebo jako běžnýho přibližovadla s minimální nákladovostí jak dělaný., čerpadlo 2 litry...výkon nesnížený ...tohle nakoleni udělej zavodněným ethanolem nedoženeš..při ceně TD slušnýho motoru nějakých 5táců je to na alternativní režijní hopsání naprosto bez práce a hlavně taky bez balancu na hraně zákona, kam výroba lihu z daňového hlediska rozhodně patří..celní správa nespí a sousedi taky ne--jsi v ČEchách../ tohle je problém krácení spotřební daně.--ani příběhy LTO a methyl esteru na koleni nejsou o ničem jiném.--každý jednání má nějakej dost přesnej právní rámec z hlediska kvalifikace--tohle není hra/
Nakonec jako alternativa je LPG dost rozumná volba--cena za provoz slušná,sekvence je úplně jinde než kašlátka v sání na přelomu roku 90 a vlastnosti paliva umožňujou nezkrácenou životnost při rozumným zacházení..
/Mám LPG ve FRonteře na AT gumách a není problém..snížení výkonu na běžnej provoz tohohle loudy po silnici nepoznáš a jen na chvíli pod palbou v terénu v kritický situaci na redukci zapneš benál aby si neupálil hlavu../..25litrů nafty na provoz Defa v tvrdým terénu tě už bude sr.t--to je jasný..a cena dílů Defendera ještě víc..--všechno je při týhle politice výrobců leckdy věcí rozumného vyváženého hlavou zvoleného kompromisu..--nakonec poskakovat s V6 po městě za 15 litrů v zácpě je taky o ničem--proto je tu ostatně aktivní i tohle vlákno, protože doba to tlačí pro spoustu běžných uživatelů do nesmyslu..ropa sice na mezinárodním trhu rozhodně nikomu nechybí,ale o to tu taky v týhle komedii neběží .Život má různý fáze a tomu se musí řešení přizpůsobit /hlavou/--
jsou časy, kdy tě cena benzínu třeba ukrutně se.re protože žiješ z vejplaty s jasným stropem,ale ta práce tě zase baví /jsi třeba archeolog a žiješ ze státního příspěvku na existenci jako kámoš a navýšení platu rozhodně nehrozí, ale spousta úplně "normálních profesí " s menším podílem zábavy v náplni je na tom podobně, jen na tom setrvání v tomhle stavu z důvodu absence zábavnosti člověk míň trvá/ pak třeba zas máš období , kdy na to "baví"do jisté míry kašleš a žiješ z faktur a je ti to co naleješ do nádrže šumák--.ale trocha hravosti se hodí vždycky, protože to, do čeho "společenský systém v každé době " stylem "přiměřené komerční masírky nutí lidi" , je pro něj "výhodná ztráta samostatnýho úsudku řadového kusu".
/Litrový přeplněný motor už mě opravdu ale opravdu nebaví. mt044 ./
--kdo pamatuje masírku bolševika už v období od puberty výš - kdy chápal o co se hraje a jak se to hraje,-- ví přesně jak to myslím protože má co srovnávat..boj v jistém smyslu nikdy nekončí..a mozek v hlavě se může vždycky vzhledem k vývoji hodit.
Takže-ethanol na koleni jako palivo není cestra, leda tak k podmíněnému trestu.
/V tom lepším případě.../
pusť si radši při tomhle pokušení nějakou pořádnou pecku a buď v pohodě..svoboda má svojí opravdovou cenu..
http://www.youtube.com/watch?v=cHepXPP5wLs&feature=fvst
Re: TwinSpark a LPG
Zdar. Máme doma ts v lpg značky landi lsi a zatiaľ maximálna spokojnosť. Žiadne kolisanie otáčok, výkonu. Úbytok výkonu minimálny, v bežnej prevádzke nepozorovatelny. Spotreba sa pohybuje medzi 7-8l plynu plus benzín, pokiaľ prepne na plyn. Nedá sa ihnet(manuálne) po studenom štarte prepnut na lpg, pri terajších teplotách asi po 3-4min jazdy. Pri štarte teplého motoru sa prepne za niekolko sekúnd. Chceli sme 147 jtd ale "ticho lieči" tak preto TS lpg ;-) Zatiaľ máme auto len týžden.
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: TwinSpark a LPG
ta cihla patří na plynový pedál.. né pod ten pedál..
jinak mi na lpg živější jízda a taky žíznivější spotřeba..
jinak mi na lpg živější jízda a taky žíznivější spotřeba..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: TwinSpark a LPG
juraz3ca: Co máš za systém..jaký vstřiky?Máš přímaz ventilů? jakej reduktor?
čím je to řízený?
čím je to řízený?
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Tak ta moje de do plynu. Už je to domluvený.
Co si myslíte o tom přimazávání ventilů, chtěj za to 2000,- navíc, má to smysl?
Co si myslíte o tom přimazávání ventilů, chtěj za to 2000,- navíc, má to smysl?
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: TwinSpark a LPG
Já bych řekl, že v Itálii je plyn hodně populární a jejich motory to lépe zkousnou, než třeba jiné značky, tak bych se na to asi vybodnul
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: TwinSpark a LPG
Co jsem o tom zjistil, tak je to hodně potřeba u Fordu, Hjundaje... Alfa by měla být OK
Re: TwinSpark a LPG
jj daj tam 10w60 a neries... uz iba kvalitne NGK na lpg a ides sakra aj ja chcem jazdit za polovicu
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: TwinSpark a LPG
Jestli to chceš "honit"--dej přimazávání ventilů--výparný teplo/ochlaziující hlavu!/ u LPG v podstatě nefunguje--protože u sekvence jde do válců plynná fáze a pod plynem dostává hlava pěknej ceres--TS není fabka, aby tě bavil jezdit s tím do 3tis, když tomu dáš kotel, je ve válcích "modro"..
Jakej systém chceš dát?
Jakej systém chceš dát?
Re: TwinSpark a LPG
jj, to je pravda, pokud tomu dáš ceres tak na vstřikovacích tryskách naroste taková ledová námraza, že to musíš nechat odmrznout, bo se ti pístem přitlučou ventily ledem...
mi se to stalo už 2x, proto si dávám na to bacha, bo pak ti toho po rozmrznutí stříkne z vejfuku tolik, že ten za tebou má umytý auto...
ve válcích je bílo, sněží tam
mi můj gas-majster-monter, po dotazu na domazávání, skoro dva dni zháněl informace jestli to alfa potřebuje nebo né... nakonec mi to tam nedal... prej je to nutnost na toyotách a některé oply to prej taky musí mít..
honzo, k tomu mému sytému, každý pes, jiná ves, musel bych se zeptat toho co to skládal..
AR 156 1.8 TS 16V r.v 2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
ex AR 156 SW 2,0 TS 16V r.v.2000 LPG
Re: TwinSpark a LPG
Jednoduchý přimazávání stojí pár korun..nikdo se neudrží..a šlápne tomu..
Re: TwinSpark a LPG
Jelikož točí při 130km/hod 4000ot/min a když jede člověk ještě trochu svižněji, tak je asi přimazávání nutnost?
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
HonzaR: nějakej "Magic 2"
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: TwinSpark a LPG
Tak to je ta lepší volba--klasika od HL-propanu...který vstřiky tam budeš mít..? a hlavně jakej reduktor
/to si můžeš dirigovat..-s tím není žádnej problém../ Ty malý vstřiky od HL-propanu jsou fakt libový..
, většinou se tam cpe "lišta"--mrkni na NNeptun-Harfa takhle sprasit TS si nenech, to otevřeš na dílně a vynásoběj ti cenu 2x..
/to si můžeš dirigovat..-s tím není žádnej problém../ Ty malý vstřiky od HL-propanu jsou fakt libový..
, většinou se tam cpe "lišta"--mrkni na NNeptun-Harfa takhle sprasit TS si nenech, to otevřeš na dílně a vynásoběj ti cenu 2x..
Re: TwinSpark a LPG
Což je vlastně montáž klasiuka od AGC -Strakonice..jako AGC vědí která bije, ale jejich dodavatelé to mlátěj jak baťa..je to naprostej otřes--V6 od nich považuju za vrchol zvrhlosti ten kabelovej svazek
jak z telefonní ústředny je fakt třešnička na dortu---Nech si dát radši vzorovej obrázek--Hele ve Strakonicích alfistům říkaj, co byste za ty prachy /35 V6/ chtěli --no aspoň to trochu poklidit, ale to znamená ty kabely střihnout, hadice si nastříhat, hl-propanový vstřiky se dají dát i jednotlivě
bez týhle zoufalý lišty na víku, a nebo si udělat na vstřikovací lištu další držák nad stávající vstřiky..
jsou to vesměs dobrý čuníci, který to mlátěj jak řízky-- plnicí hrdlo na spodku nárazníku u kola je výborný--v zimě nebudeš mít ruce ani jednou čistý, protože to omrzlý bláto pumpaři nechtěj osekávat sami--ve FRontě mám plnicí hrdlo taky "výborně"--střed nárazníku pod značkou--líp už to asi opravdu nešlo,kouká tam ale tažný, tak to k pusince moc nesvádí.. takže to nepodcenit--plnění vedle hrdla na benál není žádnej problém, malý ventil a vlastní redukci máš v kaslíku v palubce, vidět nikde nic--rozumný bezpečný místo, neurveš hadici při každým ťukanečku..
