testy & recenze

Odpovědět
andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: jízdní videa (on-board atd.)

Příspěvek od andy_xx » 24.9.2013, úte 15:48

Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 24.9.2013, úte 16:06

testy už se objevují, takže zakládám další vlákno....
k tomu videu výše není co dodat.... :smt033
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: testy & recenze

Příspěvek od Envel » 24.9.2013, úte 17:40

Až nějaká agentura zařadí do nabídky zážitek "projeď se na okruhu ve 4C", tak do toho jdu, je to fakt nářez.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2221
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od mcernoch » 24.9.2013, úte 19:49

V Motortecu by ji chtěli mít první v ČR, tak uvidíme.
JEŠTĚ ŽE BYDLÍM TAK BLÍZKO. :smt044
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: testy & recenze

Příspěvek od Honza R. » 5.10.2013, sob 15:20

Tak v Anglii je 4C prý beznadějně vyprodáno rok dopředu. Když si ho dnes objednáte, dostanete vůz koncem roku 2014. A ještě k tomu místní tisk píše, že to je absolutní jízdní senzace, a že se vyplatí čekat! Zírám, zíráš, zíráme :smt033

http://www.telegraph.co.uk/motoring/car ... eview.html

Verdikt: Ohromující vzhled a vzrušující výkon, přesto že jde o ryzí supersport, nebrání se každodennímu použití, výhodná cena.

Telegraph hodnocení: Pět hvězdiček z pěti.

Obrázek

:smt023
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 5.10.2013, sob 20:55

Honza R. píše:Zírám, zíráš, zíráme :smt033
já bych spíš skloňoval sloveso "šetřit" :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: testy & recenze

Příspěvek od Honza R. » 5.10.2013, sob 21:12

Mě ještě nepustila Brera a asi tak hned nepustí :smt055 Deceleraci 100-0 mám stejnou jako 4C, takže bych si nepolepšil :-D Ale Alfě ten úspěch přeju... :smt023
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 5.10.2013, sob 21:21

... však já taky nehodlám prodávat auta co mám.... mluvím o PŘIKOUPENÍ :wink:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

roberto37
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3356
Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
Bydliště: Zeltweg, AT
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od roberto37 » 5.10.2013, sob 21:39

Zítra od 18:00h bude na RTL 2 v magazínu Grip test AR 4C
http://www.rtl2.de/grip-das-motormagazi ... n-trailer/
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 7.10.2013, pon 20:37

tak už i hoši z ACZ se svezli.... :wink:

http://www.auto.cz/alfa-romeo-4c-prvni- ... ideo-77137
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Ladis » 7.10.2013, pon 21:03

Není kam odložit loket, to je vůl :hotovej
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8637
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: testy & recenze

Příspěvek od Hampice » 7.10.2013, pon 21:05

Paráda!!! Jen si myslím, že by to fakt chtělo navýšit výrobní kapacity... Tohle se prostě prodávat bude!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Ladis » 7.10.2013, pon 21:06

To jo, proč tu hladovou bestii trhu nekrmit pořádně od začátku :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 7.10.2013, pon 21:07

tuším se psalo něco o výrobních kapacitách těch karbonových monokoků.... Montáže by samozřejmě neměly být problém ve vyšších počtech, ale monokoků je prostě možno udělat jen omezený počet....
Ladis: nech toho a buď rád, že nejel Vaverka, to by byl teprv masakr.... (určitě by hledal škrabku.... :wink: )
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: testy & recenze

Příspěvek od Honza R. » 9.10.2013, stř 09:25

Top Gear se už taky svezl:
http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa ... -2013-8-17

pozitiva:
- špičkové řízení
- špičkové brzdy
- obratná a mrštná
- vyvážená a neutrální
- fantastická přilnavost
- jede rychle

negativa:
- podvozek by snesl ještě výkonnější motor, nejlépe nějaké V6 ze staré Alfa školy...
- nemá to zvuk
- turbolag
- TCT cuká
- příliš hluku v interiéru
- nepohodlné sedačky
- na tak drahé auto nedotažené detaily a lacině působící interiér

závěr:

sexy, ale řada kompromisů. Nemohou se rozhodnout, zda převažuje frustrace nebo nadšení, budou auto dále testovat a dají vědět výsledek...

... vzhledem k tomu, že to neshodili ze skály, tak asi dobrý :smt044


Český překlad Google:
http://translate.google.cz/translate?hl ... GB_csCZ544
Alfa Brera 1750 TBi

Dallen
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4682
Registrován: 8.10.2011, sob 19:21
Bydliště: Ostrava

Re: testy & recenze

Příspěvek od Dallen » 9.10.2013, stř 09:53

Dokud to nema orangutan tak to je onicem.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od A.J.Michal » 9.10.2013, stř 10:56

jako mit to v zadu busso( skoda ze nebyly v tu dobu holt prachy na modifikace aby to udelalo EUROvymysl 5). Kdyby z toho bussa nyni vydupali 300 koní bez turba, tak by to bylo hodne cajk.... mozna se za 20 let dockame nejake te zastavby V6 :-D , ale to uz bude 4C skoro veteran xD
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3718
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Ladis » 9.10.2013, stř 11:58

Za 20 let buden rádi, když budou ty hrnky aspoň čtyři :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: testy & recenze

Příspěvek od Envel » 9.10.2013, stř 12:26

No přesně, než návrat 6-ti hrnku je větší šance že pod karbonovou vanu nacpou 150kg baterek a TCT nahradí CVT spřažen s elektromotorem, doplněný nějakým drsně oturbeným dvouhrnkem. :smt021
Ať je Marchionne jaký chce, tak se musí nechat, že tyto nápady zatím nemá.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: testy & recenze

Příspěvek od Honza R. » 9.10.2013, stř 17:00

Lag lze lehce pořešit downgradem na 200 koňovou verzi. Ta má menší turbo a reakce na plyn je okamžitá.

Ty ostatní věci si musí srovnat v hlavě kupující. Ale byl bych v klidu. Jednak TG trochu přehání. Jednak na ACZ byli v extázi, a to je rozhodující :smt033
Alfa Brera 1750 TBi

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18496
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: testy & recenze

Příspěvek od Kubas » 9.10.2013, stř 17:02

Envel:Je mu lito tech penez za vyvoj technologii, jejichz komercni prinos je velmi nejisty......
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Honza R.
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 904
Registrován: 18.7.2010, ned 13:01

Re: testy & recenze

Příspěvek od Honza R. » 9.10.2013, stř 17:34

Marchionne je magor, protože všechny technologie dávno má vyvinuté a zaplacené u Ferrari a Maserati. Je to jen politika, že Alfu škrtí. Nebyl přece problém dát do 159/Brery V6 nebo V8 z Mase a klidně ji mohl prodávat za 2 mega, zájemci by mu ruce utrhali...
Alfa Brera 1750 TBi

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8484
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: testy & recenze

Příspěvek od Harous » 9.10.2013, stř 19:08

Brera/159 s V8? A kam by se tam ten V8 vešel když je to tam napříč? Když si vzpomenu jak je to narvaný v Themě 8.32 tak nevim nevim. Kromě toho taková 159 SW Q4 s V8 by už asi vyžadovala papíry skupiny C. :-D
Marchione zřejmě moc dobře ví co dělá. Kromě toho by zástavba V6 do 4C asi rozhodila vyváženost celýho auta a zvedla by hmotnost. Podle mě je do auta typu 4C foukanej čtyřválec ideální volba.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4863
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: testy & recenze

Příspěvek od A.J.Michal » 9.10.2013, stř 19:10

ja bych se toho nebal. Za dva roky na 4c bude urcite vyfuk s poradnym zvukem a chip na 300 koní od nejake externi firmy :wink:
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

bobas
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1551
Registrován: 8.9.2011, čtv 13:51
Bydliště: Ostrava

Re: testy & recenze

Příspěvek od bobas » 9.10.2013, stř 19:12

pokud me ma pamet nezradila, melo by snad byt obdobne maseratti na platforme 4c s 6valem ne?
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...

Odpovědět

Zpět na „4C“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti