Chladič
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Chladič
Mám dotázek kdo máte 2,5 V6 s klimou? Jak vám spínájí vrtule na chladiči. Mně se rozběhnou obě a běží hned naplno ( nevým jestli jsou dvě rychlosti), ale je to jak vysavač :?
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- paolos
- Příspěvky: 26
- Registrován: 10.1.2007, stř 11:34
- Bydliště: Nové Město nad Metují
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam :-) Ale nejak to nepozoruju ;-)
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V ... 190ps
http://www.profiweby.cz/paolos/alfa156/1
http://www.profiweby.cz/paolos/alfa156/2
http://www.profiweby.cz/paolos/alfa156/3
http://www.profiweby.cz/paolos/alfa156/1
http://www.profiweby.cz/paolos/alfa156/2
http://www.profiweby.cz/paolos/alfa156/3
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
jj taky sem se divil ale Štěpán na to koukal a řekl přesně toto je v p....i ten odpor proto nejde první rychlost jde ale opravit ještě nevým jestli je opraveno úspěšně čekal jsem zárovwň na nový chladič starý mě tekl. tak snad o výkendu budu vědět víc.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
tak už je to v pořádku bylo to tím odporem první stupeň rychlosti na vrtulích zapne tak při 95 a není skoro slyšet, mně to zapínalo až někde okolo 110 a byl to hučák. Teď novej chladič (Valeo 7000 kč), nová pumpa, nová kapalina, opravený odpory a drží na 90 stupňů, a je to vše OK. Díky Štěpánovi za radu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Chlapy a jak je to u 2,0 zapina se ta vrtule stejne??jak u toho 2,5v6me se nejak posledi dobou ztraci kapalina a to je menene a i chladic meneny vse drzi nikde netece ale jak jedu je to mirne nad max a jak stoji den tak je skoro u min... a tedka mi drzi u 90 semtam klesne pod a jinak takych 110 a pak zase klesa i kdyz stojim a obcas i kdyz jedu...coby mohlo byt ??
AR 156 Sportwagon 2.4 JTDM 129kw....
Re: Chladič
Cus chlapi, ma 156 SW 2,4 JTD a taky mi sahary jedou na max. Sehnal jsem, jak vy rikate ty odpory starsi a problem nevyresen. Kdyz jsem to napojil na diag. ukazovalo mi to teplotu chlad. kapaliny 207°C, coz je totalni blbost, kdyz to bylo za studena. Vymenil jsem dokonce i to cidlo teploty chlad. kapaliny primo u motoru a bez vysledku. Nevite nekdo co s tim? Jsem z toho hucaku na palici. Diky za radu.
Re: Chladič
tak mně to pro změnu přestalo spínat úplně, tak mám strach, abych ji neuvařil, voda vyleze tak na 110 a furt sahara nepustí, když jsem poklepal na ten odpor, tak se vrtule pootočila, ale nerozběhla, kontakty vyčistit nepomohlo nikde na netu ten odpor nemůžu najít, nemáte někdo nějakej odkaz ?
AR Giulietta, 1.4 Tjet
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
AR 147, 1.6 TS
AR 155,2.0 TS
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex: AR 159 2.0 JTDm, AR 159 1.9 JTS, AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0 +1.6 TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5
Re: Chladič
pohledej tu, někdo tu dával odkaz na polský web, kde byly na prodej různé druhy... byl to tuším jouda, ale nevím přesně
- Ferro
- Nováček
- Příspěvky: 189
- Registrován: 19.4.2007, čtv 13:11
- Bydliště: Stod--> Dobřany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladič
Ty odpory změř měřákem ať máš jistotu, že jsou ok. Taky koukni na konektor od sahary někdy bývá roztavenej. Jinak ty odpory buď z nějakého vraku nebo písni Kurkynovy určitě ti pomůže... Jo a všechny nejsou stejný určitě je rozdíl mezi naftou a benzínem a možná i mezi jednotlivými motorizacemi..takže když budeš shánět nejdřív je vyndej a koukni na hodnotu je tam napsaná..
Re: Chladič
tak já mám úplně jiný problém,po nastartování se mě automaticky rozběhne sahara na druhý stupeň,po každý i když je venku pod nulou a tím pádem i motor studený.na diagnostice při akčních členech na první stupeň jen cvaká relé,ale vrtule se netočí,na druhý stupeň cvaká relé a vrtule se točí.chci se zeptat může to dělat ten odpor na chladiči který funguje na první stupeň?a ještě jeden poznatek někdy když zabouchnu kapotu tak to na chvíli přestane a vrtule se netočí,tak po půl minutě se zase zpustí,všechno jsem prostříkal kontaktolem - patice relé,konektory a spoje.
Alfička 156 2.0TS 114kW 1998
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladič
s největší pravděpodobností to bude ten odpor jelikož většinou urezatí na konektoru tím jak bouchneš kapotou se to na chvíly propojí. U V6 mě to též spínalo až na druhý stupeň a byly to odpory (u V6 dva) tak jsem to očistil proměřil že nejsou ty válečky přerušeny a cínem proletoval k té patici a vše bylo zas OK. Jinak vítej krajane
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Chladič
děkuji za přivítání když bude špatný odpor tak chápu že nepůjde první rychlost,ale proč se to spustí automaticky po nastartování ventilátor spouští řídící jednotka přes časové relé,ale nevím kde to relé najít,pan Maleček říkal že je před baterkou,ale já ho tam nemám ani patice tam žádná není a předtím to fungovalo normálně,před baterkou mám jen relé prvního a druhého stupně,čerpadla a klimatizace.nemáte někdo servisní manuál kde bych to snad našel
Alfička 156 2.0TS 114kW 1998
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladič
ventilátor se též spouští při zapnuté klimě automaticky i když není teplota vody na 90stup.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Chladič
Ahoj
Já mám sportwagon 2.4 JTD 129 kw a teplota mi vyleze něco málo přes 50 stupnů.
Máte stím někdo nějaké zkušenosti? Jen jednou se mi stalo ze se mi motor vyhřál na 90 a to že jsem nechal auto delší dobu stát nastartované... Děkuji Pája
Já mám sportwagon 2.4 JTD 129 kw a teplota mi vyleze něco málo přes 50 stupnů.
Máte stím někdo nějaké zkušenosti? Jen jednou se mi stalo ze se mi motor vyhřál na 90 a to že jsem nechal auto delší dobu stát nastartované... Děkuji Pája
Re: Chladič
Tak to vypadá že máš špatný termostat který je pořád otevřený,tím se Ti to neohřeje na požadovanou teplotu,jen když to necháš stát nastartovaný,jak píšeš.
Alfička 156 2.0TS 114kW 1998
Re: Chladič
Tak ono často kecá i budík, byla tu spousta lidí co vysolili prachy za nový termostat a teplotu měli stále stejnou. Třeba já to na 90 neměl ani v Chorvatsku, kde bylo skoro ke 40 ve stínu + samozřejmě klima, 4 lidí a škrabal jsem se okrskou do kopců. Jestli ti to teď v zimě dobře topí, nebo, když šáhneš po pár Km, co jsi vyjel na horní hadici od chladiče a bude studená je termostat zavřený a nepropouští. Mě se třeba hodnoty na budíku a na diagnostice liší o 15 st. ,takže když mám lehce přes 70 tak ve skutečnosti je tam přes 85. JPavelliv píše:Ahoj
Já mám sportwagon 2.4 JTD 129 kw a teplota mi vyleze něco málo přes 50 stupnů.
Máte stím někdo nějaké zkušenosti? Jen jednou se mi stalo ze se mi motor vyhřál na 90 a to že jsem nechal auto delší dobu stát nastartované... Děkuji Pája
Jinak je tu vlákno termostat, pro příště http://alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=22&t=7442
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Chladič
Máte někdo zkušenost se značkama chladičů? Nějak mi začal prosakovat chladič a to je tam cca 4 roky a v zimě moc nejezdim. Nahoře je jak nový ale dole shnilý. Lít tam nějaké ty utěsňovače moc nechci, bojím se že zas..e celou chladící soustavu a prý to stejně moc dlouho nevydrží. Mám nabídky na chladiče od značek SRLine, HART, NISSENS nebo NRF. Osobně bych asi volil NISSENS, nemá někdo zkušenost?
AR 156 2.5 V6 Chameleon SP3 Ragazzon
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3810
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladič
já dával do 2,5 V6 VALEO jezdí do dnes cca 6rok.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Chladič
Chlapi má smysl dávat nějaký značkový chladič? Vybírám mezi Ecar(1000), Nissens(2000), NRF(1500)
Behr hella a valeo dávat nebudu ty jsou hodně drahé. Přeci jenom mám najeto cca 250tkm takže i když chladič vydrží 100tkm tak to bude moc
Behr hella a valeo dávat nebudu ty jsou hodně drahé. Přeci jenom mám najeto cca 250tkm takže i když chladič vydrží 100tkm tak to bude moc
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- .myc155
- Štamgast
- Příspěvky: 925
- Registrován: 5.9.2007, stř 07:24
- Bydliště: 8ЯИ0
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladič
porad se se Slimou, jak se da usetrit na chladici. To je specialista na reklamace ;-)
Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
166 busso
- Kamil Veselý
- Příspěvky: 22
- Registrován: 15.8.2017, úte 17:47
Re: Chladič
jdu pro radu mam AR156 2.4JTD 20v 129kw a prvni stupen sahary me spousti u 97stupnu podel diagnostiky a me se to zda docela dost nebo je to normalni ????
Alfa Romeo 156 2.4JTDm 20V
Alfa Romeo 156 2.5V6
Alfa Romeo 156 2.5V6
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů