Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Takové spojení by mi snad ani nevadilo
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak ja ziju v Holandsku v malem městě Rijnsburg a musím rict ze alfa a fiat je tu dost populární. Soused ma GT druhy soused Stelvio a Giuliettu QV a vedle v ulici ma jeden taky Giuliettu QV. A jen tady v městě, hlavne Giuliett potkávám spousty. A celkove v Holandsku taky. Fiatu 500 tu jezdi taky spousty. Co mi dela největší radost je, ze je tu dost málo golfu passatu a techhle aut
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Hmm, to by se mi taky líbilo. Taky si vždycky rád odpočinu třeba v Itálii od toho koncernovyho stereotypu tady...
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tak v Holandsku je taky celkem dost velká komunita 164, že Byť teda na srazu v Miláně moc nereprezentovali
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
FCA jedná o technologické spolupráci (ne o fůzi) s Hyundai.
https://auto.idnes.cz/fca-fiat-chrysler ... tomoto_fdv
https://www.reuters.com/article/us-fiat ... SKBN1DW0JQ
https://auto.idnes.cz/fca-fiat-chrysler ... tomoto_fdv
https://www.reuters.com/article/us-fiat ... SKBN1DW0JQ
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 139
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Velký SUV údajně ve vývoji a měl by to být mild hybrid. Po něm snad nástupce Giulietty a možná i nová variace na téma 4C...
http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo ... tion-plans
http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo ... tion-plans
Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4034
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Dokud někde někdo nezahlédne alespoň mulu, tak bych to viděl jako standardní Alfatlachy poslední desetiletky
159SW 2.4JTDM /2008/ 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW High 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW Disctintive 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW Progression 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
to bych se celkem divil kdyby 4C dostala nástupce.... prodělečný projekt.... samozřejmě bych byl ale rád :-) ale přijde mi že úlohu auta co strhává pozornost jednak už plní Quadrifoglio verze od Giulie a Stelvia a kdyby chtěli ještě něco víc, mohli by udělat Giulii kupé.... to by vyšlo řádově levněji než nová verze 4C a efekt by mohl být podobný.....
Nástupce Giulietty pokud by měl jízdní kvality Giulie by byl super.... no a velké SUV nebudu komentovat ;-)
Nástupce Giulietty pokud by měl jízdní kvality Giulie by byl super.... no a velké SUV nebudu komentovat ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
U 4C je dražší výroba než prodej nebo myslíš že byl tak drahý vývoj? Nebo obé dohromady?
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
no obecně se o tom projektu píše jako o ztrátovém.... vyvinout to auto asi nebyla sranda (pravda, motor a převodovku měli, ale ten karbonový monokok, podvozek a řízení to vše se vyvíjelo od nuly), navíc výroba se spoustou ruční práce ve fabrice Maserati asi taky bude stát něco jiného než bouchat Tipa v Turecku....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
A proč by dělali nástupce 4C? Prostor pro změnu je možná v motoru, na ostatním není co vylepšovat...
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Asi tak. Jestli s výrobou jsou alespoň na nule tak pro image značky je takový typ auta jednoznačně plus.
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
SUV větší než Stelvio podle mě nebude. Jednak by bylo těžký zachovat vlastnosti AR u auta vážícího okolo dvou tun a pak mám pochybnosti o odbytu. Nemyslím, že by to kupovalo víc lidí než Stelvio.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
si si istý že "prodelečný" ? Tu je celkom pekný test 4C a chlap tam vraví že je po 4C slušný dopyt, aké sú čísla a kde to zobral bohvie https://www.youtube.com/watch?v=4k3E5_Mfk7Q resp ktorý projekt nebol v alfe stratový ? však aj giulia je furt stratová...Kubas píše: ↑30.12.2017, sob 12:20 to bych se celkem divil kdyby 4C dostala nástupce.... prodělečný projekt.... samozřejmě bych byl ale rád :-) ale přijde mi že úlohu auta co strhává pozornost jednak už plní Quadrifoglio verze od Giulie a Stelvia a kdyby chtěli ještě něco víc, mohli by udělat Giulii kupé.... to by vyšlo řádově levněji než nová verze 4C a efekt by mohl být podobný.....
Nástupce Giulietty pokud by měl jízdní kvality Giulie by byl super.... no a velké SUV nebudu komentovat ;-)
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
No plán výroby 4C byl kolem 5000ks ročně a to se rozhodně nevyrobí, udělají tak s bídou půlku.... pravda je, že oproti původním cenám (kupátko pod 1,5 mio) jsou ty ceny teď o dost vyšší a ta marže jde samozřejmě Alfě do kapsy....
můžeme jen spekulovat, jediný kdo to může narovinu říct je automobilka....
Harous: no, velké SUV.... je pravda že by kanibalizovalo Levante, které se už teď neprodává nic moc.... na druhou stranu Mase tak jako tak bude prý mít SUV ve stejné třídě jako Stelvio, takže se časem ty značky asi stejně začnou překrývat.... Je to ale i otázka sdílení nákladů - platforma Stelvia se trošku zvětší a dostane ji Grand Cherokee (to už je potvrzeno). Čili logicky bude dost dobrá i pro velké SUV od Alfy.... dáš tam jinou kastli a interiér, malinko jinak to naladíš a máš další model....
můžeme jen spekulovat, jediný kdo to může narovinu říct je automobilka....
Harous: no, velké SUV.... je pravda že by kanibalizovalo Levante, které se už teď neprodává nic moc.... na druhou stranu Mase tak jako tak bude prý mít SUV ve stejné třídě jako Stelvio, takže se časem ty značky asi stejně začnou překrývat.... Je to ale i otázka sdílení nákladů - platforma Stelvia se trošku zvětší a dostane ji Grand Cherokee (to už je potvrzeno). Čili logicky bude dost dobrá i pro velké SUV od Alfy.... dáš tam jinou kastli a interiér, malinko jinak to naladíš a máš další model....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Tohle mě zajímá, určitě je ztrátová? Jak to víš, jsou někde čísla kolik se vydělá na jednom autě a na kolik přišel vývoj a výroba? Nerozlozi se nahodou náklady na vývoj Giulie i do zisků ze Stelvia, které je s Giulií příbuzné?
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
jeden chlapík z klubu na FB čo robí v Alfe tvrdí (tvrdil dáko pred dvomi mesiacmi) tak hádam vie čo vraví, inak neviem k tomu viac povedať. V nejakom autorizáku robí v rakúsku ak si dobre pamätám, možno je aj tu tak nech sa vyjadrí. Tiež vravel že sa chystá SW giulia. Ak bude príležitosť po sviatkoch spýtam sa ho na to tiež ma to zaujíma, či sú to len neni zas reči typu "jedna babka povedala"...
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Pochybuju, že Giulia a Stelvio zaplatí náklady na vývoj celý nový platformy při těch prodejích. A ani si nemyslím, že by s tím někdo v FCA někdy počítal. Ta platforma se bude používat x dalších let v x dalších modelech napříč koncernem. Dneska už to asi nejde brát tak jestli si na sebe vydělá jedna modelová řada, ale spíš celá platforma s výhledem používání třeba minimálně - 10-12 let...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Presne tak, daval jsem to tady do jineho vlakna.... Multiair 2.0T uz ma svoji upravenou verzi pro jine auta z koncernu.... Stelvio da podvozek Jeepu, Giulia asi taky nejakym sedanum atd.atd.... jde jen o celkova cisla za FCA, dilci veci nejsou podstatne.....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Samozrejme, ze spousta veci se bude v ramci FCA sdilet, ostatne jako u ostatnich koncernu, ale rozhodne nejde JEN o celkova cisla FCA a (ne)prodeje jakehokoliv modelu nebo znacky jsou rozhodne podstatne a sledovane... To by byla ekonomicka sebevrazda takto uvazovat a myslim, ze to ani nikdo nedela. Prodeje jednotlive znacky/modelu jsou pro budoucnost pomerne klicove. Nikdo nebude dotovat a drzet nad vodou neco jen z nostalgie, at si to muzeme prat sebevic...
Giulia Quadrifoglio
Giulia Veloce
Giulia Veloce
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Zatím to vypadá, že přesně tohle Marchione s Alfou dělá. Mělo se investovat 5 mld. EUR do nových modelů s cílem prodávat v roce 2018 400.000 aut. Kde jsou reálný prodeje víme, otázkou tak zůstává kolik z tý částky se doopravdy proinvestovalo. Každopádně platforma Giorgio se určitě bude používat v celým koncernu, takže nejde čekat, že by její zaplacení měla splnit jen AR. Dneska jsou ty platformy dělaný vyloženě jako stavebnice aby šlo lehce měnit rozchod, rozvor i určení auta. Pak je pro ně vcelku jednoduchý na stejný platformě vyrábět Giulii i Stelvio.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Zatím to vypadá, že přesně tohle Marchione s Alfou dělá. Mělo se investovat 5 mld. EUR do nových modelů s cílem prodávat v roce 2018 400.000 aut. Kde jsou reálný prodeje víme, otázkou tak zůstává kolik z tý částky se doopravdy proinvestovalo. Každopádně platforma Giorgio se určitě bude používat v celým koncernu, takže nejde čekat, že by její zaplacení měla splnit jen AR. Dneska jsou ty platformy dělaný vyloženě jako stavebnice aby šlo lehce měnit rozchod, rozvor i určení auta. Pak je pro ně vcelku jednoduchý na stejný platformě vyrábět Giulii i Stelvio.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
.... jo, Sergio do té Alfy leje slušný prachy.... asi je to kompenzace za období 2008-2014 kdy naopak nedal vůbec nic.... ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Ekonomické informace (Alfa, koncern Fiat, a tak vůbec....)
Přesně tak, dokud tam bude Marchionne tak je to evidentně čistě o enthusiasmu a srdcařství a ne o chladné matematice jako v Německu Právě že z něj mám dojem, že bude držet Alfu i kdyby ji měl sebevíc dotovat ze zisku Fiatu a Chrysleru a jsem za to rád, protože kdyby to mělo být strohé uvažování o tom co se vyplatí a kolik se prodá kusů pak už by to možná nebyla Alfa ale nějaká konverze vw a to nechci.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů