Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 8.6.2009, pon 20:24

Půjde tato váha vzduchu do moji 75 myslím , že by to mělo být kompatibilní ? A jakou může mít hodnotu 500- 1000 Kč ? Nemám představu
Přílohy
vaha.JPG
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Sejny » 8.6.2009, pon 21:58

Půjde tam... stejně tak jako z 33 16V. No a s cenou neporadím...
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 8.6.2009, pon 22:04

OK díky, řekl si 1000 Kč tak uvidíme
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od misokgb » 9.6.2009, úte 01:24

Ja by som aj podaroval, len posta a kokotiny, drahsie vyjde, nez tych 1000Kc :( Mam ich par :D Daval som uz aj do Citroen BX 1.9GTi a pasovala :P Tiez ma motronic RJ...
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od RV147 » 9.6.2009, úte 06:22

No 1000Kč za "šrot" se mi zdá dost. Nevím. Odhalili jste, že je to tou váhou, nebo jen zkoušíš ? Na vyzkoušení Ti můžu jednu půjčit.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 9.6.2009, úte 12:36

RV147 píše:No 1000Kč za "šrot" se mi zdá dost. Nevím. Odhalili jste, že je to tou váhou, nebo jen zkoušíš ? Na vyzkoušení Ti můžu jednu půjčit.
No zatím metoda pokus omyl, tlaky to háže 9 takže asi dobrý ,před zhozením palice ještě zkusím tu váhu + nový palce + kable +víčka včera přišli z Italcaru celkem to koštovalo 3600 Kč . Jestli by byla možnost zapujčení té vahy byl bych moc vděčen ,ozvu se Díky
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

old

Příspěvky: 47
Registrován: 28.3.2009, sob 15:12
Bydliště: okr.Pce

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od old » 9.6.2009, úte 12:42

Z inzerce Alfetta .Váhu mám .Přijeď , odzkoušej , potom platíš . Pardubice . Cena i se sáním 600kč.

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Sejny » 9.6.2009, úte 17:41

Co ti to dělá? Dělal jsi diagnostiku? Váha se dá snadno proměřit obyčejným multimetrem
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 9.6.2009, úte 21:45

Sejny píše:Co ti to dělá? Dělal jsi diagnostiku? Váha se dá snadno proměřit obyčejným multimetrem
Nejede kucká chvílemi to jede na 2 válce když na všechny 4 tak nejde vůbec do otáček už jsem to řešil s RV147 takže mechanik co mě na ní dělá ví od čeho se zhruba odpíchnout zejtra zkusím čenž s váhou ze 155 uvidíme
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

alfonso75

Příspěvky: 21
Registrován: 7.6.2009, ned 22:59

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od alfonso75 » 16.6.2009, úte 04:22

mě to dělalo u 75tky jedna osmičky IE, odpojil jsem vzduchový ventil na volnoběžné otáčky, co k němu jde kabel a je spojený mám pocit třípinovým konektorem, ale nevím to 100% kolika pinovým,, a ejhle, ono to najednou šlapalo. Tak jsem to vyměnil. Tudíš bych ti poradil postupně odpojovat všechny zálžitosti na sání jeden po druhém a zas připojovat - můžeš na to přijít. ;-) A posratou váhu vzuchu u těhle aut jsem ještě neviděl....

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Sejny » 16.6.2009, úte 11:33

Ve váze vzduchu je i čidlo teploty vzduchu.... to ale takovouhle rutiku snad nedokáže způsobit. Váhu tvoří obyčejná klapka na pružině která se proudem vzduchu natáčí a ovládá tak potenciometr ze kterého jde napětí do řj. Pokud ten potenciometr má vydranou dráhu tak může auto při akceleraci škubat anebo jsou pak vyloženě hluchá místa při přidání plynu. Dále je ještě ve váze zabudovaný trimr pro nastavení emisí u aut bez lambdy a katu. Pokud auto kat a lambdu má tak tenhle pot nefunguje.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 16.6.2009, úte 21:16

Váhou to není to už je zjištěno ve 155 ted jezdím na 75kovou a pohoda. Takže ještě zkusím vstřiky a jinou řídící jednotku kterou mi pujčil RV147 takže uvidíme
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

alfonso75

Příspěvky: 21
Registrován: 7.6.2009, ned 22:59

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od alfonso75 » 17.6.2009, stř 07:46

Majkll píše:Váhou to není to už je zjištěno ve 155 ted jezdím na 75kovou a pohoda. Takže ještě zkusím vstřiky a jinou řídící jednotku kterou mi pujčil RV147 takže uvidíme
zkus odpojit ten ventil... měl by být na sání .... kruci kdybych viděl fotku 1.8čky, tak bych viděl ten bazmek, a věděl bych kde je na 2.0, ale mám pocit, že to je přímo mezi sáním , a deklem vaček... a je přidělanej na sání / tom hliníkovém velkém zvěrstvu... když to odpojíš mělo/mohlo by to jet lépe...

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 19.6.2009, pát 21:17

alfonso75 píše:mě to dělalo u 75tky jedna osmičky IE, odpojil jsem vzduchový ventil na volnoběžné otáčky, co k němu jde kabel a je spojený mám pocit třípinovým konektorem, ale nevím to 100% kolika pinovým,, a ejhle, ono to najednou šlapalo. Tak jsem to vyměnil. Tudíš bych ti poradil postupně odpojovat všechny zálžitosti na sání jeden po druhém a zas připojovat - můžeš na to přijít. ;-) A posratou váhu vzuchu u těhle aut jsem ještě neviděl....
Jo díky za radu můžeš mi prosím Tě zakreslit kde se vzduchový ventil přesně nachází ?
Přílohy
ventil.JPG
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

alfonso75

Příspěvky: 21
Registrován: 7.6.2009, ned 22:59

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od alfonso75 » 19.6.2009, pát 22:00

nevím jestli je to ventil či něco jiného nebo jak se tomu přesněji nadává, tak hluboce jsem to nezkoumal, ale po odpojení se mi na 1.8 čce hodilo auto do relativního klidu... a mělo to stejně nemocné příznaky jako tvoje
Přílohy
ventil.JPG

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Sejny » 20.6.2009, sob 03:43

tak stavěcí ventil na volnoběh jsem ještě špatný neviděl... je to jen šoupátko ovládané elektromagnetem a dá se vyzkoušt interní diagnostikou... teda aspoň u motroniku ML4.1 který je u TS2.0.... při odpojení auto drží jen o něco vyšší volnoběh ale jezdí.... akorát jednotka pak píše jeho chybu
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 20.6.2009, sob 13:15

Tak to už jsem zkoušel měnit tím to není , no nic řídící jednotku to taky není ,tak zkusíme ještě vstřiky a shodit víko jak jsou na tom vačky
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 20.6.2009, sob 22:54

Chlapy napáda někoho v čem by mohl bejt zakopán pes ? Problém : auto chvílemi jede normálně , chvílemi jde jenom do 4000 ot při plně sešlápnutém plynu a chvílemi tedy nejčastěji jde na 1 či na 2 válce . Palce nový ,kable nový , víčka rozdělovačů nový , váha vzduchu to není ,svíčky nový Brisk DR 12YS ,tlaky 9 na všech 4 , benzinové čepadlo fachá tlak v potrubí měřen , řídící jednotka zkoušena jiná také vyloučeno .
Napadá mě ještě vstřiky , lambda , sjetý vačky ,čidla ???
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Sejny » 21.6.2009, ned 01:36

Mrtvá lambda tohle neudělá.... ta dle mých zkušeností způsobuje kolísání volnoběhu a to že auto hodně žere.... samozřejmě jednotka pak zapíše příslušné chyby: lambda korekce mimo rozsah a vadná lambda sonda. Každopádně bych zkusil jednotku vyblikat.... stačí ti na to ledka, odpor, kus drátu a nějaké tlačítko. Někde tu na foru jsem napsal i návod jak na to, je to triviální. Střiky se dají taky lehce zkusit.... když odmontuješ celou lištu a necháš ji nad motorem tak pokud někdo zastartuje musejí tvořit rovnoměrný kužel benzínové mlhy.... nesmí ukapávat anebo dělat nerozprášený paprsek. Ještě bych zkusil pro jistotu změřit i čidlo teploty motoru... ikdyž to by asi taky nezpůsobilo takovou paseku. Pak ještě hledat zda někde není studený spoj pokud to dělá jen občas a ne trvale. Fakt to chce jednotku vyblikat a měřit a měřit. Slepým měněním dílů se takové závady řeší blbě a hlavně draze. Jo pokud chceš zkusit zda to je lambdou tak podpoj ventil rekuperace benzínových par, lambda sondu a u řídičky je na kabelu v patici taková krabička typicky žuté barvy vypadající jako relé, tak tu vytáhni a zkus to projet... dosáhneš tím stavu že se vyřadí lambda regulace a auto se úpak chová jako verze bez lambda sondy... Tímto jednotky konfigurovali i ve fabrice.... podle toho na jaký trh bylo auto určeno a zda je vybaveno katem nebo ne.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od misokgb » 21.6.2009, ned 02:52

Ked je to sporadicky, tak je to studeny spoj, alebo spatny kontakt. Vsetky konektory rozdelit, precistit a znova spojit... Ja som menil kabel, ktory ide na konektor vahy vzduchu, tusim 5 alebo 6 kontaktov - priamo na konektore, ktory ide na vahu vzduchu boli polamane kable, auto netahalo, cukalo obcas, problemy aj s udrzanim volnobehu po starte bez pridania plynu, inak pohoda...

Lambda sonda to nie je na 100 percent, ta takuto zlotu az nenarobi, ja som po odpojeni lambda sondy nebadal absolutne ziadny rozdiel v spotrebe, vykone, ci otackach, je pravda, ze ten bazmek vedla vodica - ktory vyradi lambda sondu z okruhu mam vytiahnuty, neviem ci to na to ma vplyv... Pozri tie kable na vahu vzduchu, kable na inducky, kabel na variator a ostatne cidla na motore. Cidlo teploty motora by tuto chybu nerobilo podla mna sporadicky...

Otazka skor: robi to ozaj len sporadicky, alebo za studena/ za tepla sa to chova inak? Alebo su tam nejake podmienky kedy to robi/nerobi, alebo je to naozaj len obcasne chovanie nezapricinene nejakymi vplyvmi (krom toho, ze to mas urcite dojebane :D ) :smt102
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 24.6.2009, stř 21:37

Chlapy díky za každou radu :smt023 Dneska mě ještě napadlo jestli by to nemohl dělat tenhle čurament foceno na 155 motoru k čemu to slouží ? Popřípadě zkusím zase čenž ze 155 .
Přílohy
3.JPG
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 24.6.2009, stř 21:40

Vypadá to na nějaký čidlo nasávanýho vzduchu či co ?
Na 75 se ted dělá na revizi spodku : čepy, hardyny , kotouče, desky , siláče atp
Přílohy
1.JPG
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Majkll » 25.6.2009, čtv 12:45

Tak tím čidlem to není zkoušeno ze 155 ,tak jsem ještě zkoušel nový svíčky Brisk 12YC ještě před výměnou šlo auto furt na 1 válec ,po vyšroubování byli asi tři svíčky suchy , nastartoval jsem s novejma auto šlo na 4 válce po přidání se ale začlo dusit a opět jít na 1 či dva válce takže to vídím na 70 procent na ty vstřiky dnes je vyzkoušíme
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Milano75 » 25.6.2009, čtv 17:53

Majkll píše:Chlapy díky za každou radu :smt023 Dneska mě ještě napadlo jestli by to nemohl dělat tenhle čurament foceno na 155 motoru k čemu to slouží ? Popřípadě zkusím zase čenž ze 155 .

ten čurament je potenciomert škrtící klapky, nevím jak na tomhle typu motoru ale u fiesty sem to musel necha napúíchnout na PC jinak to běželo na houby a když sem to odpojil tak motor běžel v nouzáku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark

Příspěvek od Sejny » 25.6.2009, čtv 22:27

To není potenciometr.... uvnitř jsou jen dva spínače. Jeden je seplý při zavřené klapce(volnoběh) a druhý sepne při plném plynu. Při montáži je potřeba ho správně nastavit aby v okamžiku kdy se (už byť jen lehce) klapka pootevře aby ten volnoběžný kontakt rozepnul.... když se na něj podíváš tak má podlouhlé otvory pro šroubky aby s ním šlo pootáčet.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti