Alfa 156 2,0TS r.v.99 zvuky od klinaku??

Odpovědět
vasuz16

Příspěvky: 2
Registrován: 6.12.2011, úte 19:41

Alfa 156 2,0TS r.v.99 zvuky od klinaku??

Příspěvek od vasuz16 » 19.12.2011, pon 22:17

Vsechny vas zdravim a zaroven doufam ze nekdo bude mit odpoved na moji nevyresenou poruchu...pred nedavnem se mi zacal ozyvat klinak...takze jsem ho vymenil a zaroven zjistil ze mam v hajzlu napinak..takze jsem dal novy remen od dayca a zaroven od febi napinak...ztichlo to, jenze kdyz je auto studene a nastartuju ho, tak zhruba dve minutky jdou od toho klinaku takove pravidelne impulsy ani ne nijak extra nahlas, ale slysim to a sere me to..nerekl bych ani ze je to ze by ten klinak prokluzoval, pripada mi to jak kdyby to byla pumpa, nebo cerpadlo nebo neco takoveho... na rozvedech mam najeto 30 tisic, takze tam snad problem neni...takze postupoval jsem s mechanikem tak, ze vyzkousi dat napinak od inny co tam mel jety z jine alfy...dal ho tam a byl chvilu klid, ale prislo se na to ze na remenici od klimakompresoru je spatne lozisko..vymenilo se, motor utichnul...ovsem netrvalo to ani tri dny..a opet kdyz je motor studeny tak tam zase slysim treba minutku ty impulsy od klinaku..jsem z toho uz nestastny, cekam az mi vyreklamuji ten napinak od febi neco doplatim a hodim tam novy od te inny, ale bojim se toho ze to tim mozna ani nebude...nemate prosim nekdo z touto zalubnosti zkusenosti?? predem moc dekuji za odpovedi...rad bych to po mesic doresil a mel klid.. :diky

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Alfa 156 2,0TS r.v.99 zvuky od klinaku??

Příspěvek od Kůrkyn » 19.12.2011, pon 23:12

napínákem to není, to je všechno stejně Dayco. Může to dělat alternátor.

vasuz16

Příspěvky: 2
Registrován: 6.12.2011, úte 19:41

Re: Alfa 156 2,0TS r.v.99 zvuky od klinaku??

Příspěvek od vasuz16 » 20.12.2011, úte 09:42