Alfa Romeo 147 (pokec)

Odpovědět
Lukin147

Příspěvky: 18
Registrován: 7.11.2016, pon 19:21

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Lukin147 » 12.6.2017, pon 16:39

Pomoc auto porad pri venkovni teplote nad zhruba 25 stupnu netahne od spodu.Diagnostika nic neukazala... :/ Pri nizsi venkovni teplotě jede normálně...

Lukin147

Příspěvky: 18
Registrován: 7.11.2016, pon 19:21

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Lukin147 » 12.6.2017, pon 16:54

Asi nějaký cidlo,ale jaký? 😁

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Temp » 12.6.2017, pon 17:16

Jestli je to šlapací autíčko, tak je šlapajícímu prostě vedro a nechce se mu šlapat. Jestli to má i nějaký motor, tak by bylo fajn to do dotazu přihodit. Co vím, tak jasnovidců tu moc není.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

Lukin147

Příspěvky: 18
Registrován: 7.11.2016, pon 19:21

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Lukin147 » 12.6.2017, pon 17:23

Jo sorry je to 1,9jtdm 110kw.Egr vycistenej...

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Temp » 12.6.2017, pon 20:53

Pohledej tu problémy kolem váhy vzduchu. Bude to možná ono. Zkus ji odpojit, jestli to bude lepší. Jestli ano, je to ona.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

Lukin147

Příspěvky: 18
Registrován: 7.11.2016, pon 19:21

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Lukin147 » 13.6.2017, úte 14:58

Tak sem včera vytáhl snímač teploty nasávanýho vzduchu co je na sání za egr na motoru,byl zasranej jak hovado,tak sem ho vyčistil a dneska auto jelo normálně,tak doufám že už to bude ok :supz:

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od x-f » 14.6.2017, stř 16:19

Lidi dotaz.

Když podržím na klíči otvírání dlouze, tak se auto odemkne a otevřou se okna, ale dlouhým stiskem zamknutí se nedají okna zavřít. Má to fungovat?

A dále. Když podržím tlačítko okna uvnitř déle, tak mě sjede na doraz jen u řidiče. U spolujezdce ne. Když přepnu na ovládání zadních okének, tak ty taky nejedou na doraz. U uavírání stejně tak. U řidiče vyjede nahoru, ale ostatní ne. Musí se nějak ty dojezdy nakalibrovat, aby to fungovalo? Nebo to nešlo nikdy?
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Petr147 » 14.6.2017, stř 16:38

první věc záleží na roku výroby a výbavě... někomu fungují oba směry, někomu jenom dolů a ostatním nic

to tlačítko má více poloh a u 147 má dojezdové snad jenom to pro řidiče

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od x-f » 14.6.2017, stř 21:26

Tak ještě jinak.

Levé přední jde nahoru i dolů.
Levé zední jen dolů.
Pravá strana vpředu i vzadu jde jen dolů.

Když to zkusím třeba vpravo vpředu ovládáním na jejich dveřích, tak je to stejné, tak tlačítkem to asi nebude.

Rok 2004. Výbava Shape.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Leech
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Registrován: 12.3.2012, pon 20:46
Bydliště: České Budějovice

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Leech » 14.6.2017, stř 22:34

dojezdové je jen u řidiče, máme to tak všichni
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |

coyote
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3584
Registrován: 13.8.2007, pon 12:07
Bydliště: blízko Kralup nad Vltavou

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od coyote » 14.6.2017, stř 23:47

Petr147 píše: 14.6.2017, stř 16:38 první věc záleží na roku výroby a výbavě... někomu fungují oba směry, někomu jenom dolů a ostatním nic

to tlačítko má více poloh a u 147 má dojezdové snad jenom to pro řidiče
Teď u sebe 147 nemam, ale co si pamatuju, to tlačítko ma jen 2 polohy a dojezd funguje podle délky stisku.

Ja jsem jeden z těch, kterým funguje dojezd na všech 4 oknech nahoru i dolu. Totéž na dalkaci. Auto viz podpis.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2002 ex.
Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V 1990
Alfa Romeo 166 3.0 V6 24V 2000
Škoda Superb II 3.6 V6 4x4 2010 na prodej

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od x-f » 15.6.2017, čtv 10:36

Ano. Taky myslím, že nemá dvě polohy.

Ale teď jsem našel manuál v češtině a pročetl si to a oni to tam takto také popisují.
Že okno řidiče má dojezd na doraz dolů i nahoru, ale okno spolujezdce jen dolů.
Zadní okno vpravo se chová stejně jako přední.
Zadní okno vlevo má dojezd taky jen dolů.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Nodar » 16.6.2017, pát 07:20

Dotaz, JTD 85kW a 88kW je tam nějaký zásadní rozdíl?

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od rbiciste » 16.6.2017, pát 07:55

Nodar píše: 16.6.2017, pát 07:20 Dotaz, JTD 85kW a 88kW je tam nějaký zásadní rozdíl?
Doufám, že odpoví někdo fundovaný. Podle mého je rozdíl v technologii vstřiku nafty. 85kW má unijet a 88kW má multijet. Předpokládám taky, že 88kW může být vybavena filtrem pevných částic u 85 kW bych to nepředpokládal.
Co se týká dopadů na řidiče:
1. 88kW bude mít klidnější chod (více vstřiků a větší tlak) a lepší emise.
2. 88kW je více citlivá na kvalitu naftu.
Sám mám 85kW facelift, kdyby byl zájem vyzkoušet. Jsem z Hradce Králové a jezdím do práce do Pardubic.

Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

Nodar

Příspěvky: 22
Registrován: 14.6.2017, stř 08:55

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Nodar » 16.6.2017, pát 12:20

rbiciste píše: 16.6.2017, pát 07:55
Nodar píše: 16.6.2017, pát 07:20 Dotaz, JTD 85kW a 88kW je tam nějaký zásadní rozdíl?
Doufám, že odpoví někdo fundovaný. Podle mého je rozdíl v technologii vstřiku nafty. 85kW má unijet a 88kW má multijet. Předpokládám taky, že 88kW může být vybavena filtrem pevných částic u 85 kW bych to nepředpokládal.
Co se týká dopadů na řidiče:
1. 88kW bude mít klidnější chod (více vstřiků a větší tlak) a lepší emise.
2. 88kW je více citlivá na kvalitu naftu.
Sám mám 85kW facelift, kdyby byl zájem vyzkoušet. Jsem z Hradce Králové a jezdím do práce do Pardubic.

Radovan
Dík za nabídku ale mám to trochu z ruky jsem od Tábora. Jinak když máš 85kW jak bys jí zhodnotil? jízda, poruchovost atd. :) , prostě mě to DPF znervózňuje u aut kde je :/ .... Jinak rozšířim poptávku ještě na lidi z Brna a okolí, kteří by byli ochotní okouknout jedno vozidlo v Brně. :)

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od rbiciste » 16.6.2017, pát 15:07

Nodar píše: 16.6.2017, pát 12:20
rbiciste píše: 16.6.2017, pát 07:55
Nodar píše: 16.6.2017, pát 07:20 Dotaz, JTD 85kW a 88kW je tam nějaký zásadní rozdíl?
Doufám, že odpoví někdo fundovaný. Podle mého je rozdíl v technologii vstřiku nafty. 85kW má unijet a 88kW má multijet. Předpokládám taky, že 88kW může být vybavena filtrem pevných částic u 85 kW bych to nepředpokládal.
Co se týká dopadů na řidiče:
1. 88kW bude mít klidnější chod (více vstřiků a větší tlak) a lepší emise.
2. 88kW je více citlivá na kvalitu naftu.
Sám mám 85kW facelift, kdyby byl zájem vyzkoušet. Jsem z Hradce Králové a jezdím do práce do Pardubic.

Radovan
Dík za nabídku ale mám to trochu z ruky jsem od Tábora. Jinak když máš 85kW jak bys jí zhodnotil? jízda, poruchovost atd. :) , prostě mě to DPF znervózňuje u aut kde je :/ .... Jinak rozšířim poptávku ještě na lidi z Brna a okolí, kteří by byli ochotní okouknout jedno vozidlo v Brně. :)
Můžu hodnotit tak maximálně jízdu. Poruchovost nevím. Mám ji něco přes rok. Za tu dobu jsem měnil hadice k turbu. Čeká mě startér. Chtěl jsem benzínovou, ale nenatrefil jsem na tu správnou a měl jsem strach ze zadírání Twinsparků, což již nyní vím, že je hloupost. Na druhou stranu najedu něco přes 20 tisíc ročně, tak se můžu ukolébávat, že mi to stojí při té spotřebě za to. Jezdím s ní každý den do práce 35 kilometrů a zpět. Spotřebu mám dle palubáku 5,3 l v zimě a 5,2 l v létě. Po nastartování je to nefalšovaný traktor. Když se to ohřeje, je to menší traktor. Jakmile se to dá pohybu, tak je to relativně ok. Jede to jako slušný nafťák. Pro mě to znamená, že asi od 2000 otáček to plynule zrychluje asi do 3500. Na dálnici to jede asi 150 km/h, pak už se nic moc neděje. Jízda po městě je poměrně otravná jako snad asi s každým dieselem. Kdysi jsem měl předposlední model Passata s 2.0 TDI a to byl zhruba stejný opruz. V zátačkách je samozřejmě ten litinový ingot vpředu cítit a to dost. Na druhou stranu s ní jezdíme na dovolenou jako čtyřčlenná rodina se střešním boxem a ani naložená nemá problém s výkonem.
Obecně se říká, že ty osmiventily jsou spolehlivější. Asi je to tím, že jsou jednodušší.
Za mne by byl ideál 1.6 TS 88kW ve výbavě Distinctive z Itálie. Je to poctivě postavené robustní auto. V naftě dává smysl pouze ekonomicky a to s velkým ALE.
Tož tak,
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

Leech
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 676
Registrován: 12.3.2012, pon 20:46
Bydliště: České Budějovice

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Leech » 16.6.2017, pát 15:49

já do toho přihodim, že u 159 jsou 85kW stažený z 88kW a to kvůli specifickým trhům. U 147 nevím ..
Spider 3.0 V6 12v
MiTo 1.6JTDm
"Drive it like you stole it"+|S
Bývávalo
147 1.6TS ECO ˟²| GT 1.9JTDm ˟²| 159 1.9JTDm 8V | 147 Q2 | Abarth 500 esseesse |Giulietta QV |

RESMIKEE

Příspěvky: 12
Registrován: 18.3.2017, sob 17:10

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od RESMIKEE » 17.6.2017, sob 20:16

Zdravim je normální pokud se snažím kolo jakoby "urvat", že tam něco mírně vrže? Vůle žádný nejsou pouze to vrzání... znamená to že jsou ramena v háji?

Temp
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 729
Registrován: 21.7.2013, ned 07:54

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Temp » 18.6.2017, ned 20:41

Vrzání je neduh. Hlavně ve vlhku a chladu. Je to otravné, ale pokud nejsou vůle, je to jen zvuk gumy.
Alfa Romeo 147 JTDm 16v FL

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od rbiciste » 19.6.2017, pon 09:59

Zdravím,
Jsem si řekl, že se podělím o své poznatky. Pro někoho to budou zřejmě banality. Podařilo se mi zlepšit kvalitu řazení (vůle) u mé JTD.
1. vyměnil jsem horní úchyt motoru. Viděl jsem skrz. Práce asi 15 minut a díl pár stokorun.
2. utáhl jsem uchycení řadící páky. Sundáte manžetu a kouknete pod černou pěnu. Pohybem zkusíte, zda se řadička hýbe v základně. Pokud ano prostě pěnu odtáhnete a šrouby dotáhnete. Zřejmě jsou z druhé strany matky na volno, takže je třeba mechnismu vzpříčit a pak dotahovat.

Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

rbiciste
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 248
Registrován: 1.2.2013, pát 12:32
Bydliště: Divec u Hradce Králové

Re: Alfa Romeo 147 (pokec) - smazání servisu

Příspěvek od rbiciste » 20.6.2017, úte 07:23

Zdravím,
Mám prosbu, není tu někdo, kdo by mi za sedmičku bílého smazal hlášení o servisním intervalu (AR 147 JTD r.v. 2005 facelift) ?
Jsem od Hradce Králové a denně dojíždím do Pardubic.
Díky,
Radovan
Volvo V70 D2 (2015)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino Coconut (2014) - her
ex Alfa Romeo 147 JZD, 85 kW (2005)
ex FIAT 500L Living 1.4 T-Jet (2014)
ex Alfa Romeo Giulietta 1.4 T-Jet (2012)
a dalších asi 30 aut (Chevrolet,Saturn,SAAB,Ford,Peugeot,Renault

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od x-f » 20.6.2017, úte 10:43

Flaška dobrého bílého je dražší, než vlastní diagnostika ;)
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Erik T
Pozorovatel

Příspěvky: 276
Registrován: 27.2.2014, čtv 09:18
Bydliště: Nošovice

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Erik T » 21.6.2017, stř 08:03

Temp píše: 10.6.2017, sob 20:27
Erik T píše: 9.6.2017, pát 07:22 Temp tuhle máš?
https://www.pneumatiky-brno.cz/autobate ... AoFz8P8HAQ
Jo, přesně tuhle tam mám a musím říct, že spokojenost.
a myslíš že se mi vleze do před FL? asi ano co jsem tak študoval

Myslíš že výměna baterie a svíček NGK zaručí větší spolehlivost při startech v zimě?

https://www.autokelly.cz/Product/NG-D-P ... 8;32935444
Dream car: Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic 2010 or
Alfa Romeo Gulia 2.2 JTD Veloce
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85 kW rv. 2003
EX: Fiat Bravo 2.0 HGT 108 kW rv. 1997

x-f
Štamgast

Příspěvky: 517
Registrován: 14.5.2017, ned 09:27

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od x-f » 21.6.2017, stř 09:18

Tak klakson opraven.

Chyba byla tam kde jsem předpokládal a to v plošňáku v té podkově co je ve volantu za airbagem. Sehnal jsem ji celou na polském Allegru za 500 i s poštou.
IMG_20170621_090538.jpg
Zvláštní je, že ta vypálená součástka tam nemá prakticky žádnou funkci. Je to jednovrstvý plošňák a je to jenom propojka. Když se podívám na celou cestu, tak to vlastně jen propojuje napájení z červeného drátu vlevo na jeden pin konektoru vpravo. Viděl jsen na netu i někoho, kdo to opravil prostým naletováním drátu mezi těma dvěma konektorama.
Mazda6, 2.5, Revolution Top
BMW Z4 (e85) 3.0
EX: AR 159 SW, Q4 2.4 20V, Exclusive
EX: AR 147 1.6 TS
EX: VW Golf 7 Variant 1.4 TSI
EX: Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI
EX: Opel Astra G Caravan 1.4
EX: Nisan Primera P12 2.2di

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Alfa Romeo 147 (pokec)

Příspěvek od Petr147 » 21.6.2017, stř 09:35

Ty nulové odpory se použivají při SMD montáži jednak jako zmiňovaná propojka při rozdílné konfiguraci výrobku nebo i jako pojistka a v tvém případě to asi i jako pojistka zafungovalo. :)

Odpovědět

Zpět na „147“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů