Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

HonzaV6
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 7.9.2009, pon 11:46
Kontaktovat uživatele:

Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od HonzaV6 » 19.12.2010, ned 19:23

Chtěl bych se zeptat, nemáte někdo zkušenost s tímto motorem? Chtěl bych koupit Breru a zajímala by mě spolehlivost a spotřeba, nikde na netu jsem o tom nic nenašel, ani mechanik, ke kterému jezdím se s tímhle motorem ještě nesetkal. Díky
Alfa Romeo GT 3.2

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2170
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od cuhan » 19.12.2010, ned 21:56

Jelikož motory 3.2 JTS které se montují do 159ky a Brery byly vyrobeny pro pohon zadní nápravy a tudíš mají být umístěny podélně kde také mají podelnou přepážku k zamezení přelívání oleje v zatáčkách tak u AR kde je motor umístěn napříč toto nefunguje a v zatáčkách tento motor trpí na nedostatek oleje.
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

HonzaV6
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 103
Registrován: 7.9.2009, pon 11:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od HonzaV6 » 19.12.2010, ned 22:33

Já právě neslýchám moc dobrého na ten motor ale z klubu kdo má 3.2 JTS tak si pochvalujou a samozdřejmě hmotnost 159 i Brery je vysoká až moc.
Alfa Romeo GT 3.2

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4924
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Kůrkyn » 20.12.2010, pon 08:28

cuhan, tohle se mi nezdá dost věrohodné, takový detail se dá řešit výměnou vlnolamu ve vaně motoru. Neřekl bych, že by tohle nebylo ve výrobě podchycené...

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2170
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od cuhan » 20.12.2010, pon 10:32

Možná že to je už podchycené ale než se přišlo nato proč se tyto motory zadírají tak jich pár odešlo,jo a není to z mojí hlavy mám to od jednoho servisu AR
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Foli » 28.12.2010, úte 10:11

spolehlivost bez problémů, jede pěkně, má sametovej chod. Ale žere jak prokoplej, no, stejně jako 3,2 V6 v alfě 166 nebo GT. Ale ve 159 už to není klasickej Alfa motor Busso. Nemá to krásný chromový sání atd. Ale má větší výkon jak 156 nebo 147 GTA, umí jet i lépe od spodu. A nemá už tak krásný zvuk, ale pořád to je krása poslouchat.

0 - 100km/h to zvládne za 7 sekund i s tak těžkým autem jako 159 nebo Brera je a maximálku má 250. Je rychlejší než AR 166 se starým 3.2 V6, žere stejně, zvuk je malinko míň slyšet, ale to hlavně díky kvalitnějšímu odhlučnění než 166.

Pokud tě netrápí spotřeba, spolehlivost je v pohodě, minimálně srovnatelná se starýma V6 Busso, dynamika taky fajn atd...
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7948
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Hampice » 28.12.2010, úte 12:58

S tou spotřebou bych to tak neporovnával se 166.. Ta žere podstatně míň!!
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo 156 2.0 TS (2000) spící vrána
Fiat Bravo 1.4 T-Jet 16V Sport (2008)
Fiat Punto SX (2001)

Foli
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 577
Registrován: 16.11.2008, ned 16:02
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Foli » 28.12.2010, úte 14:53

nežere, 166 3,0 V6 mi žrala když jsem jel dálku na spotřebu předpisově 9,0 - 10 litrů. při mé jízdě byl průměr vždy kolem 15 litrů. okresky, dálnice + město. se 159, kterou jsem měl s tímto motorem 3 dny, jsem měl průměr stejný při stejném jízdním stylu. kolikrát dokonce o litr menší oproti 3,0 V6 busso. Ono to je logické, přímej vstřik sníží spotřebu motoru. Ale malinko vyšší hmotnost oproti 166 jí dostane na stejnou úroveň
Život není peříčko ... ale pořádný péro, který s náma neustále vyjebává. AR 159, 2,4 JTDM rok 2007

Balanta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1137
Registrován: 16.8.2007, čtv 10:02
Bydliště: Prostřední Bečva
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Balanta » 7.1.2011, pát 21:09

já mám se svojí alfici stabilní průměr 13 litrů nešetřím jezdím kratčí vzdálenosti, jinak dálkovou jsem jel za 11litrů. Myslím si že spolehlivost tohoto motoru je výborná. Zvuk hezký, jinak je to dobře odhlučněné. Můžu jen doporučit, jo a hlavně v zimně pohon všeh kol úplně super :smt023
Alfa Romeo Giulia 2.0 Turbo 280k Q4 VELOCE

www.cyklobarbecva.cz

cuhan
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2170
Registrován: 28.9.2007, pát 15:58
Bydliště: Zlaté Hory

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od cuhan » 7.1.2011, pát 21:16

Busso je busso :-D
Volvo S60R 2.5T AWD 255kw 500Nm +3"downpipe
Toyota celica T20 1.8i 85kw
Smart Fortwo 0.8cdi 30kw

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4924
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Kůrkyn » 8.1.2011, sob 00:41

prostě varhany :D

Killer.1987
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 121
Registrován: 16.6.2008, pon 11:45
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Killer.1987 » 30.3.2013, sob 16:41

Každopádně je dobré mít se na pozoru při výměně oleje a hlavně se vykašlat na doporučené intervali výmeny 20tis km a měnit ho stadartně po 10tis.

Včera jsem byl u svého servisáka (kremplmotors) a právě tam dává jeden takovej motor, kterýmu se podívala ojnice zkrz blok ven. Auto kupované v čechách a najeto 60tis. km.

Je to už několikáty 3,2 JTSk který tam má. Padnutý 3,2 busso neviděl ani jedno.

Přikládám fotodokumentaci
Přílohy
IMG_20130329_091611.jpg
Trošku šlehačky ve vaně
IMG_20130329_091552.jpg
IMG_20130329_091546.jpg
Fiat Tipo 2,0 16V => Alfa 155 2,5 TD => Alfa 156 2,4 JTD => Alfa 156 2,4 JTDm SW=>Škoda Rapid 1,2 TSI 77KW styleplus=>Alfa GTV sportiva víkendovka+ 159 2,0jtdm

HonzaR
SemTuFurt

Příspěvky: 1915
Registrován: 20.1.2008, ned 20:31
Bydliště: Praha

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od HonzaR » 30.3.2013, sob 18:48

..." vrtáním "není tenhle motor žádnej "rychlík" narozdíl od nízkozdvihovýho bussa a přirozená gradace by byla střední pole..
Samozřejmě s variabilní hlavou jde čarovat, a proto je nataženej "vejš"...
Ale --stejnej blok tahá třeba"Grand Vitaru"...a to je jeho přirozenej projev "tahouna"
Čili pokud se provozuje "více svížně-"-pak platí staré známé OLEJ.., OLEJ...a 20táců intervaly vyhovují tak možná při stylu provozu "důchodce po mrtvici.." 100km na jedno natočení-dálnice 110 -jinak je tenhle interval v příměstským poskakování blbost ukrutná....:-)

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2784
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Radim » 9.8.2013, pát 15:33

textík od Integraleho na Dfens:

Vážení, vzhledem k tomu, že se na tomto webu poměrně často řeší automobily, jejich provoz a zkušenosti uživatelů, rád bych všechny, kdo uvěřili tomu, že Alfy se neserou, důrazně varoval před nákupem krásných kýčů Alfa Romeo 159/Brera/Spider s motorizacemi JTS.

Má trpělivost s těmito křápy přesáhla únosnou mez a musím prohlásit, že neznám jediný kus tohoto "klenotu", který by fungoval tak, jak má.

Že na JTS selhávají hydroštely, vačky se nenatáčí jak mají a motory mají v důsledku toho traktoroidní chod, to už si majitelé asi tak nějak zvykli. Že reálné výkony těchto motorů zůstaly již jako nové daleko za slibovanými parametry, zato jejich spotřeba paliva převyšuje tovární hodnoty v řádech násobků, i to by se možná dalo přejít.
Ale že každý druhý motor je přidřený, to už asi vadí hodně. Mizerný blok motoru a mizerný klikový mechanismus made in GM vylepšili italští soudruzi nasazením špičkových a pokrokových hlav válců Alfa Romeo, ale zapomněli při tom, že to bahno dole má nějakou limitovanou únosnost, a jejich tuning prostě nevydrží. Důsledkem je postupné zadírání pánví klikového hřídele, které se projeví snad na každém kuse tohoto motoru, aniž by to kolikrát uživatel tušil (jen to jede čím dál hůř a žere čím dál víc). Tomu by se možná - čistě teoreticky - dalo zabránit pravidelnou výměnou oleje. Co tomu brání? Snímač oleje, umístěný a zalepený uvnitř olejové vany, je schopen ukazovat zřejmě cokoli, od počasí nad jižním Pacifikem po počet obětí Bostonského zásahu CIA, ale jediné, co se od něho nikdy nedozvíte je to, co se děje s olejem v olejové vaně. Pak místo oleje vypustíte nějakou sloučeninu medu s citronovou šťávou, a tato úžasná sloučenina zacpe ne právě kvalitní olejovou pumpu tak dokonale, že to klekne celý.

Normální člověk by ten snímač vyměnil, dokonce by i absolvoval sundání vany a její opětovné zalepení a ještě za ten krám zaplatil šílených téměř sedm tisíc peněz českých, kdyby ovšam Fiat byl schopen tyto snímače vůbec dodat! Máme tu zákazníka s vrcholnou AR 159 TI 3.2 V6 JTS, který již čtvrtý měsíc (!!!) čeká na dodání tohoto dílu, aby mu mohl být zgenerálkovaný motor zalepen a namontován do jeho těžkého neštěstí.

A co na to naši italští dodavatelé, troufám si říci v mnoha případech osobní přátelé a lidé, s nimiž bezproblémově řešíme i 30-40 let staré automobily, různé hlavolamy a často velmi zamotané příběhy? "To není Alfa, to je Holden", odkazují nás kamsi do neznáma, když Fiat sice potvrdí objednávku dílu, ale ani po více než čtvrt roce jej není schopen dodat. Krčení ramen, zametání odpovědnosti kamsi do Austrálie a neschopnost vyřešit zcela standardní situace je až dechberoucí.

Po rozebrání libovolného GM/JTS motoru jim rozumím, ve srovnání s původními italskými motory se opravdu jedná o výmět druhotných surovin, ale jednou se pod toto dílo Alfa Romeo podepsala, tak musí nést odpovědnost za veškeré problémy, které s těmito výrobky uživatelé mají!

Proto prosím přijměte důrazné varování před nákupem automobilů Alfa Romeo 159/Brera/Spider v motorizacích 1.9 JTS, 2.2 JTS a 3.2 JTS. I když obecně má první generace řady 159/Brera/Spider bez ohledu na motorizaci ještě problémy s řízením, unibalem zadní nápravy a ve verzích Q4 s rozvodovkou a kardanem, motory JTS jsou pravou specialitou, která dokáže zlikvidovat nervy i velmi odolným jedincům.

Alibisticky dodávám, že vozy druhé generace v motorizacích 2.0 JTDm, 2.4 JTDm nebo 1750 TBi, tedy opět italské konstrukce a výroby, nemají s těmito zvratky jménem JTS vůbec nic společného. Jsou opět vyrobeny z kvalitních materiálů a sesazeny s pečlivostí běžnou u tohoto výrobce. Stejně tak motor 2.0 JTS ve starším modelu 156 nemá nic společného s 1.9 JTS/2.2 JTS/3.2 JTS (pouze je shodná čtyřválcová hlava válců, což je to jediné, co na GM JTS funguje) a rovněž motory 3.2 V6 24v v modelech 147/156/GT vycházející z konstrukce Ing. Bussa jsou úplně jiné kafe.

Pokud někdo z mých starších příspěvků dospěl k názoru, že Alfa Romeo je docela zajímavé auto, tímto se mu hluboce omlouvám. Alfa Romeo je úžasná historie, ale spoluprací s GM se dostali mimo společnost civilizovaných výrobců kamsi k Audi a Opelu. Uznávám, že modely MiTO a Giulietta jsou úplně někde jinde, ale jizva v podobě unifikace s GM bude asi ještě dlouho hnisat a hned tak se nezahojí. Ostatně SAAB ji nerozdejchal nikdy a přivedla jej dosolova do hrobu.
Takže až Alfu 159/Brera nebo Spider s motorizací JTS uvidíte někde v bazaru za cenu více než příznivou, věřte, že je tento kýč za jedinou Korunu velmi drahou zábavou, a že předchozího majitele již tento vůz zcela zbavil posledních známek příčetnosti.
Alfetta GTV Lusso, 159 SW 2.4 JTDm
Ex: Giulia GT 1300 Junior, Maserati 4.24v, 156 2.4, 3x lybra...

kravitzUL
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1215
Registrován: 25.3.2008, úte 21:33
Bydliště: Liptákov někde v Pojizeří

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od kravitzUL » 9.8.2013, pát 18:54

no pěkný a konečně plně vysvětlující info.. :smt023 .. které si člověk skládal jen z občasných štěků..nebo častých motorschaden u 159 3.2 na mobile.de
Naposledy upravil(a) kravitzUL dne 9.8.2013, pát 20:37, celkem upraveno 1 x.
Spider Veloce 2.0, 93kw - Olda Timr
GT 3.2 bussánek Q2
166 2.4 Jtd, 129 kw

ex - 159 1.9 JTDm, 110 kw
156 SW, 1.9 JTDm
156, 1.8TS, Sportpacket
33, 1.7, 16V, 97 kw
33 1.4 boxer Imola , 65kw
Cuore Sportivo - spolehlivost na ho...o

speedy
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5404
Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od speedy » 9.8.2013, pát 20:35

zítra jdu mojí 156ku umejt a pohladit :-D
Alfa Romeo Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX Alfa Romeo 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX Alfa Romeo 147 1.6 TS 88kw

"Každý automobilový nadšenec alespon jednou vlastnil Alfu Romeo."
Jeremy Clarkson

Ladis
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3507
Registrován: 6.5.2009, stř 12:13
Bydliště: okr. Zlín

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Ladis » 9.8.2013, pát 20:46

No jo, ale co ty naše palice :-D
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998

Eneck155
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 810
Registrován: 23.2.2009, pon 16:48
Bydliště: Dlouhá Třebová

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Eneck155 » 9.8.2013, pát 21:22

tak nevím, já mám teda ke 3.2 daleko, ale jsem s tou 1.9 JTS celkem spokojený a doufám, že ještě nějakou dobu budu :smt007 . Sice by tam mohl být nějaký koník navíc, ale stačí to a se spotřebou se držím kolem 9 litrů a to si myslím taky není špatný. Tak doufám, že bude jezdit stejně tak dobře jako moje stará 156 s 2.0 TS, která šla na prodej s nějakýma 260 tis. a pořád jela jako drak a nezadřela se a stejně se drží 146 1.6 TS a to už má 220 tis. Podle Dfense by tyhle motory měly být už dávno posmrti :smt021
AR 159, 2.0 JTDm, 2009 - moje první nafta
AR 159, 1.9 JTS, 2006, červená - už ex :-(
FIAT Brava, 1.6, 1999, modrý - rodinné dědictví :-)
ex:AR 146-1.6 TS, AR 156-2.0TS, AR 155-1.8TS,Dedra-1.8,Prisma-1.6,Tempra-1.6,Regata-1.5

hustorek

Příspěvky: 27
Registrován: 18.7.2013, čtv 22:40
Bydliště: Beroun

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od hustorek » 24.2.2014, pon 10:37

Skoro si myslim totéž a s integralem moc nesouhlasim... Zkurvit se dá i bez problému v krátkém čase i "nesmrtelné" JTDčko... Myslim, že ty motory nejsou špatný, ale jde o to jak se k nim člověk chová. Někomu na věky fungoval i dvoulitr Twinspark, tak nevidím důvod proč by tohle mělo padat nějak častěji. Je to jako s každým motorem u naší automobilky, jsou ty který drží a ty který padaj a i z těch co drží může nějakej padnout a z těch co padaj může nějakej držet :D a do se týče tech výměn oleje, tak já měl na 2,2 v servisce 30 000km. Jak by řekl Jirka Paroubek, dámy a pánové, nechci se Vás dotknout, ale kdo z Vás to má... :D Já ho tam teda nebudu držet ani 15, spíš 10 max...
ex Schade 120 (Xena)
ex Fiatu Punto 1,1 Ducati Corse (Beruška)
ex Lancia Delta (Barunka)
Alfa Romeo 159 2,2 (Lucinka)
Alfa Romeo Spider 3,0 (Alenka)
Fiat Cinquecento 1,1 SPI (svody, sání, výfuk, chip, vačka, hlava dolů - Vosa)

Brouczech

Příspěvky: 42
Registrován: 25.4.2008, pát 18:39
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Brouczech » 11.6.2015, čtv 19:54

Ahoj kluci, chci si porit 159ku s prave timto srdcem 3.2 JTS, ma najeto cca 206 tis.km, pro 160 tis. provedena vymena rozvod. retezu a i snad snimac oleje. Clanek vyse jsem samozrejme cetl. Opravdu jsou na tom tak spatne? Vy, co je mate nebo jste je meli...na co si dat pozor? Co se muze porouchat? Nejcastejsi zavady? Mam do nej jit?Diky MOC
AR 159 SW 1.9 JTD 110kW 2009

hustorek

Příspěvky: 27
Registrován: 18.7.2013, čtv 22:40
Bydliště: Beroun

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od hustorek » 15.6.2015, pon 10:17

tak tady proti tomu maj lidi spíš averzi, ale fakt mi to nepřijde tak horký s tim co se píše a řiká...
někde se to tady ještě řešilo, nějaký snímače otáček na vačkách, snímač teploty oleje, to zadírání nikdo neví proč, jsou to jenom dohady, hlavně nikdo neví proč se občas objeví exempláře, který maj čtvrt milionu najto a nic jim neni... Je to těžký, ale věřim, že když si s tim dáš práci a budeš hledat, abys nekoupil kafku, tak budeš mít káru, která bude sloužit moc dobře...
ex Schade 120 (Xena)
ex Fiatu Punto 1,1 Ducati Corse (Beruška)
ex Lancia Delta (Barunka)
Alfa Romeo 159 2,2 (Lucinka)
Alfa Romeo Spider 3,0 (Alenka)
Fiat Cinquecento 1,1 SPI (svody, sání, výfuk, chip, vačka, hlava dolů - Vosa)

petrAR156
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1238
Registrován: 12.12.2013, čtv 16:21
Bydliště: Boskovice

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od petrAR156 » 15.6.2015, pon 23:40

hustorek píše:Skoro si myslim totéž a s integralem moc nesouhlasim ... Někomu na věky fungoval i dvoulitr Twinspark
Tak každá značka má má svý povedený a nepovedený motory, to neznamená, že se v povedené řadě nevyskytují poruchový kusy a naopak. Hodnocení od Integraleho jako fandy a odborníka na italskou techniku bych nepodceňoval.
Může mít při nákupu štěstí, ale pravděpodobnost šlápnutí do lejna nebude zanedbatelná.

hustorek

Příspěvky: 27
Registrován: 18.7.2013, čtv 22:40
Bydliště: Beroun

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od hustorek » 15.6.2015, pon 23:58

ale jo, já jen, že kdyby to člověk bral takhle, tak si nikdy v životě nemůžeš koupit 2,0ts, jts kvůli zadírání, 1,8 a 1,6 s variátorama, ani jeden starej 12vt kvůli "vyhnilý" hlavě uvnitř...
Prostě pořád si myslim, že když víš, na co dát bacha, tak se musí nechat koupit dobrý auto, stejně když kupuješ alfu, tak to je nejdůležitější věc, jak se k tomu kdo choval a servisoval to... a další věc je, kolik jezdíš ročně s velkým benzínem 10 - 15 000, tak i kdybys to kopupil s padlým motorem za polovinu ceny a udělal to a přesto to byla taková sr_čka, jak se řiká, tak Ti pak zase vydrží 10 - 15 let...?
ex Schade 120 (Xena)
ex Fiatu Punto 1,1 Ducati Corse (Beruška)
ex Lancia Delta (Barunka)
Alfa Romeo 159 2,2 (Lucinka)
Alfa Romeo Spider 3,0 (Alenka)
Fiat Cinquecento 1,1 SPI (svody, sání, výfuk, chip, vačka, hlava dolů - Vosa)

Tyba
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 102
Registrován: 13.6.2013, čtv 22:23
Bydliště: Východní čechy

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od Tyba » 24.6.2015, stř 22:09

Já se tu s dovolením zeptám rovnou i na 1.9 JTS. Pozitivní/negativní zkušenosti, na co si dát pozor, co pohlídat, co se nejvíce sere a tak, díky :)
Lancia Lybra SW 1.8 VVT (2000)
Alfa Romeo 145 1.4 TS Junior (1999)
ex Škoda Felicia 1.3 MPi (1999)

73.vojta
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 215
Registrován: 3.10.2012, stř 20:49
Bydliště: Bylany u Chrudimi

Re: Zkušenost s motorem 3.2 V6 JTS

Příspěvek od 73.vojta » 25.6.2015, čtv 20:28

Spíš bych volil aspoň tu 2.2. Ta je na to auto tak tak, 1.9 na to musí být prostě slabá. A co se těchto motorů týče, tak se někdy vytahá řetěz a sem tam zazlobí nějaké čidlo, ale jinak snad celkem bez problémů. Já zatím jezdím bez problémů, ale to bude tím, že jsem s tím zatím najel jen 2000 km :smt040
Alfa Romeo 156 sw Ti 2.5 V6 24v rv. 2004
Alfa Romeo 155 2.0 TS 110kw Sport rv. 1997
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 85Kw rv. 2001 +chip
Alfa Romeo 156 sw 1.9 JTD 85Kw rv. 2001
Alfa Romeo 147 1.6 TS 88Kw rv. 2001
ex:159 2.2 JTS

Odpovědět

Zpět na „JTS (GM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host