jak z telefonní ústředny je fakt třešnička na dortu---Nech si dát radši vzorovej obrázek--Hele ve Strakonicích alfistům říkaj, co byste za ty prachy /35 V6/ chtěli --no aspoň to trochu poklidit, ale to znamená ty kabely střihnout, hadice si nastříhat, hl-propanový vstřiky se dají dát i jednotlivě
bez týhle zoufalý lišty na víku, a nebo si udělat na vstřikovací lištu další držák nad stávající vstřiky..
jsou to vesměs dobrý čuníci, který to mlátěj jak řízky-- plnicí hrdlo na spodku nárazníku u kola je výborný--v zimě nebudeš mít ruce ani jednou čistý, protože to omrzlý bláto pumpaři nechtěj osekávat sami--ve FRontě mám plnicí hrdlo taky "výborně"--střed nárazníku pod značkou--líp už to asi opravdu nešlo,kouká tam ale tažný, tak to k pusince moc nesvádí.. takže to nepodcenit--plnění vedle hrdla na benál není žádnej problém, malý ventil a vlastní redukci máš v kaslíku v palubce, vidět nikde nic--rozumný bezpečný místo, neurveš hadici při každým ťukanečku..
Naposledy upravil(a) HonzaR dne 26.4.2012, čtv 19:25, celkem upraveno 1 x.
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: TwinSpark a LPG
Ty věci co se ptáš nevim, nerozumim tomu. Budou mi to dělat tady: http://www.levnelpg.cz/
Doporučoval mi to kolega z Ford klubu že to tam dělaly nějakýmu kámošovy a byl spokojenej.
Tady je třeba montáž v E36: http://www.levnelpg.cz/fotogalerie-pres ... /323i-e36/
Doporučoval mi to kolega z Ford klubu že to tam dělaly nějakýmu kámošovy a byl spokojenej.
Tady je třeba montáž v E36: http://www.levnelpg.cz/fotogalerie-pres ... /323i-e36/
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: TwinSpark a LPG
Něco-většina- je úhledný, ta Omega 3.0 je čuňárna--ty hadice se neobtěžovali poklidit..
Re: TwinSpark a LPG
Ja to mam uplne inac. Ale auto sme kupili z talianska. A uprimne uz by som z napr nemecka auto nechcel... Vyfotmi a dam tuHonzaR píše:Tak to je ta lepší volba--klasika od HL-propanu...který vstřiky tam budeš mít..? a hlavně jakej reduktor
/to si můžeš dirigovat..-s tím není žádnej problém../ Ty malý vstřiky od HL-propanu jsou fakt libový..
, většinou se tam cpe "lišta"--mrkni na NNeptun-Harfa takhle sprasit TS si nenech, to otevřeš na dílně a vynásoběj ti cenu 2x..
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: TwinSpark a LPG
Problém italskejch přestavbovejch sad je, že si nemůžeš nadirigovat, co tam chceš--to je jako koupit PC v Tescu..
diskuze s dodavatelem 0-lová..--
diskuze s dodavatelem 0-lová..--
Re: TwinSpark a LPG
Ahoj HonzoR, chtěl bych se zeptat, jestli ethanol může poškodit motor, i když je používán s origo krabičkou. Mám na mysli, písty, hlavu, ventily. Musí mít svíčky na LPG?
Na diskuzích jsem našel tento článek:
Obsah kyslíku v palivu: benzín N95 max. 3%
E85 30%
Stechiometrický poměr: benzín N95 14,7 : 1 vzduch : palivo (kg)
E85 9,8 : 1 vzduch : palivo (kg)
abychom nepoškodili motor z důvodu chudé směsi (hodně vzduchu), tak bychom museli dodat zhruba o 50-70% více paliva, což je dosti neekonomické a zbytečné.
Děkuji Pája33
Na diskuzích jsem našel tento článek:
Obsah kyslíku v palivu: benzín N95 max. 3%
E85 30%
Stechiometrický poměr: benzín N95 14,7 : 1 vzduch : palivo (kg)
E85 9,8 : 1 vzduch : palivo (kg)
abychom nepoškodili motor z důvodu chudé směsi (hodně vzduchu), tak bychom museli dodat zhruba o 50-70% více paliva, což je dosti neekonomické a zbytečné.
Děkuji Pája33
Re: TwinSpark a LPG
co sa to tu raz hovorilo ze LPG v JTS je narocne koli priamemu vstrekovaniu?
http://alfa-romeo-156.autobazar.eu/20-1 ... 31811.html
http://alfa-romeo-156.autobazar.eu/20-1 ... 31811.html
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: TwinSpark a LPG
By mě zajímala ta přestavba. Tak ono JTS jde hodit do plynu klasickým způsobem, jen by šly do kopru časem vstřiky.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: TwinSpark a LPG
pod kapotou má TS
Re: TwinSpark a LPG
Jsem to úplně přehlédnul
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů