csssssssssssstuta146 píše:Vzhledem k tomu, že má dětskou motorizaci 1,6 se nedivím, že závidí
Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Re: Alfa Romeo 156
Re: Alfa Romeo 156
No holt žádná hitparáda to není neboj, taky vyrosteš a tohle dáš na hraní dětem
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156
Tak měl jsem 156 2,5 V6, potom 166 2,0 V6 Turbo, Potom 166 3.0 V6 a potom 156 2,4 JTD 110 Kw a teď mám 156 2,4 JTDm. Takže mám pocit, že porovnávat mohu. Dřív mi diesel taky nesměl do baráku a teď. OK. Ano, v6 má super zvuk a krásně se dá vytočit. A to je tak vše oproti JTDm. JTDm jede okamžitě od spoda, zátah je cítit mnohem více, Váha JTDm je skoro stejná jak V6, jede to za 2 krát menší spotřebu a co je horší, co mám trochu poladěné JTD, tak AR 166 3.0 V6 a 156 2,5 V6 nejede víc, naopak, do 220 km/h jim ujedu, nad 220 mě začínaj stahovat. A já se zastavím na 245 Dle GPS, což ten benzín jde o kousek víc. Takže asi tak
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Alfa Romeo 156
po Praze to stačí A kde nejsou kW, tam to doháním odvahou
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156
hlavně že to jde fodcpodu to f TDI.
diesel je jen o ekonomice
zátah odspodu má každý fočipofaný turbodiesel od konkurence
zátah odspodu, anebo maximálka [-o< není to, co by mě k Alfě přitáhlo
ano bezíny od AR ožívaj až nad 5000
... jsou prostě jiné
diesel je jen o ekonomice
zátah odspodu má každý fočipofaný turbodiesel od konkurence
zátah odspodu, anebo maximálka [-o< není to, co by mě k Alfě přitáhlo
ano bezíny od AR ožívaj až nad 5000
... jsou prostě jiné
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfa Romeo 156
Foli tohle je hodně o pocitu. Uznávám, že 2,4JTD je na tom +- stejně jako 2,0JTS. 1,9 určitě ne. Se spotřebou máš naprostou pravdu, ale s tím jsem se tak nějak smířil, navíc pokud nedržíš JTS pořád v červeném, tak jsi v pohodě 8,0-8,5.
A ten pocit... zatím jsem nezkoušel regulérní sprinty neupravených 2,4JTD a 2,0JTS, každopádně proti passatu 2,0TDI ano a i když máš v passatu subjektivně pocit jak je rychlý (opravdu táhne odspoda), tak moje bela JTS ani jednou neprohrála, stejný výsledek s Fordem Mondeo 2,2TDCi, ale to je těžká kráva, prostě jsme jenom blbli se služebákama.
Je to o pocitu, rozum velí 2,4JTD, srdce 2,0JTS. Oba jsou to spolehlivé motory pro denní použití, bez toho aby tě to zruinovalo. Ani jeden není špatný a mě prostě vyhovuje vypnout autorádio a poslouchat to hladké bzučení mezi 4-7tis
A ten pocit... zatím jsem nezkoušel regulérní sprinty neupravených 2,4JTD a 2,0JTS, každopádně proti passatu 2,0TDI ano a i když máš v passatu subjektivně pocit jak je rychlý (opravdu táhne odspoda), tak moje bela JTS ani jednou neprohrála, stejný výsledek s Fordem Mondeo 2,2TDCi, ale to je těžká kráva, prostě jsme jenom blbli se služebákama.
Je to o pocitu, rozum velí 2,4JTD, srdce 2,0JTS. Oba jsou to spolehlivé motory pro denní použití, bez toho aby tě to zruinovalo. Ani jeden není špatný a mě prostě vyhovuje vypnout autorádio a poslouchat to hladké bzučení mezi 4-7tis
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfa Romeo 156
asi tak... vytočená 2,4 má zvuk jak kulomet, krásně táhne, málo žere, ale zatáhne a umře, ale atmo benzín táhne až do omezovače, čím víc točí, tím víc táhne... naftu leda kvůli dálkovejm cestám a ekonomice... GTA nebo něco malého s 3,2 je na seznamu pro Ježíška
Re: Alfa Romeo 156
vytočená do 3.500ot
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfa Romeo 156
s tím tu neprovokuj, přece proč to zbytečně točit?
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156
3500 ot ne, v tomhle je JTDm od Alfy parádní. Táhne až k červenému poli, tedy do 5000 Ot. Do 3500 ot jdou koncerny, pak umírají. Jak říkám, měl jsem dost benzínovejch motorů od Alfy. Najezdím 50 000 km za rok, takže pro mě jasná volba. A sám sem nadával na dízl že nechci, ale teď mám jinej názor. Ano, V6 jako druhé auto, ale jen na občasné ježdění. Příští rok bych chtěl 147 GTA autodelta, otázka bude, jestli se mi to podaří sehnat nějakej slušnej kus. Jedno ale vím jistě. JTDm jede o dost líp než 2,0 JTS ( samozřejmě 2,4 ) A téměř totožně jako 2,5 V6. Několikrát osobně ozkoušeno. A když jsem měl 2,5 V6 na každodenní ježdění, tak jsem jezdil pomaleji než teď s JTDm kvůli tomu, že mě stál benzín 12 000 - 15000 Kč měsíčně. Průměr při svižbé jízdě, s neustálým využíváním akcelerace jsem měl 15 Litrů na sto. Teď si můžu jezdit pořád svižně, pořád využívat akceleraci a jedu za polovinu. Přes 9 na sto jsem se ještě nedostal a když jsem jel s 2,5 V6 na dovču předpisově, tak byl průměr lehce přes 9 litrů a teď když jsem jel stejnou trasu a stejně rychle s JTDm tak průměr 5,5 na sto. A než mít V6 jako jsem měl na běžné ježdění a na plyn pořádně šlápnout jen občas kvůli spotřebě a ve finále jezdit méně sportovně než s JTDm fakt nemá cenu. Proto na běžné ježdění JTDm a pro radost občas vyjet 3,2 GTA autodelta
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Alfa Romeo 156
No jestli toho najezdíš tolik, tak 2,4JTD je jasná volba, naprosto bez diskuze. Navíc JTS má na časté dlouhé cesty jednu zásadní vadu a tou je chybějící 6tka U nás je to asi jedno, ale v Německu na dálnici mi docela vadí držet třeba hodinu motor na 5.000ot, nemyslím, že by mu to nějak prospívalo, takže občas zpomalím, aby si oddechnul a pak se zase rozjedu.
Ale jak jsem řekl, pro toho, kdo je "benzínový" je pro denní použití JTS ideální volba.
Ale jak jsem řekl, pro toho, kdo je "benzínový" je pro denní použití JTS ideální volba.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfa Romeo 156
s tou šestkou se trápí i ta 1.6... ten motor by ji zoufale potřeboval, taky mě štve, že ho musím točit 5tis+ několik hodin... pak si nemá cucat olej
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156
to nemá šestku? tak to je mazec teda
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Alfa Romeo 156
čtyřhrnky nemají šestku, co teda vím krásně by to srazilo spotřebu na dálnici.. i když třeba s tím mím jde jezdit Praha-Brno 6,5-12l, ale v tom prvním případě brzdí i kamiony a v tom druhém se bojí o motor
Re: Alfa Romeo 156
nene nemá, my jsme prostě vysokootáčkoví za všech podmínekFoli píše:to nemá šestku? tak to je mazec teda
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfa Romeo 156
Kde JTD končí, my začínáme
- Foli
- Štamgast
- Příspěvky: 628
- Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156
Ale taky už nebude, třeba se jukněte na nové benzínové motory od Alfy. Třeba 1750 TBi nemá cenu točit nad 5000 ot a omezovač je na 5500 ot. Takže dízl hadr, pak jsem zvědavej, co budete říkat
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007
Re: Alfa Romeo 156
ale to je turbo motor
Re: Alfa Romeo 156
vsak vam to chrochtani starych jetedecek bude chybet !
Alfa Romeo 156 2.4JTD SW [129kW][2005]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Peugeot 206 GTI [99kW][2000]
Alfa Romeo 156 1.9JTD [77kW][1999]
Re: Alfa Romeo 156
foli : v tejto teme u mna bodujes
156 2.4 JTDm 20V 200ps...byvala policajtka v taliansku...
Re: Alfa Romeo 156
Zajímavé a podnětné počtení Také mám rád, když benzín letí do červených výšin, ale... GTA i jako ojetina zatím stále drahé, o údržbě (rep. dílech) nemluvě a co hmotnosti stejné závaží na předku jako 2,4. 2,5 benzín mi ze zdejších reakcí přijde jen jako nedotažená 3,2 se všemi jejími jmenovanými nectnostmi (kromě té pořizovací ceny). Takže mi jako jasná a ideální volba přijde 2,0 JTS. Ale vnitřně mám pořád problém v původu tohoto agregátu ve "slavném" TSku a po 6 letech a již téměř 200 tisících s osmiventilovým 1,8 bych chtěl u motoru alespoň trochu zachovat pocit jistoty. Se 156 plánuji minimálně dalších 5 let a 100 000 Km. A proto jsem začal uvažovat o naftě, která chtě nechtě s tímto modelem udělala větší díru do světa. 30 % mých cest je po klasických českých dvojkách a i mnohé dálniční úseky žádná hitparáda, takže hlavně z tohoto důvodu mě větší tah a výkon 2,4 tolik nepřesvědčuje. Naopak po svezení se s Sgt. mě 1,9 JTDm mile překvapila. Po 1,8 to bude určitý výkonový skok vpřed a to mě šlo. Po dálnici stejně jezdím max. 180, spíše o 20 km méně, takže maxilmáka mě netíží, naopak potřebuji zátah mezi 80 - 140 Km pro bezpečné předjíždění nedělních klobouků a kamiónů na státovkách. Ale třeba mě některé zdejší argumenty ještě nahlodají směrem k zážehu, do jara času dost...
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Alfa Romeo 156
Podle toho co píšeš tak vychází nájezd 20tis ročně, a to je ta hrana, kdy se rozhoduješ ekonomicky jestli naftu nebo benzín. JTS bohužel zdědilo pověst TS i když nezaslouženě, má úplně jinou konstrukci než TS a je spolehlivý jako jakýkoliv jiný motor.
Pokud JTD, tak určitě 2,4, ten výkon oproti 1,9 je sakra znát. A řeči o váze na předku... To bys musel jezdit každou zatáčku pořád na hraně abys něco poznal a vyřešit se to dá kvalitním podvozkem a pneu.
Pokud JTD, tak určitě 2,4, ten výkon oproti 1,9 je sakra znát. A řeči o váze na předku... To bys musel jezdit každou zatáčku pořád na hraně abys něco poznal a vyřešit se to dá kvalitním podvozkem a pneu.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Re: Alfa Romeo 156
U té váhy ani tak neřeším nedotáčivost, ale spíše namáhání nápravy. Sice neplánuji jezdit na galuskách a i 1,9 něco váží, no ale i tak.tuta146 píše:Podle toho co píšeš tak vychází nájezd 20tis ročně, a to je ta hrana, kdy se rozhoduješ ekonomicky jestli naftu nebo benzín. JTS bohužel zdědilo pověst TS i když nezaslouženě, má úplně jinou konstrukci než TS a je spolehlivý jako jakýkoliv jiný motor.
Pokud JTD, tak určitě 2,4, ten výkon oproti 1,9 je sakra znát. A řeči o váze na předku... To bys musel jezdit každou zatáčku pořád na hraně abys něco poznal a vyřešit se to dá kvalitním podvozkem a pneu.
Vím že JTS je notně modernizován, na druhou stranu klikovka a vlastně i celý blok by dle zdejších informací měl být původní. Moc referencí přímo od uživatelů jsem zatím nečetl a i tyto motory se vyskytují s pověstným dodatkem "motor schade", tak jsem trochu na váškách. Asi je to spíše o iracionálním pocitu, no i ty ale k Alfám patří
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Alfa Romeo 156
S tím podvozkem bych se moc netrápil, navíc jak jsi psal, že jezdíš hodně po okreskách, tak ho vymlátíš tak jako tak. Když se smíříš s tím, že ramena jsou u 156 stejně spotřební součástka jako žárovky, tak budeš mít klidnější spaní
Z každého motoru se dá udělat schade, když se k němu chováš jak čuně.
Z každého motoru se dá udělat schade, když se k němu chováš jak čuně.
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů