komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Odpovědět
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 6.9.2009, ned 12:14

takze, ako vidim tak ten krpaty bazilisek sa uz pochvalil co stihol spravit mojej alfe. Po druhy krat! K tomu nazvu threadu, toho debila myslim seba, kedze som opat spravil co som nemal, a sice poical auto osobe, ktora ho nemala dostat do ruk. Takze radim kazdemu drzat sa hesla: auto a zena sa nepoziciavaju! Ked svoje dam do kopy(dufam), tak umna poziciavanie skoncilo, aj keby ma o to ziadal moj vlastny klon! Co sa stalo nebudem komentovat, opisovane to je v inom threade.

Tuna chcem riesit cisto GO TS motora 8V. Aj ked to nebude zajtra ani otyzden kedy s tym zacnem, ale chcem info uz vopred. Predsa len vybrat motor, rozobrat, vycistit, zgeneralkovat... chce to svoj cas, hlavne ked ho mam tolko kolko mal hitler ked zacali bombardovat berlin a samozrejme prachy. Vopred viem ze pomoci ci uz financnej alebo pracovnej sa dockam tazko, takze zase nato ostanem sam.

Ako som spomianl inde, do konkretnych oprav sa dam len vtedy, ak sa tu aspon vacisa polovica zhodne na odpovediach. Vysvetlim. Napr. hodim otazku, akym momentom dotiahnut domecky na vackach, tak chcem jednoznacnu odpoved od uzivatelov ktory budu postovat, resp. berem v uvahu nadpolovicnu vacsinu zhodnu odpoved. A odkazovat na prirucku asi tiez nebude mat zmysel, nakolo sa podla mna najde jedinec ktory povie ze prirucka stoji za prd :smt021

Chcel by som tu riesit dve verzie GO motora. 1. SERIOVU 2. UPRAVENU

1. bez ohladu nato ako sa motor teraz sprava. V com spociva celkova GO motoru, moja predstava: vybrus kluky, nove loziska na kluku(!??), nove salky na kluku, nove ojnicne loziska(!??), nove salky na ojnice, nve piestne capy, nove kruzky, nove piesty. Komplet vycistenie celeho motoru(blok, hlava...) od karbonu a bordelu(ultrazvukova vana!??), nove vlozky. Veci ako vodna pumpa, olejove cerpadlo, moze ostat povodne, resp. aj tie poradne precistit. (pochybujem zeby sa dali zohnat nove, a ked aj tak palky to budu riadne).
Coho sa este tyka GO, co mi tam chyba, resp, co je prebytocne.

2. opat bez ohladu na terajsi stav motora. S tym ze motor by som uz nachsytal na pripravu na turbo (turbina napr. z 2.0TD) naladena tak, aby to stihalo este s povodnou ECU, pripadne do buducna ak by ju vystriedala programovatelna. Myslim, ze ked uz idem do GO, a spravil tu druhu verziu, tak to turbo uz vyzera realne. Material: okrem toho co je aj vo verzii 1. predpokladam ze vymena piestov za kovane, a s inym kompresnym pomerom (akym??), posilnenie kluky - robi sa to vobec? ked ano v com to spociva, ojnice silnejsie, pieste capy? tie by mohli ostat seriove abo tiez nieco posilnene(kovane)? Hlava by bola znizena, zvacsene kanaly sacie aj vyfukove, lestene samozrejme, pripadne uprava vaciek. Po pridani turba by myslim variator isiel prec, resp. by nebol zapojeny.

Blok motora, mam v podstate dva, este aj povodny(toby bola aj vyhoda nakolko mi by mi znova sedelo cislo motora podla TP). Co sa moze dodrbat na bloku motora okrem toho ze moze prasknut? Treba si dat na nieco pozor, skontrolovat? Aby som vybral ten lepsi.

To by bolo zatial asi vsetko. Skoda, takto nestiham uzatvaraci AR zraz na slovensku, co su cisto len sprinty, tesil som sa, uz sa netesim, za najblizsiu vyplatu som mal v plane spravit geometriu napravy a konecne prehodit auto na slovenske tabule, nic z toho sa nekona. Namiesto toho ma caka minimalne rok bez auta(financie, cas), najviac ma ale serie ze ide zima, v zime som alfu sice moc jazdil nemal v plane, ale zasa som nemyslel ze celu zimu stravit vonku na mraze s generalkovanim motoru.

Este k tej druhej verzii, a vlastne aj k prvej. Nebude mat zmysel sa dotoho pustat, pokial niektore komponety nebudu zohnatelne! Takze by som bol rad kto vie, pozna, ma kontakty, ceny... hlavne na verziu 2.

K realizacii GO ako som pisal dojde o nieco pozdejc, kvoli casu a financii, takze pls netlacte aby som postoval co je nove, daval foto... :smt064 budem davat info priebezne ako to bude prebiehat.

Trocha dlhsi text, ale som trocha (dost) nastvany, aj na KGB, ale skor asi viac na alfu, ze to nezniesla, pritom sa jednalo o kratkodobejsiu zataz :smt102
Som myslel ze po vymene motora, GO naprav a prevodovky ma caka uz len vizualna stranka auta, ale ze budem veselo jazdit, zial nestalo sa :smt056
Naposledy upravil(a) Rasputin dne 12.10.2009, pon 21:10, celkem upraveno 1 x.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Milano75 » 6.9.2009, ned 16:39

lol je to fakt dlouhé:)

takže polomotor motoru nejni stavěnej na zátěž turbem, takže bych se na to asi vykašlal, navíc bys měl pak dávat ostatní komponenty z V6-kardan, polosy
další snížovat hlavu v případě turbomotorů je k ničemu spíš naopak, když namontuješ turbo musíš zmenšit kompresní poměr, protože do motoru budeš cpát min 1bar turbem
jop turbo z 2,0TD ti tam vydrží chvilku není stavěné na vysoké otáčky- diesel točí mac cca 4500ot/ min benzín cca 7000ot/min

já osobně, bych zabalil funkční polomotr a hlavu do krabice a poslal do GO motor

v případě levnější varinaty bych nahodil původní blok a nynější hlavu(kontrola ventilů- jestli nejsou ohlé)
ta poslední variata tě vyjde na těsnění pod hlavu, nějakej olej a spoustu nervů

a za vejkend ve dvou lidech máš 75 pojízdnou


takže- bejt tebou nakoupím přes tejden těsnění a olej a o vejkendu hurá akce motorvenadovnitř :D


jednou sme měnily spojku na škodě 1000mb a jen tak s prdele sme měřily čas, mno a za rovnou hodinu sme to měli zvládlí-dělali sme to ve třech lidech :) akce motorvenadovnitř
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Rasputin » 6.9.2009, ned 17:02

ok. Po rohovore s KGB, cpat tam turbo naozaj nema zmysel, len kovane piesty by vysli strasne moc, nehovoriac o elektronike, a bez nej by to skratka nebolo ono. Takze definitivny zaver verzia 1. seriovy stav, resp. polotuning :smt026 Chyba motoru je na 95% v ojnicnom ulozeni na kluke, pripadne ulozenie kluky samotne, vrch by mal byt podla viacerych vyjadreni OK. Takze behom tyzdna je na plane dat von motor, a ide chlapikovi, ktory snizoval kotrbu KGB. Moja predstava GO: zabrus kluky, nove salky(klukovkove ulozenie, tak isto aj nove salky na uchytenie ojnic na kluke), nove piesty, jemnucky vybrus vloziek. Znizenie hlavy, zabrus ventilov, nove pruzinky pod ventily, proste to co robil aj KGB, plus navyse ja chcem okrem lestenia kanalov ich aj zvacsit. Cena ND je ~180Eur, cena za komplet s pracou ~ 300Eur, v cene je komplet sada tesneni na cely motor. Plus komplet vycestinie bloku, hlavy... odkarbonizovat... Do tyzdna by motor mal byt hotovi. (takze by som mohol stihnut ukoncovaci zraz sezonny, a vypraskat zadky nakym 156kam :smt044 ) Vzhladom na najazdene km motora, by vlozky nemuseli byt zaryhovane, ale ten jemny vybrus chcem dat spravit z dovodu "crosshatching" kvoli naslednemu zabehavaniu "noveho" motoru. Zabeh chcem realizovat podla navodu http://tuningforum.cz/viewtopic.php?p=1578203#p1578203 (je tam vysvetleny aj ten crosshatching) podla toho co pise, ziadne mazlanie s novym motorom, ale hned od novoty ist v podstate na max. Minie sa tam sice viac oleja (zabeh trva hodinu, a po nej hned nasleduje vymena oleja spolu s filtrom) ale podla toho co pise, to ma svoje opodstatnenie.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Milano75 » 6.9.2009, ned 17:41

mno ani sem to nečetl do konce crosshatching- záleží ůhel pohledu na věc, řekl bych že sklenice může být poloprázdná nebo polopolná

ty rýhy tam prostě bejt musí protože do vložky musel někdo něčím udělt díru pro píst, takže ty drážky jsou od honovací hlavy, to že ty rýhy pak "obrušují" kroužky je věc druhá, podle toho se taky pozná jestli má cenu na motoru měnit pístní kroužky- pokud drážky vidět jsou pak se to vyplatí
jen tak jsem ještě v textu zahlídl, že existuje přístroj, který ty drážky nadělá mno no proč ne jesstli tam pak budou pasovat kroužky- ono jde o to, že opotřebovanej válec je oválnej a píst taky(proto samozřejmě vyndaný píst vracíme tak jak byly,ale to každý ví, že?)

nevím řekl bych, že tohle se dělá při tom, když jsou válce součástí bloku, tohle bych nedělal na motoru, který má vložky, ale za se na druhou stranu dát cca 4000kč za renovací nebo 16 000 za origo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Rasputin » 6.9.2009, ned 17:49

niekde v tych postoch som cital nieco takze, ze pokial sa vyberie piest z valca, nemal by sa vracat spat s tymi istymi kruzkami ale jedine s novymi. Aky mate nazor nato zabehavanie ze hned od zaciatku ist na plno?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Milano75 » 6.9.2009, ned 17:59

Rasputin píše:niekde v tych postoch som cital nieco takze, ze pokial sa vyberie piest z valca, nemal by sa vracat spat s tymi istymi kruzkami ale jedine s novymi. Aky mate nazor nato zabehavanie ze hned od zaciatku ist na plno?

mno nemělo by se, ale když nemáš na výběr, kolikrát jsou kroužky zapečené a stačí je jen rozhejbat- jenže tohle si troufneš na traktoru :D

ohledně toho zaběhávaní jsou názory různé
osobně bych viděl pianko/hlavně nepodtáčet motor ani nepřetáčet ca 1000km a pak to točit max 75% výkonu cca 2000 a pak je zajetej

takhle by ho třeba zaběhával Ernest 164 na svý 164 2,5TD
jo tak to se robi že asi 1000 - 1500km
km vklidečku tak asi 2500 ot
potom točit do 4000 asi tak 2500 km.


jde o to že podle mě se při vysokým zatížení může pronikat komprese kolem kroužků a tím pádem se zbytečně opotřebují

ale třeba kámoš co dával nedávno novej nikasil do krosky, říkal, že chvilku blafat na volnoběh a pak tomu dát po kulích :D



EDIT:

z nějakého fora:
Poslať zajíždění motoru
Všem kdo zajíždíte bych doporučil motor moc nevytáčet ale zároveň nepodtáčet (nejezdit na moc nízké otáčky).Rady typu,že se mu musí naložit aby si zvyknul jsou na nic.Řikám to ze své vlastní zkušenosti,např.po zajetí u fichtla,kde já jsem jezdil ve dvou do kopce na dvojku ostatní jezdili na jedničku,po rovině v pohodě 80km/h-ne samozřejmě dlouhodobě,motor šel,jak pila,nízká spotřeba.
U HSUNa si dám obvzlášť záležet.První co jsem proto udělal,že páčku plynu seřídil tak,abych nemohl přidat víc plynu,jak půlku a takto budu jezdit zhruba polovinu záběhu.Nejezdit ve dvou-nepřetěžovat.Motor po startu nechat chvíli prohřát a sytič co nejdřv vypnout.Každý si musí uvědomit,že větší množství benzinu za pomoci sytiče akorát dobře omývá olejový film ve válci,čímž válec,píst a pístní kroužky dost trpí a to se netýká jenom záběhu.No a to pro začátek stačí.

_________________
HSUN 350 - Al nášlapy,nerez kryt rozety s brzdovým kotoučem,odstraněno z5 spalování,na zadku MAXXIS RAZR.
Fotoalba: http://www.sherif13.rajce.net
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od misokgb » 6.9.2009, ned 18:24

Som ti hovoril, ze kup folxvagn, golfy su nesmrtelne, v tdycku tahaju a alfy sa kazia :smt026 :smt026 :smt026
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Milano75 » 6.9.2009, ned 18:56

:hotovej
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Rasputin » 6.9.2009, ned 19:45

skor som mal kupit jed na krysy.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od RV147 » 7.9.2009, pon 08:29

Otázka na Kůrkyna : Větší písty a kroužky (výbrusový) se nevyrábí ? Že by se ušetřilo za vložky a ještě by se zvětšil objem.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Kůrkyn » 7.9.2009, pon 09:16

Vyrábí se,ale zvětšení objemu bude zanedbatelné, jednotlivé výbrusy jsou odstuňované po 0,25 mm.

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Rasputin » 7.9.2009, pon 10:05

takze vyndanie motoru som chcel nechat na stredu, ale ako som dnes rano vysiel z domu do prace, skoro ma drblo aka zima, z toho som usudil ze nema cas to odkladat, zajtra berem volno, pri troche strastia hned zajtra aj motor poputuje tipkovi co ho zgeneralkuje, vravel ze GO trva ~tyzden, buduci tyzden v utorok je volno, skusim ho popohnat ci by to nestihol dovtedy, a este v utorok, max. v stredu by sa zabehol. :smt044 :smt044
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od RV147 » 7.9.2009, pon 16:37

Takže třeba 84,5 sada pístů+kroužky by přišly na kolik ? Největší se dělá 85 (4.výbrus ) ? Jde mi o to, jestli se úspora za nový vložky vyplatí. Vyrábí se nějaký vysokompresní (11:1) písty v abnormálu (84,25). Pro motory Nord se vyráběly i písty pr. 87mm a obsah byl pak 2,1L Šikovný brusiče na válce bych v okolí měl, jde o to, jestli úspora vyváží starosti s výbrusem. Díky
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Rasputin » 7.9.2009, pon 20:02

taka otazka; vybrus kluky, sa robi len kluky, alebo aj bloku motora, kam dosadaju salky; meni sa len vnutorny rozmer(vybrus len kluky a vonkajsi ostva, alebo sa brusi aj blok?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Kůrkyn » 7.9.2009, pon 20:25

Otvory v bloku se mohou taky zarovnat, dělá se to tak, že se podle potřeby na frézce sníží dosedací plochy vík ložisek a pak se na horizontce projede nový přesný otvor s krz celý blok najednou. Toto se dělá v případě, že je blok pokřivenýa otvory pro ložiska nejsou souosé.

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Sejny » 7.9.2009, pon 21:37

Nevim jak je to u TS které jsem rozebrané neměl... ale u 16V boxera jsou dosedací plochy na domečku a i v blouku vrubované... ty vruby maj výšku 3mm určitě... tam nevím nevím zda by šel otvor opravit. No ale jak říkám, TS jsem ještě nekuchal, tak mě Rasputine neber za slovo pokud je to jinak :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Milano75 » 7.9.2009, pon 23:16

RV147 píše:Takže třeba 84,5 sada pístů+kroužky by přišly na kolik ? Největší se dělá 85 (4.výbrus ) ? Jde mi o to, jestli se úspora za nový vložky vyplatí. Vyrábí se nějaký vysokompresní (11:1) písty v abnormálu (84,25). Pro motory Nord se vyráběly i písty pr. 87mm a obsah byl pak 2,1L Šikovný brusiče na válce bych v okolí měl, jde o to, jestli úspora vyváží starosti s výbrusem. Díky

http://www.vybrusy.cz/galerie.html
http://www.albrechtmotorsport.cz/?t=onas&l=cz
http://www.brusirnavalcu.cz/index.php?n ... oid=579652

tak sem přemešlel, že asi až budu dávat V6 do alfety gt a opravovat ten motor , že bych ho nechal převrta na 3500ccm :-D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Rasputin » 10.9.2009, čtv 14:35

takze, v utorok co som si bral dovolenku z prace, ze vyberiem motor z auta, tak jedine co sa mi podarilo bolo poriadne prechladnut :smt084 Odstrojenie motora v pohode - kabelaz, hadice, vypustit motor, chladic do prdele, sanie... to bolo raz dva. Myslel som ze sa vyhnem sundavaniu vyfucku, ze ho rozpojim len na zvodoch a zvody ostanu na motore(toby sa este dalo, lenze som myslel ze to pojde aj bez sundania kardanu, ze ho skratka nako vysunem ked sa bude vyberat motor. Lenze velky TRT! ten skurvykardan to nepustil. Zacal som teda sundavat kardan, ale mal som uz take nervy, ze som som to nechal, a dokoncim to cez weekend :smt097 Inak do dovora som to daval na motore(nastartovane asi na 20 sekund a prejdene asi 30 metrov) motor klepal tak divne, resp. nie vzdy, ked nabehol, kukam, sak to neklepe, ale ked som mierne pridal tak jak padali otacky tak zacal poklepapat a potom opat prestal :cry: A co ma este zarazilo dost, ked som zhasol motro, otvoril kapotu a cumel na motor, vsimol som si, ze v okoli olejoveho cidla szlila voda! spod hlavy to myslim neslo, ani z hadic zhora. Je mozne ze to schytal blok??? To by ma to auto uz riadne nasralo!
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Kůrkyn » 10.9.2009, čtv 21:15

Být v Tvojí kůži, tak už je to v kopřivách, takový nervy nemám. :smt023

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Milano75 » 10.9.2009, čtv 21:59

jop kardan vždy ven mnno a tím pádem vejfuk taky, bez toho by se ten motor vyndaval moc jednoduše
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Rasputin » 12.9.2009, sob 21:38

mno, motor je konecne vonka! :smt026 Ani za tu spinu spinavu sa nedal dat von kvoli kardanu, cely cas ho blokoval. Isto si povite sak si ho mal dat von... LENZE, co spinavec skurveny nespravil. Na strane prevodovky sa ten buzerat ja nevim co, ci zapiekol o tu prevodovku abo co, mam z neho dole sroby zo spidera, a kardan si tam dalej visi jak taky ohon :smt097 Nakone ani nevim jak, ale podarilo sa motor nadvihnut nad riadenie, posunut dopredu, a kardan sa odpojil na zotrvaku. Po vybrati motoru, som dobre ze nerobil zdihy natom kardan, a kokot sprosty sa od prevodovky ani nepohol. Sroby su dole, a neste ist odtial dole. Skusal som ho aj vypacovat a nic. Zajtra tam asi nastriekam WD40 abo nieco proste aby to povolilo. Este som kvoli tomu aj napravu povolil, tych sest srobov co drzi predok zadnej napravy, ze ju odchylim a sak imbecil kardan pojde vonka. Mno, bacov kokot. Uz som nemal vazne naladu, chceli sme este stihnut odstrojit motor od zbytocnosti predtym ako pojde na GO, takze som sa uz na kardan vysral. Vyjebanec si tam visi aj teraz, bodaj by dorana odumrel a zdrbal sa dole z tej prevodovky :smt084 Nato ze to je motor po nedavnom swape, najazdil ~7000km, je dost zajebany, a pred vlozenim do auta bol komplet odmasteny a ocisteny. Nako zacal pustat kde sa dalo... Nake foto http://picasaweb.google.com/jozicek/Mot ... ruhyKratGO#

SRY za vyjadrovanie, ale zacina trocha stvat!

BTW, este ma napadla taka vec ohladne toho ze preco mohol odist ten motor, predosli majitel dlhsiu dobu jazdil bez vicka na olej, bolo i vidiet, ked som ju bol pozerat, motor bol zajebany od oleja vsade kde sa dalo, vratne kapoty od spodu a celeho motoroveho priestoru, ked som ju bol pozerat ja, tak miesto vicka oleja tam mal zajebany naky ober korkovi spunt, neskor tam drbol nake vicko z tatry abo z coho. Je mozne ze naky bordl napadal do motora cez vicko, pripadne z toho korkoveho spuntu!? alebo jak odtial striekal olej tak to chodilo naku dobu na minimum oleja, pripadne aj nasucho!?? A prejavilo sa zial az teraz, ked dostavala zaluhy.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Harous » 13.9.2009, ned 13:01

Rasputin píše:SRY za vyjadrovanie, ale zacina trocha stvat!
Zkus to příště nejdřív rozdýchat, pak ten příspěvek bude poloviční a přečte si ho víc lidí... :-D
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od RV147 » 13.9.2009, ned 16:19

Náhodou je to slušnej přehled nadávek a v minulým příspěvku třeba krpatý bazilišek byl super. Dík za foto. Hodně mi to pomůže až budu příští rok dolovat motor. Tak motor dáváš na GO, nebo do toho jdete s bratom sami ? Mišovi už to fachčí ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Sejny » 13.9.2009, ned 18:25

Slovenský nadávání prostě nemá chybu :-D No je to tak trochu olejnička... teda jezdit bez víčka, tomu říkám extra prasárna.... Hlavně to hoši dělejte pořádně, ať to chvíli funguje :wink:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1844
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam ked si debil

Příspěvek od Rasputin » 13.9.2009, ned 20:40

my to GOckovat nebudeme, aj ked by som rad, jedna skusenost, a jednak robit si to sam, tak viem ze ten motor nove veci skutocne dostal, a druha vec je ze nemam nato cas, cez tyzden som v praci, vecer sa mi uz neche robit, a cez weekend len obcas. Neposlednom rade, operacia ako vybrus kuky by som doma tazko spravil. Bude to robit bratov kamos co mu robil jeho hlavu. Malo by sa to vojst do 10k, a trvat dva, mozno tri tyzdne. Malo to byt do tyzdna, ale nakopila sa mu robota, este sam nevie ako bude stihat. Motor bol inak dnes odneseny.
K tym nadavkam; bolo to nutne, pac som bol neskutocne nasrany, hlavne na ten kardan ktory si mimochodom z tej prevodovky visi doteraz! Musim uznat ze takto ma nenastvala ani situacia ked mi nieco neslo dole, co bolo prisrobovane a nemohol som povolit. Lenze tuna su vsetky sroby dole, a je to len kus skurvenej gumy ktora dosada na spider na prevodovke, a napriek tomu nejde dole. Ma napadla vec, ze buduci weekend pristavim auto pred alfu, na kardan dam lano, zahaknem, a s prvym autom sa tak pohnem ze ten kardan bud povoli, alebo to odrbe celu napravu, ci uz na alfe abo na tom prvom aute; iste ale je ze niekde to povoli.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů