komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Odpovědět
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 22.3.2010, pon 19:30

k tym paskam, ja mam na poloosiach myslim ze umelohmotne pasky, a tie by na tych zvodoch asi dlho nevydrzali :smt064 Mno a co sa tyka krechkosti, hej liatinove vody su krechke same o sebe, nie to este ked vsetko teplo bude kumulovane v tej paske. Ale pasknut by praskli len ak by dostali supu(naraz etc...) same od seb by nemuseli, nie :roll: Nebolo by odveci cim skor nahodit pletenec, aby to bolo aspon trocha odporuzene :smt102
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Kůrkyn » 22.3.2010, pon 19:42

Tím jak jsi je omotal, ještě zvýšíš pravděpodobnost, že prasknou. Hlava má 90°C a svody cca 500 a tím, že je zaizoluješ, se jejich teplota ještě zvýší. Výsledný velký rozdíl teplot zaviní vyšší náchylnost k prasknutí, díky teplotnímu pnutí materiálu. Navíc litina stará 20 let, takže bych tu pásku radši sundal, stejně to nemá žádný efekt u tohoto auta. :wink:

Proč jsou tady asi chladící žebra?
http://www.alfisti.cz/modely/a_l_f_a/6c_2300/ptc1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 22.3.2010, pon 19:55

Čert vem pásku, tak je k ničemu, ale koukal jsem na fotky motoru pře složením. Ty zdvihátka co jsou na fotkách pak šli do motoru ? Vypadaj divně, aby Ti neodrbali vačku. Vložky a písty máš nový nebo jsi dal jenom kroužky ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 22.3.2010, pon 20:37

zvody su omotane standardne, a ked prasknu tak prasknu, daju sa druhe... A nejaky zmysel ta paska urcite ma, naco by to inak vyrabali, zo skusenosti viem ze teplo z tych zvodou sala docela pekne a este ked zoberem v uvahu ze original sanie TSka je vedene umelou trubkou spoza chladica na opacnu stranu airboxu(strana kde su zvody) tak to nieco spravi, aj ked nachystany je kingdragon filter(siska) ale zatial to bude n origo sani, aspon pocas zabehu. RV ktoru fotku mas teraz namysli? Hej, sli nove len kruzky, ako som uz pisal, vlozky boli merane a udajne vyhovovali v pohode, ako aj piesty(boli pouzite tie co mali najazdene 100k aj piesty aj vlozky). nove piesty a vlozky, sice asi najdolezitejsia cast, ale v tom pripade by ta oprava nestala 700e. Cize este raz, az na vlozky a piesty je vsetko nove, mno a este vodnu pumpu a olejove cerpadlo, ale tie boli precistene a skontrolovane vole(olejove cerpadlo). Ojnice s piestamy prevazene na +- 5g... Pokial sa nieco poriadne neskurvio ci uz pri skladani alebo nieco ine, usi ten motor ist, inak to balim :smt097

//edit: aha uz asi viem ktore fotky mas na mysli. Tam su zdvihatka este neni mechanicky dokonale ocistene, okrem ineho tam bol vtedy zbytok po znaceni ktore kde bolo...
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 22.3.2010, pon 20:52

Jo to jsou ty kde je nějaká zelená fixa či co. Já jsem všechny nechal o 0,01mm přebrousit a jsou hladný jak dětská prdýlka. pokud nestačilo 0,01mm, šly do šrotu.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3194
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od hondzik » 22.3.2010, pon 20:54

Ta páska je tam aby izolovala vyzařování tepla do okolí. Trošku jinou roli to bude hrát u turbomotoru, ale k dynamice proudění plynů v potrubí moje vědomosti nešahaj

Osobně bych omotával nerez svody, litina podle mě půjde do kopru

Zdvihátka jsem taky bral na magnetce, dětská prdelka je správný přirovnání
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 22.3.2010, pon 21:23

to ci zdvihatka tiez bruzil teraz tvrdit nebudem, lebo som sa nepytal :roll: K tym zvodom, jeden tu v okoli co mal fiat kupe turbo, mal vyfukove potrubie na zakazku, vratane zvodou, celonerez, a co viem urcte ze minimalne raz mu praskli, a tento chalan co mi robil motor mi tusim spominal ze aj viac krat. Prasknut moze hold asi vsetko. Co som mal este GT 1.5T to malo tiez liatinove zvody, a od turba sa dokazal tak zohriat, ze svoetili ako ziarovka, a nic sa nestalo, a tiez to nebolo najmladsie auto. Ale je jasne ze tu to nemusi platit a zvody prasknu jak nic. Ale ako vravim, ked prasknu, dam druhe. Jaj, este ma napadlo preco som vlastne chcel tu termopasku, a sice, co je bocny silent blok motora na vyfukove strane, tak ten nehorazne trpi vplyvom tepla prave od zvodov, kedze ten silent je medzi nimi. A dufal som ze ked ta paska udrzi aspon tretinu toho tepla od toho silentu, zvysi sa zivotnost silentu. Videl som ho uz na niekolkych motoroch, a ano na jednom nevyzeral dobre, a ked uz tam ma tie silenty nove... Sice origo tam je taky kus plechu na "odtienenie" ale to plni minimalnu funkciu, skor az ziadnu, co som zatial mohol postrehnut
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Kůrkyn » 22.3.2010, pon 21:31

To co je tam origo, je mnohem lépe odzkoušené než dokážem udělat v našich podmínkách...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 22.3.2010, pon 22:42

nevravim, kopu veci maju premakanych, ale ten mizerny kusok plechu co tam mrdli im urcite nevysiel :wink:
P.S. ked prasknu dam vediet :partyman:
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od misokgb » 22.3.2010, pon 22:58

Na jednom tuning fore sa tiez hadali, ze ci prasknu, alebo nie. No veru skusenost bola taka, ze ked praskli, tak od toho, lebo jebol s tym kamen. Same od seba kvoli teplote podla mna tiez neprasknu, aspon tam ma vela ludi omotane seriove liatinove zvody a pohoda jahoda ;)
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Milano75 » 23.3.2010, úte 23:15

hondzik píše:Pak napiš jak ta termo páska funguje, teda spíš co na to svody. Litina ráda praská...

záleží jak se k tomu chováš :)
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 24.3.2010, stř 20:39

zistil som ze mam mensi problem s mojimi "tuning" budikmi. Podsvietenie OK, otackomer OK, tacho(zatial neviem, este som nejazdil), teplota tiez zatial neviem, tlak oleja vyzera ok, pri startovani bez iskri tlak po chvili sa vysplha skoro na 4 bar, tankomer ten nefunguje a neviem preco. Ako je tato trojica budikov, kazdy z nich ma pri sebe este aj kontrolku. Po otoceni kluca do polohy 1 sa tie kontrolky na par sekund rozsvietia a zhasnu(ostava svietit len kontrolka paliva ak uz je v rezerve). Lenze, mne to funguje tak, ze dam kluc do polohy 1, tie tri kontrolky sa rozsvietia, a po chvili zhasnu, lenze nie uplne, ale ostanu jemne svietit a tankomer sa ani nepohne. Najprv som myslel ze chyba bude niekde v kabelazi(nic vynimocne by to nebolo) ale ked som dal origo budiky, tak kontrolky sa rozsvietili a zhasli(uplne) a tankomer vysiel zhruba do 1/4 co nieje este rezerva. Je tu naky zdatny elektrikar? Moze byt problem v tom ze tie kontrolky su povodne ziarovky a ja som ich nahradil LED? Ten tank budik sam osebe vyzera ze je funkcny, ked don pustim malicke napatie priamo tak rucicka sa hybe. Tiez je zaujimave ze kontrolka teploty a tlaku maju spolocny plus, ziarovka tej je jedno polarita, ale ledke nie, preto som si myslel ze ked tie dva su spojene tak to je minus a napojil som tie ledky tak, ale tak to neslo vobec. Potom som zobral merak a na origo budikoch som zistil ze to co maju tie dve kontrolky spolocny kontakt nebol minus jak som si myslel ale plus(cize signal ide asi cez minus, abo ja neviem). Je mozne ze vadia tomu tie ledky, miesto ziarobiek? Albo moze byt chyba aj inde?
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Milano75 » 24.3.2010, stř 20:47

nenávidím elektriku a proto se do složeitějších oprav nepouštím- navíc proto mám radši DIESELA


DIESEL je prostě nejlepšíííííí :smt023
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 25.3.2010, čtv 19:08

http://picasaweb.google.com/jozicek/Engine2ndRepair#" onclick="window.open(this.href);return false; :smt064
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Milano75 » 25.3.2010, čtv 23:03

tak co??, kdy poběží motor??
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 455
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Sejny » 26.3.2010, pát 01:31

Diesel mám nejradši na vrakovišti či sběrném dvoře. Popřípadě v nějakém zemědělském stroji a pod. Prosimtě copak máš v těchhle kárách za elektriku? :) Dyť tam je prd.

Že LEDky trošku svítí znamená, že přes ně prochází nějaký malý proud.... potíž bude asi v tom, že žárovka má mnohonásobně vyšší odběr než LED a proto jí to bylo u prdele....kdežto LEDka se rozsvítí už při minimálním proudu.... chtělo by to na původní kontakty žárovky ještě dodat nějaký odpor vhodné hodnoty aby se nasimuloval odběr žárovky, pak by to mělo být OK pokud tam neni nějaký jiný problém.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 26.3.2010, pát 09:39

hmm, nj, odpor som dal na kazdu jednu zvlast(aj ked som pouzil 12voltove) ale ako taky sicher keby nahodou vyskocila naka spicka a neodpalilo ju. Takze tie ledky asi vratim spat resp. nahradim spat ziarovkami. Neviem ci to ma nieco spolocne zeby kvoli tomu nefungoval tankomer, budik je urcite dobry, s niom som nic nerobil, akurat vymenil rucicku za ciru. Este na manapadlo, ze je tam navyse 5lediek co podsvecuju rucicky, ci tam nieje navyse odber a kvoli tomu sa nechce hnut tankomer, ale to je asi blbost, zejo :smt102
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 26.3.2010, pát 10:09

Koukám, že ty sedačky Limited edition vypadaj na vyhození. Škoda bejval bych je koupil, ale poblitý .. :smt021
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 26.3.2010, pát 10:47

RV147 píše:Koukám, že ty sedačky Limited edition vypadaj na vyhození. Škoda bejval bych je koupil, ale poblitý .. :smt021
sedackam nic neni. Akurat jak auto cez zimu stalo v garazi, tak toto ma na svedomi vlhkost, neni to poblity, je to len taky "film" jemnej plesne miestami. Nic coby nezvladol tep a hodinka tepovania... A budu jak nove.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

JP159
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 764
Registrován: 2.10.2007, úte 23:10

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od JP159 » 26.3.2010, pát 23:42

Sejny píše:Diesel mám nejradši na vrakovišti či sběrném dvoře. Popřípadě v nějakém zemědělském stroji a pod.
:hotovej :hotovej :hotovej :smt023
JP159
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 159 2,2 JTS

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5102
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Milano75 » 27.3.2010, sob 20:15

JP159 píše:
Sejny píše:Diesel mám nejradši na vrakovišti či sběrném dvoře. Popřípadě v nějakém zemědělském stroji a pod.
:hotovej :hotovej :hotovej :smt023

uvidíme kdo se na Kameni bude smát na konec :wink:
Alfa Romeo 75 2.0TD 1989 -kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ-VM motori VNT20-454135-0005-tlak 1,6Bar.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6TB

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od misokgb » 27.3.2010, sob 20:19

Milano75 píše:
JP159 píše:
Sejny píše:Diesel mám nejradši na vrakovišti či sběrném dvoře. Popřípadě v nějakém zemědělském stroji a pod.
:hotovej :hotovej :hotovej :smt023

uvidíme kdo se na Kameni bude smát na konec :wink:
Ja? :weedman:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2141
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od RV147 » 27.3.2010, sob 21:53

miso: No jestli nebudeš mít 2,0V6T tak se asi budeš mít co chytat, jestli Milano nějak pohoní komprese a spojku.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od misokgb » 27.3.2010, sob 21:58

RV147 píše:miso: No jestli nebudeš mít 2,0V6T tak se asi budeš mít co chytat, jestli Milano nějak pohoní komprese a spojku.
Nebojim nebojim :supz: :D :-D
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: komplet GO motor TS aneb oprav si sam

Příspěvek od Rasputin » 28.3.2010, ned 18:34

http://www.youtube.com/watch?v=xQi7a6Fn_Do" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=tBxgRdnPbkM" onclick="window.open(this.href);return false;
dalsie videa a dojmy neskor :smt026
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host