Fiat
Re: Fiat
Je obecně známo, že konstrukce karoserie je částečně přizpůsobena aktuální metodice EuroNCAP.. Konkrétně třeba traverzy a nosníky na předsazený čelní náraz. Samozřejmě chápu, že to odpovídá procentuálnímu zastoupení základních typů nehod. Ovšem při pohledu na tu rozpáranou slepici mám pocit, že se opět šetřilo na méně "nápadných" místech. Předpokládám, že ty fotky nejsou až po zásahu hydrulického náčíní HZS.
A to je zářný příklad toho, proč nebrat počet hvězdiček jako určující kritérium při výběru auta.
A to je zářný příklad toho, proč nebrat počet hvězdiček jako určující kritérium při výběru auta.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat
Držet takové auto ve výrobě jistě není nic špatného, pokud má zajímavou cenu tak si zákazníky jistě najde, ale nedoplnění nabídky jeho modernějším nástupcem na volném trhu se nedá nazvat jinak než lemplovstvím vedení automobilky.speedy píše: ↑13.12.2017, stř 20:59 Ale tak jestli se prodává a Fiatu to pořád stojí za to ho držet v nabídce, byť je to už okrajová záležitost, tak co. Stroje i vývoj jsou bohatě zaplaceny a jak píšu o pár řádků výš, Octuli taky bouchali 14 járů a určitě do toho nervali nejmodernější asistenty atd. naopak byla to holina asi jako to Punto teď. A dokud je evidentní, že ta kastle je dost pevná na to, aby ochránila posádku což je asi hlavním účelem a kritériem, tak nedám nulu, to mi přijde fakt jako totál nesmysl
A když tu zmiňujete, že Octavia I byla ve výrobě 14 let (což je pravda), tak bylo také vhodné zmínit, že od jejího devátého roku již byla v nabídce i Octavia II a Octavia i (od roku 2005 prodávána jako Octavia Tour) byla v nabídce jako levnější model.
Obdobně to praktikoval třeba Peugeot s modelem 206.
Tímto se nechci zastávat ani testů NCAP a ni Škodovky, ale jen upozornit na to co bylo napsáno výše a to že celé se to zase točí kolem zdejší nedotknutelnosti FIATu jako výrobce nejdokonalejších aut a kdo má jiný názor tak přinejmenším nerozumí autům.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Fiat
Když jsem v roce 2009 hledal náhradu Ypsilonky tak kromě Brava bylo v hledáčku i Punto. Tehdy se jmenovalo Grande Punto nebo Punto Evo? Už ani nevím. Každopádně jsme ho i prohlíželi v salonu tuším v Pardubicích. Nakonec výběr vyhrálo Bravo. To jen aby někdo neřekl, že jsem proti tomu autu zaujatej. Tehdy jsme o něm dost přemýšleli. Jenže dneska je to 8 let zpátky a mě by ani nenapadlo, že je pořád ve výrobě, natož o něm uvažovat. A zabíjí to pohled do ceníku, kdy si musím nutně myslet, že se ve Fiatu někdo zbláznil.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
Punt se každý měsíc v itálii prodá kolem 3t.ks. Mě na testované specifikaci zarazilo spíše to, že měla pouze přední airbagy. Doma máme Punto Evo rv 2010 a má mimo předních, bočních, hlavových i kolenní airbag.
Podle toho, jak se Marchionne k tomuto segmentu staví, tak žádný nástupce ani nebude.
Podle toho, jak se Marchionne k tomuto segmentu staví, tak žádný nástupce ani nebude.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 8660
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Fiat
Přesně! Pořád nějak řeším auto pro ženu, tak mě to i napadlo se podívat, že by to mohlo byt cajk za pár šupů nový... Ne, není to tak. Ono obecně cenová politika Fiatu mi trochu uniká...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Fiat
hadXR: Nikde jsem nepsal, že Fiat je nedotknutelný a vyrábí nejdokonalejší auta na světě. Souhlasím i s Tvým názorem, že neexistence nástupce je lemplovstvím vedení. Chtěl jsem jen upozornit na - podle mého názoru - nevhodný posun v hodnocení bezpečnosti vozu směrem k elektronickým "pomocníkům". Punto je dnes jistě zastaralé a nová auta jsou bezpečnější, stále to ale není žádná tragédie, jak by z hodnocení EuroNCAP a nadpisu článku vyplývalo.
156 SW 1.9 JTDm
Re: Fiat
tak vem pandu, panda je super vozik na hrkani do mesta a mista v tom je beztak vic jak v puntu , hlavne do vysky
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Fiat
Ne že by ta Panda byla o moc levnější než to Punto...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
heh, tak jsem zabrouzdal do ceniku, vtipne...a to jsme si myslel, ze panda se da sehnat kolem 190 nova,aspon jednu dobu to slo,ale uz je to par let dozadu, to punto je vystrel do tmy
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Fiat
Taky se tehdy ale prodávala. Dneska Pandu na silnici nepotkáš...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat
Spirpin: Zrovna tebe sem nemyslel, že bys byl tak slepě zaujatej. A hodnotit bezpečnost podle toho co ti má za asistenty he pidle mě taky blbost.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Fiat
A co znovu zkusit Ypslonku?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/lancia/y/17549636
Doporučuje 9 z 10 manželek. Máme verzi před faceliftem a celá rodina ji zbožňuje. Dokonce ji mají radši než mívali Giuliettu.
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: Fiat
To už musí být člověk řádný fanda, aby dal čtvrt míče za pohrobek mrtvé značky, který je technologicky zastaralý... na tom interiéru je hrozně vidět staří...
Když na moment pomineme averzi k jiným značkám, tak za ty peníze má například mnohem větší Fabii s 70kW, předplacených servisem na 5 let s ještě mu zůstane desítka na benzin... nebo Fiestu, Clio, Corsu, C3... všechny ty auta jsou konstrukčně několik generací dál
Když na moment pomineme averzi k jiným značkám, tak za ty peníze má například mnohem větší Fabii s 70kW, předplacených servisem na 5 let s ještě mu zůstane desítka na benzin... nebo Fiestu, Clio, Corsu, C3... všechny ty auta jsou konstrukčně několik generací dál
Re: Fiat
Asi mi zase něco uniklo.
Ypsilonka je založená na nové Pandě a byla uvedená roku 2011 a facelift v roce 2015. Je to velikostně mezi Pandou a Puntem.
Letošní nová Fiesta je facelift staré, Corsa je na tom stejně jako Punto na stejné platformě s několika facelifty. Fabie je složená a není na jejich nové platformě. U Clia a C3 nevím.
Radovan
Ypsilonka je založená na nové Pandě a byla uvedená roku 2011 a facelift v roce 2015. Je to velikostně mezi Pandou a Puntem.
Letošní nová Fiesta je facelift staré, Corsa je na tom stejně jako Punto na stejné platformě s několika facelifty. Fabie je složená a není na jejich nové platformě. U Clia a C3 nevím.
Radovan
Petr147 píše: ↑16.12.2017, sob 05:20 To už musí být člověk řádný fanda, aby dal čtvrt míče za pohrobek mrtvé značky, který je technologicky zastaralý... na tom interiéru je hrozně vidět staří...
Když na moment pomineme averzi k jiným značkám, tak za ty peníze má například mnohem větší Fabii s 70kW, předplacených servisem na 5 let s ještě mu zůstane desítka na benzin... nebo Fiestu, Clio, Corsu, C3... všechny ty auta jsou konstrukčně několik generací dál
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault
Re: Fiat
No a ta vychází z low cost platformy pro Jižní Ameriku... V podstatě je to auto absolutně to nejlevnější, co Fiat našel v šuplíku... už jenom ten hrozný interiér na 1DIN rádio... každopádně za ty peníze muže mít auto s plnou zárukou, existující servisní síti (bla bla argument vše se dá opravit doma) a trochou technologie z tohoto století
Re: Fiat
Petr147: jistě Panda/500/Ypsilponka mají stejnou platformu, ale určitě to není shitový low cost. Možná tě překvapí, že Panda/500 patří stále mezi nejprodávanější vozy své kategorie a třeba ne každý chce jezdit v tom co ty považuješ za etalon modernosti.
Re: Fiat
S tou Ypsilonkou je to zrovna žebrák verze. Lepší výbavy mají interiér v pohodě.
https://www.autoscout24.cz/nabidky/lanc ... ?cldtidx=1
Ona je sice Lancia klinicky mrtvá, ale těch Ypsilonek prodá pořád docela dost. Technicky to auto ale zastaralý je.
https://www.autoscout24.cz/nabidky/lanc ... ?cldtidx=1
Ona je sice Lancia klinicky mrtvá, ale těch Ypsilonek prodá pořád docela dost. Technicky to auto ale zastaralý je.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
Tak to v žádným případě není. Ona sice technicky vychází z předchozí varianty, ale má prodlouženej rozvor o 4 cm a celý auto je skoro o 10 čísel delší. Tomu se už facelift říkat nedá.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
Švagr vybírá nový vůz. Váha mezi Rapidem liftback a Fiatem Tipo sedan. Jezdí poměrně krátké trasy. A tak mu spíš radím to Tipo. Přece jen atmosféra bude mít, myslím v budoucnu menší náklady na servis. Nebo se mýlím? Co by jste vybrali. Není ta atmosféra moc líná?
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti