Diagnostika 2.0 V6 TB

Odpovědět
D@ndy
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 5.7.2010, pon 17:26
Kontaktovat uživatele:

Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od D@ndy » 13.1.2011, čtv 23:45

Přemýšlím o koupi diagnostického software a nevím přesně jaký typ zásuvky a vůbec nemám tucha,kde se zásuvka nachází? Mám 96. r.v. Díky předem za jakýkoliv příspěvek. :smt100

Dr.DooM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Registrován: 8.12.2009, úte 20:53
Bydliště: Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od Dr.DooM » 14.1.2011, pát 02:15

Tuuším, že diagnostická zásuvka na motor u této motornizace je pod palubkou u spolujezdce (nad nohama). Jinak domnívám se, že je tam ještě starší třípinová zásuvka. u novějších je OBD2 a diagnostický software jsem já např. kupoval Fiat ECUscan. Pokud se o umístění a typu zásuvky mýlim, omlouvám se :wink: :smt023
Dodge Neon SRT-4
Alfa Romeo Giulietta 1,6jtdm

ex alfy:
GTV 2,0 Edizione sportiva
147 1,6 TS Distinctive
GTV 2.0 TS Lusso
145 1.4 TS Junior
145 1.4 TS Edicione sportiva

petr916
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 18.12.2011, ned 16:08
Bydliště: Stradonice - kousek od Berouna

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od petr916 » 18.12.2011, ned 17:43

Ahoj Všem,
jsem tu nový (později napíši něco o sobě a současné Alfičce), tak mne hned neukamenujte, pokud to tu již bylo zmíněno. Mám dva dotazy. Měl bych se jet podívat na GTV 2.0 TB rok výroby 1999.

Má tento model (po face liftu) 3-pin konektor pro diagnostiku, nebo už se dá připojit přes OBD?
K čemu slouží červený kabel s krokodýlem u 3-pin konektoru? :oops:

Používám plnou verzi FiatECUScan a KKL kabel. Pro TB tam dignostika motoru není uvedena, co používáte na diagnostiku tohoto typu motoru? :smt100

Díky
Petr
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od Kůrkyn » 18.12.2011, ned 22:41

věci, který řeší u gtv diagnostika jsou tak 20% případných cen oprav na autě. Každopádně nevim, jestli to má ten nebo ten konektor. 1. serie mají 3 pin.

petr916
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 18.12.2011, ned 16:08
Bydliště: Stradonice - kousek od Berouna

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od petr916 » 4.4.2012, stř 16:33

Ahoj,
tak po neúspěšné návštěvě dvou autorizovaných BOSCH servisů s diagnostikou to sem radši napíšu i pro ostatní.

Mám ročník 1999. U tohoto ročníku jsou dva konektory, OBD je u řidiče v pojistkové schránce.
Druhý 3pin konektor je dostupný na konzoli od spolujezdce (u jeho nohou).

FES je schopen se spojit přes OBD se vším kromě motoru. :smt021
S patřičnou redukcí na 3pin konektor ten motor dokonce i najde, ale nepracuje s ním.
Jak je vidět z příloh, jsou tam chyby, ale nevím jaké.

Pokud ten motor umí číst UniScan, je tu někdo poblíž, kde by jsme to mohli načíst? Přijedu.
:diky
Přílohy
IMAG0376.jpg
IMAG0375.jpg
IMAG0373.jpg
IMAG0372.jpg
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od Dallen » 4.4.2012, stř 17:12

Mrkni do vlákna co jsme pro alfičku udělali naposledy. Někdo tam rozjel motor ktery ve fesu nechodil.
Mrknu se do alfaOBD jestli tam je takhle motorizace.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

petr916
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 18.12.2011, ned 16:08
Bydliště: Stradonice - kousek od Berouna

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od petr916 » 5.4.2012, čtv 17:13

Dallen píše:Mrkni do vlákna co jsme pro alfičku udělali naposledy. Někdo tam rozjel motor ktery ve fesu nechodil.
Mrknu se do alfaOBD jestli tam je takhle motorizace.
Asi jsem slepej, nenašel jsem v tom vlákně ani zmínku. Co alfaOBD, dokáže tento motor?
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není

Pivrnec911
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2733
Registrován: 22.12.2009, úte 18:05
Bydliště: Lysá nad Labem

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od Pivrnec911 » 16.4.2012, pon 19:10

Mam uplně stejnej problem jako petr,potřebuju změřit tlak na turbu.. Snad alfa diag,ale ten mi nechodil pod Vistama zase...
Giulietta 1300 80´
75 1.8IE 89´
75 2.0TS S 88´+2.0TS 89´
156 2.0TS SP2 98´
156 2.5V6 SP 00´,2.5V6 98´
156 GTA Q2 03´
166 3.0 V6 24V 98´ Super´
GTV 3.0 V6 24 01 Q2´
Spider 916 3.0 V6 24V´ 01´
Spider 916 2.0 16V 96´+ 00´
Ex mnoho a mnoho...

petr916
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 18.12.2011, ned 16:08
Bydliště: Stradonice - kousek od Berouna

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od petr916 » 16.4.2012, pon 19:31

Pivrnec911 píše:Mam uplně stejnej problem jako petr,potřebuju změřit tlak na turbu.. Snad alfa diag,ale ten mi nechodil pod Vistama zase...
Jestli se nepletu, tak AlfaDiag tuto motorizaci neumí taky :smt102

Zatím jsem se připojil pouze s KWP71Diag. Ten je ale hodně okleštěn od plné verze KWP71(takže je tak akorát dobrý pro vyzkoušení připojení a vymazání chyb), a tu navíc dostaneš pouze, když si koupíš ten "správnej" kabel (což zatím nemám). Ladin164V6 dával odkaz tady: viewtopic.php?f=77&t=9730&start=25

Tak zatím tak.
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není

petr916
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 18.12.2011, ned 16:08
Bydliště: Stradonice - kousek od Berouna

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od petr916 » 11.5.2013, sob 13:04

Tak po roce nějaké novinky.
Nový FES (po registraci) -> MultiECUScan už umí ML4.1+EZ212K :D

V mém případě se pořád opakují dvě chyby:
DTC: 0x89 což by podle kódů chyb zde uvedených na fórku měl být:
P0137
Ox Sensor Circuit Low Voltage (Bank 1 Sensor 2)

a

DTC:0x8C což bz mělo být:
P0140
Ox Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)

je zajímavý, že MES obě chyby vyhodnotil jako poruchu jednotky EZ212K.
Bohužel, jsem si to nechtěně vymazal, ale ony zase naskočej.

Řeším, to z toho důvodu, že mi moje GTVčko nedrží konstantní otáčky na volnoběhu.
Se studným motorem začínají někde na 1500 a postupně jdou dolů a s teplým pulzujou kolem 500.
Příští týden dojde nová lambda, tak uvidím.
Setkali jste se někdo s vadnou jednotkou EZ212K?

Dá se jednoduše tato jednotka eventuálně vyměnit za jinou? Mám na mysli, bez výměny hlavní řídíci jednotky a dalšími patáliemi s tím spojenými.

GTVčkům Zdar
Přílohy
ECU01.jpg
1998' Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB
1980' Porsche 911 SC Targa
2002' Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kW - byla, už není

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od coyote » 11.5.2013, sob 13:29

FES (MES) vytváří logy. Takže ty chyby, které jsi vymazal najdeš v souborech, které jsou uloženy ve složce programu (nejspíš C:\Program Files\FiatECUScan)

Příklad mé popelnice:

FESLog_1305030952_ALFA 166 3.0 V6 24V.txt
ECU ISO Code: 52 85 02 16 C4
3.5.2013 9:52:27
CONNECTED TO:
ALFA 166 3.0 V6 24V
ZF 4HP20 Automatic Gearbox
--------------------------------------------------------------

Kód ISO: 52 85 02 16 C4
Číslo výkresu FIAT: 34 36 34 36 34 39 33 36 30
Verze softwaru: 46 49 30 30 39 35 48 31
Verze hardwaru: 30 35 30 31 30 30 36 34 31 35
Datum programování: 35/30/3030

ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
1: 06 - Kontrola zařazeného převodového poměru
Check the following:
- Wiring faulty
- Connections faulty
- Automatic transmission clutches faulty
- Vehicle speed sensor faulty
- Gearbox input revs sensor faulty
Důvodem je chyba Neexistuje žádný zvláštní důvod k chybě
Aktuální stav je porucha
Chyba hodnoty ECU je 62

2: 18 - Snímač rychlosti vozu
Check the following:
- Connections faulty
- Wiring and insulation
- Vehicle speed sensor faulty
Důvodem je chyba Neexistuje žádný zvláštní důvod k chybě
Aktuální stav je porucha
Chyba hodnoty ECU je 62


MAŽU ULOŽENÉ CHYBY...

ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
Žádné chyby
K těm chybám moc neporadím, ale takto si alespoň můžeš dodatečně přečíst něco, co sis nedopatřením smazal :wink:
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

JardaB
Nováček

Příspěvky: 174
Registrován: 12.1.2012, čtv 20:35
Bydliště: Liberec

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od JardaB » 11.5.2013, sob 18:27

Zkousel jsem ECUScan_26 a zda se funguje dobre, zadne chyby ulozene nebyly ale parametry vypadaji rozumne. (pres ten 16 pin konektor pod volantem) ale v parametrech neni tlak turba - ze ono to snimac tlaku za turbem vubec nema? Jinak motor zda se pracuje OK, signal lambdy se meni dle zvyklosti, jen volnobeh neni uplne klidny, netusi nekdo, na co se zamerit? A jak funguje BOOST ventil? Uplne vyradi regulaci turba a to maka naplno nebo nejak upravi ovladaci tlak? Spina ho to vzdycky kdyz se vic slapne na plyn, jak jsem vypozoroval...
Omega B 3.0 MV6 combi AT, co s ni?
Mondeo 1.8i combi - jede a jede a jede... jen trosku hnije ;-)
Alfa Romeo 166 2.4JTD, pracant
Alfa Romeo 166 2.0 TB - PRODANO
Megane cabrio 2.0 IDE - pokladnicka mazlik ;-)

Pavel.K

Příspěvky: 6
Registrován: 12.1.2018, pát 11:49

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od Pavel.K » 22.7.2018, ned 12:53

Zdravím,
Pořídil sem si tenhle kabel
https://www.diag-shop.eu/obchod/diagnos ... a-kkl-3pin
Stahl sem si program, ale auto se mi nepřipojí.
Vim, že jeden 3pin je u motoru a druhej pod nohama spolujezdce. Zkoušel sem oba, ale pokazdy to hlasi stejnou chybu.
Dik

MikeC
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1568
Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
Bydliště: Polsko - někde u Katovic

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od MikeC » 22.7.2018, ned 15:00

Jaký program používáš? A jakou "stejnou chybu" ti to hází? stále napětí sis na tu 3pin redukci přivedl? Odkud?
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007

Pavel.K

Příspěvky: 6
Registrován: 12.1.2018, pát 11:49

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od Pavel.K » 22.7.2018, ned 18:49

Mám program Multiecuscan. KDyz připojím 3pin a jdu má connect, po chvilce mi to napíše ECU nenalezen, zkontrolujte připojení kabelu a nastavení portu. Jak to myslíš s tim napětím? Já myslel, že si to bere šťávu přes USB

Jarouš01
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 562
Registrován: 10.12.2015, čtv 15:52
Bydliště: Ostrava

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od Jarouš01 » 22.7.2018, ned 23:01

3 PIN kabel musíš připojit červeným drátem na stálý plus. Jinak to nepojede. 3 PIN zásuvka nemá žádné živení. A s nastavením rychlosti v MES je taky dobré si trošku pohrát.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV

Pavel.K

Příspěvky: 6
Registrován: 12.1.2018, pát 11:49

Re: Diagnostika 2.0 V6 TB

Příspěvek od Pavel.K » 22.7.2018, ned 23:32

Dík zkusím

Odpovědět

Zpět na „GTV/Spider 916“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti