STK (pokec, prostě jak projít...)

Odpovědět
Pavel.K

Příspěvky: 3
Registrován: 12.1.2018, pát 11:49

STK (pokec, prostě jak projít...)

Příspěvek od Pavel.K » 12.1.2018, pát 11:55

Zdravím,
Dnes jsem vyrazil se svým Gtv 2.0 V6 na technickou a emise. Problém je, že na emisích mi nedokážou napichnout auto. Stalo se někdy někomu něco podobného?
Díky všem za odpovědi, sem bezradnej

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7570
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od Hampice » 12.1.2018, pát 12:27

Bezradnej vůbec být nemusíš.. To je totiž jejich problém... Oni si tuhle kundovinu vylobovali, tak ať se snaží. Jeď jinam
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

huntsolo
Uživatelský avatar

Příspěvky: 31
Registrován: 21.7.2016, čtv 18:56
Bydliště: Praha 5

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od huntsolo » 12.1.2018, pát 15:18

Nevíte jestli se ještě dají obejít emise?

Pavel.K

Příspěvky: 3
Registrován: 12.1.2018, pát 11:49

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od Pavel.K » 12.1.2018, pát 16:48

Což o to, Já bych klidne jel jinam. Jenomže tady mám jistotu, že projdu. De jenom o ten posranej protokol z řídící jednotky. Spíš sem chtěl vědět, jestli podle novyho zákona emise už někdo dělal a jak to auto napichli.

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 903
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od petrAR156 » 12.1.2018, pát 17:14

Jo, v prosinci na 156 2.5 V6, technik jednotku na BOSCH napíchl v pohodě.
Četl jsem kdysi směrnici k metodice (někde na netu) a pokud mě paměť neklame, tak tuším že do rv 2002 u benzínu je alternativní postup pokud auto OBD nemá nebo nefunguje. Zkus si to najít a pokud to tak je, můžeš technikovi nabídnout legální variantu (předpokládám, že když máš jistotu, že tam projdeš, asi je znáš).

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 704
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od hno3 » 13.1.2018, sob 07:47

trochu jinej ddatum, už je rok 2018..ale to neva:) ta kundovina tu stále je..

pokud technik nenajde diagnostickou zásuvku -je to jen a jen jeho problém... maj mít manuály... pokud je to spřítelenej technik co vím, že nebude dělat problémy u hlučnějšího vejfuku a sportovního podvozku označeným Ečky, ukážu mu kde je.. pokud to je blb kterej to už od začátku komentuje jedu pryč a řádně si postěžuju :)

už vidím, jak třeba moje máti (co ani nemá papíry, ale co kdyby náhodou měla..) ukazuje technikoj,že to má místo OBD 3 pin konektor v motoráku, kterej se musí rozpojit... to je věc technika..

maj metodiku jak postupovat u starejch krámů bez OBD... pokud ji neznaj jsou to diletanti...

ta spočívá minimálně v kontrole paměti závad a kontrole MIL kontrolky.. je dostupná na MDČR..
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7227
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od Harous » 13.1.2018, sob 09:42

Tady je metodický pokyn MD k měření emisí.
https://www.mdcr.cz/Dokumenty/Silnicni- ... oprava/SME
Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition ('16)
KIA Cee'd SW 1.6 GDI TOP ('17)

petrAR156
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 903
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od petrAR156 » 13.1.2018, sob 11:32

Harous: jo to je ono :smt023 neměl jsem včera čes na hledání ...
hno3: vím že je rok 2018 :-D psal jsem o roku výroby, kde je to u benzínů do rv 31. 12. 2000 a u dieselů do rv 31. 12. 2002 ... bohužel u aut z neevropských zemí - hledal jsem tenkrát v metodice věci kolem výfuků, tohle jsem si zapamatoval nepřesně ...
Ale u GTV je to pravděpodobně zase jinak, viewtopic.php?f=71&t=7841 , záleží tedy na tom jestli auto komunikuje a jen nejde technikovi načíst motor a na rv, jestli je to chyba nebo vlastnost.
V metodice bod d) odstavec 4.
"Pokud je k navázání komunikace potřebný externí přístroj, který není součástí multifunkčního přístroje pro měření emisí a neumožňuje on-line přenosy, zadají se příslušné údaje do programu ručně. Výpis z diagnostického přístroje, se přiloží jako příloha protokolu pouze tehdy, když externí diagnostický přístroj umožňuje pořízení výpisu."

Pavel.K

Příspěvky: 3
Registrován: 12.1.2018, pát 11:49

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od Pavel.K » 13.1.2018, sob 13:57

Pánové díky všem moc za rady.
Ale když sem si pročítal ty starsi vlákna ohledně diagnostiky tady na fóru, tak si myslím, že mi napichli spatnej konektor. Snažili se napichnout 3pin v motoru. Ten by ale měl být na ABS. Na diagnostiku motoru by měl být u spolujezdce. Nemůžu to zkontrolovat, auto mi stoji na technicky. Opravte me prosim, jestli je to spatne.
Díky všem
Jo mam rok 96

hno3
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 704
Registrován: 9.6.2008, pon 09:49
Bydliště: Lomnice nad Popelkou

Re: Emise a STK 2017

Příspěvek od hno3 » 13.1.2018, sob 17:29

pokud to je jako u Fiatu coupe, tipo a pod (stejná byť modifikovaná paltforma a stejnej pravěk), tak diagnostickej 3 pin konektor je u domku tlumiče před spolujezdcem, musí se rozpojit konektor a přivýst 12Voltů...
AR 156 V6 SW (+ Squadra chip)
AR Giulietta 1.4 125kW
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2.1 16v (ex 2l 8v)
ex. Stilo 1.8 (2l conversion)

Odpovědět

Zpět na „Alfa a vše kolem + další italské stroje a značky koncernu Fiat...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti