Alfa 75 - rozdělovače

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3194
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od hondzik » 26.8.2009, stř 21:34

a není to tím že je na cívce a pak jen na jedný svíčce, nebo na žádný podle polohy palce v rozdělovači :smt033
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 455
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Sejny » 26.8.2009, stř 23:37

No jestli něco změříš za cívkou na VN kabelu tak jsi borec.... :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Milano75 » 27.8.2009, čtv 09:52

mno měřil sem to už před delší dobou a vlastně nevím co sem ani změřil a kde

vím, že když sem zapnul klíček tak sem najěký proud na cívce naměřil, nějak takhle se provádí kontrola(nejsem na eletro)

mno a jistý je že to nedává jiskru, nepomohlo výměna kabelů ani cívky

ještě tedy mi nejde pal, čerpadlo, ale to sem napojil na přímo na baterku, řekl bych že je dojebanej ten alarm

jop před tím tam byl jetronic a ted je tam motronic :smt040
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od RV147 » 27.8.2009, čtv 11:45

Zkontroluj relátka co jsou v motoru jako u okna, u 2.0TS jsou u spolujezdce,víčko rozdělovače, palec. Od pumpy odpoj ty dráty co k ní vedou,odpoj hadičku co jde k filtru a zkus připojit napětí, musí dávat benzím jako prase. (zkus při tom nevyletět do vzduchu). To že bručí neznamená, že dává benzin. V6 má ještě jeden vstřikovač co funguje jako sytič, to musí taky fungovat jinak to za studena nechytne.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Milano75 » 27.8.2009, čtv 19:40

mno před tím ten motor fachal, jen nechtěl nastartovat až s pořádnou baterkou
(původní majitel říkal, že čím víc se s ní jezdilo tím líp chytala)

mno a ted to neblafne

dneska se mi na ní podařilo spravit otáčkoměr- po zapnutí klíčku už nevyletí na max :D

vyměnil sem celou kapličku, takže ted má amerika najeto 25 000(stejně jako motor) místo původních 110 000


jenže jak zkontroluju relátka???? to že je sundám a vyčistím kontakty je samozřejmost, ale jak poznám, že je špatné????


předtím ten jetronic měl relé na pal.čerpadlo v motorovém prostoru před spolujezdcem, tas s tím motronicem tam jsou nějaké taky, ale nic moc to nedělá

mno nic zejtra tam dám nevytlučenou baterku a budu se v tom hrabat dál
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od RV147 » 28.8.2009, pát 06:25

Určitě máš doma jiný, tak to zkus povyměňovat. Pumpa Ti dává ? Běží když startuješ ? Jiskra na svíčkách je ? Jinak U TS má pumpa svoje relé, ŘJ, zapalování a vstřiky a možná ještě nějaký jedno společný.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Milano75 » 28.8.2009, pát 07:50

mno jiné určo najdu a zkusím povyměnovat, jinak pumpa nedává(ale funguje) a jiskra taktéž nejde :D
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od RV147 » 28.8.2009, pát 14:12

To je hezký :cry: ještě čidlo prvního válce, někde u kliky nebo ŘJ, ale sázel bych na relata. Co jsi říkal o alarmu ? To může taky dělat brikule.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Milano75 » 28.8.2009, pát 18:05

mno nevím ani jak, pozapojoval sem jak to bylo vše předtím(alarm) zahejbal z relátkama (před půl rokem ještě vyměnil snímač otáček) a motor nakonec naskočil, jen čerpadlo nenatlakuje při otevření dveří, ale až při startování (ani po zapnutí klíčku čerpadlo nic nedělá) a asi padá benzín po delší odmlce to délejc točilo


probém je, že mi v motoru něco mlátí :smt023 zkusím seřídit ventily a uvidím

mno a ještě mi to jde jen na 4 válce :smt023

ta na to se podívám až zjistím co je to to klepání

jestli budou svíčky KO tak to mě naštve, sou tam nacpaný GOLDENy
V6+.jpg
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od RV147 » 28.8.2009, pát 19:45

Nevím jak u Ameriky, ale u TS čerpadlo jede až když startuješ. Na 4 válce ? u V6 málo :-D Jinak u starýho V6 zlobil hydro napínák rozvodovýho řemene. Takže klasika, zkusit kompres, potom už to můžou dělat jen svíčky nebo vstřiky.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Milano75 » 28.8.2009, pát 21:29

mno možná máš pravdu s tím hydrem

jinak co sem měl první V6 na díly tak tam po otevření dveří natlakovalo čerpadlo, takže u TSka je to tak, že tlakuje až při startování???

jinak to hydro . jak se pozná že ej v háji?? mělo by téct ne?? ladin říkal, že se prej to už nedá sehnat :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od RV147 » 30.8.2009, ned 09:51

Pozná se to tak, že to teče a řemen je volnej, hojně se to předělávalo na mechanickej typ. prostě se to pak muselo napínat. Zkus Kůrkyna ten sežene všechno. Obyvykle se při přeskočení řemenu klepnou ventily o píst u dvou válců. To poznáš když změříš kompres. U TS čerpadlo běží až když běží motor, popř. startér. I když Ti bude padat benzín pumpa vyvine potřebnej tlak za 6-7 sec.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 342
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od andy_xx » 30.8.2009, ned 10:06

a vůbec bych se nebál jiných svíček než Golden Lodge. Mám tam NGK jednobodovky za cca 60kč jedna a šlapou jak hodinky. Kit na přestavbu na mechanický napínák je určitě ještě k sehnání, jen nevím, jestli u nás..na zahraničních webech jsem jej viděl. Na 4 válce mi teda ještě nejela:), ale na 5 jo...vyměnil jsem zapalovací kabely za silikonové a fungujou gut ..všech 6 valí jako za mlada :)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Milano75 » 30.8.2009, ned 10:50

jop vtip je v tom, že hydraulickej napínák je levnější než mech i ladin říkal, že by to předělal na hydro, kvůli velké částce co stojí ten napínák

jinak kolik stojí kabely na V6??? 1500kč??

edit: tak kabeli jsem našel na MJ auto za necelý 3000kč :shock: auto stálo 5000kč


nejde koupit jen nějakej dlouhej kabel ke na svíčky a ten si nastříhat podle originálu?? jdou vůbec přendat koncovky??
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

rosso155
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2691
Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
Bydliště: Prácheň
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od rosso155 » 30.8.2009, ned 12:18

kabely jsem kdysi kupoval nějaký univerzály, změřil jsem origo, co tam byli a podle toho objednával ty nový, každej podle tý dýlky, a stály tenkrát tak od 70 do 120 korun, podle dýlky.
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2015 Volvo FH 13 460 + tandem SVAN CHT202
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Milano75 » 21.9.2009, pon 23:06

tak sem se mrknul na zapalovací kabely a jsou za 2900

to se dnes už nevyrábí takovej ten dlouhej kabel, že sis zněj utočil kolik potřebovals a napojil koncovky?? jak se to dělalo třeba na motorku???? :smt102
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 455
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Sejny » 22.9.2009, úte 00:23

VN kabel v metráži se dá sehnat... pak bych zkusil fajfky co tam máš rozebrat a nasadit na nové káble. Zkus se poptat v Tesle Blatná anebo pohledej na netu... v metráži se dají stopro koupit kabely s měděným jádrem(je to lepší než uhlíkové) používají se na motorkách a veteránech.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Kůrkyn » 22.9.2009, úte 07:44

Jestli chceš kabel s měděným jádrem, tak Tě s ním omotám jak mumii :)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Milano75 » 22.9.2009, úte 19:18

Kůrkyn píše:Jestli chceš kabel s měděným jádrem, tak Tě s ním omotám jak mumii :)
:smt046


půjde ta fajfak vůbec sundat???? rspektive nasadit novej kábl, aby to drželo:::???

jinak vlastnosti zapalovacích kabelů jsem už zapoměl tuším, že uhlíkovej je lepší, ale láme se a měděnej je horší, ale funguje pořád :smt102
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 455
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Alfa 75 - rozdělovače

Příspěvek od Sejny » 22.9.2009, úte 22:24

Uhlíkové se používají jen kvůli tomu, že mají určitý odpor a tak méně vyzařují EMC rušení do okolí, ale mají omezenou životnost... kdežto poctivá měď má odpor 0.0hovno a je navěky.... takže jebat EMC :) Haha zkuste si dat uhlíkáče na 1.7 16V boxera :-D rok možná budou fungovat dobře.... ale pak zimní starty nevím nevím.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti