Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Ladin 164V6 » 8.12.2012, sob 21:02

Mne naprikad se zda jako rozumnej nastupce weekend vozidla 3200GT (jestli mam udrzovat na tech 5tkm 164 nebo tohle, je myslim jedno...) Da se to jeste v pohode udrzovat v garazi vlastnima silama, holt na dily si clovek pocka, i jenom blbej rozvodak bezne nikde nemaji co jsem koukal... Ghibli ma jednu vadu, a to, ze se nelibi Markete, a V8 je V8... :D
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Envel » 8.12.2012, sob 22:01

Kubas píše:
Envel píše:Jelikož, pokud bych si za stejné prachy měl koupit novz Superb TSI v základu a pak jezdit jednou za rok na garančku, tak mě provoz zřejmě míň stát nebude.
nechci tě chytat za slovo, ale mám tomu rozumět tak, že jako 5tkm ročně v Superbu stojí stejně jak 5tkm ročně v QP? No nevim, ale řekl bych že provozní náklady u Mase s V8 budou opravdu malinko vyšší....
Na PHM určitě ne, ale jinak pokud musím jednou ročně se Supem na garančku, tak to rozhodně není úplně výhodné. Pokud mám natolik specifický minimální nájezd, tak mi pravidla typu: "prohlídka po 20.000 nebo po roce (podle toho co nastane dřív)" moc nevyhovují. A nechci uvěřit tomu, že pokud bych koupil zachovalý kus, že bych na něm musel něco mimmořádné řešit každý rok, to by pak vzledem k nájezdu bylo asi nejnespolehlivější auto na světě. U Alfy jsem prvního půl roku taky skřípal zubama kvůli nákladům na servis, jelikož jsem řešil prohlídku v 60.000 ve značkovém servisu + pár drobností preventivně(DPF,EGR,SWIRLklapky) + komlet druhá sada 18 kol a gumy. Ale od té doby víc než rok ani ťuk, náklady 0 0 nic, to by se mi u nového auta nestalo...

To Ladin 164V6: Je mi jasné, že jsou jiná zábavnější a lépe uživitelná auta i u Maserati, ale já prostě řeším pouze auta použitelná pro 4-členou rodinu. Na lítačku po městě mám další starou herku, kde mě neštve, že mi někdo odrtí lak na parkovišti u Tesca a k tomu prostě nemůžu řešit auto na rodinné výlety a ještě dvoudvéřový sport na vlastně nevím co, to bych měl u domu autopark (a garáž mám jen pro 2).

To Speedy: Ten kousek v Liberci za 380 tisíc jsem viděl i na sautu, ale o takovém autě snad ani nemá smysl uvažovat.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Kubas » 9.12.2012, ned 12:21

.... tak jenom výměny oleje (předpokládám, že motoru z Ferrari bys tu výměnu dopřál každý rok) budou nákladově někde jinde.... Kolik na tom QP vydrží pneu? taky je budeš kupovat.... A asi těžko ti to auto někdo prodá z fungl novýma brzdama, abys na to další 4 sezóny nesáhl atd....

Prostě ty náklady budou někde jinde.... Nemusí být katastrofické, ale prostě to i při malém nájezdu naskáče.... Možná jednu dvě sezóny by se dalo žít tak, že nic řešit nebudeš (s troškou štěstí), ale když to budeš mít dýl, tak se něco objeví....

PS: když nóbl italský sedan, proč ne nějaká opravdu libová 166 3.2 V6? Samozřejmě kolemjdoucí se tomu klanět nebudou, ale to auto má šmrnc, italskýho stylu na rozdávání a ten motor, to je vlastně takové malé Ferrari.... A můžeš s tím blbnout jak chceš a vždycky se bude dát to nějak opravit....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Petr147 » 9.12.2012, ned 12:26

[-o< ta 166 už je dobrej úlet :D

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Kubas » 9.12.2012, ned 12:31

jo jo, teď jsem se díval na net a už je to vážně někde jinde.... beru zpět.... :wink: čekal jsem že se najde nějaká voňavka se světlým interiérem atd., ale prostě i ty nejdražší už toho mají hodně za sebou....
No nic, já to nikomu rozmlouvat nemusím.... však ať si to koupí a uvidíme.... :)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Envel » 9.12.2012, ned 14:05

Tak olej fakt likvidační nebude, jde tam kvalitativně stejná 5W-40 jak liju ted do Alfy. Jen QP má 9,5 l a Alfa 6,4 l. Filtry jsou trochu dražší, ale nic zásadního a jasně, že výměna každé kapaliny, svíček a pod. bude trochu nákladnější, ale opakuji, todle fakt neřeším, jelikož nic z toho nebudu dělat víc jak 2x za celou dobu co bych auto měl. Spíš mě zajímali poznámky typu: bacha na DuoSelect, může lehce odejít a neumí jej vyměnit nikdo jiný než 2 značkové servisy v Praze za bratru 150.000 a pod.. Projížděl jsem zběžně i Maserati fóra, ale moc nového jsem se tam nedověděl. Těch aut je v republice snad míň jak Ferrari.
K té 166 snad jen :hotovej (ale nic proti V6 BUSSO)
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Radim » 9.12.2012, ned 14:19

počkej, ty chceš lít do vysokootáčkového V8 od ferrari 5W40, nebo ses překlepl? :shock: samozřejmě 10W 60!
gumy vyjdou komplet cca 30 tisíc. duoselect pocukává, občas nejde zařadit - kdo ti to seřídí, nebo přehraje software jiný, než oficiálové? je to robotizovaný manuál ferrari původem z F1, na to nemá soft nebo diagnostiku kdejakej jouda :D kdo ti ukáže elektrický schéma a jak se vyznat v 37 řídících jednotkách, když někde půjde blbý signál a auto bude stávkovat?

prostě se ti snažím naznačit, že qporte s pořizovací cenou 500-700 za sebou bude mít (pravděpodobně) již víc než jednoho majitele, (pravděpodobně) zásahy i jinde než v oficiálním servisu, a (pravděpodobně) tě potká pár nečekaných věcí, které tě teď nenapadají. u většiny věcí je pro tebe řešení (pravděpodobně) pouze a jen u oficiálů, kde opakuji, servisní prohlídka po 15 000km - kontrola auta, řazení apod + výměna oleje a filtrů stála v roce 2010 40 000Kč bez DPH.

je možnost, že koupíš "dobrý" auto za půl mega, pojedeš s ním dohromady 20x za ty 4 roky co to chceš mít a pak pošleš se ztrátou hodnoty dál, ale upřímně řečeno si myslím že něco určitě řešit budeš. držím palce :smt023
Alfetta GTV L

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od A.J.Michal » 9.12.2012, ned 14:27

Nechi tu delat sice reklamu, ale mozna co se tyce diagnostiky a mozna uz zkusenosti s nejakym Maserati bude mit Jirka z autoscan.cz nick " il ciuffo " ,ale to strilim od boku.

Ja bych to jako pruser fakt nevidel.Jo muze se stat ze se narazi na spatny kousek, ale rekneme si narovinu , kazde auto je spatna investice :wink:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

DonFabi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 604
Registrován: 28.5.2008, stř 20:59

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od DonFabi » 9.12.2012, ned 15:26

Hej pockaj? Aj ja lejem 5w-40 Shell do Ferrari a? Chces povedat ze to je nieco zle? Ako jediny olej to ma specifikaciu Ferrari co napr. 10w-60 nema takze asi tak a je tam aj tovarne davany pokial fakt chces davat full kotol na okruhu tak potom mozno by som isiel do 5w-50 ale do 10w-60 urcite NIE a hlavne uz vobec NIE ked by som na tom jazdil aj v chladnejsom obdobi [-X takze jedine a to 5w-40 ako aj v tovarni

