TBi - pokec

Odpovědět
hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: TBi - pokec

Příspěvek od hno3 » 28.8.2018, úte 11:22

hlavně posunutí omezovače není kontraproduktivní.... nebo máš tak těžkou nohu že v něm seš každej den 2 hodiny? (víc škodí přidáme víc tlaku na spodku, aby to k...a táhhlo a tím tak odepíšem nejen turbínu, spojku, dvouhmotu, ale i umlátíme písty detonacema..)

200-500 otáček navíc se pak někdy hodí pro svižnější a bezpečnější předjetí... když charakteristika motoru výrazně neopadá, a není to an rhanici destrukce motoru není důvod otáčky o kousek nezvýšit... kdyby to tam opadalo a hrozilo nějaký poškození jen tak pro srandu by to Stephan nezvyšoval...
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7603
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Hampice » 28.8.2018, úte 11:38

Ono s tím ruku v ruce jde určitě nějaký posunutí výkonové křivky, potažmo i momentové. Je totiž pravdou, že seriové TBi upravdu nemá moc smysl točit někam nad 5000ot, už to tam prostě citelně vadne.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7287
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: TBi - pokec

Příspěvek od Harous » 29.8.2018, stř 19:28

Grafy výkonu a Mk od squadry. Posunutí omezovače je o 500 otáček.
https://www.squadra-tuning.nl/chiptunin ... qv-235-pk/
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

pepeo

Příspěvky: 5
Registrován: 24.8.2018, pát 21:15

Re: TBi - pokec

Příspěvek od pepeo » 19.9.2018, stř 11:53

TBIcka (zejména ve 159) nemá smysl točit někam nad 4,5k ot, pak se z toho stává atmosféra a je to spíše kontraproduktivní. Další problém sou vysoký teploty pak vznikající. Proto mě zarazilo zvednuti otáček, nicméně oni to mají pojisteny tím, že při vyšší teplotě tě omezovac o těch oněch 500 otáček nepustí. Takže mi to jejich zvednuti otáček nedává pořád smysl.. Ale to co Hampici zmínil dává smysl.. Proto to asi dělají.

Ale co hlavne.. Do Holandska kvůli tomu nepojedu.
Proto jsem se ptal.jestli máte někdo.zkusenosti s někým od nás. Nejde mi ani tak o výkon, jako spíš o hladsi průběh motoru, lepší reakci na plyn atp.

Diky

Odpovědět

Zpět na „TBi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host