Problem so startovanim 2.0TS

Odpovědět
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Problem so startovanim 2.0TS

Příspěvek od Rasputin » 13.3.2009, pát 17:04

menil som motor v aute 2.0Ts -> 2.0Ts. Po vymene nechce nastartovat. Zatial zo zisteni je problem v tom ze nedava iskru ani jedna inducka. Co vsetko je potrebne mat zapojene aby bola iskra, ktore cidla. Aj ked, zapojil som vsetko co ma napadlo a co som videl ze je odpojene, tak isto aj ukostrenie by malo byt vsetko nahodene. RJ netraba prehadzovat ak to boli totozne motory, ze, to by bola asi blbost. Inducky su funkcne, vysokonapatove kable tiez, ale uz z inducky nechce davat, nie len na rozdelovococh. :smt064
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 455
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 13.3.2009, pát 18:47

Benzínové čerpadlo se při startování rozběhne? Pokud ne tak téměř jistě snímač otáček. Předpokládám že jednotka na blikací diag reaguje a dokáže i provést testy elmech. prvků
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasputin » 13.3.2009, pát 19:21

hmm, ci sa cerpadlo zapne ak startujem neviem, ja som pustal priamo 12V do cerpadla aby natlacilo palivovu ramku, ale ci pri startovani cerpadlo ide zistim zajtra. Snimac otacok to je to cidlo, ked sa pozeram do motoroveho priestoru, tak na strane zvodou cidlo ktore sa takmer opiera o remenicu klukovky?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 455
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 13.3.2009, pát 19:29

ano to je ono
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5099
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

sejny

Příspěvek od Milano75 » 13.3.2009, pát 20:02

Hele a co ten snímač otáček na V6?????? koukal ses po něm?????
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 455
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 13.3.2009, pát 20:16

jejda já vůl na něj zapoměl :shock: o víkendu napravím
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5099
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

snímač

Příspěvek od Milano75 » 14.3.2009, sob 11:37

thank you
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasputin » 14.3.2009, sob 20:19

takze cidlo snimania bolo podla vsetkeho v poriadku, nakolko som dal z ineho motora, tak isto aj otrasove, teplotne a nic, iskru stale nedavalo. Nakonec som vymenil ECU a pozrime sa, iskra bola na svete. Takze som dokoncil v motorovom proestore co sa dalo, a siel som nahadzovat kardan. Akoze kardan som robil uz dost krat, ale takto na uplne ho*no mi to snad este neslo, cele poobedie som s tym zabil. Nakonec koli tme som nestihol nahodit vyfuk, dal som len zvody a siel vyskusat. Okrem toho ze to absolutne netahalo (zeby koli absencii vyfuku?!?) to cestou z testovacej jazdy zodchlo a neslo nastratovat. Zatial som len zistil ze prestalo ist palivove cerpadlo. A nemal som uz nervy zaoberat sa s tym viacej. Takze dalsie zistenia zajtra. Kto vie cim este prekvapi.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5099
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

pal čerpadlo

Příspěvek od Milano75 » 15.3.2009, ned 00:19

jestli nejde čerpadlo tak bud je v háji nebo upadlo drátek od něj a nebo je schořelí nějaký rellé, kterého ovládá u V jetronica sem to relé měl v to místě před spolujezdcem jak kably od motoru peocházejí kastlí do řídící jednotky pod spolujezdcovýma nohama, jinak na to relátko když sem mačkal(když sundáš ten kryt) tak sem tím pouštěl pal, čerpadlo
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: pal èerpadlo

Příspěvek od misokgb » 15.3.2009, ned 10:32

Milano75 píše:jestli nejde èerpadlo tak bud je v háji nebo upadlo drátek od nìj a nebo je schoøelí nìjaký rellé, kterého ovládá u V jetronica sem to relé mìl v to místì pøed spolujezdcem jak kably od motoru peocházejí kastlí do øídící jednotky pod spolujezdcovýma nohama, jinak na to relátko když sem maèkal(když sundáš ten kryt) tak sem tím pouštìl pal, èerpadlo
Cerpadlo u TSka sa myslim pousti az PO nastartovani se mi zda :P A tady ocividne jen dojel benzin, nebo mne jednou shorela pojistka na cerpadlo :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5099
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

čerpadlo

Příspěvek od Milano75 » 15.3.2009, ned 13:08

na V6 se čepadlo natlakovalo po otočení klíčkem, bylo to zřetelně slyšet, typl bych že u TS to bude stejné
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: èerpadlo

Příspěvek od misokgb » 15.3.2009, ned 13:19

Milano75 píše:na V6 se èepadlo natlakovalo po otoèení klíèkem, bylo to zøetelnì slyšet, typl bych že u TS to bude stejné
Ne, TS cerpadlo bezi az po nastartovani, nebo se zapina az pri druhe poloze - pri startovani. Nektera auta maji cerpadlo primo na zapalovani prvni poloha - hned se pousti, nektera auta se pousti po otoceni klickem na urcitou dobu - at se natlakuje palivovy system, ja nevim 5s zabzuci cerpadlo a pak je ticho az pokud nenastartuje motor... Kazdopadne kdyz je palivovy system OK, tak by se tlak stracet nemnel. Mam jednu TS, kdy i po 2 tydennim stani auta prijedu na BRNK auto chyti...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 15.3.2009, ned 14:37

Mám jednu TS, kdy i po dvouměsíčním stání přijdu a brnk.. :-D Co kostry vstřikovačů. Nedělá to ten konektor k ŘJ, popř. relátku u okna spolujezdce ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 15.3.2009, ned 14:39

RV147 píše:Mám jednu TS, kdy i po dvoumìsíèním stání pøijdu a brnk.. :-D Co kostry vstøikovaèù. Nedìlá to ten konektor k ØJ, popø. relátku u okna spolujezdce ?
No to nevim, RJ je asi K.O. pac s touto novou to jede... Ale nevim, kdyz to bracha testoval tak ja nebyl doma, tak ja nevim co s tim delal :P Teda rano sme dotahli domu a znova to startuje... Ja si tam ted nahodim vejfuk a popojedu s tim po okoli a zjistim co tomu vsecko je, i kdyz podle men to pojede ok. Jdu na ten vejfuk, dam echo :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rasputin » 15.3.2009, ned 18:49

takze ako uz pisal kgb, alfa dneska bez akehokolvek zasahu opat startovala, kde bola chyba, netusim. Uz je nahodeny a vyfuk, sicek tak vselijak(niesu dva stfty na zvodoch o hlavu, pac je tam dodrbany zavit, a jedny zvody su zvarane takze sa potrubie nane moc nedotiahlo). Ale jazdi to, to je hlavne.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od misokgb » 15.3.2009, ned 18:51

Motor taha jak drak, ma origo 108 tisic KM, caka ho vymena sviecok, oleja, filtrov, ale citit, ze tych svojich 100 tisic "zabehovych" ma za sebou, tudiz pripraveny na sezonu a tocky po vymene oleja :D :smt026 :smt026 :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host