Životnost turba

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od zde. » 15.4.2014, úte 23:22

:-D beztak!
33

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Životnost turba

Příspěvek od alfa 159V5 » 4.11.2014, úte 23:13

Chlapiska nevíte jestli se dá běžně tohle turbo zrepasovat? Není nyní dostupné a lehlo nám na jedné 159tce a majitel potřebuje jezdit. Zkusíme ho rozebrat a vyčistit,protože je asi úplně zaseklá regulace,ale nevím jestli se oživý.
jinak najeto 156 tis jelo to krásně,ale žere olej cca 0,4 na 1000 km žadný extrém dneska,ale když za ten olej platí 500 kč litr:D:D

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Životnost turba

Příspěvek od bobas » 5.11.2014, stř 00:30

Turbo nam v Imofe davali normalne nove :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

pedro m
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1424
Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
Bydliště: karpaty
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od pedro m » 5.11.2014, stř 06:43

Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6940
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od speedy » 5.11.2014, stř 07:26

alfa 159V5 píše:ale žere olej cca 0,4 na 1000 km žadný extrém dneska,ale když za ten olej platí 500 kč litr:D:D
0,4l na 1000km mi přijde celkem dost :shock: to mi nežral ani TS
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Životnost turba

Příspěvek od alfa 159V5 » 6.11.2014, čtv 20:16

0,4-0,7 je norma ve fiatackych priruckach se odjakziva pise,ze pokdu nezere vic jak 1 l na 1000 km nemusi se delat repas motoru.
to turbo urcite normalne nikde nedavali kdyz neni dostupne prijde tak za 10-14 dni primo z Italie 31700,-

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Životnost turba

Příspěvek od bobas » 6.11.2014, čtv 20:57

nam pred rokem doslo za cca tyden,respektive auto tam bylo tyden :)
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

alfa 159V5
Nováček

Příspěvky: 166
Registrován: 26.4.2012, čtv 10:50

Re: Životnost turba

Příspěvek od alfa 159V5 » 6.11.2014, čtv 21:58

Ale týden není na druhý den!!!! Víš jak byl majitel nasraný a zdeprimovaný z té cen? nicméně díky za ty odkazy z toho čísla,které EPER nenabízel dával přímo repas sem našel jiné turbo doufám,že není z toho silnějšího modelu a bude pasovat.

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 9.12.2014, úte 18:18

takže dnes jsem dostal zprávu že při výměně oleje u 1750Tbi se musí měnit objímka s filtrem ( číslo 55224860) na olejovém potrubí k turbu a doporučení pro starší verzi namontovat modifikované izolované potrubí. Je to nějaký nový předpis.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

George.KHE
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2574
Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od George.KHE » 9.12.2014, úte 19:21

To doporučení pro starší verzi je podle roku, nebo podle kW? Co jsem si všiml, tak jsou 230 PS, 235, a nově 240.
Případně asi dohledat v eperu co? By to chtělo buď číslo toho novějšího dílu, nebo vin Tbi třeba s 240 PS a pak to porovnávat.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 10.12.2014, stř 09:04

dal bych sem PDF ale to sem bohužel nejde. :roll:
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Životnost turba

Příspěvek od Kubas » 10.12.2014, stř 11:33

tak mi to pošli na mail a já to vložím.... (kubas.alfisti#seznam.cz]
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od A.J.Michal » 10.12.2014, stř 12:48

Franik píše:takže dnes jsem dostal zprávu že při výměně oleje u 1750Tbi se musí měnit objímka s filtrem ( číslo 55224860) na olejovém potrubí k turbu a doporučení pro starší verzi namontovat modifikované izolované potrubí. Je to nějaký nový předpis.
neni to neco jako sitko u turba? vim ze se kvuli tomu zanesenemu sitku nedostaval k turbu olej a tak hodne turb u TBicek odeslo.
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 10.12.2014, stř 17:41

jj tak jak píšeš, nějaký sítko to má být. Uvidím Martin v Regiu už mě počítá tu modifikaci ještě zda ta trubka půjde na původní turbo jelikož při výměně se dává taky modifikovný. Do konce týdne snad budu vědět. Kubas máš to v mejlu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Životnost turba

Příspěvek od Kubas » 10.12.2014, stř 21:47

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 12.12.2014, pát 17:36

takže modifikovaná trubka je změna v tom že je izolovaná, a jde prej špatně demontovat na straně turbíny. Tudíž při výměně oleje dám nový sítko. A trubku omotám kouskem izolace na výfuky.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Životnost turba

Příspěvek od Zip166JTD » 25.1.2015, ned 18:17

Jsem zvědav jestli tedy je v té trubce nějaké ucpávající se sítko nebo jak se tato závada nakonec rozseknete. Docela mi to začíná smrdět hitlervágenem který se taky serou na potkání ale aspon se to snaží řešit za pochodu a novější modifikace pak vydrží o něco déle (o něco :smt040 ) .
Ale pokud se tady normálně háže turbama po 50tis tak je to dost smutný.
Jinak je blbost aby auto nemazalo v nižších otáčkách a kvůli tomu odcházeli turba..... To by nebyl motor ale zmetek pokud by něco takového vyšlo !!! I když v dnešní době......
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 25.1.2015, ned 19:52

Odpovím ti, opravdu tam sítko je. Měnil jsem ho minulý týden jen těsnící podložky kovové po 150kč za kus jsem v Regiu nedal. Koupil jsem v kellyně měděný 10kusů za 43 a pěkně je vyžíhal. Sítko nejevilo nějaký ucpání. Hodně to záleží nejspíš na oleji a výměnnýmu intervalu oleje. Jinak modifikace je údajně jen v tepelné izolaci té trubky. Doufám že budu jezdit dál bez problémů.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Životnost turba

Příspěvek od Zip166JTD » 25.1.2015, ned 22:52

Snad jsou problémy jen s tím sítkem. Je možné že při záběhu motoru se ještě něco mohlo někde uvolnit a sítko přicpávat .....
A nebo taloši něco poddimenzovali.....
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 26.1.2015, pon 11:06

zanáší se karbonem. Proto ta tepelná izolace a změna oleje.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Zip166JTD
SemTuFurt

Příspěvky: 1596
Registrován: 22.12.2007, sob 10:17
Bydliště: Zlín

Re: Životnost turba

Příspěvek od Zip166JTD » 4.2.2015, stř 17:43

Jasné tedy je že když se bude sítko kontrolovat mělo by být vše v poho . Teoreticky :-D
A ted otázka. Nebylo by menší zlo kdyby tam to sítko nebylo a sem tam turbo podrtilo nějakou tu usazeninu než když tam sítko je a nakonec turbo zařve nedostatkem oleje .... :-k
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 4.2.2015, stř 22:35

Nad tím jsem taky laboroval a bylo mě řečeno v žádným případě a sítko zanechat. Udělat termoizolaci té trubičky, doržovat olej max. 15000km a měl by být klid. A je to potvrzené i z italského vebu. číslo nového potrubí by mělo být toto: 55258147
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Životnost turba

Příspěvek od bobas » 4.2.2015, stř 22:47

Mozna dotaz mimo,ale 159ka ma stejny system?
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 5.2.2015, čtv 12:46

159 ma jiny turbo, takze si myslim ze ne. a nevim ze by tam byly s turbinou problemy.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3810
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Životnost turba

Příspěvek od Franik » 8.2.2015, ned 20:55

Jedna fotečka turbínky u TBi :-D :drivers: Obrázek
photo share
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Odpovědět

Zpět na „TBi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů