No nevím, máma má najeto 35 (mimochodem za čtyři roky, až to bude prodávat, tak to bude fakt dobrej kauf) a žádné zlepšení jsem nezpozoroval. Ale ona to má možná blbě zajetý, protože jedinej, kdo to vytočí nad čtyři tisíce, jsem jednou za tři měsíce jáKubas píše:k té 1.4 - údajně se to o dost zlepší po zajetí cca 20tkm.... Do té doby je to fakt lenoch...
Kilometrová výročí
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
No, tomu bych i věřil.... Já jsem kdysi koupil od ségry Astru 1.4 16V a po pár tisících km točivějšího provozu jsem z toho udělal tuze živé autíčko (navíc speciálně odlehčené pomocí koroze )Kleofáš píše:Kubas píše:Ale ona to má možná blbě zajetý, protože jedinej, kdo to vytočí nad čtyři tisíce, jsem jednou za tři měsíce já
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Naše konverzace při předání auta se většinou nese v následujícím duchu:
Máti: A chovej se k myšutkovi (tak mu říká ) jako ke svýmu.
Já: Není problém, nechám zahřát, za dva a pěkně do omezovače.
Ona máma totiž jezdila stodvacítkou, fáčkem a pak už samými nafťáky. Takže má pocit, že nelíp to má jet do tří tisíc. A nenechá si to vysvětlit
Máti: A chovej se k myšutkovi (tak mu říká ) jako ke svýmu.
Já: Není problém, nechám zahřát, za dva a pěkně do omezovače.
Ona máma totiž jezdila stodvacítkou, fáčkem a pak už samými nafťáky. Takže má pocit, že nelíp to má jet do tří tisíc. A nenechá si to vysvětlit
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Když jsem minulý týden zastavil na křižovatce a na tachu zrovna naskočilo 77000, tak jsem se chopil příležitosti a vynuloval. No a dneska jsem opatrně jezdil tak, abych mohl během těch 100 metrů zastavit
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
Přesněji 10 let a 4 měsíce a těch 7 tkm jsem s ní najel za 3 měsíce jákejml píše:kleo: 10 let stará mařka s tímhle nájezdem? Po důchodci z německa?
Tak se děti posaďte a poslouchejte pohádku o Mařence, se kterou se nejezdilo: byla nebyla jedna Mařenka a ta žila v Itálii. Byla krásně modrá a všemi oblíbená, vesele si to chrochtala, až se jednou dostala do milostného trojúhelníku a zbouchnuli ji dva chlapi najednou (pro perverzní detailisty jeden zepředu a jeden zezadu). A to měla pouze rok a prý 22 tisíc kilometrů. A protože vo zbouchnutou Mařku už neměl nikdo v Itálii zájem, tak ji prodali hodnému strýčkovi z České republiky. Ten Mařence zaplatil plastiku předku i zadku a protože to byla přece jen celkem nová mařenka a nechtěl na ní šetřit, tak dokonce i skorocelolak. No a protože to byl pasák aut, tak ji prodal do Rokycan. Tam Maruška sloužila nejprve v jedné firmě, kde najela během roku 30 tisíc kilometrů. No a pak se jí, utrápené každodenní tvrdou prací, ujal jeden hodný zaměstnanec té firmy se svou rodinou a staral se o ni dalších 7 roků, než přijel Kleo a koupil ji a nechal si na ni spadnout střechu a zaplatil jí druhou plastiku. A v tu dobu měla mařenka na tachometru 70 tisíc kilometrů, neb paní ji používala (prý) výhradně na dopravu svišťů do školy.
A prozaický závěr: všechno nasvědčuje tomu, že od roku 2002, kdy to odkoupil předchozí majítel od té firmy, do roku 2008 opravdu to auto najelo necelých 30tkm, podle různých štítků z výměn brzdovky, oleje apod. (poslední výměna oleje 2005 při stavu km 60 000), co jsem po autě našel. Nicméně si myslím podle stavu podvozku (ramena, stabilizátory, uložení tlumičů), že byla stažena po dovozu z Itálie na těch 20, takže může mít tak o 30-40tkm víc. Pro mě je důležité, že vypadá dvakrát zachovaleji, než všechny ostatní Marey, co jsem si prohlížel a o kterých bazarníci tvrdili, že mají 120tkm se serviskou. Takže kdo věří kilometrům u auta v bazaru, může věřit i mé mařce
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- kejml
- Štamgast
- Příspěvky: 998
- Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
- Bydliště: Prahá
- Kontaktovat uživatele:
Já netvrdím, že je to stočené. Jen tvrdím, že málo pravděpodobné.
Když jsem prodával svoje Bravo TD, také mi nikdo nevěřil, že je 10 let staré, má originál lak, je nebourané, s jedním řidičem, všemi klíči i kartami, s kopiemi faktur za celou servisní historii a s nájezdem 110 tkm.
A jediným důvodem k prodeji je fakt, že na rodinný vůz to má málo dveří.
Když jsem prodával svoje Bravo TD, také mi nikdo nevěřil, že je 10 let staré, má originál lak, je nebourané, s jedním řidičem, všemi klíči i kartami, s kopiemi faktur za celou servisní historii a s nájezdem 110 tkm.
A jediným důvodem k prodeji je fakt, že na rodinný vůz to má málo dveří.
0.125 carburatore
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz
Jo jo, Kejml má recht. Nikdo neříká, že to tak být nemůže, ale jednoduše matematicky, jestliže je takových aut 5%, tak není možné, že se jich prodává 70%. Dneska mají všechny 147 s 120tkm na tachometru na plátno prodřené kožené volanty. Moje původní JTD má 150 tisíc, půlku z toho najela ženská s prstýnky a auto má volant netknutý. Náhodička. Marea je na tom stejně, půlka mařen v bazarech má na kov ošoupané pedály a na tachu do 150 tkm. Podle mě už lidi dávno netuší, jak vypadá auto s originálními 150tkm, mají úplně posunuté měřítko.
Takové pozlátko není nic pro měkleo: na redaktora webu, který má 1000 vistis za měsíc je Tvého střeva škoda. Máš vlastní blog? Blogísek? Znám nějaký pašáky od novin, třeba by sis moh něco přivydělat
Alfa 2600 Sprint * Alfa 2000 Spider * Alfetta GT * 75 1.6 IE * 164 2.0 V6 TB * projekt AR51 Matta *Giulia Veloce
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
ex: 147 JTD, 147 2.0TS, 147 GTA, 156 2.4 MJET a hromada fiatů, jedna Lancia a jeden trabant
- coyote
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3584
- Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
- Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou
Trochu si dovolím nesouhlasit s tím, že tvoje bývalka má netknutý volant. Ty km jsou na něm již opravdu znát. Na srazu jsem s ním jezdil a proti mému je již mnohem hladší.Kleofáš píše:Jo jo, Kejml má recht. Nikdo neříká, že to tak být nemůže, ale jednoduše matematicky, jestliže je takových aut 5%, tak není možné, že se jich prodává 70%. Dneska mají všechny 147 s 120tkm na tachometru na plátno prodřené kožené volanty. Moje původní JTD má 150 tisíc, půlku z toho najela ženská s prstýnky a auto má volant netknutý. Náhodička. Marea je na tom stejně, půlka mařen v bazarech má na kov ošoupané pedály a na tachu do 150 tkm. Podle mě už lidi dávno netuší, jak vypadá auto s originálními 150tkm, mají úplně posunuté měřítko.
Takové pozlátko není nic pro měkleo: na redaktora webu, který má 1000 vistis za měsíc je Tvého střeva škoda. Máš vlastní blog? Blogísek? Znám nějaký pašáky od novin, třeba by sis moh něco přivydělat
Jinak samozřejmě v ostatním souhlasím.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej
Svata pravda, lidi to opravdu netusi. Staci porovnat nejaky sluzebni auto se 150tkm a bazarovku se 150tkm. I kdyz vetsina sluzebnich aut nema lehky zivot, je stav mnohem lepsi nez u ty bazarovky. Myslim, ze vetsina bazarovek ma u nas nalitano pres 300tkm...Kleofáš píše:Podle mě už lidi dávno netuší, jak vypadá auto s originálními 150tkm, mají úplně posunuté měřítko.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Jasne, nejlepsi zavodni auto je auto sluzebni. Ale i tak je ten stav o 100% lepsi nez u bazarovky se stejnym stavem kilometru...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- faust54
- Pozorovatel
- Příspěvky: 484
- Registrován: 11.12.2007, úte 05:59
- Bydliště: Praha, Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Koukam, ze se tu rozjela plodna debata, tak ja se taky pridam...
Mam AR 146 s origo km 112tis. a vse vypada v interieru na tyto km a mozna i lepe, ale to jen z duvodu, ze jsem to kupoval od soukrome osoby, ktere bylo cca 65let a byl to uctivac AR a hlavne byl prvni majitel.
Pri koupi auta melo najeto 99tis. a v dobrem mozna i vybornem stavu.
Ted jsem dostal firemni auto, presneji receno Skodu Fabii C., ktera ma najeto 145tis. a vypada jak kdyby mela za sebou 500tis., takze bych si nikdy nekoupil firemni auto, tod vse...
Mam AR 146 s origo km 112tis. a vse vypada v interieru na tyto km a mozna i lepe, ale to jen z duvodu, ze jsem to kupoval od soukrome osoby, ktere bylo cca 65let a byl to uctivac AR a hlavne byl prvni majitel.
Pri koupi auta melo najeto 99tis. a v dobrem mozna i vybornem stavu.
Ted jsem dostal firemni auto, presneji receno Skodu Fabii C., ktera ma najeto 145tis. a vypada jak kdyby mela za sebou 500tis., takze bych si nikdy nekoupil firemni auto, tod vse...
AR 147JTD | 85kW | 2002 | Distinctive
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
AR 146 1.6TS r.2001-prodano
AR 155 Q4 r.1995 - prodano
AR 164 2.0TB r.1996 - prodano
Ford Puma 1.7 16V
A myslis, ze soukromy auto toho kdo doted jezdil s tou Fabii vypada lip? Kdyz je nekdo k autum hovado, tak je jedno jestli huntuje sluzebni nebo svoje...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Tak vono taky záleží jakýže to služební auto dostaneš. Já když dostal nový, tak jsem se k nim choval slušně, ale stejně tě lehké vytočení za studena tak nepálí na služebním golfu, jak ve vlastní alfičce. Ale nepřej si vědět co jsme prováděli v 15 let staré astře. ...Harous píše:A myslis, ze soukromy auto toho kdo doted jezdil s tou Fabii vypada lip? Kdyz je nekdo k autum hovado, tak je jedno jestli huntuje sluzebni nebo svoje...
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: littlebiker a 29 hostů