Variátor 2,0TS

Odpovědět
RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Variátor 2,0TS

Příspěvek od RV147 » 21.5.2010, pát 21:18

Jelikož potřebuju poslat vačky úpravci, rozdělal jsem tenhle vehikl. Princip je jasnej, jakmile solenoid zatlačí na kolíček, kolíček otevře přívod oleje nad objímku, který má jakejsi závit s velkým stoupáním a objímka přetlačí tlakem oleje pružinu a vzhledem k tom, že objímka chodí v tom závitu co je řetězovým kole, tak se následkem toho pootočí i celá vačková hřídel. Když se přívod oleje zavře pružina zase všechno vrátí zpátky. OK, problém je v těsnosti, kterou zajišťují dva ocelový (jako pístní) kroužky. Ten co je na vačce nevím a ten co je za objímkou netěsní už určitě. Ono to nějak funguje, ale podle mýho už to tou vačkou neotáčí kolik by mělo a když motor tlačí ho...o tlaku na oleji tak tím míň. Rozdělal jsme dva a oba vypadaj stejně naprd. Otázka zní, dá se sehnat novej variátor ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od Milano75 » 22.5.2010, sob 09:05

já bych typl, že to bude pasovat 100% ze 155, která je novější a možná by to šlo i ze 156ky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od RV147 » 22.5.2010, sob 14:10

Nebude to pasovat z modelů 16V, tam je to řešený jinak a hůř. Tenhle systém funguje i s mizerným olejem nezanáší se i když možná časem už neotáčí vačkou tolik . U 16V to po startu má zvuk jak diesel.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od had&kříž » 27.5.2010, čtv 22:44

RV147 píše:Otázka zní, dá se sehnat novej variátor ?
blbě čtu . Sorry
Naposledy upravil(a) had&kříž dne 28.5.2010, pát 23:58, celkem upraveno 1 x.
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od hondzik » 28.5.2010, pát 08:53

hoši, jeden o koze a druhej o voze....
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

jindřich 333
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 312
Registrován: 23.1.2008, stř 17:01
Bydliště: Bruntál, Olomouc, Vrbno
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od jindřich 333 » 28.5.2010, pát 15:33

Tak zpět k variátoru (uživatel had&kříž - icecool :-)) asi nepochopil dotaz)

Zkoušeli jste sehnat novej variátor? Cena asi nebude nic pěknýho. Otázka je, jestli existuje nějakej postup, jak určit, jestli je variátor v pořádku a pkud ne, co je potřeba vyměnit.

A 155 měla variátor, nebo to byl motor bez vvt ??
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od Sejny » 28.5.2010, pát 17:22

155 8V TS dvoulitr variátor má.... však je to téměř totožný motor jako v 75 TS
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od Rac3r » 10.6.2010, čtv 18:00

Nevíte jestly má variátor i 155 1.8 TS 8v ? :smt064
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od Sejny » 10.6.2010, čtv 18:52

Mrkni se na motor ze strany rozvodů.... u výfukové vačky máš rozdělovač a u sací možná uvidíš takový váleček ze kterého lezou kabely, to je elektromagnet ovládající variátor.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od RV147 » 10.6.2010, čtv 20:32

Pokud vím tak 155 1,8 TS variátor nemají. U 1,8 ho měly některý Alfetty u 2,0 některý Spidery.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Rac3r
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1058
Registrován: 6.4.2010, úte 21:09
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od Rac3r » 10.6.2010, čtv 22:32

Ok dík za odpověď :smt023
__ ex __
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 Twinspark 8v
_________________________________________________
Nemá cenu debatovat o Alfách s někým, kdo Alfu nikdy neměl
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

had&kříž
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 335
Registrován: 3.1.2010, ned 17:29
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od had&kříž » 21.7.2010, stř 00:58

tak mě napadlo ... ale jen napadlo!!! nemá 75 1.8 ie - variator ? pokud ano, tak jich mam asi pět v garaži :-D :-D :-D na viku ventilu :-)
Alfa: 146 1,9 JTD, 75 2.0TS, 75 1.8 ie, 75 1.8 carb, giulietta 1.6 carb
Fiat: 600, 850 BN, 850 Special, 850 Coupe, 133
Ducato Panorama, Combinato, Odtahový speciál
www.squadra-cs.cz

majx
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 27.10.2010, stř 11:32
Bydliště: Vsetín

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od majx » 30.8.2015, ned 21:22

Vím že je to reakce po letech:-D. 155 a 164 mají jinak řešený variátor než 75. Nejdou prohodit. Na 155 ho nemá 1,7. Je tam jen záslepka. Ale teď můj trabl. Odpojil jsem solenoid a nevím jak přijdou konektory. AR 155 1,8 8V. Nemáte někdo fotku? U jednoho pinu na solenoidu je číslo 1. Dráty jsou černý a čerožlutý. Dík.

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od Dallen » 30.8.2015, ned 22:43

Civce tj fuk
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

majx
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Registrován: 27.10.2010, stř 11:32
Bydliště: Vsetín

Re: Variátor 2,0TS

Příspěvek od majx » 30.8.2015, ned 22:55

Myslel jsem si to. Dík. ps: u 16V je to otevírání taky řízené solenoidem nebo jinak?

Odpovědět

Zpět na „TS 8v“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti