Předpokládám, že jde o Bravo I. Protože Bravo II 1.4 16V mělo sice jen 90 koní, ale líný to bylo neuvěřitelně. Ty auta jsou taky škrcený emisníma normama a ekokurvítkama, k tomu ještě rostou a těžknou, takže srovnávat to jde těžko.
Fiat
Re: Fiat
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
prapraalfa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2.5.2018, stř 18:37
Re: Fiat
Samozřejmě, je to rok 1996 , ale na blok jsem dal hlavu z novějšího provedení s větší kompresí a jeho výhoda je hlavně tah do kopce, pak už motor točí na rovině moc a tak jej netrápím. Nekupoval jsem jej programově, ale náhodou ke mě přišlo tohle zachovalé auto a jelikož nepotřebuje žádné opravy a ND, mám ho čím dál raději..Mám Fiaty a Italy rád, nemám potřebu být v autě pitomcem, mít přes sebou barevné opičárny a obrazovky, chci být na palubě šéfem a poroučet a ne aby mi do toho kecala ŘJ.. Rád otvírám nádrž a kufr ručně, nechci el. servo, stačila by mě i švihadla a být po mém , tak bych raději karboše..Jsem prostě člověk z minulého století....
Re: Fiat
Ty to popisuješ jak kdyby si měl Deltu Integrale nebo M3 E30...
Ono i dnes jde samozřejmě koupit auto který je radost řídit.
Ono i dnes jde samozřejmě koupit auto který je radost řídit.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
No ono i dnes lze koupit auto, které je radost řídit. Ale jak dlouho? Do okamžiku kdy se ti rozsvítí oranžová kontrolka motoru a spadne to do nouzáku. Potom následuje krčení ramenama ve značkových servisech, propojování na diagnostiku atd. Přesně tohle se ti s karburátorama nestane.
Alfa romeo GTV6
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
Alfa romeo GT 1300 junior
Alfa romeo sprint
ex. Alfa romeo 164
ex.Alfa romeo 164
ex. Alfa romeo GTV 1982
ex. Alfa romeo 2.0 GTV 1984
ex.Alfa romeo 33
ex.Alfa romeo 166 3.0
-
prapraalfa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2.5.2018, stř 18:37
Re: Fiat
Proto nemusím krále nouzáků koncernové TDI PD. Kdykoliv jej musím řídit, tak se neodvažuji předjíždět, protože velká většina majitelů šetřílků jezdí okolo 2-3000 otáček a vůbec netuší, že auto má nouzák..Takže se mi velmi často stalo, když jsem auto chtěl protáhnout, že sice bez rozsvícení kontrolky , ale motor padne do nouzáku a je mu jedno, že se předjíždí..Italská auta vždy byla v tomto rozumnější a nějaká lambda u benzina je moc nevyvedla z míry..Můj soused důchodce, majitel 3 ARomeo 156 /2,5 Busso/, spider /3.0 busso/ a Gt /2.0 jts/ ani neví, co to je a to mají obě Bussa tak přes 250000km../Vlastně už nemá spidera, kterého rozsekal při honičce s mladým střelcem, který jej údajně vytlačil ze silnice./..Je to důchodce -závodník..A např. moje Bravo nesnášelo lambdu, až přísnější STK mě donutila je postupně spářit, ale když jedu na doraz kat mi smrdí , když zastavím..Asi je zahlcen přívalem plynů při rafičce v červeném poli..A mimochodem doufat, že se u zánovního vozu kontrolka nerozsvítí bohužel není moc pravda..Jsme hold v době, kdy kouřivost je nutno snižovat a tohle jsou důsledky...Proto si chci užít starších aut, dokud to jde..
Re: Fiat
Tak to se mi v posledních 10 letech stalo jen s Fiatem Bravo. Ale tam radost z řízení chyběla i když to v nouzáku nebylo. Vyčítat mu to ale nejde, to auto k tomu ani nikdy nebylo určený a u nás svůj účel splnilo.
U karburátoru se sice nic nerozsvítí, ale to neznamená, že se tam nemůže nic pokazit. Byť je samozřejmě pravděpodobnost nižší. Můžeme brblat nad tím, že obyčejný auta jsou dneska odtažitější, ale pořád jsou tu auta orientovaný na řidiče i auta vyloženě určený pro radost z jízdy. Takže vybírat z čeho je. A díky Giulii a Fiatu 124 Spider je po čem sáhnout i u koncernu FCA.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
-
prapraalfa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2.5.2018, stř 18:37
Re: Fiat
Ano, radost chyběla i z důvodů, které jsou mu vlastní./Bravu/Což je přeposilované řízení, slabší brzdy a samozřejmě motor je určitý kompromis, nemá natáčení vačky/vaček/ a motor je spíš určen na normální jízdu..Ale vše je tak, jak se co naučí, pokud auto používá pán v klobouku, který vozí vejce svým vnoučatům jen v neděli odpoledne, nebo někdo do kolbenky a píše si do sešitu spotřebu, jeho 16 ventilů je jen na obtíž, motor se zasírá a nemá žádnou možnost vyhnat kocoury a různé hnoje výfukem ven..A všeobecně 16v motory do města nejsou, jsou určeny na jízdu a ne na brouzdání v koloně . Proto nechápu majitele, kteří si koupí např.ARomeo a používají ji jako Pragu Piccolo v dobách minulých..Ale to nemá cenu, dnes za mnoho lidí myslí chytrý telefon a je to všude vidět..Ale samozřejmě je to jen můj názor....
Re: Fiat
Z toho by ti pak vyšlo, že všichni z nás co bydlí v Praze nebo Brně si mají koupit nějakej 0,9 3 válec na to ježdění po městě
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
-
prapraalfa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2.5.2018, stř 18:37
Re: Fiat
Ano, zní to blbě a je to v podstatě nemožné, ale mluvím spíše o tom, v jakém stavu často auta přivezli a jak se divili, co s tím zase je..Já jim říkám, proč si kupujete zrovna tohle, ale bylo to výhodné.... Mě to štve proto, že nejhorší je, když se lidem říkají špatné zprávy, vždy bylo dobré, když byl spokojený mechán a také zákazník..A dnešní doba tomu nepřeje, sundáš hlavu a musí se dát firmě upravit pro další montáž, vyndáš vstřiky, které odvezeš na mašinu za mega,/ a jsi štasten, když se ti je vůbec podaří vyndat/atd. atd. takže vlastně většinu peněz sežerou firmy a mechán jen zodpovědnost, auto má závadu a všude od firem slyšíš, vadná montáž..A ty si ten, který je vinen. Proto lidem často říkám, kašlete na koncern nebo ojeté BMW , kupte si něco jednoduššího , co vám do supermarketu stačí..Ale když ono je to tak pěkné a má to tohle a tohle a pak zas tohle a zase tohle..Ale to je spíš takové mé fňukání , takže se omlouvám...A přitom jsou lidé, kteří mají třeba Stilo a jsou velmi spokojeni...
- Petulin940
- Pozorovatel
- Příspěvky: 389
- Registrován: 23.3.2016, stř 17:04
- Bydliště: Praha
Re: Fiat
To je skrytá reklama !!! :-)
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
Alfa Romeo Giulietta - QV ex
Alfa Romeo Giulietta-1-4t-MA-170k-distinctive ex
Fiat Bravo ELX 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Fiat Bravo GT 1.8 16V ex (Auto roku 1996)
Škoda 120 L ex
Trabant 601 ex
-
prapraalfa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2.5.2018, stř 18:37
Re: Fiat
Chtěl jsem se zeptat, nezkoušel někdo cestou vlastní úpravy dotáhnout Breru do dokonalosti a to například tím, že by jako motor použil Busso a zda by vůbec tahle operace šla uskutečnit , samozřejmě za pomoci experta na elektroniku , aby auto udělalo dojem origo původnosti a prošlo STK ? Věřím, že nikdo na STK by jiný motor nepoznal, někteří to auto v životě ani neviděli...Možná je to blbost, ale když uvidím krásnou 159, vždy mě to napadne...U nás jezdí jedna Brera a je v té "moderní matovce", což bych původně odsoudil, protože červená je červená, ale je to pořád krasavice...
Re: Fiat
V Anglii nebo USA asi určitě, ale tady těžko... tady nejde o to, že by technik nepoznal rozdíl mezi Bussem a GM, musí to také projít přes diagnostiku se všemi bias kódy a podobně, navíc jsou to úplně jiné emisní třídy... cena přestavby, kusového schválení přes Dekru a další, tak jsi na ceně 4C
Nedávno jsem byl u debaty, kde řešili problém s STK poslední Thalie, která se tu neměla původně vůbec prodávat a ministerstvu vypadla z databáze pro tu jejich diagnostiku na stk, takže vyhazovali majitele už na první technické, protože se tomu nedokázali dostat do jednotky
Nedávno jsem byl u debaty, kde řešili problém s STK poslední Thalie, která se tu neměla původně vůbec prodávat a ministerstvu vypadla z databáze pro tu jejich diagnostiku na stk, takže vyhazovali majitele už na první technické, protože se tomu nedokázali dostat do jednotky
-
prapraalfa
- Příspěvky: 42
- Registrován: 2.5.2018, stř 18:37
Re: Fiat
Ano, tohle je ten kámen úrazu, jen si říkám, v jakém roce byla Brera v emisní třídě tehdy a současně Busso tehdy/24v/. Můj nadšený soused si stěžoval , že jeho ALFA Busso je udušená a tak jsem mu vysypal rozpadlý kat a vznikl tak krásný zvuk, že mi přivezl druhou , ať ten kat taky "vyndám", ať si on i motor užije,/ byl ze zvuku neskutečně nadšen./.Protestoval jsem, protože kat byl bez vady, ale nakonec jsem to udělal../Měl syna u Policie/, takže STK nebyl problém...Ale najednou přišel nový zákon o STK a tak se ptal, jestli ten "kat ještě nemám"...Pak pokýval hlavou a vše si zařídil..Proto jsem měl zato, že Brera byla tehdy ve stejné emisní třídě , a motor Holden tam dali s ohledem na budoucnost , které Busso údajně již nemohlo v budoucnosti splňovat...
Re: Fiat
Brera ma problem s vahou a dlouhou prevodovkou.... Busso by to nijak zasadne neresilo.... Koni to ma stejne jako klokan....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fiat
Nad Brerou jsem nedávno uvažoval jako o takovém tom třetím (zbytečném) autě domů, ať je jaká chce, tak v červené je prostě krásná... jenže do toho auta je nejlepší motor 2.4 (na 3.2 jts nejsou rozvody a ostatní jsou slabota) a pak jsem si uvědomil ty problémy ohledně DPF a stk... tak jsem to zas vypustil z hlavy :D
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8662
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Fiat
STK v podstatě problém není, z mého pohledu mnohem menší než spojení krásného italského kupé (ty 2t hmotnosti teda odmýšlím) a nafty...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Fiat
To musela být výstava
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/lon ... -internetu
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/lon ... -internetu
156 SW 1.9 JTDm
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů