Motorsport (Rallye, WTCC, vše kromě F1)
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Alonso by měl jít do Mclarenu. Kimi zůstává.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Tak Ferrari dělá pořádná auta, ale tyhle malorážky jsou pod jeho úroveň
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
neviete jak obstal Bianchi? jak je teraz na tom?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
[video]https://www.youtube.com/watch?v=Rwts_hy0MjA[/video]
najhorsie je ze pri vyske podvozku toho bagra sa deformacne zony monopostu nevyuziju a tak monopost ide rovno pod bager aj s jazdcom neviem preco nepouzivaju bagre s uplne nizkym podvozkom a ovladane na dialku
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
http://f1sport.autorevue.cz/clanek/onli ... p-japonskaDanni píše:neviete jak obstal Bianchi? jak je teraz na tom?
Alfa Romeo GT 3.2 V6 Busso
Ford Capri Mk2 2.0 S V6 Kolín
Ford Capri Mk2 2.0 S V6 Kolín
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Sledujete tu ještě někdo vůbec F1, nebo už všichni zanevřeli?
https://www.youtube.com/watch?v=30VDP5zd9nw
https://www.youtube.com/watch?v=30VDP5zd9nw
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
otec to sledoval a rikal jedna velka nuuda a vysavace to jsou porad stejny ) .. nic nyni se chystam na zavod GT2 v Monze , doufam ze tam budou lepsi zavody
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
slyšel jsem že to bude už jen na placených kanálech. To bude už totální konec tohoto sportu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
já koukám na RTL,tam je to zadarmo
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
já jsem o ni přišel sice to nebylo po každé úplně nezáživnější, ale vždycky jsem se pěkně zapotil když jsem fandil našim (Ferrari) Ale kupovat si kvůli tomu satelit nechci
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
V ČR a na Slovensku placený Sport1/2 ale RTL a ÖRF to jistí A kdyžtak i nějaký streamy a nebo si prostě večer stáhnout 1080p záznam.
Přiznávám, že v Melbourne to nebyla extra zábava, ale každopádně to vypadá, že ti "naši" by mohli mít nejlepší sezónu za delší dobu takže pro mě to za to určitě stojí.
Přiznávám, že v Melbourne to nebyla extra zábava, ale každopádně to vypadá, že ti "naši" by mohli mít nejlepší sezónu za delší dobu takže pro mě to za to určitě stojí.
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
no snazil som sa najst zaznam nejaky ale nikde nic som nenasiel a ked to bude uz len na platenych staniciach tak to amen F1
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Formule 1 je pro mě mrtvá záležitost. Němec Vetel ve Ferrari, motory obsahu silnějšího vysavače, zvuk toho co mám Doma, prostě chtěj mít love, tak ať něco riskujou. Myslím jezdce, techniky, majitele stájí. A ne to, že se závody rozhodují na aspektech, kdo má víc ojeté pneumatiky, anebo lepší spojlírky na autě. Formule 1 vždycky tlačila vývoj automobilismu dopředu. Teď je uhnízděná v v Bruselském hnízdu. A půjde to do ještě větších
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Kam se mohu podepsat?
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Tobě vadí že za Ferrari jezdí němec? No tvoje věc, první neni...A co se motorů týče, hlavně že ve starý turbo-éře tu byly i čtyřválce ještě menších objemů, ale všichni budou pořád říkat jak dřív bejvalo líp žejo. Co se spojleríků týče, současná koncepce naopak vliv area dle mého naprosto amatérského názoru zmírnila a jde předevšim o to naladit spolupráci motoru a ersů. Čímž rozhodně tlačí vývoj dopředu, já chápu, že jen vyslovení slov jako hybrid nahání některým lidem hrůzu, ale co je špatného na rekuperaci energie, která by byla jinak odpad?roberto37 píše:Formule 1 je pro mě mrtvá záležitost. Němec Vetel ve Ferrari, motory obsahu silnějšího vysavače, zvuk toho co mám Doma, prostě chtěj mít love, tak ať něco riskujou. Myslím jezdce, techniky, majitele stájí. A ne to, že se závody rozhodují na aspektech, kdo má víc ojeté pneumatiky, anebo lepší spojlírky na autě. Formule 1 vždycky tlačila vývoj automobilismu dopředu. Teď je uhnízděná v v Bruselském hnízdu. A půjde to do ještě větších
Já sám bych si přál v F1 hodně věcí jinak ale takovýhle kecy fakt nechápu.
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
- zde.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
- Bydliště: Všude možně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Tak ve stary turbo ere asi nemeli limit spotreby paliva na zavod
33
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4869
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
jo kde jsou ty casy, kdy se menily pneu kdo jak chtel, tankovalo se kdo jak chtel ... to byly aspon strategie a podivana i v boxech
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Ano, já si myslim, že občas jsou pravidla zbytečně svazující. Nevadí mi celkový limit paliva na závod, ale okamžitá spotřeba ano a nemožnost ho tankovat postupně taky. A platí to i samotné motory - menší objem s přeplňováním mi nevadí, ale proč proboha rozkazovat že musí mít všichni 90°V6 s jednim turbem.
A ještě lépe, ikdyž je mi jasné, že by to bylo opravdu hodně složité na realizaci a na nalezení adekvátních vyvažovacích funkcí by padlo několik sezón, by se mi líbilo něco takového (zjednodušeně a s nahodilými hodnotami):
Maximální objem: 1,8l
Maximální tlak turba: 4bar (resp. limitovat ne maximální hodnotu, ale integrál pod křivkou tlaku přes otáčky?)
Maximální otáčky: 16000rpm
Maximální výkon ERS jednotek...
atd. ale i pro vůz jako takový, ne jen motor.
No a vtip je v tom, že každý jednotlivý parametr by byl vyšší než je v současnosti, ale zároveň by týmy mohly v součtu využít jen třeba 80-90% povolených parametrů (kde každý parametr by mohl být ještě jinak vážen). Takže bychom se mohli dočkat různých strategických přístupů a auta by se i pro amatéra značně odlišovala. Vim, že je to hodně komplikovaný, ale je to jen moje fanouškovská představa.
No a ještě jednu věc by celej tenhle plán potřeboval a to sice, aby se v šampionátu angažovalo víc dodavatelů motorů. Jenže bohužel panuje spíš nálada, že je potřeba podporovat malé týmy, aby pořád dokola nekrachovaly, místo snahy přilákat velké hráče (automobilky).
A ještě lépe, ikdyž je mi jasné, že by to bylo opravdu hodně složité na realizaci a na nalezení adekvátních vyvažovacích funkcí by padlo několik sezón, by se mi líbilo něco takového (zjednodušeně a s nahodilými hodnotami):
Maximální objem: 1,8l
Maximální tlak turba: 4bar (resp. limitovat ne maximální hodnotu, ale integrál pod křivkou tlaku přes otáčky?)
Maximální otáčky: 16000rpm
Maximální výkon ERS jednotek...
atd. ale i pro vůz jako takový, ne jen motor.
No a vtip je v tom, že každý jednotlivý parametr by byl vyšší než je v současnosti, ale zároveň by týmy mohly v součtu využít jen třeba 80-90% povolených parametrů (kde každý parametr by mohl být ještě jinak vážen). Takže bychom se mohli dočkat různých strategických přístupů a auta by se i pro amatéra značně odlišovala. Vim, že je to hodně komplikovaný, ale je to jen moje fanouškovská představa.
No a ještě jednu věc by celej tenhle plán potřeboval a to sice, aby se v šampionátu angažovalo víc dodavatelů motorů. Jenže bohužel panuje spíš nálada, že je potřeba podporovat malé týmy, aby pořád dokola nekrachovaly, místo snahy přilákat velké hráče (automobilky).
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
- Limetkka
- Štamgast
- Příspěvky: 810
- Registrován: 29.9.2009, úte 18:40
- Bydliště: Práglík
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
A není jednodušší volný vývoj? Nebo jen omezit celkový rozpočet týmů, ať je to vyrovnanější, ale ať každý ukáže, co umí?
tímhle tempem budou formule za chvíli vozit reproduktory, aby vydávali aspoň nějaký zajímavý zvuk:-D
tímhle tempem budou formule za chvíli vozit reproduktory, aby vydávali aspoň nějaký zajímavý zvuk:-D
Fiat Punto HLX mk.2
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
Moto Guzzi Breva 750 i.e. - potěšení na dvou kolech
Ex: AR 146 1.6TS, AR 146 1.4TS, Ford Sierra 2.0i OHC
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
pry uz vozi*Limetkka píše:tímhle tempem budou formule za chvíli vozit reproduktory, aby vydávali aspoň nějaký zajímavý zvuk:-D
Alfa Romeo Perfection
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Ano, ale ty motory měly "koule" a jak bylo psáno výše, nikdo jim nediktoval životnost ani spotřebu.Apache píše:......
...A co se motorů týče, hlavně že ve starý turbo-éře tu byly i čtyřválce ještě menších objemů,
......
A hlavně nebylo povinností s je používat, stále mohly týmy jezdit s NA V12.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Za starý turboéry se taky nesmělo tankovat Se stávalo,že z prvního fleku nedojeli do cíle třeba.N.Mansell myslim i jednou strkal...
Druhá věc byly ale motory třeba jen na kvalifikaci.1500Ps s životností na 6 kol třeba
Druhá věc byly ale motory třeba jen na kvalifikaci.1500Ps s životností na 6 kol třeba
AR Giulietta 1.4TB MultiAir
Benelli Tre-K Amazonas
Benelli Tre-K Amazonas
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Ferrari is back ! https://www.youtube.com/watch?v=GyaS3uB7wV4 Dneska parádní VC, škoda Kimiho smůly ale i tak. Člověk si o tý současný F1 může myslet co chce ale tohle prostě musí udělat radost
Naposledy upravil(a) Apache dne 29.3.2015, ned 14:14, celkem upraveno 1 x.
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
Video je z tvojítrubky vymazané. Co to bylo?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Motorsport (Rallye, WTCC, F1 etc.)
jo jo, výhra Ferrari vždycky potěší....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů