komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Odpovědět
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 6.5.2010, čtv 21:30

nj, to tiez este skusim, ma nenapadlo... teraz to ide este relativne dobre, neviem ci ta vaha vzduchu pomohla, teraz to robis v podstate len na 1 a 2ke, ale predty som siel napr. na 5ke a zacalo trhat s autom... ALe fakt zas je ze teraz co som to skusal nebolo take teplo ako vtedy, a tiez som s nou jazdil teraz daleko kratsiu trasu ako vtedy ked jej sibalo riadne.

//edit: este ma napadlo, robi to odvtedy, co sa auto premiestnovalo na odtahovke, a odtahovka na ceste nadskocila(zrejme riadna jama), ze alfa pomaly upadla z odathovky. Ale to je asi blbost, aby sa nieco pomrdalo tym ze auto nadskocilo... :smt102
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 6.5.2010, čtv 21:35, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 6.5.2010, čtv 21:35

Jak to trhá nejde benzín. Co ta pumpa, dávals novou nebo jinou ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 6.5.2010, čtv 21:37

inu, nie novu, ale podla vsetkeho tam problem nebol, aj to cerpadlo co som sundal som skusal mimo auto, a palivo cerpalo bez problemov. Este mozno zeby vypadavala elektrika do cerpadla pocas jazdy, hmm, to tiez este skusim otestovat.


//edit: takze radiatorom to tiez nieje, ked som ho odpojil, tak auto totalne prestalo ist, proste humus, dokonca este aj bez variatora jak bol vykon daleko pod hranicou, este aj vtedy bolo citit pri vytacani do otacok dalsi pokles vykonu, presne ako aj s variatorom. Bracho mi poradil vymenit stecker co ide na vahu vzduchu, bo ke sa s nim pokyve tak motor meni otacky, plynulost... stecker som vymenil, ale dosla baterka a benzin, takze vyskusam az zajtra :???:

//edit: alfa slape ako ma, az nie aj lepsie :smt098 Takze bol vynovanty stecker.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 341
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od had&kříž » 10.5.2010, pon 21:16

prostříkej ty relátka co jsou vpravo před spolujezdcem v motorovém prostoru , jsou tam 4.. to dělá bordel.. stačí vlhkost či blbě můžou sedět... Vem kontaktol a vyčisti je, jedno z nich má vliv na funkci ... čerpadla.

nebo odpoj váhu, variátor, a zkus to projet. jestli ti to bude dělat i tak , tak jestli nemáš netěsnost někde na sání.. mě to dělalo bordel, že to sálo falešný vzduch
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 23.12.2010, čtv 22:21

takze, vyskytli sa dalsie problemy s mojim auti(nedavno urvana rucna brzda) tak dnes padol brzdovy pedal a brzdy uz len predek, aj zadna naprava bola cela nedavno zgeneralkovana, nieje to ono, nehovoriac o prednej ktora to potrebuje ako sol. Uz ma pomaly stve ze mam auto v ktorom je natlacenych tolko penazi, a stale vyzera ako vrak, a po technickej sranke sa tiez vzdy nieco zesere(krom motora, co dufam ze tak aj ostane). Dost silno uvazujem, ze by som k mojim uz stavajucim pozickam pridal este jednu, a dal alfu dokupy ako sa patri. Jednalo by sa o GO jak kastle tak opat aj techniky. Od Vas by som chcel aby ste nahadzovali predbezne ceny, ze na kolko ma to moze stat, ked mam predstavu asi nasledovnu: KASTLE: odstrojit ako sa len da (blatniky, dvere, okna, skla, interier, kabelaz - jak uz len pocujem slovo kabelaz mi beha mraz po chrbte :D proste ze ostane hola kasna) a tu: vyvarit podlahu, vymenit zadny preliaceny blatnik, osetrit podlahu, dutiny... celolak(rosso 130, ci uz spieshacker, maxmayer, PPG), tak isto kasnu vystuzit ak sa to da, od prednej vzpery az po neviem co (vitam odporucania). Tymto by mohla byt hotova kasna. Co sa tyka zbytku, takztiez vsetko spravit, snad okrem motora(zatial). Cize napravy, vsetko krom powerflexou co uz mam, ale pokial by bolo nanich vidiet opotrebenie, tak aj tie nove, capy, silenty, axialne tycky... taktiez oba stabilizatory (nieco sportove), unibaly kam sa len daju dat(predok na tie tycky, zadok na centralny bazmek dedionu), komplet vymenit rozvody paliva, brzd, spojky(trubky), brzdovy, spojkovy valec(novy? repas?). Zadne brzdy ventilovane zo zagata, predne brzdy aspon z AR156, podvozok pruziny, tlmice, kardan to je jasne, prevodovka, nove synchrony, ozubove kola, spojka(keramika), samosovr zvysit svornost aspon na 35-40%pripadne kolko doporucite. Rozmyslal som zobrat z brachovej alfy povodny 3.12 motor a dat ho do mojej, ale vravel mi ze to nema cenu, takze sa opat uvazuje o kompresore a o nakej firme co doladi ECU, pripadne ECU programovatelna. Preto by som chcel dat dokopy aj tu prevodovku a keramicku spojku, ak by sa nahodou do toho motoru slo. Viem ze som uz nie raz nad niecim podobnym premyslal a musel som upustit kvoli financiam, teraz to sice tiez nieje zrovna ruzove, ale... Prepoklad je niekedy na leto, a dovtedy sa moze toho tolko zmenit, ze zase budem nuteny od toho upustit, ale ktovie. Je mi jasne ze to co som tu spomenul tak by sa nato dalo minut hafo penazi, ale prave o to mi ide, zredukovat to na optimum, cize nemusi byt vsetko naj, krom dolezitych veci ako brzdy etc... Tak isto co dat, co nedat, co spravit inac, berem kazdy nazor, hlavne rady ludi ako kurkyn co ma uz daco odjazdene, ci uz v restaurovani a hlavne ma aj prehlad o cenach a vie zohnat ND, ale potesi post od kohokolvek! Zaujima ma Vas odhad, kolko by bolo treba investovat prachov do takejto akcie. Chcel by som si uz konecne naplno uzivat :drivers:
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 24.12.2010, pát 09:36

Takže, dělal jsem něco podobnýho co plánuješ ty. Všechno jsem dělal sám, takže to samo není dokonalý a určitě by se našlo něco co zbývá ještě udělat. Takže díly do náprav, včetně ložisek do kol, brzdovejch hadiček a jsem bral od Kůrkyna a stálo to cca. 12000 Kč. Trubičky brzdové cca.1000 Kč, hadice palivový, metráž cca.300 Kč, trubky jsem ohýbal sám z nerezu. Vyvaření těžko říct, to jsem dělal sám celý léto. Kabeláž zůstala. Lak jsem dělal taky sám,barva akrylát Mobihel rosso 130, včetně plniče, stříkacího kitu, kitu na plasty, kitu s hliníkem, kitu na střední nerovnosti a kitu na jemný nerovnosti, papíru zrnitosti 400,600,800, pasty Farecla a antisilikonu mě to přišlo na cca.4500 Kč. Výsledek tady: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... 4&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Spotřebuješ 2,5L barvy (v případě Mobihelu tedy poměr s tužidlem 2:1 tj. 3,75L směsi) tj. 2500 Kč. Pokud budeš trvat na PPG,Spies Hecker,ICI,Glasurit,R&M počítej 5000 Kč. Já jsem dělal na zkoušku pár aut kámošům a známým a dělal i s tím dražím materiálem a rozdíl v kvalitě lesku, kryvosti apod. jsem nezaznamenal. Otázka je co po pár letech. Kdybych to chtěl jo super, udělám to zase Mobihelem, ale systém báze+lak (jako metla). Pak to přijde zase jenom v matroši na 5000 Kč. Na to jsem si ale napoprvý netrouf, je totiž dvojnásobná možnost jak to zmršit. Lak uděláš i pistolí z Baumaxu za 300 Kč, ale počítej s mnohem vyšší spotřebou barvy a chvilku Ti bude trvat než ji nastavíš..Já měl tohle: http://www.estplus.cz/strikaci-pistole-as1001" onclick="window.open(this.href);return false; . Jako podle mýho rychlýho odhadu dá do tohoho auta pokud to nebudeš děla sám, 20000 Kč-lak,10000 Kč vyvaření,15000 Kč díly+10000Kč za práci tj. celkem 55000 Kč a to jsem moc nepřestřelil.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 24.12.2010, pát 10:28

inu, co sa tyka vyvarania, striekania, s tym ja nemam absolutne ziadnu skusenost, ale kamarat hej, vyvarka by sa spravila unho v garazi, a striekanie tiez bud u neho(robil v nej uz XXX aut) alebo by sa kasna zaviezla k nemu do roboty do boxu, alebo potom na susednej vesnici ma garaz speihacker kde okrem miesania aj striekaju v boxe. Ehm, ta celkova cena co si napisal, sa mi zda strasne nizka(ja som pocital s o dost vacsou investiciou). V tych 55k si asi nemal zapocitane vacsie predne brzdy, zadne bzrdy zo zagata(kotuce aj mezikusy), vymena valcekov, keramicka spojka, GO prevodovky(NOVE synchrony, samosvor), ine stabilizatory etc... ci hej? ale skor asi nie, zejo :wink: Este k tej kasni, chcel by som ju nakomplet odstrojit z dovodu, ze podlaha ma skrz diery sem tam, a kamarat jak to pozeral, vravel ze to nebude vyvarat pokial tam je koberec, aby sa to nechytilo, a palubku s kabelazou von zase preto, ze stale je tam dost veci zapojenych nakymi expertmi, a hlavne ze mi tam kable visia pri pedaloch a neustale sa do nich kope etc... RV, kolko tebe zhruba tebe trvalo dat to dokupy?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 24.12.2010, pát 16:43

No tak do cen jsem počítal to co jsem sám dělal a vím co to stálo. Kolik stojí kotouče z SZ apod. moc nevím. Vůbec ty tuningový díly. Jen vím , že komplet podvozek RS racing je za 1200E. Jak to trvalo dlouho se ani neptej, já se v tom rýpu už třetí sezónu. První rok jsem jsem udělal, převodovku, zadní nápravu, vyvařil zadek a jeden práh. Druhou sezónu druhej práh, podlahu, místa pro zvedáky, předek, nový brzdový hadičky, trubičky, válec, kotouče, siláče atd.. Letos jsem udělal jen ten lak. Příští rok, dá-li bůh a budu mít tu trpělivost se dám do motoru. Ber to tak, že jsem na autě makal jenom o víkendech a ještě né vždycky každej víkend. Prostě žádná křeč, jenom aby všechny ty sračky co se na to patlaj dobře proschly zabere čas. Ale zrovna tohle v servisech dost šulí, vyvařenou část neočistí a hned tam serou základovku (v lepším případě, v horším rovnou černidlo), tu ohřejí pistolí a šup hned vrch. Pak se to loupe atd. Jen mě zklamala kvalita aftermarket dílů, všechny ty pozinkovaný matice a čepy na podvozku byly po jedný zimě total rezatý, ne jenom olezjej pozik, to je i u novejch aut, ale normálně orezlý jak ty díly co tam předtím byly třeba i 20let. A to jsem nebral žádnou čínu, ale vše od Kůrkyna, prostě už na to kašlou, doporujučuju co jde dát pořádně ozinkovat. Teď to zespod vypadá skoro stejně jako předtím, jenom bez těch děr. Nápravy v komaxitu zatím drží, slušnej je Alkyton, pokud ho použiješ, dávej pod něj ten jejich základ (penetrátor), DeDion jsem vzal Hammeritem a po zimě šel dolů, to je dobrý tak na plot. Podlaha se nedá vařit bez odstrojení vnitřku, spíš než koberec, ale hoří barva a ten jejich plastizol (pozor dělá puchýře a hoří pod tím, pekelně smrdí) taky
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5099
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Milano75 » 24.12.2010, pát 23:01

mno do alfy sem nacpal cca 130tis- bez laku někde mám i seznam dílů co se vše a za kolik kupovalo (dost krát zbytečně)

23.12 sem si nadělil další 75ku- nevím jestli mám jásat nebo jít k psychiatrovy
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3172
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od hondzik » 25.12.2010, sob 09:15

jásat, musíš si stát za svým, jinak tě odvezou.... Dělám to taky tak. Věk, stav, cena, motorizace?
75TS
155 Engstler
ex GTV, 155, 33, 145, 75, 75, 75...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1520
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 25.12.2010, sob 12:00

zhrua co som zatial pocital, od kurkyna veci na prednu napravu mi vysli okolo 500e, a z alfsti.net som pozeral, tlmice, pruziny, dosky, brzdove hadicky 700e. Este by ti chcelo ceny synchronov a ozubov na prevodovku, nato si musim pockat na kurkyna :smt064
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 25.12.2010, sob 19:45

Synchrony seženeš, přesuvný objímky už hůř a ozuby na kola asi vůbec, to se nikdy neprodávalo, jenom celý kolo.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host