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Radim » 9.12.2012, ned 15:47

nevím co má za olej ferrari, co se týká maserati všechny od roku 1993 přecházely na specifikaci 10W-60 tehdy ještě agip. co má qporte V jsem se speciálně ptal - prý též 10W-60 jen ale Shell díky smlouvě s Ferrari. pokudbyla informace ze servisu mylná ok, každopádně si myslím že degradovat tuto debatu na druh oelje je určitě to poslední, co bude případný kupec řešit.
Alfetta GTV L

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Envel » 9.12.2012, ned 18:22

No vidím, že je tady hromada samozvaných "expertů", takže bych to za sebe celkem uzavřel s tím, že děkuji za všechny postřehy.
No a Radime, než napíšeš "počkej, ty chceš lít do vysokootáčkového V8 od ferrari 5W40, nebo ses překlepl? samozřejmě 10W 60!" , tak si tu svou jednoznačnou infošku podanou poučným tónem, alespoň ověř. Samozřejmě, že tam lze nalít i 10W-60(na okruh do teplého klimatu asi jo), ale stejně tak i určité 0W-40 a ponejvíce výrobců má v mazacím plánu jen a pouze 5W-40. Navíc jak psal DonFabi, 5W-40 tam lijou sami taloši ve fabrice, takže asi tak ...
HOWQH, domluvil jsem =;
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

DonFabi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 604
Registrován: 28.5.2008, stř 20:59

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od DonFabi » 9.12.2012, ned 18:30

Tak tak do tychto Maserati z tychto rokov uz len 5w-40 original od vyrobcu, do starsich modelov 3200gt,ghibli tak tam je 10w-60 a modely Ferrari tam asi vsetkych ide 5w-40

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Harous » 9.12.2012, ned 19:48

V podstatě jedinej způsob jak něco ušetřit je ignorovat servisní prohlídky což není zrovna ideální jak pro stav auta tak pro pozdější prodej. Ale auto je to úžasný a to nadšení do něj i chápu. :wink:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Radim » 9.12.2012, ned 20:21

Envel píše:No vidím, že je tady hromada samozvaných "expertů", takže bych to za sebe celkem uzavřel s tím, že děkuji za všechny postřehy.
No a Radime, než napíšeš "počkej, ty chceš lít do vysokootáčkového V8 od ferrari 5W40, nebo ses překlepl? samozřejmě 10W 60!" , tak si tu svou jednoznačnou infošku podanou poučným tónem, alespoň ověř. Samozřejmě, že tam lze nalít i 10W-60(na okruh do teplého klimatu asi jo), ale stejně tak i určité 0W-40 a ponejvíce výrobců má v mazacím plánu jen a pouze 5W-40. Navíc jak psal DonFabi, 5W-40 tam lijou sami taloši ve fabrice, takže asi tak ...
HOWQH, domluvil jsem =;
nebuď arogantní. snažil jsem se ti jen reálně poradit, co tě může čekat - samozvaný expert rozhodně nejsem, jen minimálně tady z fóra jeden z mála, který se s těmi auty reálně potkával, vozil a strávil x desítek hodin s jejich majiteli. vozit se po mě kvůli informaci, kterou mi podá prodejce nových maserati, a je chybná, je dost laciné. přiznávám že mě specifikace udivuje, ale již o post výše jsem byl schopen uznat, že jsem mohl dostat mylnou informaci. všechno ostatní, co jsem o qporte V tady napsal a ty to odsuzuješ jako bláboly je ale pravda a já ti mohu jen přát, ať tě to v případě koupě nepotká.
Alfetta GTV L

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Kubas » 9.12.2012, ned 20:48

.... každopádně kdyby si Envel to Mase fakt koupil, tak doufám, že nás seznámí s dojmy stejně jak to dělá třeba RV s Corvettou a nebo Fabi s Ferrari.... :smt023
Jinak u garážovaného auta, které navíc není využívané pro denní provoz, bych se zimní specifikace "10W" opravdu nebál, však i to je snad do -25 nebo tak nějak.... Ale o tom to fakt není.... Prostě bych se na to zeptal u KVALIFIKOVANÉHO servisu, případně si přečet manuál k autu.... QP se asi fakt nedá servisovat podle povídaček na netu.... narozdíl od běžných Alf.... :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Envel » 9.12.2012, ned 21:21

Už jen zareaguji a dál bych to nerozváděl:
- Jednak "samozvaný expert" nebylo adresováno nějak konkrétně tobě(ale mohlo to tak vyznít-sorry), co jsem napsal tobě dál, byla pouze kritika na tvou poučnou a přitom mylnou informaci. Prostě když nevím, tak se alespoň nesnažím někoho sfouknout svou doměnkou, lidi co se takhle chovají mají mnohem blíž k definici Arogantní.
- naopak, když jsem děkoval za postřehy, tak si cením i ty tvoje a vím, že jsi měl co dočinění s Maserati a dalšími majiteli, takže chápu, že nemluvíš jen tak do větru. Nevím ovšem, kde v diskuzi jsem podle tebe označil nejaké tvé informace za bláboly. Nějak to nemůžu najít.

Jo, a pokud bych si QP někdy opravdu koupil, tak se ze zkušenostma určitě podělím, to bych si sám pro sebe úrčitě nenechal. :smt023
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2137
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od RV147 » 13.12.2012, čtv 21:30

Tak já jsem podobnou věč řešil někdy loni. Uvažoval jsem nad Maserati i Ferrari. Poptal jsem se pár lidí, který tyhle auta mají a podle mýho rozumě zhodnotil, že na tohle prostě nemám. Opravdu banální závada může stát desítky tisíc, kdejakej chytrák se v tom rád povrtá a víc toho pokazí než opraví. Pak to skončí v autorizáku a bude to stát půlku pořizovací ceny. V horším případě se věci neřeší a jezdí se, co na tom, že svítí kontrolka motoru, pořád to jede. Z pohledu prestiže a WOW efektu je moje C6 spíš socka, ale provozně to stojí asi jako GTA u Alfy. Cena dílů z USA je někdy až směšně nízká a auto je dělaný dost na jednu stranu možná primitivně, ale poctivě. Já výběru nelituju a můžu říct, že jsem nadšenej. Tím to nijak nepropaguju, jenom jsem prostě měl stejný auta v hledáčku. On každej radí, kde sehnat díly a servis, ale pak v tom nakonec zůstaneš sám a jedinou možností je předraženej autorizák. Možná tak mít blíž Fabiho :D Fandím Ti a jestli k tomu sebereseš nakonec odvahu jsi borec :smt023
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Radim » 13.12.2012, čtv 21:47

myslím že v poměru cena/servis/sport jsi zvolil velmi dobře :smt023 minimálně můj syn si z Andrláku myslí, že máš ferrari - nebral jsem mu to :D

já Envela dobře chápu, sám to auto žeru, ještě 2008 bych měl podobný názor, nebo spíš emoce přesvědčující rozum, na koupi a provoz jak on, ale... řekněme to tak že jsem vystřízlivěl jednak tím že stárnu a toho auto je do čech svým způsobem škoda a nedá se tady ani moc využít, tak i tím, že za ty roky jsem nastřádal v klubu dost informací o provozování, který sis i ty velice rozumně taky zjistil předem... a spotřeba 18 litrů a gumy sada za 35t je to nejlevnější co tam je.
Alfetta GTV L

Kleofáš
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1478
Registrován: 10.1.2007, stř 14:14
Bydliště: Brno

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Kleofáš » 14.12.2012, pát 12:25

Myslím, že jste se všichni shodli, že je to loterie. Může to vyjít a člověka pak čeká hodně zábavných kilometrů, ale taky to vyjít nemusí a buď do toho člověk vysype dvojnásobek, nebo to prostě odepíše. Je to exkluzivnější verze situace, kterou tu vidíme každou chvíli třeba se 159. Někdo to koupí, vycinká se u toho z peněz a pak na 200 koňové auto kupuje Nankangy a jezdí jak s hnojem, aby ušetřil na benálu.

Prostě si myslím, že aby si takovéto auto člověk užil, tak musí být v takové vatě, aby se nebál to využívat a byl schopen nést riziko, že nějakou údržbu bude muset udělat. Jednoho majitele Quattroporte S znám a vím, že když si to auto chce užít, tak kupuje jednu sadu gum každý rok. A to to má jako jedno ze tří aut, která používá a není to žádný divočák, který by lítal zatáčkami dveřma napřed.

Onehdá na Andrláku jsme s kýmsi vedli debatu o Montrealu a padlo tam velké moudro - kupní cena toho auta je jen vstupenka do klubu. Tak to tady podle mě platí taky.
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od alfi166silver » 19.12.2012, stř 22:38

To že je něco uvedeno v mazacím plánu jedno jakého výrobce neznamená, že je to pravda, leckdy jsou tam pěkné nesmysly...... S tou 5W-40 od Shell sice máte pravdu, ale ten s logem Ferrari, běžně prodávanej ve všech eshopech včetně mě, to není !!! Olej se jmenuje Shell Helix Ultra 5W-40 Racing ( a nemá na etiketě logo Ferrari) a jde koupit pouze na objednávku u dealera Ferrari, naše zastoupení Ferrari ho neumí. Cena tohoto oleje je 900,- Kč za litr bez DPH a nejmenší a jediné balení je 18,9 litru (5 Galonů).
Údajně české zastoupení Maserati to řeší Selenií 5W-40 Abarth, která je prý pro tyto motory též schválená (tuto informaci mám od importéra)
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

DonFabi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 604
Registrován: 28.5.2008, stř 20:59

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od DonFabi » 20.12.2012, čtv 08:40

Nechcem do nikoho rypat ale ziadny shell helix ultra 5w-40 racing neexistuje, jedine co som nasiel ze ma oznacenie shell helix ultra racing tak to je 10w-60

alfi166silver
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 734
Registrován: 2.12.2008, úte 20:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od alfi166silver » 20.12.2012, čtv 08:49

To žes to nenašel na internetu neznamená, že to neexistuje. Pro jeden závodní tým, který si koupil fungl nové Ferrari jsem ho scháněl se stejným despektem a ejhle, on ten olej opravdu existuje. Dokonce je uveden v příručce k tomu vozu i s obrázkem a důrazným upozorněním, že to není ten s logem Ferrari, co je běžně na trhu dostupný.
Já nemám své zkušenosti vyčtené z mazacích plánů a pohádek na diskusních fórech, ale reálnou vlastní zkušeností.
SC20120301-103200.jpg
www.znackoveoleje.cz - oleje a maziva Selenia a nejen to
FACEBOOK www.facebook.com/znackoveoleje.cz

AR 159 SW 2,4 JTDm 147 kW

DonFabi
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 604
Registrován: 28.5.2008, stř 20:59

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od DonFabi » 20.12.2012, čtv 09:42

Servisny manual na Ferrari, mozno od urciteho roka sa pouziva tento olej co pises ty ale do isteho roka do ktoreho patri aj moje Ferrari sa lial Shell Helix ultra 5w-40
Obrázek

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Kubas » 20.12.2012, čtv 10:17

to je auto pro chlapa! rozdíl mezi MIN a MAX na měrce 2 litry, normovaná spotřeba oleje na 1000km až 2 litry!!! Nic pro metrouše, co ani neumí zvednout kapotu :smt023
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2875
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Maserati Quattroporte V - provozní náklady

Příspěvek od Radim » 20.12.2012, čtv 23:25

o to víc mě překvapuje ten teplotní index 40 a ne 60 u motorů, který točí přes 8000rpm a nikdo s ním klobouk nejezdí.
Alfetta GTV L

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů