Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Odpovědět
Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4920
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....

Příspěvek od Kůrkyn » 29.12.2015, úte 19:48

rotta - porážka
rotta - směr
rotta - prolomení
rotta - dráha
rotta - kurs
rotta - linka
rotta - trať
rottamare - zešrotovat
rottame - střepy
rottame - šrot
rottame - úlomek
rottame - střep
rottame - střepina
rottame - troska
rottame di ricupero - vratný odpad
rottami - železo
rottami d'altoforno - vysokopecní odpad
rottami d'altoforno - vysokopecní šrot
rottami d'altoforno - lopatkový šrot
rottami di acciaio - ocelový odpad
rottami di ferro - ocelový odpad
rottami di ferro - šrot
rottami di ferro - staré železo
rottami di vetro - střepy
rotti - drobné peníze
rotto - prasklý
rotto - přerušený
rotto - rozbitý
rotto - polámaný
rotto - zlomený

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7603
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....

Příspěvek od Hampice » 29.12.2015, úte 22:45

vonkreuz píše:... nebo že je na cestě do věčných lovišť? :-k
Podle toho, co postnul Jirka, spíš, že už tam je :-D
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

DědekBV
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1991
Registrován: 10.10.2009, sob 22:20
Bydliště: už ne Unterthemenau

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....

Příspěvek od DědekBV » 3.1.2016, ned 11:59

Alfa Romeo 156 2.0 JTS SW, Distinctive /2004/
ex Mazda 323f 1.5i /1994/; ex Škoda Rapid 136 /1989/

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13860
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....

Příspěvek od Kubas » 4.1.2016, pon 22:25

v FCA se blíží doba tabletová..... pánbůh s námi.... :weedman:
Přílohy
tablet.jpg
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Apache
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 310
Registrován: 12.6.2012, úte 17:54

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....

Příspěvek od Apache » 4.1.2016, pon 22:37

Tak zas jestli je k tomu pro spolujezdce ta klávesnice :D nicméně když bych měl vybrat jednu věc, která je v tom interiéru špatně, tak je to to debilní kolečko na světla...Nechápu co dělá taková věc mimojiné i v Mase nebo u Jůlie (u tý to aspoň nevypadá jak z 30 let starýho auta).
AR 145 1.4TS Junior piccolo amore mio

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13860
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....

Příspěvek od Kubas » 4.1.2016, pon 22:44

ta klávesnice je tam kvůli tomu že to bylo foceno v policejní verzi auta.... v normálních vozech snad nebude.... :D
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7603
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....

Příspěvek od Hampice » 9.12.2016, pát 08:25

Náhodou jsem narazil na toto:

http://aftersales.fiat.com/elum/Home.as ... nd_code=00

Možná někteří znáte. Jsou tam tedy jen poslední modely, ale česky a aktuální.
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13860
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 1.12.2017, pát 16:31

FCA má nový motor, dvoulitrové celohliníkové turbo, viz tady:
https://www.allpar.com/mopar/fours/hurricane.html

narychlo jsem to proletěl a je to vlastně motor z Giulie (celohliník), ale nemá multiair.... a pak samozřejmě spousta dalších změn.... ale základ je společný.... Jinak teda o 280PS motoru z Giulie píšou v tom článku že má dvě turba, což je nesmysl.... (jedině že by jako "dvě turba" hovorově označovali twin-scroll turbo)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13860
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 6.12.2017, stř 05:03

Tady se pise ze novy Grand Cherokee bude mit upravenou platformu ze Stelvia:
https://www.allpar.com/news/2017/12/mee ... ango-39024
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13860
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 9.12.2017, sob 23:39

a ještě třetí příspěvek do té mojí samomluvy v tomto vlákně:
https://www.allpar.com/news/2017/12/tor ... cane-39071

údajně tedy v pokročilé fázi vývoje nějaký řadový šestiválec..... že by možné řešení i pro Alfu? že by se nám klasické celohliníkové 6C vrátilo? ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13860
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 14.9.2018, pát 22:51

chystá se nový řadový šestiválec.... údajně snad současný čtyřválec z Giulie prostě s přidanými dvěma válci.... safra to by byl do Giulie motor jak víno :-)
https://www.allpar.com/news/2018/09/mak ... ants-42007
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

rammstein
Pozorovatel

Příspěvky: 454
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od rammstein » 15.9.2018, sob 10:55

Zase pokud přidají dva válce, bude ten motor už docela dlouhý. Neutrpí tím vyvážení hmotnosti mezi nápravy, na kterém si dali u Giulie tak záležet? :-k
159 2.4 JTDm Q-Tronic FL

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13860
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 15.9.2018, sob 13:21

Tak ono asi není moc reálné že by se v Giulii vůbec objevil.... asi by se to nezaplatilo, 2.0 280PS jede výborně a kdo je blázen, bere QV.... samozřejmě by se našli lidi co by koupili "něco mezi", ale asi by jich zas tolik nebylo.... a vyvážení by to jistě rozhodilo, ale já bych ho klidně za ten pocit z šestiválce obětoval.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4877
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od speedy » 17.9.2018, pon 09:01

Já myslim že jako nynější majitel řadového pětiválce ve 159 bych si s nějakou lehkou nevyvážeností poradil :D
Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 154kw Ti
EX Alfa Romeo 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kw

"Každý automobilový nadšenec alespon jednou vlastnil Alfu Romeo."
Jeremy Clarkson - Top Gear

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5887
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.9.2018, pon 09:08

Zpátky k řadovým 6valcum? Proč ne :)
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

rammstein
Pozorovatel

Příspěvky: 454
Registrován: 9.1.2018, úte 20:19
Bydliště: pod Řípem

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od rammstein » 17.9.2018, pon 09:19

speedy píše:
17.9.2018, pon 09:01
Já myslim že jako nynější majitel řadového pětiválce ve 159 bych si s nějakou lehkou nevyvážeností poradil :D
To já asi taky. Ale když je Alfa tak pyšná na vyvážení 50:50, tak si myslím, že řadový šestiválec by to trochu rozhodil a chování auta by se tím zmenšilo. Ten motor by byl o dost delší než čtyřválec 2.0 i véčko 2.9 z QV a zasahoval by víc dopředu, protože dozadu už ho víc posunout nejde.
Neříkám, že by se mi takový motor nelíbil, spíš tady teoretizuju :) .
159 2.4 JTDm Q-Tronic FL

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 13860
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Kubas » 17.9.2018, pon 10:26

Ladin: Alfu mám sice spojenou s V6, ale i ten řadový by mi nevadil.... ;-) hlavně nějaký, když už je doba taková jaká je.... ale spíš si myslím že ho v Evropě fakt neuvidíme....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), + občas Giulia 2.0T 200CV

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5887
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 17.9.2018, pon 12:42

Jako V6 zní mým uším líp, ale proč ne, je to asi jednodušší na výrobu, a když ho zastrčí až pod palubku jako u BMW, jízdne to bude pořád ok.
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06

Vždycky všechno OFF...

Jojo
Pozorovatel

Příspěvky: 252
Registrován: 5.2.2018, pon 11:08

Re: Technické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)

Příspěvek od Jojo » 17.9.2018, pon 13:03

a hlavne čo sa kultúry chodu týka tak R6 je lepší ako V6.
Skôr by mohli spraviť niečo ako R4+elektro.

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti