Facebook - Alfisti Czech Republic

Odpovědět
soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od soft147 » 10.1.2015, sob 09:37

Tento motor má v sobě 3 litry oleje a interval výměny 30 tkm. To je jak s domácí fritezou dělat měsíc hranolky v mekáči :-)
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od A.J.Michal » 10.1.2015, sob 10:00

to i do sekacky naliji vic :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

.myc155
Štamgast

Příspěvky: 925
Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
Bydliště: 8ЯИ0
Kontaktovat uživatele:

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od .myc155 » 10.1.2015, sob 11:47

A.J.Michal píše:Edit: tak ono to je asi tema upravama :) kdy to krabicky uz nestacili korigovat a ten multiair to proste nezvlad
jo vono tam i mazani ridi krabicka*? :shock:
jelikoz treba GIO jezdi s krabickama uz leta a rozhodne mu v motoru nic neklepe, tak se priklanim k nazoru, ze to musely zpusobit ty racing boty za 6 1/2 litru... :?:
soft147 píše:Tento motor má v sobě 3 litry oleje a interval výměny 30 tkm. To je jak s domácí fritezou dělat měsíc hranolky v mekáči :-)
je fakt, ze to asi nedalo tolik prace, jako kdyz jinej mistni member vylagroval zanovni ..20d z mnichova :-D

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od A.J.Michal » 10.1.2015, sob 12:28

.myc155 píše:
A.J.Michal píše:Edit: tak ono to je asi tema upravama :) kdy to krabicky uz nestacili korigovat a ten multiair to proste nezvlad
jo vono tam i mazani ridi krabicka*? :shock:
jelikoz treba GIO jezdi s krabickama uz leta a rozhodne mu v motoru nic neklepe, tak se priklanim k nazoru, ze to musely zpusobit ty racing boty za 6 1/2 litru... :?
Ne ne, von tam mel jeste ten pruchozi airbox a ono si s tim ten multiair nemusel uz vedet rady :) a casteji a casteji mu to slo do nouzaku, ono takto od boku je to tezky resit kdyz se na to divaji borci* z Motortecu :) mohl mu odejit multiair kvuli spatnemu korigovani paliva a vzduchu, treba ma podpalene ventily , jizda na chudou smes ..... mnoho variant co se tam mohlo pooo :)

Gio tam ma jen krabicku :) ... ale urco nema tak drahe racingove botky :-D
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Pavli
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 245
Registrován: 5.4.2008, sob 20:51
Bydliště: Silesia

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Pavli » 10.1.2015, sob 13:01

Dovolí si platiť kurvy za štyri litre... :smt020
33 S 16V

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Danni » 10.1.2015, sob 13:07

soft147 píše:Tento motor má v sobě 3 litry oleje a interval výměny 30 tkm. To je jak s domácí fritezou dělat měsíc hranolky v mekáči :-)
tak toto je riadne v p...i :shock:
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Kubas » 10.1.2015, sob 15:02

tak je každého věc jak často si mění olej.... já na Bravu T-jet jsem ho měnil co 15tkm i když jsem to auto měl na obyčejné ježdění.... Bohužel dnes marketing všech automobilek tlačí do hodně dlouhých intervalů, ale myslím že mezi jen trošku poučenými uživateli se ví, že jezdit na jednu náplň 30tkm a více je prostě blbost.... Obzvlášť u nějaké benzínové 1.4....

Znám dost lidí, kteří auto leští co chvíli a všemožně se o to starají, ale olej mění v těch dlouhých intervalech a alibisticky si nalhávají, že to je v příručce.... Přitom autům jinak docela rozumí.... co už, každého volba a kdo chce kvůli ušetřené tisícovce mít místo oleje nějakou kejdu, má možnost ....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Danni » 10.1.2015, sob 16:32

no ja pri 3 litrove naplni s turbom a este s airom by som menil kazdych 6-7tkm
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od hondzik » 11.1.2015, ned 09:32

tak tak, strop 10t ať je v příručce co chce. U Alfy měním jednou za rok nebo 8-9tkm, hrkadlo na práci dostává max po 10tkm. Když jsme provozovali 300ps nismo 1,8t, měnil se po 4tkm...
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Kubas » 11.1.2015, ned 10:55

znam spoustu aut co menily co 20tkm a najely statisice km bez problemu.... ale jde samozrejme o to jaky to ma motor a jak se s tim jezdi.... zrovna 1.4T s chipem si samozrejme zaslouzi vymeny casteji....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Petr147 » 11.1.2015, ned 11:24

Tak ono lidí, kteří vědí, je minimum... Ať už jsou to lidi nebo firmy, tak většina jezdí na olej, až ho tam pošle auto... Proto třeba u nás VW jezdí třeba až při 60tis...

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4371
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od zde. » 11.1.2015, ned 11:38

A.J.Michal píše:
.myc155 píše:
A.J.Michal píše:Edit: tak ono to je asi tema upravama :) kdy to krabicky uz nestacili korigovat a ten multiair to proste nezvlad
jo vono tam i mazani ridi krabicka*? :shock:
jelikoz treba GIO jezdi s krabickama uz leta a rozhodne mu v motoru nic neklepe, tak se priklanim k nazoru, ze to musely zpusobit ty racing boty za 6 1/2 litru... :?
Ne ne, von tam mel jeste ten pruchozi airbox a ono si s tim ten multiair nemusel uz vedet rady :) a casteji a casteji mu to slo do nouzaku, ono takto od boku je to tezky resit kdyz se na to divaji borci* z Motortecu :) mohl mu odejit multiair kvuli spatnemu korigovani paliva a vzduchu, treba ma podpalene ventily , jizda na chudou smes ..... mnoho variant co se tam mohlo pooo :)

Gio tam ma jen krabicku :) ... ale urco nema tak drahe racingove botky :-D
Vsak soft uz ten svuj kit taky radeji prodava :?:
33

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od soft147 » 11.1.2015, ned 12:18

Bo nebyl čas to tam jebnout a jezdí s tím na vyjímky jen žena, nevím na co by jí byl :wink:
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Leech
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Registrován: 12.3.2012, pon 20:46
Bydliště: České Budějovice

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Leech » 11.1.2015, ned 12:52

Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Danni » 11.1.2015, ned 13:20

u koncernu mi je to fuk ale tu mi je luto kazdej jednej alfi co tak to skonci... a este ked tam niekto napise ze na 166 chce urobit to iste... :cry: :smt089
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od bobas » 11.1.2015, ned 13:43

A to jsem si myslel,ze ta doba je 10-15 let pryc :D
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Ladin 164V6 » 11.1.2015, ned 14:36

To je osud levnych aut... :(
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Danni » 11.1.2015, ned 14:42

Obrázek
jeden "alfista" to ma na titulke
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Petr147 » 11.1.2015, ned 14:44

no to je skandál... :D

Danni
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3288
Registrován: 18.5.2011, stř 20:53
Bydliště: KE

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od Danni » 11.1.2015, ned 14:48

tak tomu sa ta kolotocarina paci a zjavne aj toto... to je tak 159x14dpf off
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od yan.ko » 11.1.2015, ned 18:54

Tazdevil píše:kde se odkazuje na článek na D-FENS - Vliv přeplňování na výkon spalovacích motorů
http://www.dfens-cz.com/oldschool/clane ... 2014050405
Ano, clanek uz se nejaky patek potuluje po internetu a je pekne napsany, nicmene s nekterymi pasazemi nelze souhlasit

"Základní výhodou turbodmychadla je skutečnost, že ke své činnosti nepotřebuje žádný externí zdroj práce"

Ale jisteze potrebuje


"protože nepracuje na principu převodu mechanické práce na tlak tekutiny, ale naopak využívá energie výfukových plynů, která by jinak přišla vniveč, k tvorbě tlaku tekutiny (nasávaného vzduchu). Využitím "odpadní" energie ..."

Pokud by opravdu vyuzival jen tepelne energie, tak se s pojmem "odpadni" da do jiste miry souhlasit.
Nicmene ta odpadni energie predstavuje pouze asi tretinu celkove energie, ktera turbinu turbodmychadla pohani. Temi zbyvajicimi dvemi tretinami je kineticka energie spalin vznikla praci, kterou motor vykonal pri vratnem pohybu pistu z dolni uvrati do horni ve fazi vyfuku (kdy zjednodusene pist natlacil spaliny na lopatky turba).

Pro porovnani, u vyladeneho atmosferickeho motoru, dojde po otevreni vyfukoveho ventilu (otevira drive nez se pist dostane do dolni uvrati) k expanzi vyfukovych plynu do vyfukoveho potrubi v tlakove vlne, ktera za sebou zanechava oblast nizkeho tlaku. Diky tomu pak na pist pri vratnem pohybu z dolni uvrati do horni nepusobi tlak spalin ve spalovacim prostoru a motor tak nemusi vykonavat zadnou praci (ba naopak)

Obrázek


Druhou veci je, ze dle meho integrale nevybral (nebo respektive vybral tak, aby mu to vyslo :wink: ) pro obhajobu turbo downsizingu zrovna nejvhodnejsi motory. 1.4T je porad slusny ctyrvalec nijak maleho objemu. Jsou to ale prave oturbene dvou/tri valce s objemem okolo litru, diky kterym se oturbene malorazky netesi oblibe. At uz diky nevyrovnanemu chodu, pridanymi (eko)kurvitky, nebo usporami na technice a materialu. Ty pritom celi vyssim pracovnim tlakum a teplotam a podlehaji tak vetsimu opotrebeni, diky cemuz dochazi ke snizeni zivotnosti. (chapu, je potreba vyvolat spotrebu. vyrobci o veci ktere vydrzi nestoji).

Cely ten clanek na me trochu pusobi tak, ze se nam chtel integrale pochlubit o jakych motorech cetl a mel co do cineni. Ale no offense :-) Jinak porovnavat hodne upraveneho Fiata 2.0TB 16v s tovarnim bussem .. WTF?? Kde je 3.5/3.8, autodelti kompressore, nebo squadri turbobusso?? Jo aha s temi nemel nic co k docineni. Tak jo



ujednani
----------
tento prispevek je psan s ze srdce pomalu odeznivajicim zalem z odchodu autora Alfich V6 motoru G.Bussa, jehoz vyroci jsme si nedavno pripomneli.
----------
veskere postavy jsou smyslene a jakakoliv podoba ciste nahodna; prectenim toho prispevku souhlasite s nazory autora
Naposledy upravil(a) yan.ko dne 11.1.2015, ned 18:57, celkem upraveno 2 x.
Alfa Romeo Perfection

yan.ko
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1204
Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od yan.ko » 11.1.2015, ned 18:55

Jo a jeste jedna vec

"Tomu pak odpovídá nízká spotřeba paliva ve srovnání se stejným tempem jedoucím
atmosféricky plněným motorem vyššího zdvihového objemu a vyššího kompresního poměru (tím pádem i vyššího ztrátového výkonu"


ztratovy vykon se ze zvysujici se kompresi snizuje (respektive jeho podil z celkoveho vykonu ziskaneho)
Alfa Romeo Perfection

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1122
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od soft147 » 11.1.2015, ned 19:56

Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

razorcz91
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 534
Registrován: 30.5.2013, čtv 17:31
Bydliště: Znojmo

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od razorcz91 » 26.1.2015, pon 21:54

Taky Vám příjde, že na ty fb stránce alfistů je většina z těch co nejsou tady registrovaný samí šulíni? Nebo to tak vidím jen já. Jak řeší pořád dokola jedny a ty samý sračky :cry: Kolikrát tam chci něco napsat, ale pak si řeknu seru na to, pač si budou myslet, že největší blbec sem já :-D
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Facebook - Alfisti Czech Republic

Příspěvek od A.J.Michal » 26.1.2015, pon 23:08

Ano mnoho lidi z tama semka nechodi :) Hlavne ti novi, co si koupi Alfu a hnetka hledaji na FB skupinu :))))
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů