proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Vítej jmenovče V sekci Naše Alfy si udělej vlastní vlákno a tam můžeš psát vše o svojí italce a plnit to fotkama
Alfa Romeo 156 1,9JTD rv.2000 77kw
Opel Vectra B 1,6i rv.1997 55kw
Opel Vectra B 1,6i rv.1997 55kw
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
diky.. danni kde si ma videl ? a z ktorej casti si ?
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
no neviem ci videl bo to ja len tak z juhu zelezniky a ty?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
jaaaj ja som z okolia Nizna Mysla ..nabuduce zablikaj
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Vždycky se mi líbili vizuálně, pak jsem se v jedné provezl, ještě jsem se byl na pár podívat a provézt se víc. A pak to bylo jasný. Kdyby přede mě někdo postavil cokoliv jinýho, tak neměním (max prodám a za peníz koupím zase Alfu )
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Tak já už začal tady: http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=43&t=15481 ale brzo asi budu zakládat další kartu je to silně nakažlivý - manželka už netrvá na RAV4 a zítra se jedu podívat na 156 1,9JTD 2005 pro ní
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Proč sem si koupil Alfu?
No byla to delší cesta, ale odzačátku bylo jasný, že to jednou přijde. Doma sme italský auta měli často, rodinný kombíky jak se vyráběly - Tempra, Marea, Stilo. Stilo sme měli i ve třidvířku a žlutý barvě, to bylo super vozítko. No a když sem si pak vybíral auto, tak sem si zkoušel všechny možné značky, procházel si bazary a nakonec mi s mým omezeným rozpočtem vypadly dva kandidáti. Lancia Lybra a Alfa Romeo 166, motorizace 2.0 20V a 2.5 V6. No vzhledem k tomu, že bylo potřeba udržet spotřebu aspoň v nějakejch mezích a na vejlety s kámošema se hodil kombík, padla volba na Lybru SW. Na to auto nedám dopustit, je skvělý. Po necelých třech letech sem s ní nalítal 100.000km a bylo na čase jít dál. A přišla nabídka na Lancii Thesis 3.0 V6, tak sem měl zase Lancii. A Busso jsem si ihned zamiloval. Navíc všechna ta rozmazlovací výbava... No po roce to auto začalo vyžadovat větší investice a já přemejšlel, zda si ji nechat nebo zas zkusit něco dalšího. Pro Thesis mluvilo pohodlí, luxus, exkluzivita a výbava. Proti byly náklady na provoz, servis a omezená praktičnost a do centra Prahy ne zrovna ideální rozměry. No a navíc jsem stále cítil, že chci Alfu Romeo. O auta se zajmám odmalička, řídil jsem desítky různých aut a Alfa Romeo má nenapodobitelné kouzlo. A pak zapůsobila náhoda - na prodej byla AR 147, krásný kousek ve vrcholné verzi (ne GTA, ale to už je jiný auto) se dvěma sadama kol a za dobrou cenu - a bylo rozhodnuto. Já vím, z téměř pětimetrový limuzíny do hatchbacku, ale nelituju toho. Auto má všechnu výbavu, na kterou jsem zvyklý (dvouzónová klima, dešťový senzor, vyhřívání sedaček, tempomat, kůže, střešní okno etc.), chybí mi akorát navigace. Kombinace alfáckýho dvoulitru s převodovkou Selespeed mě naprosto dostala a z podvozku jsem vyloženě nadšený. Thesis byla rychlejší, systém Skyhook dokázal zatáčky řezat neuvěřitelně, ale ten pocit z řízení člověk neměl.
Takže proto sem si pořídil Alfu
No byla to delší cesta, ale odzačátku bylo jasný, že to jednou přijde. Doma sme italský auta měli často, rodinný kombíky jak se vyráběly - Tempra, Marea, Stilo. Stilo sme měli i ve třidvířku a žlutý barvě, to bylo super vozítko. No a když sem si pak vybíral auto, tak sem si zkoušel všechny možné značky, procházel si bazary a nakonec mi s mým omezeným rozpočtem vypadly dva kandidáti. Lancia Lybra a Alfa Romeo 166, motorizace 2.0 20V a 2.5 V6. No vzhledem k tomu, že bylo potřeba udržet spotřebu aspoň v nějakejch mezích a na vejlety s kámošema se hodil kombík, padla volba na Lybru SW. Na to auto nedám dopustit, je skvělý. Po necelých třech letech sem s ní nalítal 100.000km a bylo na čase jít dál. A přišla nabídka na Lancii Thesis 3.0 V6, tak sem měl zase Lancii. A Busso jsem si ihned zamiloval. Navíc všechna ta rozmazlovací výbava... No po roce to auto začalo vyžadovat větší investice a já přemejšlel, zda si ji nechat nebo zas zkusit něco dalšího. Pro Thesis mluvilo pohodlí, luxus, exkluzivita a výbava. Proti byly náklady na provoz, servis a omezená praktičnost a do centra Prahy ne zrovna ideální rozměry. No a navíc jsem stále cítil, že chci Alfu Romeo. O auta se zajmám odmalička, řídil jsem desítky různých aut a Alfa Romeo má nenapodobitelné kouzlo. A pak zapůsobila náhoda - na prodej byla AR 147, krásný kousek ve vrcholné verzi (ne GTA, ale to už je jiný auto) se dvěma sadama kol a za dobrou cenu - a bylo rozhodnuto. Já vím, z téměř pětimetrový limuzíny do hatchbacku, ale nelituju toho. Auto má všechnu výbavu, na kterou jsem zvyklý (dvouzónová klima, dešťový senzor, vyhřívání sedaček, tempomat, kůže, střešní okno etc.), chybí mi akorát navigace. Kombinace alfáckýho dvoulitru s převodovkou Selespeed mě naprosto dostala a z podvozku jsem vyloženě nadšený. Thesis byla rychlejší, systém Skyhook dokázal zatáčky řezat neuvěřitelně, ale ten pocit z řízení člověk neměl.
Takže proto sem si pořídil Alfu
Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark Selespeed
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Koupil jsem si starší Fiat Bravo, protože Italové umí nejlepší design a za šest let jsem zjistil, že i spolehlivost je obstojná, takže jsem teď šel dál za srdcem a koupil Alfu 147 a jsem nadšený Jinak se vždy nemůžu dočkat až zase někam pojedu a pěkně se svezu. Akorát jsem dneska zjistil, že byla bouraná a prodejce mi to neřekl
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
To nadšení a těšení se na každou další cestu mám i po několika měsících.
A taky jsem přišel na to, že je moje italka nad zadním světlem vytmelená. Na spodku auta naštěstí nic, jen ten roh a zadní plastovej nárazník je vařenej. Taky prý nebouraná.
A taky jsem přišel na to, že je moje italka nad zadním světlem vytmelená. Na spodku auta naštěstí nic, jen ten roh a zadní plastovej nárazník je vařenej. Taky prý nebouraná.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Tak je otazka, jestli se tohle povazuje za bouracku...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Tak já jsem objevil, svařované světlo a promáčknutý chladič klimy, a trochu deformace na přední příčce co je před chladičem. Já se na bouranost neptal, a pokud oni to věděli, tak to měli snad říct. Otázka je jestli to věděli, když je auto dotáhnuté z Německa.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Nez to koupíte a začnete brecet, tak si auto zkontrolujte, ale je fakt, ze by tohle vlákno bylo pak poloviční. Tady je to taková fnukarna - někdo se dojímá jak výborně koupil a jinej brečí ze koupil kepl
Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24V (vepředu lopata, vzadu prkno) Ex.
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (nero) Ex.
Alfa Romeo 166 2.5 V6 (taková fialová) Ex.
Maserati čtyřidveře 4.2 Sport GTS (nero)
Rychle a stylově
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Jsem ho kontroloval, ale tohohle jsem si všiml až když jsem měnil chladič, čekal jsem totiž seriózní kousek od prodejce, který má záštitu na tomto serveru.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Tohle se nepovažuje za "bouraný" auto, protože to nemá žádný vliv na chování auta. Pokud byste to brali takle, tak sou bouraný prakticky všechny starší auta, nějakej ten ťukanec se vždycky přihodí. Podstatný je, že to auto není po nějaký velký nehodě, po který by se musel opravovat skelet, protože taková oprava znamená vždycky zhoršení tuhosti karoserie a tím horší jízdní vlastnosti a bezpečnost. Ale to by nebyl chladič promáčklej, to by byl na hadry a vyměněnej...
Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark Selespeed
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Tak ale upozornit by na to mohl. Volal jsem na jeden inzerát a tam mi třeba na přímo řekli že auto bylo naražené na zadek.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Ano, ale pokud bylo naražený na zadek, pak se dost pravděpodobně shrnula podlaha, celý se to řezalo a navařovalo a je dost možný, že to potom vzadu bude špatně lícovat, vrzat, reznout a dost možná se tím zhorší i tuhost skeletu. To je podstatná věc, velká oprava a je nutný o tom informovat zájemce. To ale není tvůj případ.
Mluvit o neserióznosti prodejce, že ti neřekl, že auto bylo bouraný na předek, když ve skutečnosti šlo o nějakej banální ťukanec - to jsou trochu silná slova. Co přesně ti na tom autě vadí?? Něco na něm nefunguje?
Jestli chceš, tak si vyměň chladič za jinej, já bych považoval výměnu funkčního dílu, kterej není pořádně vidět ani při otevřený kapotě, jen z estetických důvodů za kolosální volovinu, ale bránit ti jistě nikdo nebude. A pokud chceš auto, který za sebou nemá žádnou historii a žádný ťukance, není problém. Jmenuje se Giulietta, stojí v Imofě na place a přijde na 600.000,-.
Tohle fakt nepochopím, sou i lidi, co si nějaký auto nekoupili jen proto, že tloušťkoměrem odhalili přestříkanej blatník. Takže to auto mělo někdy v minulosti kolizi s nákupním vozíkem a to stačí jako důvod auto zatracovat jako neprodejnej zbořenej vrak a spílat prodejci, co si to dovoluje prodávat takový křápy... [-o<
Mluvit o neserióznosti prodejce, že ti neřekl, že auto bylo bouraný na předek, když ve skutečnosti šlo o nějakej banální ťukanec - to jsou trochu silná slova. Co přesně ti na tom autě vadí?? Něco na něm nefunguje?
Jestli chceš, tak si vyměň chladič za jinej, já bych považoval výměnu funkčního dílu, kterej není pořádně vidět ani při otevřený kapotě, jen z estetických důvodů za kolosální volovinu, ale bránit ti jistě nikdo nebude. A pokud chceš auto, který za sebou nemá žádnou historii a žádný ťukance, není problém. Jmenuje se Giulietta, stojí v Imofě na place a přijde na 600.000,-.
Tohle fakt nepochopím, sou i lidi, co si nějaký auto nekoupili jen proto, že tloušťkoměrem odhalili přestříkanej blatník. Takže to auto mělo někdy v minulosti kolizi s nákupním vozíkem a to stačí jako důvod auto zatracovat jako neprodejnej zbořenej vrak a spílat prodejci, co si to dovoluje prodávat takový křápy... [-o<
Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark Selespeed
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Jako sorry ale až ty půjdeš kupovat značku, o které jsi toho dost nastudoval, zajdeš k prodejci, a prolezeš auto a ten ti na špatný chladič dá slevu 2000kč, že tolik stojí nový, a ty s mechanikem nebudeš schopný sehnat chladič, protože všude prodávají typ který ti nepasuje, dokud nezjistíš, že musíš vzít originál za 6800 kč a mezitím přijdeš na možná banální naraz do předu, tak nevím jak ty bys byl spokojený. Mi bylo podezřelé, že na technické museli dost seřizovat světla, že svítily mimo. A to neříkám že je dost v jednom místě promáčknutý chladič klimy, ale proražený není. Jsem evidentně blbec, protože mluvím o ne fajn přístupu prodejce
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Však to taky vůbec neřeším. Zadní nárazník jsem si upevnil (utržené plastové kolíky), drželo to tam doslova na čestné slovo a nebýt toho, že ten kit prasknul, tak bych si tohop nevšiml.Ladin 164V6 píše:Tak je otazka, jestli se tohle povazuje za bouracku...
Jinak měl jsem to před koupí v autorizáku, kde mi to jinak kontrolovali a nic špatnýho mi o tom v podstatě neřekli. Jsem jinak velmi spokojený.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Tak teď už tomu nerozumím ani trochu, on ti někdo zatajil poškozený chladič a zároveň ti dal slevu kvůli poškozenému chladiči? Jak se tohle dělá?spideerr píše:a ten ti na špatný chladič dá slevu 2000kč, že tolik stojí nový
Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark Selespeed
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Dal mi slevu na chladič, protože jsem pod autem zjistil, že chladič kape. A ta sleva měla být cena za nový chladič. Nejsem servisák, takže jsem nemohl tušit, že na ročník 2007 budu muset do Alfy za 6800kč, protože od 3 různých výrobců nepasoval ani jeden chladič, podle uchycení to byly pokaždé starší verze. Nemusím říkat, že ten chladič kapal kvůli tomu, že dostal ránu na jednu stranu. Jinak auto je v pohodě, jen mne rozčaroval přístup prodejce. Ještě budu měnit olej, když tam budu dávat Selenii 20K, a nevím co tam bylo předtím, tak je nutné udělat proplach?
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
kdyz bych to bral takle, tak mam auto bourane tak 6x na predekHamster píše:Tohle se nepovažuje za "bouraný" auto, protože to nemá žádný vliv na chování auta. Pokud byste to brali takle, tak sou bouraný prakticky všechny starší auta, nějakej ten ťukanec se vždycky přihodí. .
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
To co se tu popisuje dokáže i zajíc...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Chlapi--mě to přijde tohle vlákno trochu mimo../viz diskuze chladič/příliš ty ojetý auta detailizujete.
.hele třeba -pro srovnání--auto do bláta a deště, prostě do marastu--ne na parádu..ani společenský účely demonstrace čehokoli..
ceny Opel Frontera: homokineťák na předek 25táců
chladič tlakovýho chlazení 15táců
zadní okno tvrzený vyklápěcí 15táců
světlonet 7tácků/kus
redukční převodovka nová nesmysl
zadní dif raketa
Jasně že se k tomu můžu postavit tak, že ojetou koupíš za kilo, jenže pokud s ní chceš jezdit, musíš do ní další kilo minimálně nasypat..a nedivit se.
Není logický, aby homokineťák na auto, který je schopný pohybu 4x4 "natvrdku v terénu.-čili zavřený / stál 1500 ,- jako na Fabku.
Uzávěra zadního difu na tereňák stojí 35 táců a nikdo se nediví.
FAkt je problém, že všechno je vždycky v nějaký hladině a pokud to není
"masovka" je to drahý.
Jinak to není ani u DEfa, TRola, mrkněte na cenovky diferenciálů atd.
Brečet nemá smysl.
Jinak nejlepší terán-bláto auto vychází tři FEldy na dotrhání ročně..
To stojí tak maximálně 20 táců--ale to logicky nechce nikdo.
--------------------------
Brek nad Alfama je ze stejnýho pytle.Pokud to bylo nějak nasazený cenově u
novýho auta, olítaností se z toho "lidovka" nestane.
Prostě jezděte na vrakáče k někomu slušnýmu..cenu auta při koupi násobte minimálně koeficientem 1,5 a bude tu po nářku./U těch spadlejch cen 166
radši dvěma /
Zase když si nemyslíte, že na vrakáči za to mordování to bude stát všechno kilo, seženete v podstatě všechno.
Kupujete v podstastě třeba odrbanou 147 za pár kaček, a nečekejte, že ceny budou u náhradních dílů stát to co na Feldu..
U auta z bazoše nebo přes inzerát kdoví od koho je první starost
ne jakou to má "výbavu v plný palbě" ale:
1.Kolik stojí spotřební matroš
2. jaký jsou základní záludnosti modelu
3.Kde budu kupovat náhradní díly
4.Kdo fyzicky to bude spravovat.
...................................
Pokud si před koupí ujasním tenhle základní dotazník, nemůžu být mimo učekávání nějak dramaticky.
Ojetý auto je vždycky otazník..a čekat optimum u auta co najelo 10let je
trochu problém.
.................................
ČEkejte regulerní investici po koupi---nikdo přeci neprodává po
hloubkový údržbě, protože by dost často končil v červených.Bylo by to optimální, ale zázraky se prostě nedějou..
Tak to prostě je.Buďme fér--nemůžu se zlobit, když za 40táců kupuju auto, s cenouvkou okolo mega nový...to je už opravdu zbytková cena , investici základní údržy musí v tomhle případě provést nový majitel
....................................
166busso? za 50? to stojí do toho auta nová klikovka. Zadní náprava bude na srač,ky, potřebuje to svíčky olej rozvody brzdy , pár nějakejch dalších blbostí se najde vždycky --třeba chladič to má skoro za sebou, váha lamda..nějaký bižu
a ten koeficient nákupu je prostě 2.po běžný údržbě .
O tomhle je vlákno RIchieho 166.
Cili nekupuju auto za 50 ale minimálně za kilo.
.....................................
S tím nejde nic udělat--cokoli jinýho jsou romantická očekávání před prvním randem--/cenovku se taky většinou dovíš až při rozvodu /
-------------------------------
Co se týká chladičů--zavaření pár stováků, pokud není úplně vysypanej na lamelách--v lište do litru../i na tlakovku/..
Musíte si fakt zjistit, kdo vám to auto bude opravovat, a taky vzít do ruky klíče a ty základní věci začít dělat na ojetině ev.samostatně--vyndat chladič je sranda..
.hele třeba -pro srovnání--auto do bláta a deště, prostě do marastu--ne na parádu..ani společenský účely demonstrace čehokoli..
ceny Opel Frontera: homokineťák na předek 25táců
chladič tlakovýho chlazení 15táců
zadní okno tvrzený vyklápěcí 15táců
světlonet 7tácků/kus
redukční převodovka nová nesmysl
zadní dif raketa
Jasně že se k tomu můžu postavit tak, že ojetou koupíš za kilo, jenže pokud s ní chceš jezdit, musíš do ní další kilo minimálně nasypat..a nedivit se.
Není logický, aby homokineťák na auto, který je schopný pohybu 4x4 "natvrdku v terénu.-čili zavřený / stál 1500 ,- jako na Fabku.
Uzávěra zadního difu na tereňák stojí 35 táců a nikdo se nediví.
FAkt je problém, že všechno je vždycky v nějaký hladině a pokud to není
"masovka" je to drahý.
Jinak to není ani u DEfa, TRola, mrkněte na cenovky diferenciálů atd.
Brečet nemá smysl.
Jinak nejlepší terán-bláto auto vychází tři FEldy na dotrhání ročně..
To stojí tak maximálně 20 táců--ale to logicky nechce nikdo.
--------------------------
Brek nad Alfama je ze stejnýho pytle.Pokud to bylo nějak nasazený cenově u
novýho auta, olítaností se z toho "lidovka" nestane.
Prostě jezděte na vrakáče k někomu slušnýmu..cenu auta při koupi násobte minimálně koeficientem 1,5 a bude tu po nářku./U těch spadlejch cen 166
radši dvěma /
Zase když si nemyslíte, že na vrakáči za to mordování to bude stát všechno kilo, seženete v podstatě všechno.
Kupujete v podstastě třeba odrbanou 147 za pár kaček, a nečekejte, že ceny budou u náhradních dílů stát to co na Feldu..
U auta z bazoše nebo přes inzerát kdoví od koho je první starost
ne jakou to má "výbavu v plný palbě" ale:
1.Kolik stojí spotřební matroš
2. jaký jsou základní záludnosti modelu
3.Kde budu kupovat náhradní díly
4.Kdo fyzicky to bude spravovat.
...................................
Pokud si před koupí ujasním tenhle základní dotazník, nemůžu být mimo učekávání nějak dramaticky.
Ojetý auto je vždycky otazník..a čekat optimum u auta co najelo 10let je
trochu problém.
.................................
ČEkejte regulerní investici po koupi---nikdo přeci neprodává po
hloubkový údržbě, protože by dost často končil v červených.Bylo by to optimální, ale zázraky se prostě nedějou..
Tak to prostě je.Buďme fér--nemůžu se zlobit, když za 40táců kupuju auto, s cenouvkou okolo mega nový...to je už opravdu zbytková cena , investici základní údržy musí v tomhle případě provést nový majitel
....................................
166busso? za 50? to stojí do toho auta nová klikovka. Zadní náprava bude na srač,ky, potřebuje to svíčky olej rozvody brzdy , pár nějakejch dalších blbostí se najde vždycky --třeba chladič to má skoro za sebou, váha lamda..nějaký bižu
a ten koeficient nákupu je prostě 2.po běžný údržbě .
O tomhle je vlákno RIchieho 166.
Cili nekupuju auto za 50 ale minimálně za kilo.
.....................................
S tím nejde nic udělat--cokoli jinýho jsou romantická očekávání před prvním randem--/cenovku se taky většinou dovíš až při rozvodu /
-------------------------------
Co se týká chladičů--zavaření pár stováků, pokud není úplně vysypanej na lamelách--v lište do litru../i na tlakovku/..
Musíte si fakt zjistit, kdo vám to auto bude opravovat, a taky vzít do ruky klíče a ty základní věci začít dělat na ojetině ev.samostatně--vyndat chladič je sranda..
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Hele nebudem to dál rozebírat, nevím o jaký auto šlo a kolik si za něj dal, takže je to jen plácání do vody.
Alfa Romeo 147 2.0 Twin Spark Selespeed
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Lancia Thesis 3.0 V6 Comfortronic Emblema
ex Lancia Lybra SW 2.0 20V
- spideerr
- Nováček
- Příspěvky: 141
- Registrován: 8.11.2013, pát 13:18
- Bydliště: Zlínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: proč jsme si koupili alfu (aneb nováčci se hlásí ;-)
Tak auto bylo za 105 litrů, jen tak mimochodem, a zeptám se prodejce co mi řekne k mému zjištění, jinak mu tu samozřejmě přidám referenci pro varování ostatních co chtějí kupovat a nemají přehled.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 88kW
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Fiat Multipla 1.6 Bipower
Škoda Rapid 130
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS 88 kW
ex Škoda 120 L
ex Fiat Bravo 1.6 SX
ex Škoda 105 L
ex Škoda Rapid 136
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů